Mijn eerste inzending ging er de 1ste ronde uit, mijn 2de won en 3de keer 19de. Gewoon doornomineren.quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:33 schreef Limoentjuh het volgende:
Mijn inzendingen vlieger er altijd als eerste uit
Okequote:Op woensdag 6 juni 2018 22:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn eerste inzending ging er de 1ste ronde uit, mijn 2de won en 3de keer 19de. Gewoon doornomineren.
Fraaie keuze.quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:43 schreef Stranger het volgende:
In dat geval ga ik voor:
[ afbeelding ]
Iemand die wou dat ie een neger was
[ afbeelding ]
En Yernaz Ramautarsing, een neger die wou dat ie wit was.
quote:
Goede keuze!quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik nomineer Dionne Stax en haar minnaar Hoemberto Tan
Damn nice teamquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:49 schreef LCMS het volgende:
Dan Chloe Bennet en Caity Lotz
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Charlotte Pietersquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:49 schreef JimmyDean het volgende:
Na eigenhandig de Berlijnse muur te hebben gesloopt met zijn engelengezang is David "the Hoff" Hasselhoff toe aan een nieuwe uitdaging.
Hij hoeft deze arena niet in zijn eentje te overwinnen, want hij wordt bijgestaan door niemand minder dan die geile van pownews. Geen idee hoe ze heet, maar het wordt een geweldig gevecht!
Met die zaadvragende ogen zal de hoff alleen maar afgeleid zijn.quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:49 schreef JimmyDean het volgende:
Na eigenhandig de Berlijnse muur te hebben gesloopt met zijn engelengezang is David "the Hoff" Hasselhoff toe aan een nieuwe uitdaging.
Hij hoeft deze arena niet in zijn eentje te overwinnen, want hij wordt bijgestaan door niemand minder dan die geile van pownews. Geen idee hoe ze heet, maar het wordt een geweldig gevecht!
David heeft genoeg andere chicks, Pamela de travestiet bijvoorbeeldquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Met die zaadvragende ogen zal de hoff alleen maar afgeleid zijn.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:43 schreef Stranger het volgende:
In dat geval ga ik voor:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Genoteerdquote:
iemand kan vast wel haar foto ergens optrommelen? Van hamzoef de UI?quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ook toegevoegd. Nog 2 teams staan open. En ik heb plaatjes nodig van Hamzoef en Magrebijnse.
Doe sowieso maar UI;s en geen echte foto's. Dat is vragen om ellende anders.quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:56 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
iemand kan vast wel haar foto ergens optrommelen? Van hamzoef de UI?
quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:43 schreef Stranger het volgende:
In dat geval ga ik voor:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zit mobiel dus als iemand dat zou willen doenquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Doe sowieso maar UI;s en geen echte foto's. Dat is vragen om ellende anders.
Wel de 20 jarige versie dan hequote:Op woensdag 6 juni 2018 23:00 schreef devzero het volgende:
Sterke keuze. Pamela weet wel raad met al die mannen.....
Daar duim ik opquote:Op woensdag 6 juni 2018 23:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Uitmuntende keuze. Een absoluut topkoppel!
Sowquote:Op woensdag 6 juni 2018 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pamela in haar tienerjaren
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |