Hoeveel betaal je daar voor een grammetje?quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:03 schreef Dven het volgende:
Wordt tijd dat ZO-Europa daar ook iets van gaat merken. Belachelijk duur en belachelijk slechte kwaliteit
Een beter Europa begint bij jezelf. Toon inititief en maak gebruik van de open grenzen. Zet zelf een distributienetwerkje op.quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:03 schreef Dven het volgende:
Wordt tijd dat ZO-Europa daar ook iets van gaat merken. Belachelijk duur en belachelijk slechte kwaliteit
75 euro. Alles daaronder en je weet sowieso dat het bocht is. Bizar duur dus. Daarom is Piko (meth) veeeeeel meer algemeen want veel goedkoper.quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoeveel betaal je daar voor een grammetje?
Dat is aardig aan de prijs, inderdaad.quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:19 schreef Dven het volgende:
[..]
75 euro. Alles daaronder en je weet sowieso dat het bocht is. Bizar duur dus. Daarom is Piko (meth) veeeeeel meer algemeen want veel goedkoper.
Er zijn mensen die daar een week voor moeten werkenquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is aardig aan de prijs, inderdaad.
Tering.quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:19 schreef Dven het volgende:
[..]
75 euro. Alles daaronder en je weet sowieso dat het bocht is. Bizar duur dus. Daarom is Piko (meth) veeeeeel meer algemeen want veel goedkoper.
Dit verklaart een hoop.quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:03 schreef Dven het volgende:
Alles mee mis in iedere mate, hoeveelheid en ongeacht de verantwoordelijkheid.quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:18 schreef TRON2.0 het volgende:
[..]
Niets mis mee bij gebruik met mate en verantwoordelijkheid.
Waarom vind je dat? En schaar je alcohol daar ook onder?quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:20 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Alles mee mis in iedere mate, hoeveelheid en ongeacht de verantwoordelijkheid.
Vind je dat ook van psychoactieve middelen die niet op de opiumwetlijst zijn geplaatst?quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:20 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Doel je nu op Research Chemicals?quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:22 schreef Luckyseven het volgende:
[..]
Vind je dat ook van psychoactieve middelen die niet op de opiumwetlijst zijn geplaatst?
Hoe gaat het met je zuurstof verslaving?quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:20 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Dan moeten we alcohol maar ook verbieden en behandelen als drugs.quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:20 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je zuurstof verslaving?
Nee eerder op Ritalin, Benzo's, Dexamfetamine, Cafeine etcquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:25 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Doel je nu op Research Chemicals?
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:25 schreef TRON2.0 het volgende:
[..]
Dan moeten we alcohol maar ook verbieden en behandelen als drugs.
100¤ 5 halfjes hier, alleen moet ik er wel bij zeggen dat het kwalitatief niet echt hoogvliegend spul is. Ik kan me beter spul herinneren, maar daarvoor moet je wel helemaal teruggaan naar de Guldentijd.quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:19 schreef Dven het volgende:
[..]
En dat is slecht?quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:24 schreef oranjevogel1 het volgende:
Omdat het de geesttoestand beinvloed.
Cafeine is redelijk vergaand. Die andere zijn al op recept.quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:26 schreef Luckyseven het volgende:
[..]
Nee eerder op Ritalin, Benzo's, Dexamfetamine, Cafeine etc
Bepaalde soorten muziek zijn ook geestveranderend. Dat is ook slecht?quote:
Op recept, maar ze hebben wel degelijk positieve effecten voor bepaalde kwaaltjes of mindsets. En dat klinkt al wat genuanceerder als je eerste post waarin je claimt dat drugs nooit en te nimmer iets positiefs kan voortbrengen.quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:29 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Cafeine is redelijk vergaand. Die andere zijn al op recept.
Ben ik het niet helemaal mee eens. Drugs kunnen ook zeker wel een positief effect hebben aan de geesttoestand, en dat heeft ook zeker wel met een stukje verantwoord gebruik te maken.quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:24 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Omdat het de geesttoestand negatief beinvloed.
[..]
Ja.
Sommige soorten hebben inderdaad een negatieve uitwerking. Het is jammerlijk te zien dat deze soorten verspreiding vinden. Anderzijds brengen ze geen permanente hersenschade teweeg, wat ook in overweging genomen moet worden.quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:34 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Bepaalde soorten muziek zijn ook geestveranderend. Dat is ook slecht?
De discussie hier gaat, volgens de OP, over geestverruimende middelen die wederrechtelijk in omloop zijn gebracht.quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:34 schreef Luckyseven het volgende:
[..]
Op recept, maar ze hebben wel degelijk positieve effecten voor bepaalde kwaaltjes of mindsets. En dat klinkt al wat genuanceerder als je eerste post waarin je claimt dat drugs nooit en te nimmer iets positiefs kan voortbrengen.
De wetgever hanteerd een andere categorisatie.quote:En Caffeine is een geestverruimend middel dat dagelijks in Nederland door miljoenen mensen gebruikt wordt en makkelijk te catagoriseren valt als drugs.
Een grammetje coke, een slokje bier, of een jointje wel dan?quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:37 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Anderzijds brengen ze geen permanente hersenschade teweeg, wat ook in overweging genomen moet worden.
Kevin Parker en David Gilmour maar doodknuppelen dan? Voor de volksgezondheid natuurlijk.quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:37 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Sommige soorten hebben inderdaad een negatieve uitwerking. Het is jammerlijk te zien dat deze soorten verspreiding vinden. Anderzijds brengen ze geen permanente hersenschade teweeg, wat ook in overweging genomen moet worden.
Waar zie je mij daarvoor pleiten?quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:40 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Kevin Parker en David Gilmour maar doodknuppelen dan? Voor de volksgezondheid natuurlijk.
Dat verbaast me niks.quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:41 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Waar zie je mij daarvoor pleiten?(Overigens geen idee over welke heerschappen je het hier hebt)
Als de gebruikte hoeveelheden per mensenleven gelijk lagen aan de hoeveelheden in jouw post hadden we deze discussie waarschijnlijk niet gehad.quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:39 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Een grammetje coke, een slokje bier, of een jointje wel dan?
Heftig verhaal zegquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:20 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Hij vindt bepaalde muzieksoorten een negatieve uitwerking hebben. Ook een interessante invalshoek.quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:44 schreef Dven het volgende:
Willen we meer of minder van oranjevogel zijn continu gezever over drugs?
Het is Oranjevogel of oranjevogel1.quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:44 schreef Dven het volgende:
Hij heeft inderdaad nogal een negatief effect op mijn geestelijke toestand.quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:44 schreef Dven het volgende:
ok ovquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:44 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Het is Oranjevogel of oranjevogel1.
Kappen nou, SpecialK. Straks is oranjevogel de waardige opvolger van DeParo.quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:45 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad nogal een negatief effect op mijn geestelijke toestand.
Maar net was het nog ongeacht de mate en hoeveelheid!?quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:42 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Als de gebruikte hoeveelheden per mensenleven gelijk lagen aan de hoeveelheden in jouw post hadden we deze discussie waarschijnlijk niet gehad.
Helemaal niet, de OP gaat specifiek over Cocaine. Jij begon over drugs in het algemeen te praten.quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:39 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
De discussie hier gaat, volgens de OP, over geestverruimende middelen die wederrechtelijk in omloop zijn gebracht.
[..]
De wetgever hanteerd een andere categorisatie.
Precies om die reden, omdat het nooit bij eenmalig gebruik blijft.quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:47 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Maar net was het nog ongeacht de mate en hoeveelheid!?
Goede ja.quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je zuurstof verslaving?
Wat hier verboden is na een aantal schaamteloze leugens van dhr. Klink.quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:47 schreef Luckyseven het volgende:
[..]
Helemaal niet, de OP gaat specifiek over Cocaine. Jij begon over drugs in het algemeen te praten.
Je beseft je hopelijk wel dat het wel of niet op de opiumlijst voorkomen van een psychoactief middel vaak ook van willekeur en emotionele beslissingen afhangt?
Een goed voorbeeld hiervan is het paddoverbod nadat een Franse toeriste van het Nemo sprong. De werkzame stof van paddo's zit ook in truffels die nog steeds verkocht mogen worden in smartshops.
Zolang dat verder geen negatieve gevolgen heeft is daar niets mis mee.quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:48 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Precies om die reden, omdat het nooit bij eenmalig gebruik blijft.
Eens kijken hoe jij je voelt na een uurtje Gerard Joling uit je speakers, geen paddo die je dan weer vrolijk krijgt.quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:44 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hij vindt bepaalde muzieksoorten een negatieve uitwerking hebben. Ook een interessante invalshoek.
Paddo's krijgen me sowieso niet vrolijk. Maar Gerard Joling ook niet, nee.quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:50 schreef Hathor het volgende:
[..]
Eens kijken hoe jij je voelt na een uurtje Gerard Joling uit je speakers, geen paddo die je dan weer vrolijk krijgt.
Ben nu 2x high geweest en dat was jaren terug. Heb ik nu een hersenbeschadiging? Kan ik mijzelf nog steeds niet beheersen?quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:48 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Precies om die reden, omdat het nooit bij eenmalig gebruik blijft.
Alhoewel in truffels wel lager en voornamelijk meer gelijk gedoseerd.quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:47 schreef Luckyseven het volgende:
[..]
Helemaal niet, de OP gaat specifiek over Cocaine. Jij begon over drugs in het algemeen te praten.
Je beseft je hopelijk wel dat het wel of niet op de opiumlijst voorkomen van een psychoactief middel vaak ook van willekeur en emotionele beslissingen afhangt?
Een goed voorbeeld hiervan is het paddoverbod nadat een Franse toeriste van het Nemo sprong. De werkzame stof van paddo's zit ook in truffels die nog steeds verkocht mogen worden in smartshops.
De OP heeft het ook over synthetische drugs.quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:47 schreef Luckyseven het volgende:
[..]
Opname in de opiumlijst dient op grond van wetenschappelijk onderzoek te gebeuren. Daarbij moet wel een scheidingslijn getrokken te worden, wat natuurlijk enigszins arbitair is.quote:Je beseft je hopelijk wel dat het wel of niet op de opiumlijst voorkomen van een psychoactief middel vaak ook van willekeur en emotionele beslissingen afhangt?
Die truffels mogen van mij dan ook alsnog verboden worden.quote:Een goed voorbeeld hiervan is het paddoverbod nadat een Franse toeriste van het Nemo sprong. De werkzame stof van paddo's zit ook in truffels die nog steeds verkocht mogen worden in smartshops.
Sowieso een foutieve aanname. Mijn heroïnegebruik is ook eenmalig gebleken.quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:49 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zolang dat verder geen negatieve gevolgen heeft is daar niets mis mee.
Bovendien was een een Franse, die kunnen sowieso niks hebben.quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Alhoewel in truffels wel lager en voornamelijk meer gelijk gedoseerd.
En dat wijf was ook aan het blowen en drinken en had al wat geestelijke problemen. Tsja, dat is de goden verzoeken
Hoeveel mensen hebben het niet bij 2 keer (1,2,3 waar ligt de grens, zou 0 niet beter zijn???) kunnen laten en hoe is het met die mensen afgelopen?quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:51 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ben nu 2x high geweest en dat was jaren terug. Heb ik nu een hersenbeschadiging? Kan ik mijzelf nog steeds niet beheersen?
Liggen allemaal in de goot.quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:55 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen hebben het niet bij 2 keer (1,2,3 waar ligt de grens, zou 0 niet beter zijn???) kunnen laten en hoe is het met die mensen afgelopen?
Nou, hier zit er een, en verder is alles prima hoor.quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:55 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen hebben het niet bij 2 keer (1,2,3 waar ligt de grens, zou 0 niet beter zijn???) kunnen laten en hoe is het met die mensen afgelopen?
Dat zeggen verslaafden altijd. Ik hecht daarom ook meer waarden aan de getuigenissen van mensen in hun directe leefomgeving.quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:56 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou, hier zit er een, en verder is alles prima hoor.
Ja, wel 3 hele regels inderdaad.quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:52 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
De OP heeft het ook over synthetische drugs.
[..]
Opname in de opiumlijst dient op grond van wetenschappelijk onderzoek te gebeuren. Daarbij moet wel een scheidingslijn getrokken te worden, wat natuurlijk enigszins arbitair is.
[..]
Die truffels mogen van mij dan ook alsnog verboden worden.
Verslaafd? LOL, ik ben aan geen enkele drug verslaafd geweest, ik was wat je het best kan omschrijven als een recreatief gebruiker. Snuifje in het weekend en dan de rest van de week weer gewoon werken. Gewoon een uitlaatklep. Overigens ben ik een jaar of 4 geleden overal mee opgehouden, ik vond het wel mooi geweest.quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:59 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Dat zeggen verslaafden altijd. Ik hecht daarom ook meer waarden aan de getuigenissen van mensen in hun directe leefomgeving.
Mijn neef heeft het een paar jaar lang meerdere keren per week gedaan. Hij is van vmbo kb opgeklommen naar het hbo en heeft nu een goede baan. En nee op de basisschool was hij nog geen blower dus de kb school kwam niet door drugs. Zo ken ik er wel meer. Niet een die ergens in de goot ligt.quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:55 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Mijn opmerking is een opmerking in zijn algemeenheid. Ik kan vanaf hier niet zien wie jij bent of wat jouw toestand is. Zolang je het niet net als possetje op video vast legt en hier een link achterlaat.quote:
Coke wordt vaak gecombineerd met (veel) alcohol en dat is een zeer slechte combinatie. Zeker voor het hart. Er vormt een nieuwe stof in je lichaam, coca-ethyleen wat je hartslag verder opvoert en bovendien is het niet heel lekker voor de lever.quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Sowieso een foutieve aanname. Mijn heroïnegebruik is ook eenmalig gebleken.
En zelfs als het meerdere keren voorkomt treedt er in de regel geen hersenschade op.
Als je wel eens buiten komt; er gebruiken duizenden mensen in het weekend drugs terwijl ze een goede baan e.d. hebben.quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:59 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Dat zeggen verslaafden altijd. Ik hecht daarom ook meer waarden aan de getuigenissen van mensen in hun directe leefomgeving.
Possetje spoort niet, en daar heeft ie verder geen drugs voor nodig. Mezelf filmen terwijl ik drugs gebruik en het dan op het internet zetten vind ik onzinnig.quote:Op donderdag 7 juni 2018 14:04 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Mijn opmerking is een opmerking in zijn algemeenheid. Ik kan vanaf hier niet zien wie jij bent of wat jouw toestand is. Zolang je het niet net als possetje op video vast legt en hier een link achterlaat.
Tegenover dat verhaal van je neef staan duizenden tegenovergestelde verhalen. Indien dit niet zo was, zou er geen sprake zijn van een drugsproblematiek en zou verdere handhaving ook niet nodig zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2018 14:04 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Mijn neef heeft het een paar jaar lang meerdere keren per week gedaan. Hij is van vmbo kb opgeklommen naar het hbo en heeft nu een goede baan. En nee op de basisschool was hij nog geen blower dus de kb school kwam niet door drugs. Zo ken ik er wel meer. Niet een die ergens in de goot ligt.
Maar de over over overgrote meerderheid gaat er eigenlijk best ok mee om. Welk percentage moet ergens mee falen voor je het wil verbieden? Blijf je achter die regel staan als blijkt dat je met die regel autorijden ook moet verbieden om maar wat te noemen?quote:Op donderdag 7 juni 2018 14:10 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Tegenover dat verhaal van je neef staan duizenden tegenovergestelde verhalen. Indien dit niet zo was, zou er geen sprake zijn van een drugsproblematiek en zou verdere handhaving ook niet nodig zijn.
Durf het te betwijfelen.quote:Op donderdag 7 juni 2018 14:19 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Maar de over over overgrote meerderheid gaat er eigenlijk best ok mee om.
Ik durf wel te zeggen dat je geen idee hebt hoeveel mensen er gebruiken en je er nogal ouderwetse ideeën op nahoudt.quote:
Volgens de verslavingskliniek heeft 75% van de mensen die uitgaan wel eens wiet gebruikt. Volgens jou is meer dan de helft daarvan verloren toch? Wat doe je hier?! Er gaan honderdduizenden jongeren dood in Nederland!!! DOE WAT~!@#@#$!@#%quote:
Te veel.quote:Op donderdag 7 juni 2018 14:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik durf wel te zeggen dat je geen idee hebt hoeveel mensen er gebruiken
Nieuwerwets is niet altijd beter.quote:en je er nogal ouderwetse ideeën op nahoudt.
quote:Op donderdag 7 juni 2018 14:24 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Volgens de verslavingskliniek heeft 75% van de mensen die uitgaan wel eens wiet gebruikt. Volgens jou is meer dan de helft daarvan verloren toch? Wat doe je hier?! Er gaan honderdduizenden jongeren dood in Nederland!!! DOE WAT~!@#@#$!@#%
Als je betwijfelt dat de overgrote meerderheid er goed mee omgaat laat je blijken weinig weet te hebben van hoe mensen van tussen de 20 en 30 vrij frequent en verantwoordelijk gebruiken en er nog gewoon een goede baan e.d. op nahouden zonder problemen.quote:
Dat verklaart dan wel de toestroom van hun klanten.quote:Op donderdag 7 juni 2018 14:24 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Volgens de verslavingskliniek heeft 75% van de mensen die uitgaan wel eens wiet gebruikt.
Ik denk eerder dat jij een vrij beperkte kennisenkring hebt, waar gebruiken normaal is.quote:Op donderdag 7 juni 2018 14:28 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als je betwijfelt dat de overgrote meerderheid er goed mee omgaat laat je blijken weinig weet te hebben van hoe mensen van tussen de 20 en 30 vrij frequent en verantwoordelijk gebruiken en er nog gewoon een goede baan e.d. op nahouden zonder problemen.
Aldus een senior die nooit op festivals e.d. komt. Zelfs Grapperhaus repte laatst nog over 'yogasnuivers' ofzo.quote:Op donderdag 7 juni 2018 14:30 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat jij een vrij beperkte kennisenkring hebt, waar gebruiken normaal is.
quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:03 schreef Dven het volgende:
smaken verschillen.quote:Op donderdag 7 juni 2018 14:25 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Te veel.
[..]
Nieuwerwets is niet altijd beter.
Mooi. Als je bang bent om de werkelijkheid uit het oog te verliezen of niet meer in staat te zijn je gedachten te ordenen dan heb ik slecht nieuws. Jij hebt daar geen drugs voor nodig.quote:Op donderdag 7 juni 2018 14:29 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Dat verklaart dan wel de toestroom van hun klanten.
Uiteraard niet de EU. dat zou nog geen half procent zijnquote:Op donderdag 7 juni 2018 14:10 schreef Hathor het volgende:
Overigens vraag ik me af waar die cijfers in de OP op gebaseerd zijn. 2.3 miljoen gebruikers van een bepaalde leeftijd, is dat alleen voor NL, of voor de hele EU? Als het voor de hele EU is vind ik die cijfers nogal aan de krappe kant.
Omgerekend minstens 75 voor iets van enige kwaliteit. Betaal je minder dan dat weet je sowieso dat je niet gaat voelen wat je wil.quote:
jezus. Ik dacht dat alles daar goedkoper wasquote:Op donderdag 7 juni 2018 14:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Omgerekend minstens 75 voor iets van enige kwaliteit. Betaal je minder dan dat weet je sowieso dat je niet gaat voelen wat je wil.
Je denkt toch niet serieus dat 2.3 miljoen Nederlanders in het afgelopen jaarcocaïne hebben gebruikt?quote:Op donderdag 7 juni 2018 14:10 schreef Hathor het volgende:
Overigens vraag ik me af waar die cijfers in de OP op gebaseerd zijn. 2.3 miljoen gebruikers van een bepaalde leeftijd, is dat alleen voor NL, of voor de hele EU? Als het voor de hele EU is vind ik die cijfers nogal aan de krappe kant.
Muziek heeft stevige invloed op de hersenen.quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:37 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Sommige soorten hebben inderdaad een negatieve uitwerking. Het is jammerlijk te zien dat deze soorten verspreiding vinden. Anderzijds brengen ze geen permanente hersenschade teweeg, wat ook in overweging genomen moet worden.
Het zou me niet eens verbazen.quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:13 schreef Nobu het volgende:
[..]
Je denkt toch niet serieus dat 2.3 miljoen Nederlanders in het afgelopen jaarcocaïne hebben gebruikt?
Je hebt het er maar druk mee vandaag he meid?quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:05 schreef Fir3fly het volgende:
Leuk, wonen in een spotgoedkoop achteraflandje en dan klagen dat je niet goedkoop kan snuiven.
Bijna allesquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
jezus. Ik dacht dat alles daar goedkoper wastijd voor vakantie!
Ah, enkel coke. Dacht drugs in het algemeen.quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:13 schreef Nobu het volgende:
[..]
Je denkt toch niet serieus dat 2.3 miljoen Nederlanders in het afgelopen jaarcocaïne hebben gebruikt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |