Ik ookquote:Op woensdag 6 juni 2018 14:13 schreef lunapuella het volgende:
Ik jompel gewoon nog een keer voor de goede echo van Mrs Peel
vergeet ook niet een laadkabel voor de telefoon (de action heeft extra lange voor weinig). Voor de rest heb ik niets gebruikt maar ik ben dan ook niet lang in het ziekenhuis geweest.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:37 schreef Jentin het volgende:
Vluchttas... essentieel vind ik de babykleertjes (incl jasje en dekentje), schone, comfortabele kleding en ondergoed voor mezelf, een gevulde toilettas en de fotocamera met volle accu en lege sd-kaart. Daarnaast nog paspoort, verzekeringspas, ziekenhuiskaart.
Verder zit er nog een schone kleding in voor mijn man
Ik verwacht wel minimaal zoiets:quote:Op woensdag 6 juni 2018 10:22 schreef exode het volgende:
[..]
Als jouw baby meteen in 56 past.....succes![]()
![]()
B was een gemiddeld kind en 50 was te groot voor hem.
Overigens sla genoeg hydrofiele luiers in, die kan je werkelijk overal voor gebruiken. En onze poets gebruikt er ook 1![]()
Wat slaapspul betreft hadden wij alles minstens x2. En dan nog had ik de eerste maanden het idee dat ik non stop aan het wassen was.Eerste tijd lag B onder een lakentje en dekentje toen overgaan op Puckababy slaapzakken.
De mijne liep 2,5 week voor op de groei en was 3900 met 37.6. 56 was nog wel groot!quote:Op woensdag 6 juni 2018 19:02 schreef Wolken het volgende:
[..]
Nee, maar de kleine liep 2 weken geleden al 1 week voor qua groei en de gynaecoloog zei dat er nou eenmaal kleine baby's zijn en grote baby's en dat ik dan dus waarschijnlijk een grote baby heb.
Die fotoquote:Op woensdag 6 juni 2018 19:02 schreef Wolken het volgende:
[..]
Ik verwacht wel minimaal zoiets:
[ afbeelding ]
Nee, maar de kleine liep 2 weken geleden al 1 week voor qua groei en de gynaecoloog zei dat er nou eenmaal kleine baby's zijn en grote baby's en dat ik dan dus waarschijnlijk een grote baby heb. En aangezien je dus 2 maten kleertjes mee moet nemen denk ik dat 44 dan al snel te klein is als hij rond de uitgerekende komt, dus vandaar de maat groter. Volgende week weer een groeiecho dus dan horen we of hij nog steeds voorloopt.
Mrs. Peel een goede echo![]()
Omdat wij op een eiland wonen zonder supermarkt heb ik voor de zekerheid ook een pot poedervoeding gekocht en 1 flesje, je kan hier niet zomaar s'avonds even makkelijk langs de supermarkt in geval van nood.
Op het lijstje van de uitzet staat maar 1 voedingsbeha. Is dat niet een beetje weinig?
Vertel mijn peuter dat.quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:34 schreef Soof-87 het volgende:
Vijf uur, dat zijn toch geen tijden meer.
Ik probeerde dat serieus van de week: “W. het is echt nog veel te vroeg...”quote:
Jeeeeeeeeeeej!quote:Op woensdag 6 juni 2018 14:06 schreef Mrs.Peel het volgende:
De echo was goed![]()
![]()
Een mooi bewegelijk kindje, met alles zoals het hoort! Ik ben zó opgelucht
K zegt dan gewoon oh maar dan kan ik wel filmpjes kijken hoor mamaquote:Op woensdag 6 juni 2018 20:40 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik probeerde dat serieus van de week: “W. het is echt nog veel te vroeg...”
Zijn reactie: *Geeft niks*
Ik vond het wel handig. Wilde ook echt dat z’n eerste pakje een beetje fatsoenlijk zou passen.quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:00 schreef aapieannie het volgende:
[..]
K zegt dan gewoon oh maar dan kan ik wel filmpjes kijken hoor mama
En verder nee je hoeft niet persee twee maten kleding mee te hebben. Maar wij nemen dan ook niet 50 - 56 mee maar ook een setje 44.
Afhankelijk wanneer ze geboren gaan worden wel..
Haha ja ik snap het hoor! Daarom gaan er tzt twee pakjes maat 44 en twee maat 50 in de tasquote:Op donderdag 7 juni 2018 07:33 schreef Soof-87 het volgende:
[..]
Ik vond het wel handig. Wilde ook echt dat z’n eerste pakje een beetje fatsoenlijk zou passen.
quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:57 schreef Jentin het volgende:
Eerlijk, ToT, ik ben geen expert, maar ik zou hier niet eens over nadenkenAls het vlees dat eraf komt maar goed gaar is en niet verbrand is, maar dat wil je voor iedereen, neem ik aan. De rook bewust inademen lijkt me ook voor niet-zwangeren een matig idee.
Dus mijn persoonlijke, op geen enkel wetenschappelijk inzicht en alleen op gezond verstand gebaseerde visie is: relax en ga lekker bbq’en.
Dit. Wij bbq'en nu ook gewoon hoor.quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:57 schreef Jentin het volgende:
Eerlijk, ToT, ik ben geen expert, maar ik zou hier niet eens over nadenkenAls het vlees dat eraf komt maar goed gaar is en niet verbrand is, maar dat wil je voor iedereen, neem ik aan. De rook bewust inademen lijkt me ook voor niet-zwangeren een matig idee.
Dus mijn persoonlijke, op geen enkel wetenschappelijk inzicht en alleen op gezond verstand gebaseerde visie is: relax en ga lekker bbq’en.
In dat geval kun je beter ook geen eten meer opwarmen dat in plastic bakjes zit vanwege mogelijke overdracht van stoffen vanuit het plastic naar je eten en ook geen rijst meer eten dat uit een kartonnen pak komt vanwege mogelijke migratie vanuit de inkt aan de buitenkant via het karton naar de rijst etc. Zoveel potentiële gevaren..quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:50 schreef ToT het volgende:
Heerlijk barbecueweer, maarrrrrrr.....we doen dat op houtskool en natuurlijk zorgt mijn vrouw er wel voor dat ze uit de buurt van de rook blijft, maar de PAK's (polycyclische aromatische koolwaterstoffen) van de rook komen natuurlijk wel in het vlees terecht.
Ik heb gelezen dat deze stoffen wel in de placenta terecht kunnen komen en ik heb een Amerikaans bericht gelezen dat deze stoffen er voor zouden kunnen zorgen dat het geboortegewicht wat achter kan blijven.
We bbq'en natuurlijk niet elke dag; misschien eens per 1 à 2 weken. Ik DENK dat het an sich weinig kwaad zou kunnen, maar wie weet hier iets meer over te zeggen?
Neuh het is voor ons beiden bbq op kolen, of helemaal niks!quote:Op donderdag 7 juni 2018 20:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
In dat geval kun je beter ook geen eten meer opwarmen dat in plastic bakjes zit vanwege mogelijke overdracht van stoffen vanuit het plastic naar je eten en ook geen rijst meer eten dat uit een kartonnen pak komt vanwege mogelijke migratie vanuit de inkt aan de buitenkant via het karton naar de rijst etc. Zoveel potentiële gevaren..
Ik zou gewoon lekker blijven bbq’en heel de zomer en zorgen dat het vlees gaar is maar niet aangebrand. Net als voor de rest van je gezelschap.En anders een gas bbq of elektrische bbq tijdelijk, mocht je het echt een vervelend idee vinden?
quote:Op donderdag 7 juni 2018 22:00 schreef klaprooss het volgende:
Tink’ wat fijn van het niet spugen en afbouwen!
En bbq![]()
!
Morgen de echo jongens! Ik heb het die weken goed volgehouden zonder jullie gek te maken dat vind ik al een jompel waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |