Kerel, ik probeerde niets aan te tonen. Ik laat gewoon een stel aantrekkelijke Chinese vrouwen zien. Er zijn anderhalf miljard Chinezen waarvan de uiterlijkheden kunnen verschillen als water en vuur. Wat verwacht je nou?quote:Op donderdag 14 juni 2018 08:44 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jij plaatst afbeeldingen van Chinese (Aziatische) dames om aan te tonen dat Chinese dames er wel goed uitzien en dat Einstein dus ongelijk had.
Europees/Westers is niet het schoonheidsideaal in China. De wens voor een lichte huid is er als ideaal al lange tijd en om dezelfde reden als net als in vroegere tijden in Europa ontstaan is : Het toont namelijk aan dat je niet de hele dag hard in de zon aan het werk bent. Dat jij het koppelt aan Europees is leuk voor jou maar simpelweg niet correct.quote:Dan is het toch wel opvallend dat het dames zijn die er naar Chinese maatstaven westers uitzien (lichte huid, vorm van het gezicht en grote ogen). Maar goed, Europees/westers is dan ook het schoonheidsideaal in China.
Goh, Sherlock. Ik denk dat je met deze uitspraak ontzettend veel mensen verbaast. Daar is nog nooit iemand op gekomen.quote:Sowieso toon je met dat soort afbeeldingen weinig aan, je kan de leukste foto's van internet halen.
Ik weet prima waar de knoflooklanden liggen. Daarmee dat ik het ook noem.quote:Overigens is dit al de tweede keer dat je scheldt in dit topic, eerder noemde je iemand al een idioot. Maar weet je zelf niet goed wat de knoflooklanden zijn, die liggen namelijk in Europa.
Jij hebt die pagina stiekem gewoon thuis liggenquote:Op donderdag 14 juni 2018 08:56 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Och gut toch. Gelukkig staat het wel op internet!![]()
Kun je de linkse drammers mooi van hun ongelijk bewijzen... Welke quote heb je het precies over, dan zoek ik hem even op!
Jeruzalemquote:Op donderdag 14 juni 2018 09:02 schreef Segway_Jesus het volgende:
Hoezo is mijn reactie verwijderd? En waar kan ik de klaagmuur bezoeken hierover?
Nee.quote:Op donderdag 14 juni 2018 09:06 schreef Dven het volgende:
Jij hebt die pagina stiekem gewoon thuis liggen
allemaalquote:
je weet om welke quote het gaatquote:Op donderdag 14 juni 2018 08:56 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Och gut toch. Gelukkig staat het wel op internet!![]()
Kun je de linkse drammers mooi van hun ongelijk bewijzen... Welke quote heb je het precies over, dan zoek ik hem even op!
Ik heb vrijwel geen domme ideeën.quote:Op donderdag 14 juni 2018 12:54 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Tja, andere tijd. En alhoewel Einstein geniaal was was hij toch echt ook gewoon een mens. Niet perfect, met ook domme ideeen en denkwijzen, net als elk ander mens.
Je kunt zeggen wat je wilt over de joden maar de duitsers waren ook geen lieverdjes!quote:
Dat vond Einstein vast ook terwijl hij deze 'observaties' vereeuwigde.quote:Op donderdag 14 juni 2018 13:29 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik heb vrijwel geen domme ideeën.
Deadly combination.quote:Op donderdag 14 juni 2018 13:32 schreef Zihuatanejo het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt over de joden maar de duitsers waren ook geen lieverdjes!
Je kan mij niet met Einstein vergelijken.quote:Op donderdag 14 juni 2018 13:33 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Dat vond Einstein vast ook terwijl hij deze 'observaties' vereeuwigde.
quote:Op woensdag 13 juni 2018 22:28 schreef bamibij het volgende:
[..]
Niemand stelt dit serieus. Is jouw waanbeeld
Had de gemiddelde "goj" in de twintiger jaren dan géén racistisch idee over Chinezen?quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:47 schreef Oostwoud het volgende:
Joden worden gekenmerkt door hun volksreligieuze clangevoel. Een noodzakelijk beschermingsmechanisme tegen gojim, omdat ze anders een volk zouden zijn geweest waarover we enkel in de geschiedenisboeken zouden kunnen lezen. Dat Einstein, als zionist, racistische denkbeelden had zou niemand mogen verbazen.
Verder was Olinto De Pretto de eerste met E=mc2 dus dit kan er ook nog wel bij.
Ik ben het helemaal met je eens hoor. Al had ik wellicht moeten benadrukken dat racisme onder ieder volk en binnen iedere cultuur voorkomt.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:22 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Had de gemiddelde "goj" in de twintiger jaren dan géén racistisch idee over Chinezen?
Toen had toch iedereen cliché's over alle volkeren dezer aarde?
Alleen was het taboe daarover nog niet zo groot.
Ook over de Twentenaren/Tukkers. Daar zal door het rijkere segment in met name de Randstad ook niet al te lovend zijn geoordeeld.
Niet zo moeilijk doen. Je mag best cliché's hebben over volkeren. Zolang je maar beseft dat dit nooit genetisch eeuwig is, en ook niet universeel. Het is een kwestie van grote groepen die lang bij elkaar wonen en onder bepaalde omstandigheden moeten zien te overleven. Dat leidt automatisch tot een bepaald gedrag.
Oostwoud for president!quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:26 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens hoor. Al had ik wellicht moeten benadrukken dat racisme onder ieder volk en binnen iedere cultuur voorkomt.
In China heeft men inderdaad een westers schoonheidsideaal. Wat betreft de lichte/blanke huid kun je nog beweren dat het ouder is, van de tijd dat de arbeider op het land werkte en diegene die rijk was veel in de schaduw bleef.quote:Op donderdag 14 juni 2018 08:59 schreef Dven het volgende:
Europees/Westers is niet het schoonheidsideaal in China. De wens voor een lichte huid is er als ideaal al lange tijd en om dezelfde reden als net als in vroegere tijden in Europa ontstaan is : Het toont namelijk aan dat je niet de hele dag hard in de zon aan het werk bent. Dat jij het koppelt aan Europees is leuk voor jou maar simpelweg niet correct.
Of als het gaat om neuscorrecties:quote:Het verlangen naar westerse ogen, en daarmee het najagen van een westers schoonheidsideaal, zit ingebakken in de Chinese cultuur. Het dateert waarschijnlijk uit de tijd waarin westerse invloeden, en de rijkdom die daarmee werd geassocieerd, schaars waren – en schaarste creëert vraag. Aan een Chinese vragen waarom zij dubbele oogleden wil, is als aan een westerse vrouw vragen waarom ze wil afvallen: dat spreekt voor zich.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ogen-1221424-a357370
Of kin- en voorhoofdimplantaten:quote:NEUSCORRECTIE
Hierbij wordt de neusbrug verhoogd, met als gevolg dat de neus er dunner en verfijnder uitziet. De ideale neusbrug ligt niet per se zo hoog als de westerse, maar eerder tussen de westerse en de Chinese in. Sommige stellen nemen matchende neuzen om hun liefde te bezegelen.
Er zijn talloze bronnen over te vinden, Chinezen doen ingrepen die hen meer westers doen lijken. De beenverlenging is er ook eentje van. Maar goed, in jouw ogen vast allemaal toeval.quote:KIN-IMPLANTATEN
Hierbij wordt een stuk bot of silicone in de kin geplaatst om die meer te laten uitsteken. Ook dit gaat de ‘platte’ verschijning van een Chinees gezicht tegen. Het gezicht wordt hierdoor slanker. Hetzelfde geldt voor voorhoofdimplantaten.
Misschien was hij ook wel een beetje humeurig omdat hij niet bij de uitreiking van zijn nobelprijs kon zijn....quote:Because of Einstein's travels to the Far East, he was unable to personally accept the Nobel Prize for Physics at the Stockholm award ceremony in December 1922. In his place, the banquet speech was held by a German diplomat, who praised Einstein not only as a scientist but also as an international peacemaker and activist.[75]
Klopt. Je hebt namelijk helemaal geen ideeën.quote:Op donderdag 14 juni 2018 13:29 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Ik heb vrijwel geen domme ideeën.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |