abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_179674719
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 13:46 schreef Monolith het volgende:

[..]

Door wie? Het geval waar hij hier wat onvolwassen op reageert rept over fouten in elke race.
Moet ook wel bijzonder frustrerend zijn, om zoveel journalisten alleen maar negatief te horen berichtgeven en zelfs “fakenews” te horen verspreiden. Je kan je er nauwelijks tegen verdedigen.

Volgende tweet is misschien een exces, maar het laat de toon wel zien.


https://twitter.com/racinglines/status/1004773161387388928?s=21

Met daarna reagerend:
https://twitter.com/RacingLines/status/1004775271512371200?s=20

[ Bericht 5% gewijzigd door opgebaarde op 08-06-2018 14:59:10 ]
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 juni 2018 @ 15:23:21 #92
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179675181
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2018 18:49 schreef daNpy het volgende:

[..]

Toch niet echt slim om te zeggen. Maar die reporter vraagt dus 2x dezelfde vraag? Dan snap je het ook.
Echt he, legt rustig en kalm uit dat hij er wel een klein beetje klaar mee is en meteen volgende vraag "waarom crash je zoveel" .... Hij reageert nou echt kalm hoor ik zou flippen.
  vrijdag 8 juni 2018 @ 15:28:57 #93
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_179675257
hamilton was vroeger een crashtest dummy en dat is ook goedgekomen. dat van Max is echt niks
pi_179675358
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 15:23 schreef Kyran het volgende:

[..]

Echt he, legt rustig en kalm uit dat hij er wel een klein beetje klaar mee is en meteen volgende vraag "waarom crash je zoveel" .... Hij reageert nou echt kalm hoor ik zou flippen.
was pas echt een mooi relletje geworden als ie zwaar over de zeik zn oortje uitgetrokken had, stoel weggesmeten en over die booth gevlogen was en die reporter daadwerkelijk geheadbutt had. Dat had mooie tv opgeleverd. Gemiste kans :P
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_179675602
Is FP1 ook op een niet betaalde duitse zender? Of zenden ze fratis alleen de Q en de R uit?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 9 juni 2018 @ 17:47:53 #96
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_179694906
Als RB voor Honda kiest, welke motor krijgt STR dan?
pi_179695154
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 17:47 schreef THEFXR het volgende:
Als RB voor Honda kiest, welke motor krijgt STR dan?
Ook Honda
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  zaterdag 9 juni 2018 @ 18:14:16 #98
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_179695405
Geruchten dat Red Bull in 2021 een Porsche motor gaat krijgen laaien ook weer op. ik vraag me alleen wel af wat Aston Martin daarvan gaat vinden.
  zaterdag 9 juni 2018 @ 18:42:41 #99
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_179695926
Oh ja, de halfjaarlijkse 'Volkswagen naar F1' onzin. Altijd grappig.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 9 juni 2018 @ 23:18:27 #100
318507 Jester65
Stay frosty
pi_179701464
quote:
Vandoorne smeekt om wagen die perfect bij hem past: "Dan ben ik onklopbaar volgens ingenieurs"

Seizoen 2018, het is voorlopig een hobbelige rit voor onze Belg in de Formule 1. Stoffel Vandoorne over hoe gecompliceerd de sport wel is. Over Alonso. Over zijn hunkeren naar een auto die hem als een maatpak past. Hoe moeilijk het is voor debuterende coureurs. Maar ook hoe zijn vertrouwen onberoerd blijft. Een monoloog, exclusief opgetekend in de paddock van Montréal.

Over de vergelijking met Alonso...
«In ieder interview krijg ik de vraag waarom ik Alonso niet kan kloppen. Stoort me niet, die vragen. Het kruipt ook niet in mijn hoofd, want ik ken alle aspecten. Oké, het staat 6-0 voor Fernando in de kwalificaties. Natuurlijk denkt iedereen dan dat ik hem niet aankan. Maar de realiteit is anders. Van die zes kwalificaties waren er minstens drie of vier waarna mijn ingenieur zei dat ik voor Alonso had moeten staan, maar er weer ergens iets kleins verkeerd was gelopen.»

Over eindelijk eens geluk hebben...
«Je kunt dat pech noemen, ja. Iedere keer iets kleins, altijd op het slechte moment. Soms vragen journalisten me of ik niet stilaan zit te smeken om wat meer geluk. Een chaotische start waarin je de brokken kunt ontwijken en vijf plaatsen wint. Neen dus. Ik zit niet te wachten op een meevaller. Dan zou ik verkeerd bezig zijn met mijn job. ‘Geluk’ is een factor die niemand beheerst.»

Over de complexiteit van Formule 1...
«Formule 1 is ontzettend complex. Vooral bij een team als McLaren, dat de middelen heeft om almaar nieuwe dingen te blijven proberen. Teams als Williams of Force India, die minder budget hebben, proberen minder nieuwe spullen uit. En vooral: dat constante zoeken naar een manier om de auto sneller te maken, dat zorgt ervoor dat Formule 1 een heel andere wereld is dan de opstapklassen. Ik ontdek nog iedere race nieuwe dingen. Vroeger, toen privé-tests tussen de races nog toegelaten waren, was het makkelijker debuteren. Kijk naar Hamilton. Eigenlijk hadden we hetzelfde profiel toen we in F1 begonnen: Formule 2 gedomineerd als niemand tevoren. Alleen deed Hamilton dat tien jaar eerder. Dan is je volgende vraag waarom hij in zijn eerste seizoen wel meteen gelijke tred hield met Alonso. Eenvoudig: Hamilton had voor zijn eerste Grand Prix al tienduizenden kilometers met de McLaren gereden. Inderdaad, in privé-tests. Jongens als Ocon, Gasly of ik moeten debuteren zonder ervaring. Of dat onrechtvaardig is? Een soort excuus? Neen. Het is gewoon zo en je moet ermee voort. Maar het is wel een handicap. In die privé-tests had je tijd zat om alles rustig uit te proberen. Om te experimenteren met de afstelling, met de manier waarop je je banden gebruikt, enzovoort. In een raceweekend is daar geen tijd voor. Of ik dat onderschat heb? Neen. Ik was nuchter genoeg om te beseffen dat de lat ontzettend hoog ligt.»

Over de twijfel die nooit toesloeg...
«Ik dacht nog geen enkele keer na een kwalificatie: ‘Shit, ik heb Alonso weer niet geklopt’. Net zoals ik het voorbije anderhalve jaar nog geen seconde twijfelde. Omdat ik weet: het probleem is dat ik in Formule 1 nog geen enkele keer dat gevoel heb gevonden dat je als coureur nodig hebt. Dat je één wordt met je auto. Dat alles klopt. Daar zit ik op te wachten. (lacht) Alsof ik zit te denken: ‘Geef me alsjeblieft de auto die ik nodig heb.’ 100 procent vertrouwen in de auto is zo belangrijk. Maar dat vertrouwen vind ik niet in de huidige McLaren. Nog niet.»

Over de verlangens die Vettel ook heeft...
«Peter Prodromou, onze hoofdingenieur, zei het letterlijk: ‘De dag dat we je de auto geven die je nodig hebt, ben je onklopbaar.’ Peter, die met Vettel werkte bij Red Bull, zegt soms: «Niet te geloven, maar Sebastian had net hetzelfde gezegd. Wij verlangen blijkbaar net hetzelfde van een auto. Belangrijk, een auto die helemaal naar je hand staat. Neem nu Vettel: in 2014, het begin van de hybride generatie auto’s, kreeg hij een machine die niet meer bij zijn rijstijl paste. Hij werd meteen gedomineerd door Ricciardo, zijn teamgenoot. En dat terwijl Sebastian de vier seizoenen daarvoor wereldkampioen was geworden.»
www.hln.be

Aan zelfvertrouwen geen gebrek bij Stoffel.
pi_179701581
Je zal maar Stoffel heten. :')
Jack does it in real time...
  zaterdag 9 juni 2018 @ 23:44:27 #102
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_179701934
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 23:18 schreef Jester65 het volgende:

[..]

www.hln.be

Aan zelfvertrouwen geen gebrek bij Stoffel.
En toch denk ik dat dat redelijk terecht is.

Ik vind hem echt een goede coureur.
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
  zondag 10 juni 2018 @ 00:22:15 #103
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_179702495
Onklopbaar lijkt me nogal een paar bruggen te ver.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zondag 10 juni 2018 @ 00:31:39 #104
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_179702580
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 23:44 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]

En toch denk ik dat dat redelijk terecht is.

Ik vind hem echt een goede coureur.
In de opstapklassen was hij heel goed, in de F1 is hij vooralsnog vrij onzichtbaar behalve bij fouten.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_179702787
Max is de best w/
  Redactie Sport / Supervogel zondag 10 juni 2018 @ 02:15:19 #106
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_179703353
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 23:23 schreef DeeBee het volgende:
Je zal maar Stoffel heten. :')
En blik.
  zondag 10 juni 2018 @ 08:15:02 #107
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_179704188


quote:
Een pathetisch creatuur. Behalve dat Stoffel zich uiterst moeizaam kan voortbewegen, heeft hij voortdurend last van mysterieuze kwaaltjes. Hij voelt zich dan ook, zoals hij dat mooi kan zeggen, regelmatig erg appelig. Voor artsen beter bekend als beurse plekken op een schild. Een ieder heeft medelijden met hem, maar weet niet goed wat te doen. Zo ook niet de Gebroeders Bever. Praktisch met beide benen op de grond bouwden zij een stoommobiel voor Stoffel, waarmee hij zich snel en comfortabel kon voortbewegen.
Gebr. Bever Racing _O_
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zondag 10 juni 2018 @ 14:45:32 #108
220368 Afhaalchinees
Geen Chinees
pi_179708809
- we hebben een FB -

[ Bericht 87% gewijzigd door Nattekat op 10-06-2018 14:47:33 ]
  Redactie Frontpage / Sport zondag 10 juni 2018 @ 14:54:14 #109
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_179708978
Ah, de McLaren kampt dus met een gebrek aan grip in langzame bochten. Dat is het probleem dat ze eerst op moeten lossen voordat ze iets dichterbij kunnen komen. Dit weekend rijden ze dus met meer downforce dan normaal nodig zou zijn.

Ze moeten dus werken aan de mechanische grip.
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport zondag 10 juni 2018 @ 15:26:50 #110
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_179709395
quote:
14s.gif Op zondag 10 juni 2018 14:54 schreef Peterselieman het volgende:
Ah, de McLaren kampt dus met een gebrek aan grip in langzame bochten. Dat is het probleem dat ze eerst op moeten lossen voordat ze iets dichterbij kunnen komen. Dit weekend rijden ze dus met meer downforce dan normaal nodig zou zijn.

Ze moeten dus werken aan de mechanische grip.
Zelfde probleem als waar Mercedes altijd last van had dus. Met als klein verschil dat zij geen overdominante PU hebben die de extra aero toestaat.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_179709494
quote:
14s.gif Op zondag 10 juni 2018 14:54 schreef Peterselieman het volgende:
Ah, de McLaren kampt dus met een gebrek aan grip in langzame bochten. Dat is het probleem dat ze eerst op moeten lossen voordat ze iets dichterbij kunnen komen. Dit weekend rijden ze dus met meer downforce dan normaal nodig zou zijn.

Ze moeten dus werken aan de mechanische grip.
Het 'probleem' van de mcl33 zit 'm in de rear suspension, gaan ze dit seizoen niet meer kunnen oplossen.
  zondag 10 juni 2018 @ 16:22:50 #112
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_179710081
Algemene vraag.

Ik zie dat er voor de GP's van Oostenrijk en Hongarije alleen nog General admission tickets te koop zijn. Is dat een beetje te doen en zie je dan ook nog wat op zo'n talud?
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_179710730
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2018 16:22 schreef buzz1291 het volgende:
Algemene vraag.

Ik zie dat er voor de GP's van Oostenrijk en Hongarije alleen nog General admission tickets te koop zijn. Is dat een beetje te doen en zie je dan ook nog wat op zo'n talud?
Ben er nooit geweest maar wat ik van TV gezien heb kun je iig in Oostenrijk wel redelijk zitten boven op die berg op het 2de (3de met start finish straight meegerekend) rechte stuk. Denk dat Hongarije minder is maar misschien kan iemand die er geweest is je daar meer over vertellen.
pi_179711447
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2018 17:09 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Ben er nooit geweest maar wat ik van TV gezien heb kun je iig in Oostenrijk wel redelijk zitten boven op die berg op het 2de (3de met start finish straight meegerekend) rechte stuk. Denk dat Hongarije minder is maar misschien kan iemand die er geweest is je daar meer over vertellen.
Ja + sfeer is daar fantastisch in Oostenrijk, wel een takje eind rijden ^O^ :D
  zondag 10 juni 2018 @ 17:53:26 #115
220368 Afhaalchinees
Geen Chinees
pi_179711544
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2018 16:22 schreef buzz1291 het volgende:
Algemene vraag.

Ik zie dat er voor de GP's van Oostenrijk en Hongarije alleen nog General admission tickets te koop zijn. Is dat een beetje te doen en zie je dan ook nog wat op zo'n talud?
Ben in hongarije geweest en je kan prima chillen rond het circuit in het gras op heuveltjes
  zondag 10 juni 2018 @ 18:00:56 #116
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_179711713
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2018 16:22 schreef buzz1291 het volgende:
Algemene vraag.

Ik zie dat er voor de GP's van Oostenrijk en Hongarije alleen nog General admission tickets te koop zijn. Is dat een beetje te doen en zie je dan ook nog wat op zo'n talud?
Hongarije heb je perfecte plekken in t gras. Neem wel iets van een paraplu of parasol mee want je verbrand levend.

Maar is er echt via geen enkele site meer een kaart voor een tribune te krijgen?
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
pi_179711875
https://www.gptours.nl/ca(...)tenrijk/category/14/

hier nog een paar op de "Red Bull Grandstand zone F/G/H/I " voor ¤ 269,00 p.p. (weekend)
en op start finish (¤ 545,00 p.p.)

Voor Hongarije is daar ook nog genoeg te vinden
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  zondag 10 juni 2018 @ 22:04:04 #118
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_179717414
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2018 17:47 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Ja + sfeer is daar fantastisch in Oostenrijk, wel een takje eind rijden ^O^ :D
Valt wel mee die afstand wanneer je op maandag toch zakelijk in Boedapest moet zijn.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  zondag 10 juni 2018 @ 22:08:16 #119
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_179717570
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2018 18:00 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]

Hongarije heb je perfecte plekken in t gras. Neem wel iets van een paraplu of parasol mee want je verbrand levend.

Maar is er echt via geen enkele site meer een kaart voor een tribune te krijgen?
Bedankt (voor alle reacties)! Ik heb slechts globaal gezocht en zag prijzen van 115 euro voor general admission en op die site alle tribune plaatsen uitverkocht. Ik zal nog eens wat verder zoeken want een gereserveerde tribune plaats is natuurlijk wel zo lekker.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  zondag 10 juni 2018 @ 22:26:12 #120
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_179718179
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2018 22:04 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Valt wel mee die afstand wanneer je op maandag toch zakelijk in Boedapest moet zijn.
Dan zeker gaan!

Voor 75 euro kun je volgens mij al weekendtickets kopen...
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')