Hij leefde als Bekende Duitser wel in turbulente tijden, ik kan daarom die publicaties over zijn privéleven wel begrijpen.quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:38 schreef Igen het volgende:
Sowieso boeit zijn privéleven niet. Hij is bekend vanwege zijn natuurkundige theorie en die wordt er niet meer of minder waar van.
In die tijd braken ze de voeten van kleine meisjes nog om de teentjes vervolgens onder de voeten op te binden....de voetjes moesten klein zijn en op lotusbloemen lijken...een achterlijk en barbaars gebruik...zo'n volk kan toch alleen maar oliedom zijn!quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:31 schreef sp3c het volgende:
is ook maar de man zijn persoonlijke dagboekje he,
hij kwam daar en zag allemaal vieze domme (hardwerkende) mensen ..dat lijkt me niet direct racistisch
ja in die tijd deden we allemaal nog leuke dingenquote:Op woensdag 13 juni 2018 21:37 schreef ietjefietje het volgende:
[..]
In die tijd braken ze de voeten van kleine meisjes nog om de teentjes vervolgens onder de voeten op te binden....de voetjes moesten klein zijn en op lotusbloemen lijken...een achterlijk en barbaars gebruik...zo'n volk kan toch alleen maar oliedom zijn!
Geen sociaal construct, meer dat de term 'ras' biologisch gezien onzinnig is.quote:Op woensdag 13 juni 2018 10:13 schreef LXIV het volgende:
Nu wordt zelfs gezegd dat rassen niet bestaan, een verzinsel zijn (social construct).
Niemand stelt dit serieus. Is jouw waanbeeldquote:Op woensdag 13 juni 2018 19:46 schreef De_Onnoembare het volgende:
Tijd om al het werk van deze racist te schrappen.
E=mc2 is racisme!
https://www.scientificame(...)ct-scientists-argue/quote:Op woensdag 13 juni 2018 22:09 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Geen sociaal construct, meer dat de term 'ras' biologisch gezien onzinnig is.
Wetenschappers zijn altijd een beetje maf.quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:06 schreef Tanatos het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Nobel_Prize_in_Physics
[ afbeelding ]
Three Nobel Laureates in Physics. Front row L-R: Albert A. Michelson (1907 prizewinner), Albert Einstein (1921 prizewinner) and Robert A. Millikan (1923 prizewinner).
Ik vind winnaars van Nobelprijzen voor harde wetenschappen persoonlijk vrij geniaal, zulke mensen mogen best een beetje maf zijn.
Lees dan niet hoe ie met vrouwen omging.quote:Op woensdag 13 juni 2018 11:29 schreef VeX- het volgende:
De 'grote' Einstein was ook maar een product van zijn tijd. Ik vind het jammer dat mn beeld van hem wordt aangetast want ik had hem hoog zitten. Bewijst maar hoe simpel zelfs de grootste denkers kunnen zijn.
Over z'n houding tov racisme zijn boeken geschreven. Dan lijkt dit me wel relevant. Zoek op Einstein racism en je krijgt niets dan artikels over wat een voorvechter voor gelijke rechten etc. was.quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:38 schreef Igen het volgende:
Sowieso boeit zijn privéleven niet. Hij is bekend vanwege zijn natuurkundige theorie en die wordt er niet meer of minder waar van.
Kan nog leuk worden, als iemand er Afrocentrisme en melanin theory bijhaalt..quote:Op woensdag 13 juni 2018 19:21 schreef Dven het volgende:
Maar goed, inmiddels wordt zelfs de huidskleur van een fucking egyptenaarse die al 18000 jaar dood is besproken. Tijd om dit draadje te verlaten dus
Zoals de Chinese mannen uiteraard.quote:Op woensdag 13 juni 2018 20:08 schreef Igen het volgende:
[..]
“Ook”?
Einstein zei blijkbaar juist min of meer dat Chinese vrouwen zo lelijk zijn dat hij niet snapt dat Chinese mannen hun piemel overeind kunnen krijgen.
Jij bent er goed in om iets direct maar als Europees te kenmerken. Grote ogenquote:Op woensdag 13 juni 2018 19:28 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het zijn Aziatische dames met Europese trekken, lichte huid, grote ogen, ovaal in plaats van rond gezicht.
Maar goed, je bent er goed in om jezelf van de domme te houden.
De mensen die die boeken hebben geschreven staan dan nu wel een beetje voor lul ja.quote:Op donderdag 14 juni 2018 00:37 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Over z'n houding tov racisme zijn boeken geschreven. Dan lijkt dit me wel relevant. Zoek op Einstein racism en je krijgt niets dan artikels over wat een voorvechter voor gelijke rechten etc. was.
Niet waar schat.quote:Op woensdag 13 juni 2018 18:52 schreef ietjefietje het volgende:
Hahaha, Volkskrant duhuh, Churchill heeft zelf een boek geschreven waarin staat dat hij vond dat de Islam het grootste gevaar is voor de mensheid.
Jij plaatst afbeeldingen van Chinese (Aziatische) dames om aan te tonen dat Chinese dames er wel goed uitzien en dat Einstein dus ongelijk had. Dan is het toch wel opvallend dat het dames zijn die er naar Chinese maatstaven westers uitzien (lichte huid, vorm van het gezicht en grote ogen). Maar goed, Europees/westers is dan ook het schoonheidsideaal in China.quote:Op donderdag 14 juni 2018 04:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij bent er goed in om iets direct maar als Europees te kenmerken. Grote ogenovaal ipv rond
lichte huid
Nee imbeciel, dat zijn niet puur Europese kenmerken. Neem anders eens een kijkje in de door jou zo verfoeide knoflooklanden.
OH, ben jij british?quote:Op woensdag 13 juni 2018 21:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja in die tijd deden we allemaal nog leuke dingen
[ afbeelding ]
Ik ben zelfs naar de bib geweest om het te checken, en.....de betreffende bladzijde was uit het boek gescheurd!.....zover gaan linkse drammers om hun gelijk te krijgen!quote:Op donderdag 14 juni 2018 07:37 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Niet waar schat.![]()
![]()
Ik denk dat je refereert aan een speech, die inderdaad in een boek staat, maar die vaak maar half gequote wordt.
Och gut toch. Gelukkig staat het wel op internet!quote:Op donderdag 14 juni 2018 08:54 schreef ietjefietje het volgende:
Ik ben zelfs naar de bib geweest om het te checken, en.....de betreffende bladzijde was uit het boek gescheurd!.....zover gaan linkse drammers om hun gelijk te krijgen!
Kerel, ik probeerde niets aan te tonen. Ik laat gewoon een stel aantrekkelijke Chinese vrouwen zien. Er zijn anderhalf miljard Chinezen waarvan de uiterlijkheden kunnen verschillen als water en vuur. Wat verwacht je nou?quote:Op donderdag 14 juni 2018 08:44 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jij plaatst afbeeldingen van Chinese (Aziatische) dames om aan te tonen dat Chinese dames er wel goed uitzien en dat Einstein dus ongelijk had.
Europees/Westers is niet het schoonheidsideaal in China. De wens voor een lichte huid is er als ideaal al lange tijd en om dezelfde reden als net als in vroegere tijden in Europa ontstaan is : Het toont namelijk aan dat je niet de hele dag hard in de zon aan het werk bent. Dat jij het koppelt aan Europees is leuk voor jou maar simpelweg niet correct.quote:Dan is het toch wel opvallend dat het dames zijn die er naar Chinese maatstaven westers uitzien (lichte huid, vorm van het gezicht en grote ogen). Maar goed, Europees/westers is dan ook het schoonheidsideaal in China.
Goh, Sherlock. Ik denk dat je met deze uitspraak ontzettend veel mensen verbaast. Daar is nog nooit iemand op gekomen.quote:Sowieso toon je met dat soort afbeeldingen weinig aan, je kan de leukste foto's van internet halen.
Ik weet prima waar de knoflooklanden liggen. Daarmee dat ik het ook noem.quote:Overigens is dit al de tweede keer dat je scheldt in dit topic, eerder noemde je iemand al een idioot. Maar weet je zelf niet goed wat de knoflooklanden zijn, die liggen namelijk in Europa.
Jij hebt die pagina stiekem gewoon thuis liggenquote:Op donderdag 14 juni 2018 08:56 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Och gut toch. Gelukkig staat het wel op internet!![]()
Kun je de linkse drammers mooi van hun ongelijk bewijzen... Welke quote heb je het precies over, dan zoek ik hem even op!
Jeruzalemquote:Op donderdag 14 juni 2018 09:02 schreef Segway_Jesus het volgende:
Hoezo is mijn reactie verwijderd? En waar kan ik de klaagmuur bezoeken hierover?
Nee.quote:Op donderdag 14 juni 2018 09:06 schreef Dven het volgende:
Jij hebt die pagina stiekem gewoon thuis liggen
allemaalquote:
je weet om welke quote het gaatquote:Op donderdag 14 juni 2018 08:56 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Och gut toch. Gelukkig staat het wel op internet!![]()
Kun je de linkse drammers mooi van hun ongelijk bewijzen... Welke quote heb je het precies over, dan zoek ik hem even op!
Ik heb vrijwel geen domme ideeën.quote:Op donderdag 14 juni 2018 12:54 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Tja, andere tijd. En alhoewel Einstein geniaal was was hij toch echt ook gewoon een mens. Niet perfect, met ook domme ideeen en denkwijzen, net als elk ander mens.
Je kunt zeggen wat je wilt over de joden maar de duitsers waren ook geen lieverdjes!quote:
Dat vond Einstein vast ook terwijl hij deze 'observaties' vereeuwigde.quote:Op donderdag 14 juni 2018 13:29 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik heb vrijwel geen domme ideeën.
Deadly combination.quote:Op donderdag 14 juni 2018 13:32 schreef Zihuatanejo het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt over de joden maar de duitsers waren ook geen lieverdjes!
Je kan mij niet met Einstein vergelijken.quote:Op donderdag 14 juni 2018 13:33 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Dat vond Einstein vast ook terwijl hij deze 'observaties' vereeuwigde.
quote:Op woensdag 13 juni 2018 22:28 schreef bamibij het volgende:
[..]
Niemand stelt dit serieus. Is jouw waanbeeld
Had de gemiddelde "goj" in de twintiger jaren dan géén racistisch idee over Chinezen?quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:47 schreef Oostwoud het volgende:
Joden worden gekenmerkt door hun volksreligieuze clangevoel. Een noodzakelijk beschermingsmechanisme tegen gojim, omdat ze anders een volk zouden zijn geweest waarover we enkel in de geschiedenisboeken zouden kunnen lezen. Dat Einstein, als zionist, racistische denkbeelden had zou niemand mogen verbazen.
Verder was Olinto De Pretto de eerste met E=mc2 dus dit kan er ook nog wel bij.
Ik ben het helemaal met je eens hoor. Al had ik wellicht moeten benadrukken dat racisme onder ieder volk en binnen iedere cultuur voorkomt.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:22 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Had de gemiddelde "goj" in de twintiger jaren dan géén racistisch idee over Chinezen?
Toen had toch iedereen cliché's over alle volkeren dezer aarde?
Alleen was het taboe daarover nog niet zo groot.
Ook over de Twentenaren/Tukkers. Daar zal door het rijkere segment in met name de Randstad ook niet al te lovend zijn geoordeeld.
Niet zo moeilijk doen. Je mag best cliché's hebben over volkeren. Zolang je maar beseft dat dit nooit genetisch eeuwig is, en ook niet universeel. Het is een kwestie van grote groepen die lang bij elkaar wonen en onder bepaalde omstandigheden moeten zien te overleven. Dat leidt automatisch tot een bepaald gedrag.
Oostwoud for president!quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:26 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens hoor. Al had ik wellicht moeten benadrukken dat racisme onder ieder volk en binnen iedere cultuur voorkomt.
In China heeft men inderdaad een westers schoonheidsideaal. Wat betreft de lichte/blanke huid kun je nog beweren dat het ouder is, van de tijd dat de arbeider op het land werkte en diegene die rijk was veel in de schaduw bleef.quote:Op donderdag 14 juni 2018 08:59 schreef Dven het volgende:
Europees/Westers is niet het schoonheidsideaal in China. De wens voor een lichte huid is er als ideaal al lange tijd en om dezelfde reden als net als in vroegere tijden in Europa ontstaan is : Het toont namelijk aan dat je niet de hele dag hard in de zon aan het werk bent. Dat jij het koppelt aan Europees is leuk voor jou maar simpelweg niet correct.
Of als het gaat om neuscorrecties:quote:Het verlangen naar westerse ogen, en daarmee het najagen van een westers schoonheidsideaal, zit ingebakken in de Chinese cultuur. Het dateert waarschijnlijk uit de tijd waarin westerse invloeden, en de rijkdom die daarmee werd geassocieerd, schaars waren – en schaarste creëert vraag. Aan een Chinese vragen waarom zij dubbele oogleden wil, is als aan een westerse vrouw vragen waarom ze wil afvallen: dat spreekt voor zich.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ogen-1221424-a357370
Of kin- en voorhoofdimplantaten:quote:NEUSCORRECTIE
Hierbij wordt de neusbrug verhoogd, met als gevolg dat de neus er dunner en verfijnder uitziet. De ideale neusbrug ligt niet per se zo hoog als de westerse, maar eerder tussen de westerse en de Chinese in. Sommige stellen nemen matchende neuzen om hun liefde te bezegelen.
Er zijn talloze bronnen over te vinden, Chinezen doen ingrepen die hen meer westers doen lijken. De beenverlenging is er ook eentje van. Maar goed, in jouw ogen vast allemaal toeval.quote:KIN-IMPLANTATEN
Hierbij wordt een stuk bot of silicone in de kin geplaatst om die meer te laten uitsteken. Ook dit gaat de ‘platte’ verschijning van een Chinees gezicht tegen. Het gezicht wordt hierdoor slanker. Hetzelfde geldt voor voorhoofdimplantaten.
Misschien was hij ook wel een beetje humeurig omdat hij niet bij de uitreiking van zijn nobelprijs kon zijn....quote:Because of Einstein's travels to the Far East, he was unable to personally accept the Nobel Prize for Physics at the Stockholm award ceremony in December 1922. In his place, the banquet speech was held by a German diplomat, who praised Einstein not only as a scientist but also as an international peacemaker and activist.[75]
Klopt. Je hebt namelijk helemaal geen ideeën.quote:Op donderdag 14 juni 2018 13:29 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik heb vrijwel geen domme ideeën.
Dat komt omdat bij sommigen de term "racist" een enorme devaluatie heeft ondergaan.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:51 schreef julius123 het volgende:
Iedereen is racist toch, dat woord heeft helemaal geen waarde meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |