RIPquote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:29 schreef devzero het volgende:
Die Amarantha had wel een appeltje te schillen met capuchon_jongen
echt hè, kan geen toeval zijnquote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:37 schreef FlippingCoin het volgende:
Wtf die jezus en de paus combi, bestaat god echt?
Dit is een tekenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:37 schreef FlippingCoin het volgende:
God Michael Jackson is dood gegaanquote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:37 schreef FlippingCoin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KLIEKJESUPDATE:
De anti-ama kliek is zo goed als uitgeroeid: alleen Soundos is nog over.
Het Christelijke Duo is uit elkaar, maar Jezus lijkt twee nieuwe vrienden te hebben gevonden: Bassie en Smashmouth Nerd
Het Olijke Kwartet: lijkt uit elkaar. Bassie zit in een ander team en Keeper is reeds overleden.
En dan een nieuw kliekje: Badr Hari, Kim Jung Un en Lambiek zijn tezamen opzoek naar andere tributes.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NACHT 2: KEN JE VRIENDEN
In dit spel is het belangrijk dat je weet wie je vrienden zijn, maar Kim Jung Un wist dat overduidelijk niet. Lambiek, die overdag nog met hem op andere tributes joeg, beroofd hem in de nacht van het leven.
En hij was niet de enige die vannacht om het leven kwam. Bassie, Napoleon en Dan Schneider raakten in een gevecht, waarvan alleen laatstgenoemde levend wegliep. Dat Bassie niet kon vechten zag iedereen wel aankomen, maar dat Napoleon het af zou leggen tegen een producer van kindershows hadden heel wat minder mensen verwacht.
En tot slot overleed vannacht ook Michael Jackson. Hij had een verrassingsaanval op B.A. Baracus, maar de smashmouth Nerd beschermde B.A. en bracht The King of Pop om het leven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smashmouth Nerd lijkt zich te ontpoppen tot een ware killer: ook Dan Schneider legt het nu tegen hem af.
Verder lijkt God zijn volgelingen niet heel goed gezind, gezien het feit nu ook Jezus niet meer onder ons is: hij werd vermoord door Lambiek, die ook alsmaar moordlustiger lijkt te worden.
DAG 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gebeurd niet echt iets.
FALLEN TRIBUTESSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2018 23:09:31 ]![]()
dat programma doet het er wel om hèquote:Dikke van de Plus receives fresh food from an unknown sponsor.![]()
![]()
miljaarquote:Op dinsdag 5 juni 2018 23:09 schreef devzero het volgende:
Die smashmouth en lambiek kunnen er wat van.![]()
Hulde voor smashmouthThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Doet ie t ook voorquote:Op dinsdag 5 juni 2018 23:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben bang dat B.A. en Dikke gaan trouwen en uit het spel verdwijnen![]()
![]()
DE DERDE NACHT: EEN DOODSWENS EN EEN STERFGEVAL
Smashmouth leek op weg naar een bijzonder mooi resultaat, maar ziet het allemaal niet meer zitten: hij smeekt Baddr Hari om hem te vermoorden, maar Badr Hari weigert: Smashmouth Nerd blijft leven.
Een ander die levend wilde blijven heeft helaas wel de poorten van de hemel gepasseerd: B.A. at giftige bessen en stierf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan was mij misschien wel met zijn hoofd in het frituurvet gevallen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 23:14 schreef Goudenvis het volgende:
Verdomme B.A. je moet niet van die kutbessen vreten. Had gewoon een frikandel gefrituurd ofzo
.
![]()
Sommige mensen ook hè....quote:Op dinsdag 5 juni 2018 23:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan was mij misschien wel met zijn hoofd in het frituurvet gevallen.![]()
DAG 4: DE DAG DES OORDEELSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overdag gebeurde er niets noemenswaardigs op de vierde dag, maar tijdens het Arena Event brak de hel los.
Smashmouth en Badr Hari vielen beiden van een klif.
Lambiek en de Dikke van de Plus kwamen beiden in aanraking met een giftige plant.
En alleen Soundos bleef in leven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
God bestaat nietquote:Op dinsdag 5 juni 2018 23:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Smashmouth Nerd: 5 kills
En dan verliezen door zo'n kutravijn![]()
![]()
Soundos won ook alleen omdat de rest van een fucking ravijn viel of in aanraking kwam met een dodelijke plantquote:![]()
![]()
Soundos wint eens wat iemand moet haar mailenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Badr laat zich echt niet verslaan door Soundos..
En Lambiek zal wel weer stiekem gered zijn door Jerommeke.And so is the past![]()
Vanavond nieuwe ronde guus ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Klinkt als een goede underdog.quote:Op woensdag 6 juni 2018 16:12 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Dan pleit ik er voor dat park checkende Alberto meedoet
Al stel ik voor met de nominaties te wachten tot vanavond, is wat overzichtelijker.![]()
Ik nomineet radiozendamateurThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
NIEUWE RONDE NIEUWE KANSEN
Zegt het voort, zegt het voort! Vanavond zullen er wederom 24 tributen in de arena gegooid waarvan alleen de allersterkste zal overleven.
Nomineer uw kandidaten onder deze streep
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------![]()
Mag ik een collectief als het Pieter Baan Centrum voordragen voor nominatie?I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
neequote:Op woensdag 6 juni 2018 21:07 schreef FlippingCoin het volgende:
Mag ik een collectief als het Pieter Baan Centrum voordragen voor nominatie?![]()
Welquote:
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Famke Louisequote:Op woensdag 6 juni 2018 21:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
ff wat meer vrouwen jongens, de mannenplekken zijn al bijna allemaal gevuld![]()
Dan kies ik de zus van Guus_Geluk7.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
De natte droom van de Nederlandse man en de grote FOK!lieveling of muze: Patty Brad'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
volgende ronde beter, ik houd haar wel bezig vannachtquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:24 schreef devzero het volgende:
edit: jammer, net te laat.
Geraldine Kemper
[ afbeelding ]
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Waarom geen medium Jokequote:Op woensdag 6 juni 2018 21:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
En de laatste plek wordt ingenomen door Wilma Wolma![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kees Kankerkachel wordt door velen gezien als een nietsnut die de conditie voor de eindoverwinning mist, maar desondanks heeft hij een voortvarende start: Wilma Wolma, door de kenners al als louter kanonnenvoer omschreven, wordt na het startsignaal meteen met een speer doorboord.
En ook mijn zus toont zichzelf een koelbloedig moordenaar: Captain Planet wil zijn supplies niet afstaan en wordt dus maar van kant gemaakt.![]()
succes gurl 😎quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk voor captain planet. Held'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
tietjana zet het op het lopen
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:36 schreef Limoentjuh het volgende:
Ja hoordoorgestoken kaart . Captain planet nu al eruit door de zus van guusgeluk
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Zus van GuusGeluk7
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Men zegt vaak dat Mark Rutte overal mee wegkomt, maar ditmaal zijn de rollen omgedraaid: Annemarie Jorritsma weet aan de klauwen van deze minister-president te ontsnappen. Funfact: Mark Rutte is er wederom in gefaald een vrouw te pakken.
Districtgenoot Kim Holland toont zichzelf een stuk succesvoller: Kees Kankerkachel, die de eerste kill van het toernooi op zijn naam schreef, wordt in koele bloeden vermoord.
Verder waren er nog drie andere bijna dood confrontaties:
- Willie Wortel wist te ontsnappen aan de Dark Lord, iets wat tot voorheen enkel Harry Potter was gelukt. Of Willie Wortel nu ook een cool litteken heeft is niet bekend.
- Judeska had een gunstige positie t.o.v. Smurfin, maar met een weergaloze afleidingsmanurvre wist Smurfin alsnog te ontkomen.
- De kwaadaardige Dr. Doofenschmirtz ziet het nu al niet meer zitten en smeekte Alberto om hem te vermoorden, maar Alberto was te druk met het checken van de park.![]()
FALLEN TRIBUTES 1
3 cannon shots can be heard in the distance.
Wilma Wolma
District 11
Captain Planet
District 11
Kees Kankerkachel
District 1![]()
DE EERSTE NACHT: EEN NACHT VOL LIEDEREN EN VERHALENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De eerste nacht lijk in het teken te staan van broederschap. We hebben:
- Voldemort en Gollum die elkaar beter leren kennen
- Kees Momma, Judeska en Dr. Doofenschmirtz die gezamenlijk liederen zingen
- Annemarie Jorritsma en Jamai Loman die elkaar over zichzelf vertellen
- Tante Sousa die met Famke Louise slaapt
- Alberto, Smurfin, Kim Holland en Mark Rutte die om de beurt de wacht houden
Maar Dionne Stax vond dit alles maar niets en overschaduwde de nacht met een moord: Patty Brard zou de morgen niet meer zien.![]()
DE TWEEDE DAG: KWAAD BLOEDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dionne Stax verpeste afgelopen nacht de gezelligheid en dat werd haar niet in dank afgenomen: maar liefst VIJF tributen spande samen om haar van het leven te beroven.
En ook Ad van den Berg werd vannacht van het leven beroofd: Annemarie Jorritsma wist hem te vinden en vermoorden.
Verder lijkt Kim Holland interesse te hebben in Willie Wortel. Of is de interesse vooral op Willie's Wortel gericht?![]()
(Ik wijs mezelf de deur wel)
![]()
Toedels Stax.
DE TWEEDE NACHT: EEN NACHT VOL GENADESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdens het checken van de park kwam Alberto mijn zusje tegen en ze raakten slaags... Mijn zusje raakte ernstig gewond en Alberto was genadevol: in plaats van haar langzaam te laten sterven gunde hij haar een snelle dood.
Ook genadevol was Judeska, die Tante Sousa in een gevecht versloeg, maar besloot om haar in leven te laten.
Verder hadden we twee om beurten slapende groepen:
1. Een grote groep bestaande uit: Mark Rutte, Famke Louise, Gollum, Dr. Doofenschmirtz en Willie Wortel
2. Een autistisch duo bestaande uit Kees Momma en Jimmy Dean![]()
hahaahaquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
2. Een autistisch duo bestaande uit Kees Momma en Jimmy Dean![]()
Zusje.
DE DERDE DAG: HET EERSTE BLOEDBADSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot nu toe ging het er nog relatief mild aan toe: na 48 uur was nog meer dan het halve deelnemersveld in leven. Dat veranderde deze derde dag.
Tante Sousa, Smurfin en Famke Louise werden aangevallen door Kim Holland, Willie Wortel en Kees Momma en wisten zichzelf niet te verweren. Zij zijn niet langer onder ons.
En in een haast psychopatisch tafereel dwong Judeska Voldemort om Mark Rutte of Dr. Doofenschmirtz te vermoorden. Voldemort koos logischerwijs voor het vermoorden van Mark Rutte.
Verder waren Jamai Loman, JimmyDean en Alberto op jacht naar andere kandidaten, maar hun jacht bleef zonder succes.![]()
En in een haast psychopatisch tafereel dwong Judeska Voldemort om Mark Rutte of Dr. Doofenschmirtz te vermoorden. Voldemort koos logischerwijs voor het vermoorden van Mark Rutte.![]()
![]()
DE DERDE NACHT: BLOEDERIGE GEVECHTEN OVERSTEMMEN HET LEVENSLIEDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De derde nacht kende weer een zangpartij: Judeksa, Annemarie Jorritsma en Gollum zongen gezamenlijk enkele liederen des levens. Maar zo gezellig als zij het hadden, zo gespannen was het bij de rest.
Voldemort en Dr. Doofenschmirtz belanden in een gevecht, Voldemort won, maar besloot Dr. Doofenschmirtz te laten leven.
Erika Terpstra, die nog zonder kills was, vermoorde in een atletisch niet al te hoogstaand gevecht Kees Momma met een sikkel.
En Jamai Loman vermoordde Willy Wortel, terwijl Jimmy Dean wist te ontsnappen.![]()
DE VIERDE DAG: STILTE VOOR DE STORMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JimmyDean verschaft zichzelf de high ground. Had Annakin Skywalker meegedaan, dan was diens avontuur vandaag ten einde gekomen.
Verder gebeurde er vandaag niet veel, behalve dat Gollum zichzelf niet al te intelligent toonde: toen hij een landmijn in zijn bezit probeerde te krijgen liet hij deze afgaan.![]()
Dr Doofenschmitz heeft als Duitser de beste papieren. Op het laatste moment de winst halen, ik zie het die nare vuigaard nog doen ook.![]()
EEN STILLE VIERDE NACHTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er gebeurde echt niets noemenswaardigs.![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
EEN STILLE VIERDE NACHTVerzin je dit zelf of is dit een simulatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er gebeurde echt niets noemenswaardigs.![]()
![]()
Simulatie. Guus is enkel een boodschapper die op fraaie wijze de dood weet te brengen alsof het iets moois is. Ik zou mij haast bijna zelf aan willen melden voor deze moordpartijen.quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:16 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Verzin je dit zelf of is dit een simulatie![]()
DE VIJFDE DAG: DE GEZELLIGERDS IS HET NIET GEGUNDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er waren nog twee lekker gezellige types in het spel: Erika Terpstra en Jamai Loman. Beiden kwamen vandaag om het leven.
Jamai had een voedseltekort en Erika Terpstra werd met een zwaard in stukken gesliced door Alberto.![]()
alles in de spoiler komt van een simulatie af, alles buiten de spoiler typ ik zelfquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:16 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Verzin je dit zelf of is dit een simulatie![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
alles in de spoiler komt van een simulatie af, alles buiten de spoiler typ ik zelf![]()
![]()
0 kills johquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als echte alfaman had ik niets anders verwacht![]()
![]()
![]()
je verstopt je gewoon![]()
Vooralsnog ben je alleen maar weggerend en 0 dodenquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als echte alfaman had ik niets anders verwacht![]()
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2018 22:21:39 ]![]()
EEN RUSTIGE VIJFDE NACHTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu het kaf van het koren gescheiden is, gaan de tributen een stuk minder snel dood.
Het zal vermoedelijk niet lang meer duren tot het eerste, en misschien ook wel laatste, arena event.![]()
Ik heb het gevoel dat deze simulatie wordt aangegrepen door sommige onverlaten om mij belachelijk te maken.quote:![]()
Waar is radiozendamateur?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Precies, is allemaal onderdeel van het planquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jimmy spaart gewoon zijn energie voor het laatst![]()
quote:I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
THE FEASTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik voorspelde een arena event, maar we kregen een feast. Deze uitgebreide maaltijd komt heel wat kandidaten goed van pas, maar de massale samenkomst leidt vaak ook tot veel doden.
De enige echte alfaman in het spel, JimmyDean, besloot daarom ook om niet te komen.
A L F A
L
F
A
Kim Holland kwam wel en bleek het survivalinstinct niet te hebben: ze stierf aan een mes in haar borst, die gegooid werd door fucking Annemarie Jorritsma
Dan verdien je het ook gewoon.
En ook Alberto kwam helaas niet levens bij het feast vandaan. Hij werd getrapkilled door Judeska.![]()
Annemarie - messenwerpende - Jorritsma. Weer zo'n sluwe VVD feeks die op laffe wijze de tegenstanders uit de weg ruimt![]()
![]()
DAG 6: SUICIDE PACTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een de wereld schokkende actie hebben maar liefst vier kandidaten zichzelf van het leven beroofd. Annemarie Jorritsma, Voldemort, Judeska en Tatjana Simic zijn niet langer onder ons.
Dat betekent dat alleen JimmyDean en Dr. Doofenschmirtz nog resteren.
In een totaal niet Duitse actie weet Doofenschmirtz dit buitenkansje echter te verpesten door op een landmijn te gaan staan. JimmyDean is de enige overlevende en gaat als winnaar naar huis.![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:27 schreef Monopoly het volgende:
Annemarie - messenwerpende - Jorritsma. Weer zo'n sluwe VVD feeks die op laffe wijze de tegenstanders uit de weg ruimtZe keken elkaar dus aan toen Annemarie het mes gooide, dus een netje aanval. Wel een sluwe actie.quote:ze stierf aan een mes in haar borst, die gegooid werd door fucking Annemarie Jorritsma![]()
THE FALLEN 6
7 cannon shots can be heard in the distance.
Kim Holland
District 5
Alberto
District 10
Annemarie Jorritsma
District 4
Voldemort
District 7
Judeksa
District 8
Tatjana Simic
District 2
Dr. Doofenschmirtz
District 12
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
THE WINNER
The winner is JimmyDean from District 3!![]()
SAMENVATTING:quote:The Bloodbath
Kees Kankerkachel spears Wilma Wolma in the abdomen.
Zus van GuusGeluk7 kills Captain Planet for his supplies.
Day 1
Kim Holland repeatedly stabs Kees Kankerkachel to death with sais.
Night 1
Dionne Stax throws a knife into Patty Brard's chest.
Day 2
Zus van GuusGeluk7, Smurfin, Tante Sousa, Mark Rutte, and Judeksa track down and kill Dionne Stax.
Annemarie Jorritsma ambushes Ad van den Berg and kills him.
Night 2
Alberto severely injures Zus van GuusGeluk7, but puts her out of her misery.
Day 3
Kim Holland, Willie Wortel, and Kees Momma successfully ambush and kill Tante Sousa, Famke Louise, and Smurfin.
Judeksa forces Voldemort to kill Mark Rutte or Dr. Doofenschmirtz. He decides to kill Mark Rutte.
Night 3
Jamai Loman, JimmyDean, and Willie Wortel start fighting, but JimmyDean runs away as Jamai Loman kills Willie Wortel.
Erika Terpstra kills Kees Momma with a sickle.
Day 4
Gollum accidently detonates a land mine while trying to arm it.
Night 4
No deaths occurred.
Day 5
Alberto severely slices Erika Terpstra with a sword.
Jamai Loman dies from hunger.
Night 5
No deaths occurred.
The Feast
Annemarie Jorritsma throws a knife into Kim Holland's head.
Judeksa's trap kills Alberto.
Day 6
Annemarie Jorritsma, Voldemort, Judeksa, and Tatjana Simic form a suicide pact, killing themselves.
Dr. Doofenschmirtz accidently detonates a land mine while trying to arm it.
The winner is JimmyDean from District 3!![]()
JimmyDean![]()
Ik ga even Jinek kijken doe volgende keer weer mee.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Leuk gedaan guus.
Ik nomineer
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik moet ook nog douchen trouwens, zie nu pas dat het alweer 22:30 is
Dus tenzij mono ofzo er is morgen verder![]()
Douchen kan je in 5 minuten doen. Hup, aan de slag jijquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
ik moet ook nog douchen trouwens, zie nu pas dat het alweer 22:30 is
Dus tenzij mono ofzo er is morgen verder![]()
Laat ik van de gelegenheid gebruik maken om een team te nomineren. Allicht niet geheel volgens de nominatie, maar ik voorzie een bloeddorstig team die u allen zal verbazen.
Als eerste deelnemer zie ik in niemand minder dan de best gekleedde advocaat van ons land, sinds kort Tweede Kamer lid en liefhebber van dunne sigaretten, niemand minder danMeester Theo Hiddema
![]()
En in zijn kielzog niet de frontman van Forum voor Democratie, neen! Uit onverwachte hoek komt kandidaat nummer twee om de hoek kijken: Sarah Palin.
De voormalig gouverneur van "The Great State of Alaska" Die als VP zou dienen wanneer senator MCCain het had gewonnen van Obama. Een sluwe dame die de wildernis tot haar oren en ogen heeft gemaakt. Liefhebbers van wapens, weet te overleven en schuwt absoluut niet om te doden wanneer het moet.
Hiddema en Palin kunnen het ver schoppen door expertise zowel in het wild als in de letter van de wet. M E E D O G E N L O O S![]()
![]()
En radiozendamateurThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hey je bent er weerquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:37 schreef Monopoly het volgende:
Ik pak hem wel over. Even plassen en dan slinger ik de boel aan.![]()
![]()
Aanmelden kan per team. Alle vorige (losse) aanmeldingen vervallen. Meld een duo aan die er vandoor kunnen gaan met de trofee.![]()
Mijn eerste inzending ging er de 1ste ronde uit, mijn 2de won en 3de keer 19de. Gewoon doornomineren.quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:33 schreef Limoentjuh het volgende:
Mijn inzendingen vlieger er altijd als eerste uit![]()
Radiozendamateur en Sugar Lee Hooper.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
kim feenstra en katjaa schuurmanBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Okequote:Op woensdag 6 juni 2018 22:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn eerste inzending ging er de 1ste ronde uit, mijn 2de won en 3de keer 19de. Gewoon doornomineren.![]()
In dat geval ga ik voor:
Iemand die wou dat ie een neger was
En Yernaz Ramautarsing, een neger die wou dat ie wit was.![]()
Fraaie keuze.quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:43 schreef Stranger het volgende:
In dat geval ga ik voor:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Yernaz Ramautarsing, een neger die wou dat ie wit was.Beide kanshebbers in mijn optiek.
![]()
quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Goede keuze!quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik nomineer Dionne Stax en haar minnaar Hoemberto Tan![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Na eigenhandig de Berlijnse muur te hebben gesloopt met zijn engelengezang is David "the Hoff" Hasselhoff toe aan een nieuwe uitdaging.
Hij hoeft deze arena niet in zijn eentje te overwinnen, want hij wordt bijgestaan door niemand minder dan die geile van pownews. Geen idee hoe ze heet, maar het wordt een geweldig gevecht!![]()
Damn nice teamquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:49 schreef LCMS het volgende:
Dan Chloe Bennet en Caity Lotz
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Charlotte Pietersquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:49 schreef JimmyDean het volgende:
Na eigenhandig de Berlijnse muur te hebben gesloopt met zijn engelengezang is David "the Hoff" Hasselhoff toe aan een nieuwe uitdaging.
Hij hoeft deze arena niet in zijn eentje te overwinnen, want hij wordt bijgestaan door niemand minder dan die geile van pownews. Geen idee hoe ze heet, maar het wordt een geweldig gevecht!![]()
Met die zaadvragende ogen zal de hoff alleen maar afgeleid zijn.quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:49 schreef JimmyDean het volgende:
![]()
David heeft genoeg andere chicks, Pamela de travestiet bijvoorbeeldquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Met die zaadvragende ogen zal de hoff alleen maar afgeleid zijn.
[ afbeelding ]![]()
quote:quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:43 schreef Stranger het volgende:
In dat geval ga ik voor:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Yernaz Ramautarsing, een neger die wou dat ie wit was.quote:Genoteerdquote:![]()
iemand kan vast wel haar foto ergens optrommelen? Van hamzoef de UI?quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ook toegevoegd. Nog 2 teams staan open. En ik heb plaatjes nodig van Hamzoef en Magrebijnse.![]()
Doe sowieso maar UI;s en geen echte foto's. Dat is vragen om ellende anders.quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:56 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
iemand kan vast wel haar foto ergens optrommelen? Van hamzoef de UI?![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:43 schreef Stranger het volgende:
In dat geval ga ik voor:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Yernaz Ramautarsing, een neger die wou dat ie wit was.![]()
![]()
zit mobiel dus als iemand dat zou willen doenquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Doe sowieso maar UI;s en geen echte foto's. Dat is vragen om ellende anders.![]()
![]()
Wel de 20 jarige versie dan hequote:Op woensdag 6 juni 2018 23:00 schreef devzero het volgende:
Sterke keuze. Pamela weet wel raad met al die mannen.....![]()
Daar duim ik opquote:Op woensdag 6 juni 2018 23:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Uitmuntende keuze. Een absoluut topkoppel!![]()
Sowquote:Op woensdag 6 juni 2018 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pamela in haar tienerjaren
[ afbeelding ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: