Maaskantje jonguh!quote:
Mooi jaquote:Op vrijdag 8 juni 2018 01:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Om die scene waar hij die mongool een plakje ham geeft en zegt hier is vijf euro moet ik altijd lachen
quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 01:40 schreef hemarookworst het volgende:
Opgezwolle goeie shit
beter dan die rapkindertjes die je nu op youtube trending ziet
zo wtf zegquote:Op vrijdag 8 juni 2018 02:06 schreef I. het volgende:
MEN / Spam voor Markdeajaxfan #4
Deel 3 was alweer vol
Jupquote:Op vrijdag 8 juni 2018 02:10 schreef hemarookworst het volgende:
Oh ik zie nu pas dat haags enige mod is daar. Dus we kunnen nu allemaal kutspelletjes openen
Daar kwam ik ook best laat achterquote:Op vrijdag 8 juni 2018 02:10 schreef hemarookworst het volgende:
Oh ik zie nu pas dat haags enige mod is daar. Dus we kunnen nu allemaal kutspelletjes openen
quote:Op donderdag 7 juni 2018 23:08 schreef I. het volgende:
Ik was even vergeten dat MEN dus gewoon maar 1 mod heeft, en dat die nu op vakantie is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Zekerquote:Op vrijdag 8 juni 2018 02:38 schreef hemarookworst het volgende:
Wel rustig hier, nu er een topic is voor markspam
quote:
'bot'quote:Op vrijdag 8 juni 2018 02:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Was je bot testen
En heeft hij ze allemaal gequote
Ik ga schaapjes tellenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 02:59 schreef hemarookworst het volgende:
Denk je dat dodetopicspel hard gaat, krijg je spam voor Markdeajaxfan![]()
op tijd opstaan om weer stevig er tegen aan te gaan hequote:
Je leeft toch nog?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 03:13 schreef hemarookworst het volgende:
wat een dodelijke scheten laat ik vandaag
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 03:13 schreef hemarookworst het volgende:
wat een dodelijke scheten laat ik vandaag
* Ik post even een filmpje, lekker tactisch, dat houdt ze wel even stil.quote:
quote:
quote:
Arme mikeyquote:Op vrijdag 8 juni 2018 03:26 schreef I. het volgende:
Je had het nooit moeten zeggen Mikey, zo ga je 'm nooit krijgen.
quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 03:47 schreef I. het volgende:
[..]
Heb je het spannende verhaal over Club 33 al gevonden?
Komt zoquote:
Ja dat is wel logisch iddquote:Op vrijdag 8 juni 2018 03:55 schreef I. het volgende:
[..]
Niet heel gek toch. Snoepwinkel voor pedo's. Als je dan toch een bijbaantje moet hebben..
Nemo die met zijn vader moet paren omdat ze de enige clownfish zijn in dat gedeelte van de zee. Nou nouquote:Op vrijdag 8 juni 2018 03:56 schreef I. het volgende:
[..]
Ja toch. Dikke orgies worden daar gehouden. Waarom denk je dat het zo geheim moet zijn.
Ohquote:Op vrijdag 8 juni 2018 03:56 schreef devzero het volgende:
Verkeerde quote. Ik wou mikeys disney filmpje quoten
"Talk about an awkward sequel"quote:Op vrijdag 8 juni 2018 03:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Nemo die met zijn vader moet paren omdat ze de enige clownfish zijn in dat gedeelte van de zee. Nou nou
Elke Disneyland heeft een Club 33 clubhouse.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 03:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Club 33 members and their guests have exclusive access to resort experiences, which vary depending on type of membership. In addition to the Club 33 restaurant, access may also include Le Salon Nouveau, a jazz lounge within New Orleans Square, and 1901, a lounge in Disney California Adventure; neither are open to the public. Club 33 is the only location within Disneyland Park to offer alcoholic beverages,[4] although the park has a park-wide liquor license and has set up bars for private events—and alcohol is served at several locations within Disney California Adventure (DCA). However, DCA is a separate amusement park with its own admission turnstiles, so the tradition remains that alcohol is not available within Disneyland Park itself during normal operating hours.
Wibi, vast wel.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 03:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
As of 2011, there is a 14-year waiting list for new memberships. The membership waiting list was re-opened in May 2012 after being closed for five years.[5] Corporate members pay an initiation fee of $40,000, and individual members pay $25,000 in addition to annual dues, which are about $10,000.
Zou die pianist daarin zitten.
Ah, jammerquote:Op vrijdag 8 juni 2018 04:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Parijs heeft het trouwens niet
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Club_33
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 04:11 schreef devzero het volgende:
Ja die chinezen kunnen bouwen. Hebben ze ook bezoekers of is het net zo leeg als al die flats
Meer plezier in minder tijd.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 04:21 schreef devzero het volgende:
Dan kun je beter naar de hoeren. Hoef je niet te wachten en ben je binnen 10 minuten weer klaar
Daar loop ik zo overheen.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 04:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik wil wel ern keer naar Disney shanghai al die Chinezen druk he zo weg.
