Ik las er ooit eentje die het argument gebruikte om te zeggen dat iets niet goed zou zijn voor je: 'Dat kan gewoon niet goed zijn', meerdere keren in het boek.quote:Op woensdag 13 juni 2018 23:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die hipster boeken zijn bijzonder treurig. Die lees ik ook niet. Dat zijn van die dingen die juist bol staan van de mythes en waarvan 9 van de 10 lezers totaal de fout ingaat met lijnen. En sowieso enorm gaat jojoën.
Ik vind dat wel grappig uitgedrukt: ze is onterecht 70 kiloquote:Op woensdag 13 juni 2018 23:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Al is de linker, vind ik, ook wel onterecht 70, met die lengte.
Erg is dat inderdaadquote:Op woensdag 13 juni 2018 23:09 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik las er ooit eentje die het argument gebruikte om te zeggen dat iets niet goed zou zijn voor je: 'Dat kan gewoon niet goed zijn', meerdere keren in het boek.
Geen probleemquote:
Ik vind haar ook overgewicht hebben.quote:Op woensdag 13 juni 2018 23:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind dat wel grappig uitgedrukt: ze is onterecht 70 kiloDat is sympathiek gezegd voor: die is te zwaar voor haar lengte, die heeft overgewicht
![]()
Honing is uiteindelijk ook suiker.quote:Op woensdag 13 juni 2018 23:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Erg is dat inderdaadArjan Lubach had er een jaar geleden (ongeveer) ook zo'n mooi stukje over. Ging die even een recept van Rens Kroes ontleden. Daar zaten allemaal hele slechte dingen in, die mooier klonken
Nee, ik ventileer dat ook niet. Sowieso niet omdat ik zelf ook overgewicht heb, maar het buiten dat ook heel raar vindt om wat te zeggen over andermans uiterlijk. Ja als ik thuis voor de TV zit, dan maak je er onderling nog wel een grapje over. Maar je gaat niemand iemand ongevraagd daar iets over zeggen.quote:Op woensdag 13 juni 2018 23:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind haar ook overgewicht hebben.Maar dat vind ik van minstens de halve wereld.
Maar ik ventileer dat nooit, tenzij mensen er naar vragen.
Als je slank bent krijg je wel altijd gratis commentaar, want dat kan dan wel ofzo. Heel apart
Ik was altijd de dunne van het gezin. Tot vorig jaar ofzo. Toen gingen m'n zus en daarna ook m'n ouders koolhydraat-arm eten. Nu nog steeds. Ze zijn nu allemaal superrrslank en ik ben juist aangekomen. Voel me serieus ineens lomp en moddervet naast hen. Best kut. Maar ook een stok achter de deur.quote:Op woensdag 13 juni 2018 22:57 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb een zus die bijna dezelfde lengte is. Maar dag en nacht verschil in bouw. En gewicht.
Maar niemand heeft ook gezegd dat je met dezelfde lengte met hetzelfde gewicht weg kunt komen. Dat is gewoon realiteit. En nummer vier is echt een stuk slanker.quote:Op woensdag 13 juni 2018 23:09 schreef Redefine het volgende:
Het echt goede verschil tussen wat een bouw doet zie je tussen nummer drie en vier. Nummer drie zal waarschijnlijk best snel als te dik bestempeld worden. Terwijl nummer vier dat minder zal hebben. En die zijn dus beiden nagenoeg even lang.
Honing is precies zo'n voorbeeld wat zo'n goeroe dan veel in een recept stopt. Want het heet niet direct suiker.quote:Op woensdag 13 juni 2018 23:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Honing is uiteindelijk ook suiker.
Hoewel dat type suiker uit honing oa. wel beter af te breken is dan die van de verwerkte suiker door je lever.
Dat klopt. Elke bouw is verschillend. Maar het geeft precies aan, dat gewicht niet zoveel zegt. En dat iemand niet per se overgewicht hoeft te hebben om wel voor dik aangezien te worden.quote:Op woensdag 13 juni 2018 23:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar niemand heeft ook gezegd dat je met dezelfde lengte met hetzelfde gewicht weg kunt komen. Dat is gewoon realiteit. En nummer vier is echt een stuk slanker.
Maar op de foto's ben je al die jaren mooi en slank (zelfs zonder 'lengte helpt ook' excuusquote:Op woensdag 13 juni 2018 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was altijd de dunne van het gezin. Tot vorig jaar ofzo. Toen gingen m'n zus en daarna ook m'n ouders koolhydraat-arm eten. Nu nog steeds. Ze zijn nu allemaal superrrslank en ik ben juist aangekomen. Voel me serieus ineens lomp en moddervet naast hen. Best kut. Maar ook een stok achter de deur.
Ongevraagd commentaar in het algemeen vind ik één van de weinige echt vervelende dingen.quote:Op woensdag 13 juni 2018 23:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee, ik ventileer dat ook niet. Sowieso niet omdat ik zelf ook overgewicht heb, maar het buiten dat ook heel raar vindt om wat te zeggen over andermans uiterlijk. Ja als ik thuis voor de TV zit, dan maak je er onderling nog wel een grapje over. Maar je gaat niemand iemand ongevraagd daar iets over zeggen.
De beste vrienden kun je vriendschappelijk beledigen en er samen smakelijk om lachen.quote:Op woensdag 13 juni 2018 23:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ongevraagd commentaar in het algemeen vind ik één van de weinige echt vervelende dingen.
Ik ventileer zelden wat in het dagelijks leven, en ik vind overal wat van maar hou dat lekker voor me.
Vragen mensen iets, dan is het anders. Of vrienden met wie je een dusdanige band hebt, dat je veel tegen elkaar zegt, vaak met een onwijs grote dosis humor.
Dat helemaalquote:Op woensdag 13 juni 2018 23:18 schreef Redefine het volgende:
Uiteindelijk is het belangrijkste wat jezelf vindt en waar je zelf het beste bij voelt.
Is dit een hint voor aankomend jaar?quote:Op woensdag 13 juni 2018 23:20 schreef ijs_beer het volgende:
Is de finale vandaag niet exact een maan geleden?
Of keihard roepen 'man, die was onder de gordel'quote:Op woensdag 13 juni 2018 23:20 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
De beste vrienden kun je vriendschappelijk beledigen en er samen smakelijk om lachen.
Aargh. M'n ninja-edit was niet ninja genoeg.quote:Op woensdag 13 juni 2018 23:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dit een hint voor aankomend jaar?
quote:Op woensdag 13 juni 2018 23:20 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
De beste vrienden kun je vriendschappelijk beledigen en er samen smakelijk om lachen.
Daar is geen vuur voor nodig, gewoon een hongerige ijsbeer op afsturen.quote:Op woensdag 13 juni 2018 23:22 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Aargh. M'n ninja-edit was niet ninja genoeg.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 juni 2018 23:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of keihard roepen 'man, die was onder de gordel'![]()
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 13 juni 2018 23:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ongevraagd commentaar in het algemeen vind ik één van de weinige echt vervelende dingen.
Ik ventileer zelden wat in het dagelijks leven, en ik vind overal wat van maar hou dat lekker voor me.
Vragen mensen iets, dan is het anders. Of vrienden met wie je een dusdanige band hebt, dat je veel tegen elkaar zegt, vaak met een onwijs grote dosis humor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |