abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 juni 2018 @ 20:24:03 #76
163650 Greys
pi_179769648
quote:
11s.gif Op woensdag 13 juni 2018 19:36 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Zo'n 5 a 6 kilo. :@ Misschien stel ik me aan, maar toch. :@ 't iig zo dat het niet meer moet worden nu.
Waar zit dat dan? Want ik vond je serieus superslank de vorige keren :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 juni 2018 @ 20:27:25 #77
163650 Greys
pi_179769733
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 20:13 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Goed voornemen hoor Greys! (niet dat ik je te dik vind hoor, maar gezond eten is altijd goed) Wat je al zei over dat je ineens zoveel meer energie krijgt zonder suiker is zeker herkenbaar. Ik las eens in de zoveel tijd weer eens een suikerloos weekje in en de eerste dag heb ik dan heel veel zin in van alles, maar daarna vind ik het heerlijk.

Zoete aardappels zijn trouwens heerlijk! Ik vind ze vooral lekker geroosterd in de oven, maar eet ze ook vaak gepoft of in curry's, of als basis voor stamppot. Avocado's zijn inderdaad vet, maar wel gezonde vetten. Kijk ook uit met noten wat dat betreft; heel gezond, maar zitten ook veel calorieën in.

Meerdere kleine maaltijden per dag is inderdaad slim. Zelf lukt me dat eigenlijk nooit. Koolhydraten kun je ook wat meer vermijden, maar kijk wel uit dat je het wel rustig weer opbouwt naar meer. In vlees, vis en eieren (en ook in veel zuivelproducten, maar dan moet je wel op het etiket kijken) zitten geen koolhydraten, en in veel groentesoorten ook weinig.

Succes in ieder geval! Bij mezelf heb ik het afvallen eigenlijk wel een beetje opgegeven. Het laatste beetje vetmassa dat ik kwijt moet gaat er echt maar niet af, terwijl ik gezond leef en veel beweeg. Het is niet anders.
Dankjewel voor de tips O+

En de noten idd ook veel kcal ja :o af en toe paar amandelen. Maar dan echt een paar inderdaad want anders kan ik fluiten naar de 1500.

Op hoeveel kcal zat jij ongeveer toen je zo goed aan het afvallen was? ( _O_ )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 juni 2018 @ 20:31:41 #78
163650 Greys
pi_179769847
Dit is m'n avondeten. Wel beetje laat :@ Grote in grillpan gebakken biefstuk met knoflook citroen prutje :9 Met geroosterde boterham want dat vind ik tien keer lekkerder. (Totaal 486 kcal)



Oh en als iemand dit eetgeneuzel irritant vindt hier gewoon eerlijk zeggen hoor! Dan minder ik het of ga ik het in LIF posten ofzo maar vind het hier gezelliger :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 13 juni 2018 @ 20:42:26 #79
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_179770121
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 20:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Waar zit dat dan? Want ik vond je serieus superslank de vorige keren :o
Ik heb toen jacks en wat loseere shirts aangehad. :p zit vooral op de buik zelf. Maar goed, je kent me niet van twee jaar terug zegmaar en het is idd niet zo dat ik moddervet ben. Maar toch, ik mis m'n (relatief) platte buik. :')
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_179770125
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 20:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Dankjewel voor de tips O+

En de noten idd ook veel kcal ja :o af en toe paar amandelen. Maar dan echt een paar inderdaad want anders kan ik fluiten naar de 1500.

Op hoeveel kcal zat jij ongeveer toen je zo goed aan het afvallen was? ( _O_ )
Ik zat toen in eerste instantie zo rond de 1200 calorieën, maar achteraf gezien een beetje dom omdat ik er ook veel bij sport, dus kwam uiteindelijk toen slechts op iets van 900 uit. Ik deed eerst onder de 20 koolhydraten per dag, en elke week wat meer toevoegen (eerst wat meer fruit, daarna weer aardappelen, rijst en granen toevoegen). Dingen als brood, pasta en kaas voegde ik pas heel laat weer toe.
Wat ik deed was eigenlijk heel streng beginnen, en steeds meer toevoegen tot ik na ongeveer twee maanden een 'normaal gezond' eetpatroon had, met twee dagen in de week ingepland dat ik ook een beetje mocht zondigen. De bedoeling was om dat vol te blijven houden, maar dat is me hooguit een half jaar gelukt toen (eigen schuld, want op zich werkte het goed).
Ook slim is om calorieën, koolhydraten en eiwitten te tellen, precies de juiste hoeveelheden weten van wat je eet en het goed afwegen. Dan weet je goed of je het ook goed opbouwt.
Vergeet ook niet om heel veel water te drinken!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator woensdag 13 juni 2018 @ 20:47:19 #81
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_179770215
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 20:31 schreef Greys het volgende:
Dit is m'n avondeten. Wel beetje laat :@ Grote in grillpan gebakken biefstuk met knoflook citroen prutje :9 Met geroosterde boterham want dat vind ik tien keer lekkerder. (Totaal 486 kcal)

[ afbeelding ]

Oh en als iemand dit eetgeneuzel irritant vindt hier gewoon eerlijk zeggen hoor! Dan minder ik het of ga ik het in LIF posten ofzo maar vind het hier gezelliger :@
Ziet er goed uit. :9~
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 juni 2018 @ 20:50:35 #82
163650 Greys
pi_179770304
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 20:42 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik zat toen in eerste instantie zo rond de 1200 calorieën, maar achteraf gezien een beetje dom omdat ik er ook veel bij sport, dus kwam uiteindelijk toen slechts op iets van 900 uit. Ik deed eerst onder de 20 koolhydraten per dag, en elke week wat meer toevoegen (eerst wat meer fruit, daarna weer aardappelen, rijst en granen toevoegen). Dingen als brood, pasta en kaas voegde ik pas heel laat weer toe.
Wat ik deed was eigenlijk heel streng beginnen, en steeds meer toevoegen tot ik na ongeveer twee maanden een 'normaal gezond' eetpatroon had, met twee dagen in de week ingepland dat ik ook een beetje mocht zondigen. De bedoeling was om dat vol te blijven houden, maar dat is me hooguit een half jaar gelukt toen (eigen schuld, want op zich werkte het goed).
Ook slim is om calorieën, koolhydraten en eiwitten te tellen, precies de juiste hoeveelheden weten van wat je eet en het goed afwegen. Dan weet je goed of je het ook goed opbouwt.
Vergeet ook niet om heel veel water te drinken!
Een half jaar vind ik nog echt superknap gedaan hoor :o :* En bedankt weer voor je tips. Die app geeft van alles ook aan hoeveel erin zit qua koolhydraten eiwit en vet enzo. Maar zelfs met dit soort bordjes eet ik nog te veel vet kennelijk.. Zal de hummus zijn dan gok ik.

Ik moet het eerst maar een paar weken ofzo vol zien te houden.. ben nooit zo'n volhouder, dus ik moest echt iets zoeken waarvan ik denk 'zo lukt het wel een tijdje'. Denk dat dit dat wel is.

M'n snoep afkick hack is dat als ik echt gil om zoet is dat ik dan een half theelepeltje appelstroop neem. Hooguit twee keer per dag. Dus hooguit een theelepel in totaal per dag. Mierzoet en nul vet. :9

Water drinken gaat heel goed, elk glas gaat ook in de app haha. Klinkt overdreven maar het helpt me te zien hoeveel enzo. Nog één glas vandaag en ik zit op twee liter.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 juni 2018 @ 20:53:21 #83
163650 Greys
pi_179770376
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 19:35 schreef Knutknuttsson het volgende:
Boertje van Buut’n is voor het eerst in Ziggodome. Zit tweede ring, maar wat een hoogte :X
Veel plezier boertje :D :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179770673
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 20:42 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Ik heb toen jacks en wat loseere shirts aangehad. :p zit vooral op de buik zelf. Maar goed, je kent me niet van twee jaar terug zegmaar en het is idd niet zo dat ik moddervet ben. Maar toch, ik mis m'n (relatief) platte buik. :')
Ik scrolde snel en las 'jacked' ipv jack. c_/
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_179770713
Oh en gewoon lekker posten, Greys. :Y
Doorscrollen kunnen mensen gratis, indien ze willen :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 juni 2018 @ 21:08:38 #86
163650 Greys
pi_179770739
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
Oh en gewoon lekker posten, Greys. :Y
Doorscrollen kunnen mensen gratis, indien ze willen :D
Oké thanks! :*

Als jullie het maar eerlijk zeggen als het alsnog irritant wordt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179770831
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 20:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Een half jaar vind ik nog echt superknap gedaan hoor :o :* En bedankt weer voor je tips. Die app geeft van alles ook aan hoeveel erin zit qua koolhydraten eiwit en vet enzo. Maar zelfs met dit soort bordjes eet ik nog te veel vet kennelijk.. Zal de hummus zijn dan gok ik.

Ik moet het eerst maar een paar weken ofzo vol zien te houden.. ben nooit zo'n volhouder, dus ik moest echt iets zoeken waarvan ik denk 'zo lukt het wel een tijdje'. Denk dat dit dat wel is.

M'n snoep afkick hack is dat als ik echt gil om zoet is dat ik dan een half theelepeltje appelstroop neem. Hooguit twee keer per dag. Dus hooguit een theelepel in totaal per dag. Mierzoet en nul vet. :9

Water drinken gaat heel goed, elk glas gaat ook in de app haha. Klinkt overdreven maar het helpt me te zien hoeveel enzo. Nog één glas vandaag en ik zit op twee liter.
Die app is dan inderdaad wel handig! Lijkt me ook een mooie houvast. Misschien nog een idee voor als ik ooit toch weer wil gaan lijnen.

Maak je de hummus zelf? Dan kun je zelf bepalen hoeveel olie je erbij doet. Het smaakt wel wat anders dan winkelhummus, maar het went snel.

Als je snoep wilt afkicken is het ook wel aan te raden om even een tijdje helemaal geen suiker meer te nemen. Heel lastig in het begin, maar als het helemaal je systeem uit is dan heb je er ook echt helemaal geen trek meer in. Al kan af en toe een beetje appelstroop ook niet veel kwaad; daar zitten ook nog voedingsstoffen in.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 13 juni 2018 @ 21:27:34 #88
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_179771230
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 21:13 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Als je snoep wilt afkicken is het ook wel aan te raden om even een tijdje helemaal geen suiker meer te nemen. Heel lastig in het begin, maar als het helemaal je systeem uit is dan heb je er ook echt helemaal geen trek meer in. Al kan af en toe een beetje appelstroop ook niet veel kwaad; daar zitten ook nog voedingsstoffen in.
Dat is inderdaad in het begin het beste :Y Het is even lastig, maar zodra je daar doorheen bent is het zoveel makkelijker dan langzaam afbouwen. Dat komt omdat koolhydraten (suikers) eten, doet koolhydraten eten. Als je dat dan rigoureus stopt is het trekgevoel na een paar dagen veel minder.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 13 juni 2018 @ 21:33:05 #89
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_179771350
Ik ben zelf ook altijd al te dik. Maar was een paar jaar geleden nog veel zwaarder. Ik ben sindsdien koolhydraat armer gaan eten. In het begin echt heel weinig en dat langzaam weer opbouwen. Dan kick je eigenlijk een beetje af van de 'koolhydraat verslaving'. Na die begin periode heb ik daarna het gewoon voor mijzelf gereguleerd. Waarbij ik vooral (als ik zelf kook) geen pasta's, rijst en aardappelen meer eet. Dus vlees, vis en groente (en dan vooral wel meer groente).

Daardoor viel ik heel erg veel af en het was ook nog makkelijk vol te houden. Want kon nog steeds gewoon lekker eten. Maar sinds die tijd heb ik het wel een paar periodes laten vieren, waardoor ik dan daarna in oude patroon terugviel. Ben nu weer aan het afvallen na een lange periode van aankomen.

Belangrijk is het hierbij dat ik niet meer die lange periode van 'zondigen' heb. Als ik dat niet heb, moet ik gewoon constant weer kunnen afvallen totdat ik op het juiste niveau zit.

Het grote voordeel hiervan is dat het geen dieet is, maar een ander eetpatroon. Dat je minder snel naar snelle snacks wilt grijpen. En dat als je er echt helemaal in zit best een keertje flink kunt 'vreten' zonder er daarna last van te hebben. Mits je het maar niet te veel achter elkaar doet.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  ESF Reporter woensdag 13 juni 2018 @ 21:52:20 #90
87554 Cee
Welluk?
pi_179771859
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 19:25 schreef Pisces29 het volgende:
Schijfjes zoete aardappel met olijfolie en zeezout in de oven mikken O+
Ja dit, dit, DIIIIIT.
Of frietjes. Zoete aardappelfrietjes. Aardappel in frietjes snijden, in kom husselen met paprika- en komijnenpoeder, beetje chiliflakes erbij, beetje peper, beetje olijfolie, op bakplaat ca. 25-30 minuten in de oven, halverwege omhusselen, en dan ENFUCKINGJOY. :9~

Ik ga nu de rest lezen want ik zie dat er ondertussen miljoen posts bij zijn gekomen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 juni 2018 @ 21:53:00 #91
163650 Greys
pi_179771878
Ik denk serieus niet dat ik een hele dag zonder suiker kan. :@ Want dat betekent niet eens een Fisherman's Friendje (van 5 kcal) enzo. Trek het nu ook echt niet zonder een halve theelepel appelstroop af en toe. Hoe lang duurt dat er helemaal van afkicken ongeveer..? En hoe zit het dan met de natuurlijke suikers in bv vijgen oid?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 juni 2018 @ 21:54:17 #92
163650 Greys
pi_179771933
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 21:52 schreef Cee het volgende:

[..]

Ja dit, dit, DIIIIIT.
Of frietjes. Zoete aardappelfrietjes. Aardappel in frietjes snijden, in kom husselen met paprika- en komijnenpoeder, beetje chiliflakes erbij, beetje peper, beetje olijfolie, op bakplaat ca. 25-30 minuten in de oven, halverwege omhusselen, en dan ENFUCKINGJOY. :9~

Ik ga nu de rest lezen want ik zie dat er ondertussen miljoen posts bij zijn gekomen.
Zonder voorkoken? Klinkt echt lekker. En mag je ze dan nog ergens in dippen? Ketchup heeft weinig kcal toch? Maar die aardappel best wel weer veel geloof ik :X
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter woensdag 13 juni 2018 @ 21:57:28 #93
87554 Cee
Welluk?
pi_179772054
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 21:53 schreef Greys het volgende:
Ik denk serieus niet dat ik een hele dag zonder suiker kan. :@ Want dat betekent niet eens een Fisherman's Friendje (van 5 kcal) enzo. Trek het nu ook echt niet zonder een halve theelepel appelstroop af en toe. Hoe lang duurt dat er helemaal van afkicken ongeveer..? En hoe zit het dan met de natuurlijke suikers in bv vijgen oid?
Pin me d’r niet op vast, maar natuurlijke suikers zijn een stuk beter maar je kan een hoop al vervangen met honing, en gewoon rustig minderen zodat je systeem kan wennen aan de daling van de dagelijkse inname suiker. Dus probeer eens dingen die je altijd met suiker neemt, eens met wat minder of een vervanging van of helemaal zonder suiker te doen. Bijvoorbeeld thee of zo. En dan dus niet meteen alles zonder suiker, maar gewoon eerst proberen met thee. Honing is een goede, betere vervanger. En dat steeds minder er bij doen tot je beseft dat thee zonder suiker eigenlijk best te hachelen is (ik dacht dat een half jaar geleden absoluut niet maar drink nu heel vaak thee zonder suiker). Zo wen je er aan, totdat je niet mee het gevoel hebt dat je niet zonder kan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cee op 13-06-2018 22:11:54 ]
pi_179772063
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 21:52 schreef Cee het volgende:

[..]

Ja dit, dit, DIIIIIT.
Ik hóóóór je dit gewoon zeggen _O-


quote:
Of frietjes. Zoete aardappelfrietjes. Aardappel in frietjes snijden, in kom husselen met paprika- en komijnenpoeder, beetje chiliflakes erbij, beetje peper, beetje olijfolie, op bakplaat ca. 25-30 minuten in de oven, halverwege omhusselen, en dan ENFUCKINGJOY. :9~

Oeh, die met paprikapoeder, dat klinkt lekkah. :9
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  ESF Reporter woensdag 13 juni 2018 @ 22:00:17 #95
87554 Cee
Welluk?
pi_179772169
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 21:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Zonder voorkoken? Klinkt echt lekker. En mag je ze dan nog ergens in dippen? Ketchup heeft weinig kcal toch? Maar die aardappel best wel weer veel geloof ik :X
Ja, gewoon de aardappel schoonboenen, snijden en hupsakee, schil en al!
Ik eet ze met mayo. Een beetje. Kloddertje. Mag wel.
En zoete aardappel is een gezonde aardappel want het is eigenlijk geen aardappel. Het wordt beschouwd als een superfood heb ik gelezen.
pi_179772170
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 21:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Zonder voorkoken? Klinkt echt lekker. En mag je ze dan nog ergens in dippen? Ketchup heeft weinig kcal toch? Maar die aardappel best wel weer veel geloof ik :X
Dat is zo lekker dat moet je niet dippen :o Of ben je een grote sauzenflessengebruiker? :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † woensdag 13 juni 2018 @ 22:07:27 #97
368283 ato
pi_179772425
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 19:10 schreef Greys het volgende:
IK GA ACHT KILO AFVALLEN.

Zo. Hardop gezegd. Stok achter de deur :P
Gooi het eruit meid ^O^
En gaat je lukken.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † woensdag 13 juni 2018 @ 22:08:36 #98
368283 ato
pi_179772469
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 19:26 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Leuk ato! Gaat vast een tof feestje worden.
Dank je ^O^
Life can be a bitch, so like it..
  ESF Reporter woensdag 13 juni 2018 @ 22:09:22 #99
87554 Cee
Welluk?
pi_179772517
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 20:42 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Ik heb toen jacks en wat loseere shirts aangehad. :p zit vooral op de buik zelf. Maar goed, je kent me niet van twee jaar terug zegmaar en het is idd niet zo dat ik moddervet ben. Maar toch, ik mis m'n (relatief) platte buik. :')
Je Just/Used Jack. :{w
Ik zag ook geen heavyweight ijsbeer hoor. Dus dat heb je goed verdoezeld.

Oh ja, het helpt ook een hoop om zo veel mogelijk de sausjes te laten staan. Superlastig want hoe voorkom je dat je eten gortdroog is, het liefst wil ik dat m’n maaltijd zwemt in de teriyaki. Maar goed, het lukt steeds meer om te minderen. En balansdagen zijn goed. Vorige week op vakantie veel friet en cake op dus deze week probeer ik bewust wat rustiger aan te doen, salades en beetje groente, rijst, garnalen. Is eigenlijk net zo lekker.
En ik snack ananas i.p.v. chips. :9

Goed bezig wel, ijs en Greys en ato met z’n gefeest en Knuttson in de Ziggo! *O*
  † In Memoriam † woensdag 13 juni 2018 @ 22:09:41 #100
368283 ato
pi_179772534
quote:
11s.gif Op woensdag 13 juni 2018 19:36 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Zo'n 5 a 6 kilo. :@ Misschien stel ik me aan, maar toch. :@ 't iig zo dat het niet meer moet worden nu.
Hoe lang ben je?
Life can be a bitch, so like it..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')