Daarom en betere attracties dan in parijs zo te zien.quote:
en waarschijnlijk ook goedkoper uitquote:Op vrijdag 8 juni 2018 04:21 schreef devzero het volgende:
Dan kun je beter naar de hoeren. Hoef je niet te wachten en ben je binnen 10 minuten weer klaar
Die in Parijs is oudquote:Op vrijdag 8 juni 2018 04:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daarom en betere attracties dan in parijs zo te zien.
Anno nu hoef je niet meer op vakantie, alles staat al op Youtubequote:
92 toch?quote:
En in real life zal het vast wel tegenvallenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 04:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Anno nu hoef je niet meer op vakantie, alles staat al op Youtube
Ja ik ook. Maar het ziet er allemaal zo oubollig uitquote:Op vrijdag 8 juni 2018 04:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
92 toch?
Ben ik gewoon ouder als dat park
In china pist iedereen gewoon op de grond, dus je zult je moeten aanpassen aan de lokale cultuurquote:Op vrijdag 8 juni 2018 04:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Spreken alleen die personages engels moet je aan jack sparrow vragen waar de wc is.
in China heb je overal openbare toiletten gratis, kunnen ze hier voorbeeld aannemenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 04:35 schreef devzero het volgende:
[..]
In china pist iedereen gewoon op de grond, dus je zult je moeten aanpassen aan de lokale cultuur
Vooral je credit card thuis laten anders vliegt je geld weg zondat dat je het in de gaten hebtquote:Op vrijdag 8 juni 2018 04:42 schreef hemarookworst het volgende:
Disneyland bezoeken is dikke portemonnee meenemen
Er waren ooit plannen voor een Duckstad in Nederland omdat Donald Duck (het blad)hier zo populair wasquote:
Ja, maar vanwege copyright konden ze die naam niet gebruiken en werd het almerequote:Op vrijdag 8 juni 2018 04:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Er waren ooit plannen voor een Duckstad in Nederland omdat Donald Duck (het blad)hier zo populair was
Hahaquote:Op vrijdag 8 juni 2018 04:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, maar vanwege copyright konden ze die naam niet gebruiken en werd het almere
Nou, zelfs die spreken 9 van de 10 keer geen Engels.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 04:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Spreken alleen die personages engels moet je aan jack sparrow vragen waar de wc is.
In azie wel volgens de youtube filmpjesquote:Op vrijdag 8 juni 2018 04:55 schreef I. het volgende:
[..]
Nou, zelfs die spreken 9 van de 10 keer geen Engels.
Wat een boefquote:Op vrijdag 8 juni 2018 05:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, grr is 's ochtends actief als er bijna niemand anders is
Je hoeft hem ook niet open te doen hoor. Slecht voor je computer.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 05:03 schreef devzero het volgende:
[..]
ik ben er bijna nooit in het weekend, gewoon geen zin om mijn computer open te doen
Wel lastig werken met een dichtgeklapte laptopquote:Op vrijdag 8 juni 2018 05:06 schreef I. het volgende:
[..]
Je hoeft hem ook niet open te doen hoor. Slecht voor je computer.
Je gaat toch niet werken in het weekend.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 05:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel lastig werken met een dichtgeklapte laptop
Nog grote plannen of gewoon lekker niets doen?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 06:10 schreef Already_in_use het volgende:
Hier gaat alles goed.
Ik heb al lekker weekend nu.
En jij?
Morgen een feest met een wild zwijn aan het spit. Heb dat nog nooit op. Weet ook niet of ik dat wel ga eten.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 06:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Nog grote plannen of gewoon lekker niets doen?
Ik ga het wel een stukje proberen idd. Ja dat word ook wel een ruig feest denk ik zo.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 06:19 schreef devzero het volgende:
Ik heb dat geloof ik 1 of 2x keer gehad. Gewoon eerst een klein stukje proberen! Klinkt wel als een tof feest.
Ik ga 2 nachtjes kamperen, niet echt wild dus
Tentje + gaspitje + zak met houtskool en een kooler met wat bierquote:Op vrijdag 8 juni 2018 06:31 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik ga het wel een stukje proberen idd. Ja dat word ook wel een ruig feest denk ik zo.
Nouja kamperen kan ook best wild zijn toch. Helemaal back to basics?
Klinkt ook wel cool. In je eentje?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 06:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Tentje + gaspitje + zak met houtskool en een kooler met wat bier
ja, niemand die mee wilquote:Op vrijdag 8 juni 2018 06:37 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Klinkt ook wel cool. In je eentje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |