Ja, vind het sowieso gaar op amateurniveau als mensen proberen te doen alsof ze profs zijn. Pijnlijk hoor.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:24 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja vind het vrij treurig om te roepen bij elk punt of een fout van je tegenstander.
Maar goed die kut ventjes komen toch niet ver met dat spelletje.
Was een kereltje met exact dezelfde outfit als Nadal en die ging ook heel de tijd aan zijn broek en sokken zitten en dan vervolgens alles omhoog spelen en kreunen. Gelukkig strafte ik hem af maar had er wel 3 sets voor nodig omdat ik me zat te irriteren aan het joch. Het was ook een 7 die zich bij de 5 had ingeschreven, ook zo fijn is dat.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, vind het sowieso gaar op amateurniveau als mensen proberen te doen alsof ze profs zijn. Pijnlijk hoor.
18:00 uur toch pas?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:55 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Ik hoop het, Formule 1 begint zo 😂
Negativequote:
Vrije training is toch geen zak aanquote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:55 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Ik hoop het, Formule 1 begint zo 😂
Ze ziet er wel wat meer gracieus uit dan die Williams.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:49 schreef Smoofie het volgende:
Het lijkt wel alsof stephens een buikje heeft
Wel spannend of Max de vrije training overleeft. Zou sowieso gaan kijken!quote:Op zaterdag 9 juni 2018 17:00 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Om 17u is de 3e vrije training en om 20u de kwalificatie.
Ik vind het vooral leuk dat Halep wint.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 17:04 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dit is juist geen reet aan meer. Stephens slaat alles fout in deze set
Dat vind ik vooral het meest dramatische van deze wedstrijdquote:Op zaterdag 9 juni 2018 17:05 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral leuk dat Halep wint.
Gewaagde uitspraakquote:
Soms moet je wat lef hebben.quote:
Ja fysiek op en top in orde. Geen grammetje vet, terwijl ze daar wel aanleg voor zou moeten hebben gezien haar voormalige boezem.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 17:09 schreef Max23 het volgende:
[..]
Halep oogt vooral fitter, bij Stephens was het beste na 1,5 set er wel vanaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |