Hahaquote:Op vrijdag 8 juni 2018 04:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, maar vanwege copyright konden ze die naam niet gebruiken en werd het almere
Nou, zelfs die spreken 9 van de 10 keer geen Engels.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 04:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Spreken alleen die personages engels moet je aan jack sparrow vragen waar de wc is.
In azie wel volgens de youtube filmpjesquote:Op vrijdag 8 juni 2018 04:55 schreef I. het volgende:
[..]
Nou, zelfs die spreken 9 van de 10 keer geen Engels.
Wat een boefquote:Op vrijdag 8 juni 2018 05:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, grr is 's ochtends actief als er bijna niemand anders is
Je hoeft hem ook niet open te doen hoor. Slecht voor je computer.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 05:03 schreef devzero het volgende:
[..]
ik ben er bijna nooit in het weekend, gewoon geen zin om mijn computer open te doen
Wel lastig werken met een dichtgeklapte laptopquote:Op vrijdag 8 juni 2018 05:06 schreef I. het volgende:
[..]
Je hoeft hem ook niet open te doen hoor. Slecht voor je computer.
Je gaat toch niet werken in het weekend.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 05:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel lastig werken met een dichtgeklapte laptop
Nog grote plannen of gewoon lekker niets doen?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 06:10 schreef Already_in_use het volgende:
Hier gaat alles goed.
Ik heb al lekker weekend nu.
En jij?
Morgen een feest met een wild zwijn aan het spit. Heb dat nog nooit op. Weet ook niet of ik dat wel ga eten.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 06:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Nog grote plannen of gewoon lekker niets doen?
Ik ga het wel een stukje proberen idd. Ja dat word ook wel een ruig feest denk ik zo.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 06:19 schreef devzero het volgende:
Ik heb dat geloof ik 1 of 2x keer gehad. Gewoon eerst een klein stukje proberen! Klinkt wel als een tof feest.
Ik ga 2 nachtjes kamperen, niet echt wild dus
Tentje + gaspitje + zak met houtskool en een kooler met wat bierquote:Op vrijdag 8 juni 2018 06:31 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik ga het wel een stukje proberen idd. Ja dat word ook wel een ruig feest denk ik zo.
Nouja kamperen kan ook best wild zijn toch. Helemaal back to basics?
Klinkt ook wel cool. In je eentje?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 06:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Tentje + gaspitje + zak met houtskool en een kooler met wat bier
ja, niemand die mee wilquote:Op vrijdag 8 juni 2018 06:37 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Klinkt ook wel cool. In je eentje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |