quote:Op vrijdag 8 juni 2018 04:11 schreef devzero het volgende:
Ja die chinezen kunnen bouwen. Hebben ze ook bezoekers of is het net zo leeg als al die flats
Meer plezier in minder tijd.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 04:21 schreef devzero het volgende:
Dan kun je beter naar de hoeren. Hoef je niet te wachten en ben je binnen 10 minuten weer klaar
Daar loop ik zo overheen.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 04:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik wil wel ern keer naar Disney shanghai al die Chinezen druk he zo weg.
Daarom en betere attracties dan in parijs zo te zien.quote:
en waarschijnlijk ook goedkoper uitquote:Op vrijdag 8 juni 2018 04:21 schreef devzero het volgende:
Dan kun je beter naar de hoeren. Hoef je niet te wachten en ben je binnen 10 minuten weer klaar
Die in Parijs is oudquote:Op vrijdag 8 juni 2018 04:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daarom en betere attracties dan in parijs zo te zien.
Anno nu hoef je niet meer op vakantie, alles staat al op Youtubequote:
92 toch?quote:
En in real life zal het vast wel tegenvallenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 04:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Anno nu hoef je niet meer op vakantie, alles staat al op Youtube
Ja ik ook. Maar het ziet er allemaal zo oubollig uitquote:Op vrijdag 8 juni 2018 04:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
92 toch?
Ben ik gewoon ouder als dat park
In china pist iedereen gewoon op de grond, dus je zult je moeten aanpassen aan de lokale cultuurquote:Op vrijdag 8 juni 2018 04:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Spreken alleen die personages engels moet je aan jack sparrow vragen waar de wc is.
in China heb je overal openbare toiletten gratis, kunnen ze hier voorbeeld aannemenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 04:35 schreef devzero het volgende:
[..]
In china pist iedereen gewoon op de grond, dus je zult je moeten aanpassen aan de lokale cultuur
Vooral je credit card thuis laten anders vliegt je geld weg zondat dat je het in de gaten hebtquote:Op vrijdag 8 juni 2018 04:42 schreef hemarookworst het volgende:
Disneyland bezoeken is dikke portemonnee meenemen
Er waren ooit plannen voor een Duckstad in Nederland omdat Donald Duck (het blad)hier zo populair wasquote:
Ja, maar vanwege copyright konden ze die naam niet gebruiken en werd het almerequote:Op vrijdag 8 juni 2018 04:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Er waren ooit plannen voor een Duckstad in Nederland omdat Donald Duck (het blad)hier zo populair was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |