Echt, je zwets maar wat. Sancties en handelsverdragen gaan per definitie over economieën.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:23 schreef zomerindebol het volgende:
[..]
Het is niet alleen de economie wat dit soort zaken laat veranderen.
Let vooral op het politieke .
Het probleem is natuurlijk wel dat er veel misinformatie is, dat is een reden dat er nog zoveel mensen geloven in het mueller gebeuren, en gewoon niet in kunnen zien dat het nooit kan dat een clinton bewijsmatriaal mag vernietigen .
Dit is ook weer zo'n lulargument. Je krijgt een gratis introductielesje internationale handel en het weerwoord is "haters!quote:En nogmaal ben geen trump fan boy al zou je dat bijna wel worden van de haat richting hem
Ik post ook meer voor de geïnteresseerde lurker dan voor het trolletje.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:37 schreef thesiren.nl het volgende:
Mono stop feeding trolls... Gewoon rapporteren hij is duidelijk bezig met topic en onderwerp kaping en flooding.
Het punt, voor zover er 1 samenhangend punt is, is bv hier uitgelegd: The Storm Is the New Pizzagate — Only Worse (NYMag) en lijkt me beter op zijn plek in BNW.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 17:07 schreef Belabor het volgende:
[..]
Leuke lijstjes, daar steekt iemand veel tijd in. Touché.
Wat je hele punt hiermee is ontgaat me echter. Waarschijnlijk omdat er geen punt is?
Pro Trump NYFBI agents die illegaal gelekt hebben over de gevonden Weiner-emails vlak voor de verkiezingen (waardoor Comey besloot het Clinton-onderzoek te heropenen) zijn volgens Nunes 'good agents'twitter:SethAbramson twitterde op zaterdag 16-06-2018 om 16:34:49A fuller picture of the October Conspiracy is taking shape. Remember that as Trump supporter (later Trump lawyer) diGenova was helping rogue FBI agents illegally leak to media (Daily Caller) he also was planning to get them before Congress (likely Nunes). https://t.co/wUjlrXpDNF reageer retweet
Dat lukt zelfs de msm op hand van Trump niet eens.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:18 schreef Monolith het volgende:
Het blijft toch jammer dat er bijna niemand hier op serieuze, inhoudelijke argumenten het beleid van Trump wil verdedigen en we al heel snel weer met obscure BNW meuk geconfronteerd worden.
Inderdaad. En dan wel roepen dat een fatsoenlijk onderbouwd pro-Trump geluid hier niet getolereerd zou worden. Terwijl dan zo'n zelfde user twee posts terug nog 8 links dumpt waarin staat dat Hillary een kinderverkrachtende satanische lizard zou zijn. Erg vermoeiend.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:18 schreef Monolith het volgende:
Het blijft toch jammer dat er bijna niemand hier op serieuze, inhoudelijke argumenten het beleid van Trump wil verdedigen en we al heel snel weer met obscure BNW meuk geconfronteerd worden.
Inhoudelijke argumenten aandragen betekent nog niet dat ze ook heel sterk hoeven te zijn, maar voorgaande discussie is een prima voorbeeld. Dat gaat handelsbarrières en het onderhandelen. Je zou dan als Trumpsplainer in ieder geval nog kunnen opperen dat de heronderhandelende deal met Zuid-Korea een klein succesje was met wat concessies van de Zuid-Korea en op het gebied van staal en auto's, al stelt de handel tussen Zuid-Korea en de VS op dat vlak ook niet heel veel voor.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:26 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat lukt zelfs de msm op hand van Trump niet eens.
Klopt, maar daar zijn ze niet op uit, het gaat erom een discussie zo snel mogelijk inde semantiek te trekken om daar vervolgens pagina’s mee te vullen...quote:Op zaterdag 16 juni 2018 18:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Inhoudelijke argumenten aandragen betekent nog niet dat ze ook heel sterk hoeven te zijn, maar voorgaande discussie is een prima voorbeeld. Dat gaat handelsbarrières en het onderhandelen. Je zou dan als Trumpsplainer in ieder geval nog kunnen opperen dat de heronderhandelende deal met Zuid-Korea een klein succesje was met wat concessies van de Zuid-Korea en op het gebied van staal en auto's, al stelt de handel tussen Zuid-Korea en de VS op dat vlak ook niet heel veel voor.
Dan zou ik daar wel argumenten tegenin brengen, maar dan heb je in ieder geval nog een inhoudelijke discussie.
Wat lul je dan over het steele dossier? Alles wat daar in stond is tot nu toe of waar of nog niet bevestigd. Niets is tot nu toe niet waar gebleken.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 16:05 schreef zomerindebol het volgende:
Dat is idd een van de bronnen die ik gebruik die ook tot nog toe niet gedebunked is , maar in feite geeft q alleen raadsels aan en bijna al het andere is gemaakt door research.
Had nog niet alles gelezen, maar ik vind het altijd wel interessant dat wordt afgegeven op dat dossier terwijl tot nu toe er om de paar weken iets onherroepelijks uit bevestigd wordt. Ik zit te wachten op het eerste debunked item uit die bundel a4tjes. De inhoud staat verder overigens compleet los van auteur/opdrachtgever/ontstaansgeschiedenis wat mij betreft.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 20:21 schreef Monolith het volgende:
Laat die BNW discussie nou maar gewoon achterwege.
Behalve dan dat veel van die evangelicals in Trump's leugen zullen trappen dat het om de een of andere bizarre reden een wet van Democraten zou zijn.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 22:48 schreef Ulx het volgende:
Het scheiden van kinderen van hun ouders om maar geld voor de Muur te dwingen is niet heel populair. Ook niet bij de Evangelicals.
Ik vind het ook nogal grof.
Dat zou ik als die cartoonist zijnde als een compliment incasseren, hij tekent de spijker op zijn kop namelijk...quote:Op zaterdag 16 juni 2018 23:16 schreef FlipjeHolland het volgende:
Meanwhile, in Pittsburgh...
Pittsburgh Post-Gazette fires editorial cartoonist critical of President Trump
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou inderdaad een idee zijn... Vind het alleen raar dat mensen op Fok! lopen te zeiken dat bijv dit topic een echokamer is waar geen andere mening geduld wordt, maar dat men dan tegelijkertijd of niet post, of complete feitenvrije onzin post.quote:Op zondag 17 juni 2018 01:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lekker negeren en morgen laten opruimen.
Natuurlijk, maar dat was ook precies waar het vanmiddag over ging. Iemand die het optreden van Trump jegens Canada bejubelt met een YouTube dump van een obscuur medium en na inhoudelijk weerwoord zegt "ja ik weet eigenlijk geen zak van economie, maar toch is alles wat Trump doet geweldig".quote:Op zondag 17 juni 2018 01:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zou inderdaad een idee zijn... Vind het alleen raar dat mensen op Fok! lopen te zeiken dat bijv dit topic een echokamer is waar geen andere mening geduld wordt, maar dat men dan tegelijkertijd of niet post, of complete feitenvrije onzin post.
En dan toch het zo proberen te spinnen dat Trump aanhangers weggejaagd worden... Ik bedoel, "kijk effe naar de economie", wat is dit? Dit is toch geen argument? Ok, ik kijk naar de economie, en nu? Ik kijk ook regelmatig naar de zee, is klimaatverandering nu een hoax? Het is van hetzelfde niveau als mensen die zeggen dat in de hedendaagse maatschappij blanken het meest gediscrimineerd worden. Stupide eigen verantwoording ontwijkend en zelfinzicht ontbrekend niveau.quote:Op zondag 17 juni 2018 01:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar dat was ook precies waar het vanmiddag over ging. Iemand die het optreden van Trump jegens Canada bejubelt met een YouTube dump van een obscuur medium en na inhoudelijk weerwoord zegt "ja ik weet eigenlijk geen zak van economie, maar toch is alles wat Trump doet geweldig".
Tja, dan is het lastig discussiëren.
How Trump Came to Enforce a Practice of Separating Migrant Familiestwitter:tripgabriel twitterde op zaterdag 16-06-2018 om 21:16:31It was Stephen Miller who pushed the Trump admin to use the ‘nuclear option’ of separating children from parents at the border. https://t.co/xCDfEdsVEF reageer retweet
quote:Almost immediately after President Trump took office, his administration began weighing what for years had been regarded as the nuclear option in the effort to discourage immigrants from unlawfully entering the United States.
Children would be separated from their parents if the families had been apprehended entering the country illegally, John F. Kelly, then the homeland security secretary, said in March 2017, “in order to deter more movement along this terribly dangerous network.”
For more than a decade, even as illegal immigration levels fell overall, seasonal spikes in unauthorized border crossings had bedeviled American presidents in both political parties, prompting them to cast about for increasingly aggressive ways to discourage migrants from making the trek.
Yet for George W. Bush and Barack Obama, the idea of crying children torn from their parents’ arms was simply too inhumane — and too politically perilous — to embrace as policy, and Mr. Trump, though he had made an immigration crackdown one of the central issues of his campaign, succumbed to the same reality, publicly dropping the idea after Mr. Kelly’s comments touched off a swift backlash.
But advocates inside the administration, most prominently Stephen Miller, Mr. Trump’s senior policy adviser, never gave up on the idea. Last month, facing a sharp uptick in illegal border crossings, Mr. Trump ordered a new effort to criminally prosecute anyone who crossed the border unlawfully — with few exceptions for parents traveling with their minor children.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Dit verbaast me nietsquote:Op zondag 17 juni 2018 01:54 schreef Kijkertje het volgende:
Stephen Miller goh wat een verrassingHow Trump Came to Enforce a Practice of Separating Migrant Familiestwitter:tripgabriel twitterde op zaterdag 16-06-2018 om 21:16:31It was Stephen Miller who pushed the Trump admin to use the ‘nuclear option’ of separating children from parents at the border. https://t.co/xCDfEdsVEF reageer retweet
[..]
Vaak ook dezelfde mensen.quote:Op zondag 17 juni 2018 01:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dan toch het zo proberen te spinnen dat Trump aanhangers weggejaagd worden... Ik bedoel, "kijk effe naar de economie", wat is dit? Dit is toch geen argument? Ok, ik kijk naar de economie, en nu? Ik kijk ook regelmatig naar de zee, is klimaatverandering nu een hoax? Het is van hetzelfde niveau als mensen die zeggen dat in de hedendaagse maatschappij blanken het meest gediscrimineerd worden. Stupide eigen verantwoording ontwijkend en zelfinzicht ontbrekend niveau.
Tja, zolang Trump blijft roepen dat de democraten hiervoor verantwoordelijk zijn. En er bij de GOP achterban mee wegkomt...quote:Op zondag 17 juni 2018 09:37 schreef Re het volgende:
de concentration camp narrative gaat hopelijk nu wel eens wat teweeg brengen, zelfs veel religieuze communities vinden dit te ver gaan...
Helaas zijn de Democraten straks ook schuldig aan de aankomende economisch collaps als gevolg van de torenhoge schulden in de VS.quote:Op zondag 17 juni 2018 10:20 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Tja, zolang Trump blijft roepen dat de democraten hiervoor verantwoordelijk zijn. En er bij de GOP achterban mee wegkomt...
Het is natuurlijk een bizarre hersenkronkel, maar het laat wel zien dat eigenlijk ALLES valt te spinnen alsof een ander schuldig is.
twitter:kylegriffin1 twitterde op zondag 17-06-2018 om 14:30:03In May 2016, Roger Stone met with a Russian who offered damaging info about Hillary Clinton, Stone tells WaPo.The Russian wanted Trump to pay $2,000,000 for the dirt, Stone says and recalls rejecting the offer. The meeting was arranged by Michael Caputo. https://t.co/gXf2nNEmc6 reageer retweet
twitter:kylegriffin1 twitterde op zondag 17-06-2018 om 14:35:06Roger Stone and Michael Caputo's interactions with that Russian in May 2016 mean that at least 11 Trump associates or campaign officials have now acknowledged interactions with a Russian during the election season or presidential transition. https://t.co/9UyzjclMnJ reageer retweet
twitter:kylegriffin1 twitterde op zondag 17-06-2018 om 14:40:01Roger Stone's meeting with a Russian is now part of Mueller's probe, WaPo reports. Stone and Michael Caputo did not previously disclose the meeting to congressional investigators, but say their memories were 'refreshed' by text messages that Caputo was shown by Mueller's team. https://t.co/9UyzjclMnJ reageer retweet
Goh, Sanders noemde het toch heel Bijbels, volgens mij, en haar pa is dominee dus zij zal het toch wel weten?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 22:48 schreef Ulx het volgende:
Het scheiden van kinderen van hun ouders om maar geld voor de Muur te dwingen is niet heel populair. Ook niet bij de Evangelicals.
Ik vind het ook nogal grof.
The trouble with using the Bible to support hard-line immigration policiesquote:Op zondag 17 juni 2018 16:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Goh, Sanders noemde het toch heel Bijbels, volgens mij, en haar pa is dominee dus zij zal het toch wel weten?
Pastoor, maar HuckaSanders is een grote leugen, alles wat ze zegt bij de perso's is precies dat. Ben benieuwd naar de 2e vervanging.quote:Op zondag 17 juni 2018 16:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Goh, Sanders noemde het toch heel Bijbels, volgens mij, en haar pa is dominee dus zij zal het toch wel weten?
Opborrelend moerasgas.quote:Op zondag 17 juni 2018 16:13 schreef Kijkertje het volgende:
their memories were 'refreshed' by text messages that Caputo was shown by Mueller's team.
Pastoor, dominee, same thingquote:Op zondag 17 juni 2018 16:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Pastoor, maar HuckaSanders is een grote leugen, alles wat ze zegt bij de perso's is precies dat. Ben benieuwd naar de 2e vervanging.
In Nederland noemen we dat gewoon het Fred Teeven syndroom.quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2018 15:22 schreef Ulx het volgende:
Kolere, Trump is echt een nazi.twitter:Acosta twitterde op vrijdag 15-06-2018 om 15:20:08Talking to reporters about kids at border Trump sounds as if he will stop separating kids if Dems give him his wall. So that makes these kids... leverage? reageer retweet
Die onder Obama van ca 10 biljoen naar ca 20 biljoen ging om linkse hobby's te betalen en om oorlog te voerenquote:Op zondag 17 juni 2018 11:54 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Helaas zijn de Democraten straks ook schuldig aan de aankomende economisch collaps als gevolg van de torenhoge schulden in de VS.
Waarvan bijna dat hele bedrag is gegaan naar de bailout van banken, redden van grote Amerikaanse bedrijven als GM en de oorlogen. Allemaal erfenissen van Bush.quote:Op zondag 17 juni 2018 17:32 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Die onder Obama van ca 10 biljoen naar ca 20 biljoen ging om linkse hobby's te betalen en om oorlog te voeren
Bush zat alleen in Irak en Afghanistan. Obama vond dat Libie en Syrie ook maar naar de barrebiesjes moesten. Lybie is tegenwoordig een land waar mensenhandelaren goed geld verdienen aan Afrikanen die in bootjes naar Europa willenquote:Op zondag 17 juni 2018 17:36 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Waarvan bijna dat hele bedrag is gegaan naar de bailout van banken, redden van grote Amerikaanse bedrijven als GM en de oorlogen. Allemaal erfenissen van Bush.
Lybie? Waar ligt dat precies?quote:Op zondag 17 juni 2018 17:38 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Bush zat alleen in Irak en Afghanistan. Obama vond dat Lybie en Syrie ook maar naar de barrebiesjes moesten. Lybie is tegenwoordig een land waar mensenhandelaren goed geld verdienen aan Afrikanen die in bootjes naar Europa willen
Gecorrigeerd. Dat is de ellende als je voornamelijk op Engelstalige fora zitquote:
Ook als je corrigeert blijft het vrij onzinnig. De operatie in Libië werd vooral door Frankrijk geïnitialiseerd en was hoofdzakelijk wat bommetjes gooien. In Syrië werd Obama juist verweten niet genoeg in te grijpen, maar ook daar was het vooral bommetjes gooien. Beiden zijn van een totaal andere orde van grootte dan het soort grootschalige invasies in Irak of Afghanistan.quote:Op zondag 17 juni 2018 17:48 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Gecorrigeerd. Dat is de ellende als je voornamelijk op Engelstalige fora zit
ja en trump gooit er 2.1 biljoen per jaar overheen, so much for conservatism en dan wil trump ook nog het plafond afschaffen....daar heeft hij niet eens oorlogje voor nodig, nou ja die zal er ook nog wel overheen komenquote:Op zondag 17 juni 2018 17:32 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Die onder Obama van ca 10 biljoen naar ca 20 biljoen ging om linkse hobby's te betalen en om oorlog te voeren
En de kosten van Syrië en Libië vallen in het niet bij Irak en Afghanistan. Je argument ging over de staatschuld, dus verplaats dan niet ineens de doelpalen in de discussie.quote:Op zondag 17 juni 2018 17:38 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Bush zat alleen in Irak en Afghanistan. Obama vond dat Libie en Syrie ook maar naar de barrebiesjes moesten. Lybie is tegenwoordig een land waar mensenhandelaren goed geld verdienen aan Afrikanen die in bootjes naar Europa willen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |