Mazzelaarquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:32 schreef Nexum het volgende:
Ik heb Turks, Servisch, Bulgaars, Armeens, Grieks en zelfs Pools bloed
Wat ik tot nu toe weet is dat mijn oma uit Overijssel komt.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 09:22 schreef ijs_beer het volgende:
Het meest exotische van mijn familiegeschiedenis is een plaatsje onder antwerpen...![]()
Honkvast zullen we maar zeggen.
Je kunt er bijna het Warschaupact mee srartenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 17:32 schreef Nexum het volgende:
Ik heb Turks, Servisch, Bulgaars, Armeens, Grieks en zelfs Pools bloed
Neeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 12 juni 2018 19:10 schreef Redefine het volgende:
Gisteren was ik bij de Foo Fighters in het Sportpaleis in Antwerpen. Wat een geweldig concert was dat
Soms was het geluid iets minder, maar merendeels was het geluid goed. Alleen bij het voorprogramma was het slecht, maar dat is meestal zo.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
NeeeeeeeeeeeOh wat jaloers ben ik
Gaaf zeg!
Was het geluid daar een beetje goed?
Gaaf!!quote:Op dinsdag 12 juni 2018 19:10 schreef Redefine het volgende:
Gisteren was ik bij de Foo Fighters in het Sportpaleis in Antwerpen. Wat een geweldig concert was dat
Ik vind ze ook goed.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 19:10 schreef Redefine het volgende:
Even onder Antwerpen ligt anders wel de Anale Driehoek (Reet-Kontich-Aartselaar).quote:Op dinsdag 12 juni 2018 09:22 schreef ijs_beer het volgende:
Het meest exotische van mijn familiegeschiedenis is een plaatsje onder antwerpen...![]()
Honkvast zullen we maar zeggen.
Vet!quote:Op dinsdag 12 juni 2018 19:10 schreef Redefine het volgende:
quote:Op dinsdag 12 juni 2018 20:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Even onder Antwerpen ligt anders wel de Anale Driehoek (Reet-Kontich-Aartselaar).
Veel plezier alvast.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 21:33 schreef Knutknuttsson het volgende:
Morgen naar Pearl Jam....heul veul zin in
Long Road to Ruin speelden ze niet. Maar wel genoeg andere nummers. Concert duurde ook bijna drie uur.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 20:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Vet!Dave Grohl is een baas. Ik heb ze twee keer gezien (Pinkpop en Ziggo), ben geen groot fan of zo maar ik vind ze live echt zó goed, die energie die ervan af spat.
![]()
Deden ze Long Road to ruin?
Eind deze maand ga ik ook weer naar Antwerpen, concert van Queen.![]()
Antwerpen is een thema dit topic.
Pearl Jamquote:Op dinsdag 12 juni 2018 21:33 schreef Knutknuttsson het volgende:
Veel plezier, ik dacht oh ja Pearl jam van I'm alive en Jeremy.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 21:33 schreef Knutknuttsson het volgende:
Heel goed en gezond bezig. Let er wel op dat je ook af en toe mag genieten he. Bv op een zaterdag.quote:Op woensdag 13 juni 2018 13:43 schreef Greys het volgende:
Ik vond mezelf iets te dikkig en toen ging ik heel gezond eten (pas een paar dagen hoor) en nu voel ik me beter dan ooit - ondanks nog niet dun ofzo want ik mag niet wegen van mezelf - maar nu snap ik waarom ik altijd zo moe was van al die suiker
Wat een verschil.
Mijn lijf wordt kennelijk heel blij van al het groenvoer en vette zalm en noten enzo. Al zou ik er echt niks van afvallen blijf ik het toch maar doen. En ik maak van die lekkere bordjes voor mezelf, lunch is een feest. Tonijn, ei, meloen, tomaat, komkommer met hummus enzo. Wiehoeeeee. *stuiter*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |