Kut GSquote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:58 schreef Norrage het volgende:
Pfff wat slecht van Delpo zeg....En zo voorspelbaar![]()
Knap van Rafa hoor...maar zo zonde
Vond je echt dat Nadal beter was in de rally? Ik vond dat Delpo dicteerde, maar Rafa zijn spel goed aanpaste (servicevolley, dropshots).quote:
Ja, ik vond dat Nadal dicteerde, in de zin dat hij Del Potro meer liet lopen/meer stuurde dan andersom.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:59 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Vond je echt dat Nadal beter was in de rally? Ik vond dat Delpo dicteerde, maar Rafa zijn spel goed aanpaste (servicevolley, dropshots).
Een van de dingen die ijzersterk zijn aan Nadal is bepalen wanneer hij naar voren moet gaan. De meeste volleys die hij krijgt zijn simpel.quote:
Maar alle kansen waren voor Delpo. Rafa geen een keer tot deuce gekomen in de service van Delpoquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik vond dat Nadal dicteerde, in de zin dat hij Del Potro meer liet lopen/meer stuurde dan andersom.
Klopt, dat is zo - dus het was ook wel dubbel.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar alle kansen waren voor Delpo. Rafa geen een keer tot deuce gekomen in de service van Delpo
Probeer je stekker even los te maken en weer vast te doen. Ik heb geen storing bij Ziggo.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:04 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Gvd. Is er een storing bij Ziggo? Ik heb geen beeld opeens.
Ik verwacht binnen nu een een uur mijn dagelijkse Ziggo storing van 5 sec., maar nu doet alles het gewoon.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:04 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Gvd. Is er een storing bij Ziggo? Ik heb geen beeld opeens.
10 minuten geen beeld gehad. Eerste game gemist.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Probeer je stekker even los te maken en weer vast te doen. Ik heb geen storing bij Ziggo.
Hij maakte het Rafa vorig jaar lastig geloof ik. Dus hij heeft zeker kansquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:11 schreef Norrage het volgende:
Nou, GSM Rafa dan maar.
Delpo komt er niet meer doorheen...
Dan Thiem maar.
Vorig jaar maakte niemand het Nadal lastig. Robin Haase nog het meestequote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:13 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Hij maakte het Rafa vorig jaar lastig geloof ik. Dus hij heeft zeker kans
Fognini-Cilic?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:12 schreef Federer-fan het volgende:
En de - tot nu althans - zoveelste teleurstellende partij. Tot nu toe vond ik alleen Djokovic-Cecchi leuk.
Krijg je ervan als je zoveel partijen van Nadal kijktquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:12 schreef Federer-fan het volgende:
En de - tot nu althans - zoveelste teleurstellende partij. Tot nu toe vond ik alleen Djokovic-Cecchi leuk.
Mja, niet op RG: 6-4 6-3 6-0.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:13 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Hij maakte het Rafa vorig jaar lastig geloof ik. Dus hij heeft zeker kans
Ja, was ook wel aardig.quote:
Ik heb van alles gekeken, maar bijna alles viel tegen in termen van spanning.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:15 schreef Szura het volgende:
[..]
Krijg je ervan als je zoveel partijen van Nadal kijkt
Je zegt het alsof het nu regent. Maar het is toch - afgezien van woensdagavond - goed weer geweest?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:16 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Weersvoorspelling voor zondag is gelukkig wat beter. Wedstrijd met allemaal regenonderbrekingen is sowieso waardeloos.
Beter dan de eerdere voorspellingen voor zondagquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je zegt het alsof het nu regent. Maar het is toch - afgezien van woensdagavond - goed weer geweest?
O, zo.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:20 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Beter dan de eerdere voorspellingen voor zondag
Slecht teken dan. Tenzij hij gewoon weet dat hij het fysiek niet kan bolwerken om van Nadal te winnen.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:23 schreef Norrage het volgende:
Komt de bagel..
Delpo heeft het na die 4-4 helemaal opgegeven. Ook totaal geen emotie. Ook op die gemiste breakpoints eerste set niet. Hij is al helemaal tevreden met deze halve finale...
Nog even en we hebben 6 slams op rij voor Federer + Nadal. Wie zag dat 2 jaar geleden aankomenquote:
Dat is te bizar En hoe mensen - onder wie ikzelf - Federer al in 2010 definitief afschreven.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:29 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Nog even en we hebben 6 slams op rij voor Federer + Nadal. Wie zag dat 2 jaar geleden aankomen
Een dubbele.quote:
Ja, de zoveelste.quote:
Ja echt he....quote:
Nee, ik wil de middagen vrij nemen waarop Federer-Nadal en/of Djokovic spelen.quote:
Geldt mogelijk ook voor Thiem-Cecchi, zowel ten aanzien van de eerste als de tweede set.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:33 schreef Norrage het volgende:
Als Delpo die eerste set had gepakt had dit prima een epische pot kunnen worden, maar dit is gewoon triest[...]
Ik ben pas na Federers hoogtepunt tennis meer gaan volgen. Ik was al lang blij dat hij weer 1 slam wonquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat is te bizar En hoe mensen - onder wie ikzelf - Federer al in 2010 definitief afschreven.
Klote als je vrij pakt in de hoop een mooie pot tennis te zien, en het dan keer op keer tegenvalt dit toernooi.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, ik wil de middagen vrij nemen waarop Federer-Nadal en/of Djokovic spelen.
Oké, leuk. Ja, snap ik. Ik kijk niet uit naar de dag waarop Federer-Nadal en Djokovic niet meer spelen. Met Murray heb ik wat dat betreft niks.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:35 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Ik ben pas na Federers hoogtepunt tennis meer gaan volgen. Ik was al lang blij dat hij weer 1 slam won
Daar kunnen we ook zomaar een "vreemde" halve finalist zien. Naast Federer zou ik niemand met zekerheid durfen te benoemen.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Klote als je vrij pakt in de hoop een mooie pot tennis te zien, en het dan keer op keer tegenvalt dit toernooi.
Hoop dat Wimbledon meer spektakel geeft.
Maar ws geen Djokovic, Murray moet ik ook nog zien.
Ja, maar ik kijk niet alleen tennis. Ik heb zelf ook veel getennist ben naar het strand geweest, etc. En ik had het toch niet willen missen. Die partijen van Nadal vind ik altijd wel tof om te zien, maar de krakers-op-papier vielen allemaal zo tegen.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Klote als je vrij pakt in de hoop een mooie pot tennis te zien, en het dan keer op keer tegenvalt dit toernooi.
Ik ook.quote:Hoop dat Wimbledon meer spektakel geeft.
Djokovic zou ik daar wel missen; ben daarentegen juist blij als Murray niet speelt.quote:Maar ws geen Djokovic, Murray moet ik ook nog zien.
Durf je Federer met zekerheid als halvefinalist te noemen?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:38 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Daar kunnen we ook zomaar een "vreemde" halve finalist zien. Naast Federer zou ik niemand met zekerheid durfen te benoemen.
Ligt een beetje aan de loting, maar een Cilic zou een eind kunnen komen.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:38 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Daar kunnen we ook zomaar een "vreemde" halve finalist zien. Naast Federer zou ik niemand met zekerheid durfen te benoemen.
Zverev ook neem ik aan.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de loting, maar een Cilic zou een eind kunnen komen.
Ja. Ik denk dat hij er dan wel weer staat. Hij kiest toch wel echt zijn momenten uit de laatste jaren.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Durf je Federer met zekerheid als halvefinalist te noemen?
Met Wimbledon is het de eerste paar dagen vaak hopen dat er geen kanshebber z’n enkels breekt.quote:
Hij heeft een gruwelijke griebbeskop, en zijn moeder mag al helemaal optyfen. Maar voor de spanning en kwaliteit van het toernooi, zou het niet verkeerd zijn als hij mee zou doen. Zolang hij maar niet wint, vind ik het prima.quote:
Ja, mee eens. Niet dat het zeker is, maar wel heel waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:41 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Ja. Ik denk dat hij er dan wel weer staat. Hij kiest toch wel echt zijn momenten uit de laatste jaren.
Ik vind hem enorm saai, behalve als hij echt onder druk wordt gezet; dan slaat hij de meeste geniale ballen.quote:Murray heb ik het afgelopen jaar ook totaal niet gemist.
Ja, en ik hoop dat Nadal de tweede week een keer bereikt. Voor hem wordt het toernooi gaandeweg makkelijker.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Met Wimbledon is het de eerste paar dagen vaak hopen dat er geen kanshebber z’n enkels breekt.
Mja. Denk eerder dat alle hoop gevlogen is. Na dat moment in de eerste set had hij nog kansen. Deze tweede en derde set is één groot drama.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:47 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe veel van Delpo's teleurstellende spel zou te maken hebben met die mogelijke verrekking in het begin? Neem aan vrijwel niets tot niets, maar ik vroeg het me af.
Ja, ik ook. Je zal daar zitten met een kaartje.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:49 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Mja. Denk eerder dat alle hoop gevlogen is. Na dat moment in de eerste set had hij nog kansen. Deze tweede en derde set is één groot drama.
Hoeveel kost zo'n kaartje daar?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Je zal daar zitten met een kaartje.
Geen idee. Maar ik denk dat je al snel honderd euro betaalt. De vanafprijs voor donderdag en vrij (seminfinalspas) is 265 euro.quote:
Al zit daar wel veel volk op de tribune die dat makkelijk kan neerleggen denk ik altijdquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik denk dat je al snel honderd euro betaalt. De vanafprijs voor donderdag en vrij (seminfinalspas) is 265 euro.
Als je naar de tennis gaat wordt er natuurlijk wel verwacht dat je een fatsoenlijke outfit aantrektquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al zit daar wel veel volk op de tribune die dat makkelijk kan neerleggen denk ik altijd
Ja, dat denk ik ook. Die Your Parisian Dream (twee dagen tennis met eten en overnachting in een vijfsterrenhotel) lijkt me wel wat. Maar dan moet ik eerst mevrouw Federer-fan vinden.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al zit daar wel veel volk op de tribune die dat makkelijk kan neerleggen denk ik altijd
Maar die maakt het ook niet uit wie er op de baan staan, en wat de stand is. Hoevaak je wel niet lege stoeltjes ziet op cruciale momentenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, maar minder erg dan in Monte-Carlo. Dat komt zo asociaal en onverschillig overover.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:59 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Maar die maakt het ook niet uit wie er op de baan staan, en wat de stand is. Hoevaak je wel niet lege stoeltjes ziet op cruciale momenten
Maar dat is ook gewoon een restaurant van toevallig naast een tennisbaan ligtquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar minder erg dan in Monte-Carlo. Dat komt zo asociaal en onverschillig overover.
Mja, het is wel het restaurant van de club. Maar is wel onhandig gedaan.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:01 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Maar dat is ook gewoon een restaurant van toevallig naast een tennisbaan ligt
Ja, er zit weinig beleving bij.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:04 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Del Potro heeft nu ook wel een beetje de uitstraling zoals Federer hem wel had tegen Djokovic en Nadal. Totaal onverschillig lijkt het.
Gewoon zo'n leuk tennismeisje zoekenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Die Your Parisian Dream (twee dagen tennis met eten en overnachting in een vijfsterrenhotel) lijkt me wel wat. Maar dan moet ik eerst mevrouw Federer-fan vinden.
Waar dan? Ik vind ze niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon zo'n leuk tennismeisje zoeken
Misschien moet ik lid worden van een tennisvereniging, want ik heb een vaste tennispartner en ben geen lid van een vereniging. Maar ik hou niet van groepen. En niet van groepen houden maar wel mensen leren kennen is een lastige combinatie vind ik.quote:
Dan is tennis toch een goede sport lijkt me.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Misschien moet ik lid worden van een tennisvereniging, want ik heb een vaste tennispartner en ben geen lid van een vereniging. Maar ik hou niet van groepen. En niet van groepen houden maar wel mensen leren kennen is een lastige combinatie vind ik.
Ja, al tennis ik dus al vier keer per week. Maar steeds met dezelfde persoon.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:12 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dan is tennis toch een goede sport lijkt me.
Just do it
Je kan ook een datingsite proberen, is heel normaal tegenwoordig en vaak succesvol.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Misschien moet ik lid worden van een tennisvereniging, want ik heb een vaste tennispartner en ben geen lid van een vereniging. Maar ik hou niet van groepen. En niet van groepen houden maar wel mensen leren kennen is een lastige combinatie vind ik.
Ja, zeg dat.quote:
Ik sta op MixedMatches en op Tinder. Maar veel geluk heb ik niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:18 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Je kan ook een datingsite proberen, is heel normaal tegenwoordig en vaak succesvol.
Bijvoorbeeld die datingsite waarvoor ze reclame maken op Eurosport, c-date ofzo.?
Ja, zeg dat.quote:Dit was een teleurstellende wedstrijd 😑
Zo'n vereniging lijkt mij ook wel kutquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo'n vereniging lijkt mij ook wel kut
en dan stoere verhalen over wedstrijd tegen x en dat er continu ballen ten onrechte uitgegeven werden en dat hij/zij dat NOOOOOOIT zou doen.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]![]()
Ja, en die irritante gezelligheid. "Hé, welkom. Leuk dat je erbij bent! Wil je een plakje keek?"
15.00 u.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:54 schreef opgebaarde het volgende:
Sluiten ze bij Game Schett en Mats af dat we morgen de finale dames gaan zien en dat je deze zeker moet kijken. Blablabla etc maar er wordt geen tijdstip genoemd
Ja, vermoeiend allemaal.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
en dan stoere verhalen over wedstrijd tegen x en dat er continu ballen ten onrechte uitgegeven werden en dat hij/zij dat NOOOOOOIT zou doen.
Of dat er verloren is met 6-0 6-1, maar het was bijzonder geflatteerd want veel deuce enzulks
Ja, ben benieuwd. Wat mij bij dat soort partijen vaak opvalt, is hoe enorm snel het kan gaan. Het is een partij waarvan je bij voorbaat denk dat je er vijf uur voor moet reserveren, maar soms komt er een snelle break en is het met anderhalf uur bekeken.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:01 schreef Marcoss het volgende:
Hopelijk kan Thiem het spannender maken dan vorig jaar in de halve finale en de finale het geval was..
Ja, klopt, was erg gelaten.quote:En vooral zonde van set 1 bij Del Potro, daarna geloofde hij het wel, leek het.
Inzetten, hopen dat Thiem de eerste set pakt en het eventjes doortrekt in de tweede en dan uitcashenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:01 schreef Federer-fan het volgende:
De odds voor zondag zijn momenteel 1.20 Nadal en 4.60 voor Thiem.
Ja, alleen kun je op Unibet niet altijd uitcashen.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Inzetten, hopen dat Thiem de eerste set pakt en het eventjes doortrekt in de tweede en dan uitcashen
Daar zit een heel algoritme achter. Ze gaan puur uit op kansberekeningen. Hoe vaak komt het voor dat iemand breekt op dat moment en dan weer terugbreekt en de set wint. Hoe vaak komt het voor dat iemand terugkomt van 0-40 enz enz. Daarbij rekening houdende met ranking. Hoe vaak wint iemand met een hogere ranking van iemand met lagere ranking enz enz.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, alleen kun je op Unibet niet altijd uitcashen.
Wat ik trouwens nooit helemaal begrijp, is wat maakt dat iemands odds omlaag gaan als hij bijvoorbeeld breekt. Theoretisch snap ik het, want met elk punt dat je maakt, ben je dichter bij de overwinning. Maar die dalende odds lijken er wel van uit te gaan dat het vervolg een continue voortzetting wordt van wat er op dat moment gebeurt. Ik bedoel, als iemand een set en een break achter staat, kan het zo maar weer spannend worden als diegene terugbreekt.
Nadal in 4 ga ik voor. Hij verliest een setje door een gebrek aan scherpte. Maar pakt daarna vrij eenvoudig de winst.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:33 schreef Federer-fan het volgende:
Poll: Wie wint er zondag?
• Nadal in 3 sets
• Nadal in 4 sets
• Nadal in 5 sets
• Thiem in 3 sets
• Thiem in 4 sets
• Thiem in 5 sets
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Wel interessantquote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:01 schreef Federer-fan het volgende:
De odds voor zondag zijn momenteel 1.20 Nadal en 4.60 voor Thiem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
Oké, logisch, en zouden ze daarin ook meenemen het aantal uur dat ze op de baan hebben gestaan en hun winst-verliesratio op gravel, etc.? Ik heb het idee dat er enorm veel informatie in kan worden meegenomen.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar zit een heel algoritme achter. Ze gaan puur uit op kansberekeningen. Hoe vaak komt het voor dat iemand breekt op dat moment en dan weer terugbreekt en de set wint. Hoe vaak komt het voor dat iemand terugkomt van 0-40 enz enz. Daarbij rekening houdende met ranking. Hoe vaak wint iemand met een hogere ranking van iemand met lagere ranking enz enz.
Daar teken ik voor. Ik heb zelf Thiem in 4. Hoop dat het niet gebeurt, maar hou er wel rekening mee dat het gebeurt.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:35 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Nadal in 4 ga ik voor. Hij verliest een setje door een gebrek aan scherpte. Maar pakt daarna vrij eenvoudig de winst.
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:40 schreef EP3 het volgende:
[..]
Wel interessantJa, en vandaag speelde hij erg goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Ongetwijfeld. Het is een enorm bakbeest waarmee ze berekenen hoe hoog de quotes moeten zijn. Ze stellen de quotes zo in dat ze erop verdienen natuurlijk dus moeten de quotes nog wel aantrekkelijk genoeg zijn. Wanneer er veel mensen ergens op ingezet hebben dan daalt de quote omdat ze als de mensen gelijk hebben veel geld kwijt zijn waardoor ze proberen om mensen op de tegenstander te laten inzetten.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, logisch, en zouden ze daarin ook meenemen het aantal uur dat ze op de baan hebben gestaan en hun winst-verliesratio op gravel, etc.? Ik heb het idee dat er enorm veel informatie in kan worden meegenomen.
[..]
Daar teken ik voor. Ik heb zelf Thiem in 4. Hoop dat het niet gebeurt, maar hou er wel rekening mee dat het gebeurt.
[..]
Ja, en vandaag speelde hij erg goed.
Ja, dus dat betekent ook dat de odds voor Nadal eigenlijk nog lager zijn, misschien 1.18. Ik ga ervan uit dat het maar een paar tienden hoeft te schelen wegens de grote aantallen die erin omgaan, maar ik heb geen idee wat voor 'oddsmarge' wedkantoren hanteren. Moet natuurlijk een optimum zijn, anders vinden mensen de odds niet realistisch en zetten ze niet in.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Het is een enorm bakbeest waarmee ze berekenen hoe hoog de quotes moeten zijn. Ze stellen de quotes zo in dat ze erop verdienen natuurlijk dus moeten de quotes nog wel aantrekkelijk genoeg zijn. Wanneer er veel mensen ergens op ingezet hebben dan daalt de quote omdat ze als de mensen gelijk hebben veel geld kwijt zijn waardoor ze proberen om mensen op de tegenstander te laten inzetten.
Klopt, ik ben vaak negatief over zijn kansen, doordat ik altijd bang ben dat hij verliest. Als ik geen fan was, zou ik zeggen 'Dit gaat Nadal vrijwel zeker winnen.'quote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Toch bizar knap dat Nadal het elke keer weer brengt. Wij gaan er altijd wel van uit dat het weer gebeurt (behalve de Nadal-fans, die zijn altijd wat negatiever over diens kansen), maar het keer op keer weer brengen is ongeëvenaard - in welke topsport dan ook. Misschien zijn alleen Messi en Ronaldo vergelijkbaar, maar bij een individuele sport vind ik het nog knapper.
Ik vind het een beetje iets obligaats hebben als hij wint. Een overwinning van Cecchinati daarentegen had ik wel erg leuk en spectaculair gevonden (afgezien van het feit dat het zou betekenen dat Nadal niet wint). En ook Del Potro had ik het erg gegund.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:49 schreef LoveProfuzion het volgende:
Persoonlijk vind ik het wel leuk als Thiem wint, puur omdat zich wel weer wat nieuwe mensen zich echt mogen mengen in de verdeling van de grand slams.
Ja, zit wel wat in. En ik snap je wel wat betreft die fluke. Dat heeft ook wel weer iets onbevredigends. Del Potro en Thiem zouden het wat dat betreft meer verdienen en voor hen is het een soort kroon op het werk. Maar ik heb toch altijd liever dat Nadal wint.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Als iemand het verdient, buiten Nadal, is het Thiem wel. Bezorgt Nadal als enige nederlagen op gravel, afgelopen jaren SF, SF en nu F op Roland Garros. Buiten dat ik zijn speelstijl kan waarderen heb ik liever dat zo iemand wint dan iemand met een fluke.
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 22:06 schreef suus21 het volgende:
No worries RFfan...rafa wint no matter what..
Ik niet.quote:
Die vijfsetter is prima, maar dan wel graag met Nadal als winnaar. Nadal heeft in zijn hele carrière trouwens nog nooit een vijfsetter op gravel verloren.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 22:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik hoop vooral op een hoogstaande finale, liefst vijf sets inderdaad. Idealiter met Thiem als winnaar.
Nadal moet iig tot het uiterste getest worden, een driesetter of een door de spanning bevangen Thiem zou teleurstellend zijn.
Ja, een vijfsetter die Thiem is inderdaad wat vergezocht. Dan maar in vier close setsquote:Op zaterdag 9 juni 2018 08:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Ik niet.
[..]
Die vijfsetter is prima, maar dan wel graag met Nadal als winnaar. Nadal heeft in zijn hele carrière trouwens nog nooit een vijfsetter op gravel verloren.
Dit ja, helaasquote:Op zaterdag 9 juni 2018 09:27 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Ik denk dat Nadal in 3 sets wint. Mensen hechten te veel waarde aan Nadals nederlaag in Madrid, terwijl Madrid door de hoogte bijna een hardcourtbaan is. Ook speelde Rafa voor zijn doen ronduit slecht, zelfs minder goed dan in de eerste set tegen Schwartzman. Verder is het Thiems eerste Grand Slamfinale en won Nadal in Monte Carlo, waarvan de ondergrond vrijwel hetzelfde is als Roland Garros, met 6-0 6-2. Vorig jaar zegevierde Nadal ook nog in straight sets.
Maar Thiem is in verhouding met Nadal slechter op hardcourt dan op gravel.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 09:27 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Ik denk dat Nadal in 3 sets wint. Mensen hechten te veel waarde aan Nadals nederlaag in Madrid, terwijl Madrid door de hoogte bijna een hardcourtbaan is. Ook speelde Rafa voor zijn doen ronduit slecht, zelfs minder goed dan in de eerste set tegen Schwartzman. Verder is het Thiems eerste Grand Slamfinale en won Nadal in Monte Carlo, waarvan de ondergrond vrijwel hetzelfde is als Roland Garros, met 6-0 6-2. Vorig jaar zegevierde Nadal ook nog in straight sets.
maar wel in straightsquote:Op zaterdag 9 juni 2018 08:09 schreef Federer-fan het volgende:
Die vijfsetter is prima, maar dan wel graag met Nadal als winnaar. Nadal heeft in zijn hele carrière trouwens nog nooit een vijfsetter op gravel verloren.
Jaa, dat wel. Maar het kan meespelen in het hoofd van beiden als het een vijfde set wordt. Zo bedoel ik het.quote:
Dit is haar vierde GS-finale (na RG 2014 en 2017 en AO 2018)?quote:
Lijkt de helft minder te lopen en de helft minder hard te slaan. Nou ja zo ziet het er uitquote:Op zaterdag 9 juni 2018 15:16 schreef tja77 het volgende:
Sloom Stevens slaat veel makkelijker en laat Halep flink lopen vooralsnog.
Ze slaat met meer marge en topspin (een beetje als Nadal) echter straalt ze enorm veel rust en controle uit.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 15:23 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Lijkt de helft minder te lopen en de helft minder hard te slaan. Nou ja zo ziet het er uit
ze lijkt amper door te slaan maar die bal komt wel met een rotvaart op Halep afquote:Op zaterdag 9 juni 2018 15:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ze slaat met meer marge en topspin (een beetje als Nadal) echter straalt ze enorm veel rust en controle uit.
Tweequote:Op zaterdag 9 juni 2018 15:30 schreef northernlight81 het volgende:
Moeten ze 2 of 3 sets winnen in deze finale voor de titel?
Topspin hè, sommige mensen denken dat de bal doorversnelt na de stuit, maar dat is onmogelijk (bij een lob kan het overigens wel) maar door de topspin verliest de bal veel minder snelheid dan bij een vlakke slag.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 15:28 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
ze lijkt amper door te slaan maar die bal komt wel met een rotvaart op Halep af
Ja, vooral dat ene punt net was echt fantastisch. Zelden zo'n goede verdediging gezien als die van Halep in dat punt.quote:
wel zuur dat ze dan 5 slagen verder de bal alsnog in het net slaatquote:Op zaterdag 9 juni 2018 15:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, vooral dat ene punt net was echt fantastisch. Zelden zo'n goede verdediging gezien als die van Halep in dat punt.
Wellicht kost het Stephens wel wat meer energie dan het lijkt.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 15:37 schreef tja77 het volgende:
Dit tennis lijkt Halep veel meer energie te kosten dan Stephens. Maar Halep is conditioneel wel erg sterk.
Ja, zeker, had voor mijn gevoel een keerpunt kunnen zijn.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 15:35 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
wel zuur dat ze dan 5 slagen verder de bal alsnog in het net slaat
Wel erg hinderlijk als iemand dat doet. Het is legaal, maar ik vind het tegen het onsportieve aan - in elk geval vind ik het niet om aan te zien als iemand het meer dan af en toe doet.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 15:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Die moonballen lijken wel enigszins te werken.
All part of the game.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 15:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wel erg hinderlijk als iemand dat doet. Het is legaal, maar ik vind het tegen het onsportieve aan - in elk geval vind ik het niet om aan te zien als iemand het meer dan af en toe doet.
Ja, maar voor de kijker wordt het er niet boeiender op. Heel af en toe zo'n bal vind ik wel aardig, maar ik heb met de competitie weleens meegemaakt dat iemand het bij elke bal deed. Effectief is het wel.quote:
Ik zou het nooit doen, maar tegen mij wordt het vaak als middel gebruikt. Ik kan me er niet druk om maken en blijf druk geven en spreiden.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 15:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar voor de kijker wordt het er niet boeiender op. Heel af en toe zo'n bal vind ik wel aardig, maar ik heb met de competitie weleens meegemaakt dat iemand het bij elke bal deed. Effectief is het wel.
Eens, maar vandaag valt haar (tot op heden) niet veel te verwijten. Op dit moment is SS beter.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 15:56 schreef northernlight81 het volgende:
Als Halep deze niet alsnog wint gaat dat wel een dingetje worden met die grand slam finales 😣
Dat is het al ben ik bangquote:Op zaterdag 9 juni 2018 15:56 schreef northernlight81 het volgende:
Als Halep deze niet alsnog wint gaat dat wel een dingetje worden met die grand slam finales 😣
Lekker tennissen is het niet. Je doet het toch voor je plezier. Gelukkig zie je dit vanaf speelsterkte 5 niet meer.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 15:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik zou het nooit doen, maar tegen mij wordt het vaak als middel gebruikt. Ik kan me er niet druk om maken en blijf druk geven en spreiden.
Echte moonballen niet nee, maar vertragend spel met ballen die ruim over het net gaan qua hoogte wel.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:01 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Lekker tennissen is het niet. Je doet het toch voor je plezier. Gelukkig zie je dit vanaf speelsterkte 5 niet meer.
Ja maar die worden vaak wel afgestraft. In de jeugd had je wel eens van die ventjes die alles al kreunend de lucht in speelde. En dan vamos roepen als ik een fout maakte.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Echte moonballen niet nee, maar vertragend spel met ballen die ruim over het net gaan qua hoogte wel.
Klopt, maar ook Lendl en Murray verloren hun eerste vier GS-finales en dat kwam ook goed.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 15:56 schreef northernlight81 het volgende:
Die ga je morgen ook zien.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Echte moonballen niet nee, maar vertragend spel met ballen die ruim over het net gaan qua hoogte wel.
Ik heb wedstrijden gezien op niveau 2-3 (Bok) dat de tegenstander alles hoog en diep slicete, en dat was dan nog op kunstgras.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:05 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja maar die worden vaak wel afgestraft. In de jeugd had je wel eens van die ventjes die alles al kreunend de lucht in speelde. En dan vamos roepen als ik een fout maakte.
Vond ik op recreanten niveau ook altijd, maar op dit niveau moeten ze die gewoon weg kunnen beuken wmb. En je kan ook gewoon naar het net gaan.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 15:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wel erg hinderlijk als iemand dat doet. Het is legaal, maar ik vind het tegen het onsportieve aan - in elk geval vind ik het niet om aan te zien als iemand het meer dan af en toe doet.
Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Was het een 6je tegen een 3je ofzo.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik heb wedstrijden gezien op niveau 2-3 (Bok) dat de tegenstander alles hoog en diep slicete, en dat was dan nog op kunstgras.
Finale in de 3, en het was een behoorlijk bezet toernooi.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:12 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Was het een 6je tegen een 3je ofzo.
Die ballen hoog over het net doelde ik vooral op, dat is Nadals handelsmerk.quote:
Weet niet hoe dat bij Thiem zit, maar zou er veel verschil tussen hem en Nadal zitten? Qua marge bij het net bedoel ik dan.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Die ballen hoog over het net doelde ik vooral op, dat is Nadals handelsmerk.
Vertragende ballen niet, maar dat werkt ook niet op gravel.
Komt ook door de grip van Nadal, daarmee kun je op zeker spelen qua hoogte maar door de topspin wel druk uitoefenen op je tegenstander.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Die ballen hoog over het net doelde ik vooral op, dat is Nadals handelsmerk.
Vertragende ballen niet, maar dat werkt ook niet op gravel.
Ja, dat betekent in het Spaans 'Kom op!'.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:05 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja maar die worden vaak wel afgestraft. In de jeugd had je wel eens van die ventjes die alles al kreunend de lucht in speelde. En dan vamos roepen als ik een fout maakte.
Ja vind het vrij treurig om te roepen bij elk punt of een fout van je tegenstander.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, dat betekent in het Spaans 'Kom op!'.
Ja, vind het sowieso gaar op amateurniveau als mensen proberen te doen alsof ze profs zijn. Pijnlijk hoor.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:24 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja vind het vrij treurig om te roepen bij elk punt of een fout van je tegenstander.
Maar goed die kut ventjes komen toch niet ver met dat spelletje.
Was een kereltje met exact dezelfde outfit als Nadal en die ging ook heel de tijd aan zijn broek en sokken zitten en dan vervolgens alles omhoog spelen en kreunen. Gelukkig strafte ik hem af maar had er wel 3 sets voor nodig omdat ik me zat te irriteren aan het joch. Het was ook een 7 die zich bij de 5 had ingeschreven, ook zo fijn is dat.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, vind het sowieso gaar op amateurniveau als mensen proberen te doen alsof ze profs zijn. Pijnlijk hoor.
18:00 uur toch pas?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:55 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Ik hoop het, Formule 1 begint zo 😂
Negativequote:
Vrije training is toch geen zak aanquote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:55 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Ik hoop het, Formule 1 begint zo 😂
Ze ziet er wel wat meer gracieus uit dan die Williams.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:49 schreef Smoofie het volgende:
Het lijkt wel alsof stephens een buikje heeft
Wel spannend of Max de vrije training overleeft. Zou sowieso gaan kijken!quote:Op zaterdag 9 juni 2018 17:00 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Om 17u is de 3e vrije training en om 20u de kwalificatie.
Ik vind het vooral leuk dat Halep wint.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 17:04 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dit is juist geen reet aan meer. Stephens slaat alles fout in deze set
Dat vind ik vooral het meest dramatische van deze wedstrijdquote:Op zaterdag 9 juni 2018 17:05 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral leuk dat Halep wint.
Gewaagde uitspraakquote:
Soms moet je wat lef hebben.quote:
Ja fysiek op en top in orde. Geen grammetje vet, terwijl ze daar wel aanleg voor zou moeten hebben gezien haar voormalige boezem.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 17:09 schreef Max23 het volgende:
[..]
Halep oogt vooral fitter, bij Stephens was het beste na 1,5 set er wel vanaf
Wat erg zeg. Wel fijn dat je gewonnen hebt. Dat soort minkukeltjes zou altijd moeten verliezen.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:43 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Was een kereltje met exact dezelfde outfit als Nadal en die ging ook heel de tijd aan zijn broek en sokken zitten en dan vervolgens alles omhoog spelen en kreunen. Gelukkig strafte ik hem af maar had er wel 3 sets voor nodig omdat ik me zat te irriteren aan het joch. Het was ook een 7 die zich bij de 5 had ingeschreven, ook zo fijn is dat.
Ja, vind het wel leuk.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:49 schreef Smoofie het volgende:
Het lijkt wel alsof stephens een buikje heeft
Wat is een boa?quote:
Ik vind van wel. Alleen al haar reactie toen ze erachter kwam hoe veel prijzengeld ze had gewonnen al.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 17:29 schreef tja77 het volgende:
Sloan Stephens is toch best een sympathieke dame? Of zie ik dat verkeerd?
Ja, die ken ik, maar het leek me dat ze dat niet bedoelde.quote:
Bijzonder onaangenaam arrogant?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 17:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, die ken ik, maar het leek me dat ze dat niet bedoelde.
Zou raken, terwijl ik normaliter niet zo van choco hou.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Stephens is wel een leuke meid ja. Goede benen sow
Feest! Kon niet kijken want zelf sporten maar goed dat doe GS binnen is. Morgen ff terugkijken ofzoquote:
Niks mis mee hoor.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zou raken, terwijl ik normaliter niet zo van choco hou.
Als je het over Chris Effort hebt, ben ik het met je eens.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 17:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Bijzonder onaangenaam arrogant?
Behoorlijk oud afgrijselijk?
Ik wel, maar vooral dat snoetje vind ik leuk.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zou raken, terwijl ik normaliter niet zo van choco hou.
De nada, senor.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:24 schreef EP3 het volgende:
[..]
Heb het helaas niet kunnen zien, maar toch bedankt.
mensonterend dat alleen die gehandicapten er wat van kunnenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 18:11 schreef northernlight81 het volgende:
Nederlands succes: De Groot en van Koot hebben de vrouwen rolstoel dubbel finale gewonnen (6-1, 6-3).🤗
Ze heeft wel een goede mentaliteit door het zo om te keren.quote:Op zondag 10 juni 2018 00:21 schreef wimderon het volgende:
Jammer dat Halep won. Zit geen geur of smaak aan.
Ja, ben er ook niet blij mee dat mijn Sloane heeft verloren.quote:Op zondag 10 juni 2018 00:21 schreef wimderon het volgende:
Jammer dat Halep won. Zit geen geur of smaak aan.
Op zichzelf wel, maar ik heb het idee - maar het kan dat ik er gekleurd naar kijk - dat Sloane ook wel een heel erg stuk slechter ging spelen.quote:Op zondag 10 juni 2018 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze heeft wel een goede mentaliteit door het zo om te keren.
Ja bent er vroeg bij.quote:Op zondag 10 juni 2018 07:47 schreef TennispeRFect het volgende:
Ik zit klaar voor La undecima. Bier, nootjes, worst. Lets go, yeah.
Ik vind het ook hoog. Sterker nog, ik heb net op Unibet ingezet op Thiem met odds van 4.50 en die waren aanvankelijk 4.60. Het is toch allemaal statistiek denk ik (maar ik weet niet hoe die wedkantoren fitheid en vorm kwantificeren).quote:Op zondag 10 juni 2018 08:12 schreef GwaiLow het volgende:
Odd van 4.20 voor Thiem is wel echt hoog wat mij betreft. Voor mijn gevoel is het misschien 60/40 in het voordeel van Nadal. Of zal Thiem echt bezwijken onder zn 1r grand slam finale druk?
quote:Op zondag 10 juni 2018 08:38 schreef Norrage het volgende:
Ik ben al blij als thiem meer games wint dan dit jaar in Monte Carlo.
Als Boy en Antal nou wat meer ondersteuning van de bond hadden gehad...quote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
mensonterend dat alleen die gehandicapten er wat van kunnen
Ja, klopt.quote:
Ik vond zijn woede-uitbarstingen op de baan vermakelijk. Maar nu? Godver wat erg.quote:Op zondag 10 juni 2018 14:34 schreef Federer-fan het volgende:
Beste mensen, Game, Schett & Mats extra is begonnen met een voorbeschouwing.
The Commissionar of Tennis is nu bezig. Zouden er nou echt mensen zijn die dat grappig vinden?![]()
I ook ja. Dat was echt spektakel.quote:Op zondag 10 juni 2018 14:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vond zijn woede-uitbarstingen op de baan vermakelijk.
Ja, en het verschil is ongetwijfeld: vroeger was het echt, ni is het ingestudeerd en het komt zo overdreven en niet-grappig over.quote:Maar nu? Godver wat erg.
Ja ja we gaan Rafa aanmoedigen..quote:Op zondag 10 juni 2018 14:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, klopt.
En hoi.Leuk dat je er weer bent, met je kotseys.
Precies wat je zegt, hij doet zo zijn best om grappig te zijn. En het is alles behalve grappig. Laat hem gewoon commentaar geven bij Wimbledon tijdens de wedstrijden ofzo.quote:Op zondag 10 juni 2018 14:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
I ook ja. Dat was echt spektakel.
[..]
Ja, en het verschil is ongetwijfeld: vroeger was het echt, ni is het ingestudeerd en het komt zo overdreven en niet-grappig over.
quote:
Ja, inderdaad. Ik vind het een beetje pijnlijk. Ken je Toen tennis nog tannis was, met Jacco en Jan? Was met Wildred Genee destijds. Zo grappig vond ik dat.quote:Op zondag 10 juni 2018 14:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Precies wat je zegt, hij doet zo zijn best om grappig te zijn. En het is alles behalve grappig. Laat hem gewoon commentaar geven bij Wimbledon tijdens de wedstrijden ofzo.
Nee, dat heb ik gemist volgens mij.quote:Op zondag 10 juni 2018 14:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]![]()
Ja, en wat kotseys hier en daar zijn ook welkom. Niemand gebruikt ze zo goed als jij.
[..]
Ja, inderdaad. Ik vind het een beetje pijnlijk. Ken je Toen tennis nog tannis was, met Jacco en Jan? Was met Wildred Genee destijds. Zo grappig vond ik dat.
Dat waren van die in sepia opgenomen filmpjes met ouderwetse kleding en met het effect van een Charlie Chaplinfilm, met dat schokkerige, korrelige beeld. Beetje Jiskefet/Monty Pythonachtig. Heel geraffineerd gedaan. Heb even gegoogeld en geYouTubet maar kan niets vinden.quote:
Valt wel mee toch. Straks uren geen gevaar.quote:Op zondag 10 juni 2018 15:10 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Het weer in Parijs ziet er slecht uit.. https://www.weeronline.nl/Europa/Frankrijk/Parijs/4266446
Er wordt vanaf 4 uur al regen voorspeld...quote:Op zondag 10 juni 2018 15:11 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Valt wel mee toch. Straks uren geen gevaar.
Mooi zo, de tuin heeft het nodigquote:Op zondag 10 juni 2018 15:12 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Er wordt vanaf 4 uur al regen voorspeld...
Ik haat thiem niet dus de kotseys zullen niet rijkelijk vloeien..quote:Op zondag 10 juni 2018 14:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]![]()
Ja, en wat kotseys hier en daar zijn ook welkom. Niemand gebruikt ze zo goed als jij.
[..]
Ja, inderdaad. Ik vind het een beetje pijnlijk. Ken je Toen tennis nog tannis was, met Jacco en Jan? Was met Wildred Genee destijds. Zo grappig vond ik dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |