abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 juni 2018 @ 20:41:17 #226
163650 Greys
pi_179791275
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 20:39 schreef ato het volgende:

[..]

Neem een paracetamol en als de hoofdpijn toe neemt, zou ik wel bellen schat.
Staat bij de bijwerkingen dus ik wacht het even af. Ga wel ff foon wegleggen nu. Tot strakkies :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † donderdag 14 juni 2018 @ 20:43:05 #227
368283 ato
pi_179791310
Rustig aan :*
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † donderdag 14 juni 2018 @ 20:46:57 #228
368283 ato
pi_179791387
Life can be a bitch, so like it..
  donderdag 14 juni 2018 @ 20:47:36 #229
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_179791396
quote:
15s.gif Op donderdag 14 juni 2018 19:17 schreef Greys het volgende:
Dus ik even naar de dokter voor een klein dingetje.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pff heftig :{ Hopelijk kunnen ze een beetje achterhalen waar die verhoogde bloeddruk vandaan komt, zodat het ook buiten de pillen om naar beneden komt. Het zal sowieso wel heel erg schrikken zijn geweest. Maar uiteindelijk is het vooral goed dat je naar de huisarts geweest bent en het nu weet, zodat je er niet te laat bij bent.

Een te (vooral te) hoge bloeddruk is nooit goed, maar een hoge bloeddruk an sich hoeft niet problematisch te zijn. Het vervelende is dat je waarschijnlijk de pillen wel zal moeten blijven slikken. Maar je weet i.i.g. dat je daarmee de druk daardoor wel weer goed daalt. Waardoor je waarschijnlijk niet meer de klachten hebt die je de laatste tijd had.

Overigens kan het ook nog iets genetisch zijn. Zoiets is niet altijd aan externe factoren te wijden. En hoe vervelend het ook is, je weet het nu iig en ze kunnen er er wat aan doen. En daardoor zul je je uiteindelijk toch juist weer beter gaan voelen. En vooral dat laatste is belangrijk om aan vast te houden (hoe lastig dat ook is).
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 14 juni 2018 @ 20:49:24 #230
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_179791437
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 20:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Ah dat stelt me wel gerust. Was dat ook zo idioot hoog? (zeg maar gewoon ja.)
Ik kan niet voor Roger antwoorden, maar mijn oma had ook al lang een hoge bloeddruk en is daar heel gezond oud mee geworden.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 14 juni 2018 @ 20:50:12 #231
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_179791454
quote:
10s.gif Op donderdag 14 juni 2018 16:13 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Smaakt iig beter dan een voetbal, denk ik.
quote:
10s.gif Op donderdag 14 juni 2018 16:26 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Lijkt mij ook, zo'n grote mond heb ik nou ook weer niet.
Gewoon de voetbal door midden snijden en dan binnenin vis serveren. Hup opgelost *O*
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 14 juni 2018 @ 20:51:07 #232
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_179791471
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 16:06 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Pffffff....Ben er nog hyper van, haha. Niet normaal zo goed vond ik het. Toegift ook van een uur of zo. En Eddie was fantastisch, leuk, vrolijk, speelde met het publiek, praatte Nederlands, wat een topgozer! Maar de hele band was supersteengoed. Ik had al stiekem wat reviews van dinsdag gelezen, toen was het blijkbaar al fantastisch geweest, maar gisteravond moet wel haast nóg beter zijn geweest. Kan niet anders. Het was echt geweldig. De tijd vloog ook werkelijk om. En het blokje “Black” gevolgd door “Rearviewmirror“, daarna “Alive” met direct daar weer na “ Keep on Rockin’ in a free world” was natuurlijk helemaal te gek. Potverdikkie, krijg gewoon weer kippenvel als ik er aan denk.

Dus ja, heb me wel vermaakt... :P
Klinkt goed _O_ Mooi dat het heel erg leuk was ^O^ Pearl Jam blijft heel erg tof.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  † In Memoriam † donderdag 14 juni 2018 @ 20:53:11 #233
368283 ato
pi_179791507
Ik heb het nieuwe boek van Karin Slaughter, ik ga weer lekker lezen.
Even geen Netflix, ik heb net de docu Stairchase gekeken. Super interessant.
Life can be a bitch, so like it..
  donderdag 14 juni 2018 @ 21:03:23 #234
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_179791697
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 15:32 schreef Guanabana het volgende:
Hallo mensen!

Iemand nog in Parijs geweest lately? Ik zit heel erg te dubben of we zullen boeken voor eind oktober, maar ik lees overal zoveel negatieve verhalen over hoe de stad is geworden, en dan zit je natuurlijk nog met de spanning voor evt. gedoe of een aanslag (ik tenminste, ben een bange stresskip :')).

Ik wil echt graag gaan want vind het een geweldige stad, maar tegelijkertijd vraag ik me af hoe relaxed ik daar nu nog ga rondlopen.
Ik was er in voorjaar 2016. Toen ben ik eerst naar Parijs geweest en vanuit daar naar Londen. Ik zou zeggen, gewoon gaan als je er naartoe wilt gaan. Ik snap dat je wat terughoudend bent, maar heel onveilig is het er zeker niet. Gevaar voor terrorisme houdt je in principe bijna overal wel. Al is dat weliswaar in Parijs wat meer dan elders. Maar je moet wel net op die dag op die plek zijn om bij een aanslag aanwezig te zijn.

Wel zie je dat met in Parijse een wat grotere staat van paraatheid heerst (al zakt dat ook steeds weer naarmate de tijd verstrijkt na een aanslag). Zo was er toen als je een warenhuis binnenging dat je tassen en jijzelf werden gescand met handmatige scanners. En moest je tassen open maken etc. Maar dat vind ik niet zo storend (en schijnt alweer wat milder te zijn geworden).

En in Le Marais (aanrader om te wandelen) zag ik toen vrij veel gewapende militairen. Maar dat was dan ook vooral bij Joodse gebouwen die je daar veel hebt. Dus dat kan ook al veel langer aan de hand zijn.

Wel vind ik andere grote steden qua sfeer tegenwoordig (maar eigenlijk tien jaar geleden ook al) een heel stuk prettiger dan Parijs. In Parijs vind ik wel meer rare types rondlopen dan in andere grote steden. Maar echt een veel onveiliger geeft dat ook weer niet.

Dat verschil vind ik overigens vooral van toepassing op het aantal typisch Parijse scams. Er zijn wat meer dingen waar je op moet letten dan in bijvoorbeeld Londen of Berlijn. Maar als je jezelf een beetje inleest weet je hoe je dat simpel kunt vermijden.

Kortom ja Parijs vind ik wel degelijk anders en iets minder prettig dan andere wereldsteden in Europa. Maar dat komt meer omdat die andere steden prettiger zijn dan dat Parijs echt onveilig is. Gewoon een beetje alert zijn, zoals overal is aan te raden. En je kunt er gewoon rondlopen zonder dat je jezelf onveilig hoeft te voelen.

De meeste verhalen zullen iig behoorlijk overdreven zijn. En vaak meer van horen zeggen, dan dat mensen er zelf geweest zijn. Dus nogmaals, gewoon gaan ^O^
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 14 juni 2018 @ 21:04:33 #235
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_179791715
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 20:26 schreef ato het volgende:

[..]

Ja is zeker goed.

En nu wij toch open zijn, ik heb metropolol.
Ik had een paar jaar geleden last van een hoge bloeddruk.
Zit bij ons in de familie. Mijn bloeddruk is nu als van een jonge kerel.
Maar jij bent dan toch eigenlijk ook gewoon een jonge god toch :+ Het ESF houdt je jong :P
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 14 juni 2018 @ 21:06:00 #236
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_179791739
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 20:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Ah dat stelt me wel gerust. Was dat ook zo idioot hoog? (zeg maar gewoon ja.)
Ja, waarschijnlijk nog wel hoger.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator donderdag 14 juni 2018 @ 21:08:48 #237
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_179791778
Jeetje Greys, dat is schrikken zeg!
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 14 juni 2018 @ 21:13:34 #238
163650 Greys
pi_179791871
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 20:43 schreef ato het volgende:
Rustig aan :*
Thanks :*

Rustig aan doen is echt nu zo lastig want ik lees op alle medische sites dat bloeddruk boven de 180 onder 'zeer ernstig verhoogd' valt en die van mij was ver boven de 200.. En ik wil niks waar zeer ernstig bij staat dus daar word ik stikzenuwachtig van. Wat weer niet helpt. Maar als ik dan tegen mezelf zeg 'dan moet je dat gewoon niet lezen' hou ik mezelf weer voor de gek want ik zat erbij toen ie meteen de internist belde. Dus kan mezelf nu niet meer wijsmaken dat er helemaal niks aan het handje is.

Godver. Sorry. Hoop echt dat het morgenochtend al een stuk lager is. Slaap ik daarna vast beter dan komende nacht. Ondanks dat de oorzaak er dan nog niet is, ik wil dit niet.

Oke nu stop ik echt. Echt echt. Zal het morgen laten weten! Vast een stuk beter dan *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 14 juni 2018 @ 21:21:48 #239
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_179792041
Ik startte net even een zoekopdracht naar het verlagen van bloeddruk, omdat ik eigenlijk benieuwd was of er nog tips waren voor het verlagen van bloeddruk naast medicijnen. Daarbij stuitte ik bij de eerste echte hit (de andere twee zijn advertenties) op de site happy health .nl. Nogal een dubieuze site moet ik zeggen :')

quote:
Zo zijn er artsen die heilig overtuigd zijn van het verlagen van de bloeddruk met bloeddrukverlagende middelen (antihypertensiva) terwijl andere artsen het hele idee van bloeddrukverlagers complete onzin en geldklopperij vinden.

Maar niet getreurd, want dit artikel gaat veel duidelijkheid scheppen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_179792051
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 21:13 schreef Greys het volgende:

[..]

Thanks :*

Rustig aan doen is echt nu zo lastig want ik lees op alle medische sites dat bloeddruk boven de 200 onder 'zeer ernstig verhoogd' valt en die van mij was nog een stuk hoger. En ik wil niks waar zeer ernstig bij staat dus daar word ik stikzenuwachtig van. Wat weer niet helpt. Maar als ik dan tegen mezelf zeg 'dan moet je dat gewoon niet lezen' hou ik mezelf weer voor de gek want ik zat erbij toen ie meteen de internist belde. Dus kan mezelf nu niet meer wijsmaken dat er helemaal niks aan het handje is.

Godver. Sorry. Hoop echt dat het morgenochtend al een stuk lager is. Slaap ik daarna vast beter dan komende nacht. Ondanks dat de oorzaak er dan nog niet is, ik wil dit niet.

Oke nu stop ik echt. Echt echt. Zal het morgen laten weten! Vast een stuk beter dan *O*
Je hoeft niet te stoppen hoor! Gewoon wat voor jezelf fijn is; als dat hier van je af schrijven is dan doe je dat, als je ervan kalmeert om het er niet meer over te hebben doe je dat. Maar we vinden het absoluut niet vervelend.

Het is nu gewoon zo en je hebt medicijnen. Je loopt er al langer mee en er is nog niets ergs gebeurt, dus het kan nu alleen nog maar beter gaan met de hulp die je nu hebt. Misschien dat die gedachte helpt?
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 14 juni 2018 @ 21:23:06 #241
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_179792068
En nog zo'n toppertje:

quote:
Ga aan de slag met de tips en pak 5 extra levensjaren!
En dan in Hans Kazan modus: 'kom naar beneden en sla je slag, pak 5 extra levensjaren!'
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_179792134
quote:
8s.gif Op donderdag 14 juni 2018 21:21 schreef Redefine het volgende:
Ik startte net even een zoekopdracht naar het verlagen van bloeddruk, omdat ik eigenlijk benieuwd was of er nog tips waren voor het verlagen van bloeddruk naast medicijnen. Daarbij stuitte ik bij de eerste echte hit (de andere twee zijn advertenties) op de site happy health .nl. Nogal een dubieuze site moet ik zeggen :')

[..]

Oh dat soort sites :') Die hebben ook niks te zeggen eigenlijk
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 14 juni 2018 @ 21:26:56 #243
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_179792171
Oh en Greys, je was al meer pure chocolade aan het eten toch: Tip #11: eet pure chocola.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 14 juni 2018 @ 21:27:54 #244
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_179792201
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 21:25 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Oh dat soort sites :') Die hebben ook niks te zeggen eigenlijk
Het erge is dat soort sites een behoorlijke invloed op een deel van de bevolking hebben. Het is ook niet voor niets de eerste hit als ik zoek op 'tips om bloeddruk te verlagen'.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 14 juni 2018 @ 21:34:31 #245
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_179792382
Ik heb net weer even een goede maaltijd met rode mieren genuttigd, dus ben weer gezond bezig.



Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_179792510
quote:
10s.gif Op donderdag 14 juni 2018 21:34 schreef Redefine het volgende:
Ik heb net weer even een goede maaltijd met rode mieren genuttigd, dus ben weer gezond bezig.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
:D

Ik noteer het in het rooster bij je naam :7
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 14 juni 2018 @ 21:41:14 #247
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_179792561
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juni 2018 21:40 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

:D

Ik noteer het in het rooster bij je naam :7
*O*
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_179792570
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juni 2018 21:13 schreef Greys het volgende:

[..]

Thanks :*

Rustig aan doen is echt nu zo lastig want ik lees op alle medische sites dat bloeddruk boven de 180 onder 'zeer ernstig verhoogd' valt en die van mij was ver boven de 200.. En ik wil niks waar zeer ernstig bij staat dus daar word ik stikzenuwachtig van. Wat weer niet helpt. Maar als ik dan tegen mezelf zeg 'dan moet je dat gewoon niet lezen' hou ik mezelf weer voor de gek want ik zat erbij toen ie meteen de internist belde. Dus kan mezelf nu niet meer wijsmaken dat er helemaal niks aan het handje is.

Godver. Sorry. Hoop echt dat het morgenochtend al een stuk lager is. Slaap ik daarna vast beter dan komende nacht. Ondanks dat de oorzaak er dan nog niet is, ik wil dit niet.

Oke nu stop ik echt. Echt echt. Zal het morgen laten weten! Vast een stuk beter dan *O*
Wat is het toch soms ook jammer dat je niet vooruit in de tijd kunt, waardoor je dit soort avonden niet hebt en liever meteen naar je afspraak gaat :* Dikke knuffel O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_179792612
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 21:41 schreef Redefine het volgende:

[..]

*O*
Je hebt wel een goeie bilpartij, zie ik op je gifjes, daar hoef je niks meer aan te doen :Y)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator donderdag 14 juni 2018 @ 21:43:01 #250
375570 crew  Cyan9
pi_179792625
quote:
15s.gif Op donderdag 14 juni 2018 19:17 schreef Greys het volgende:
Dus ik even naar de dokter voor een klein dingetje.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat heftig! Probeer om jezelf niet te veel mee te nemen in doemscenario's, dat zorgt alleen maar voor meer stress, en dat helpt sowieso niet. Is niet makkelijk, weet ik, het is logisch dat je je zorgen maakt.
Ik hoop dat je snel wat meer duidelijkheid hebt!
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')