0 kills johquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als echte alfaman had ik niets anders verwacht![]()
![]()
![]()
Vooralsnog ben je alleen maar weggerend en 0 dodenquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als echte alfaman had ik niets anders verwacht![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu het kaf van het koren gescheiden is, gaan de tributen een stuk minder snel dood.
Het zal vermoedelijk niet lang meer duren tot het eerste, en misschien ook wel laatste, arena event.
Ik heb het gevoel dat deze simulatie wordt aangegrepen door sommige onverlaten om mij belachelijk te maken.quote:
Precies, is allemaal onderdeel van het planquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jimmy spaart gewoon zijn energie voor het laatst
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik voorspelde een arena event, maar we kregen een feast. Deze uitgebreide maaltijd komt heel wat kandidaten goed van pas, maar de massale samenkomst leidt vaak ook tot veel doden.
De enige echte alfaman in het spel, JimmyDean, besloot daarom ook om niet te komen.
A L F A
L
F
A
Kim Holland kwam wel en bleek het survivalinstinct niet te hebben: ze stierf aan een mes in haar borst, die gegooid werd door fucking Annemarie Jorritsma
Dan verdien je het ook gewoon.
En ook Alberto kwam helaas niet levens bij het feast vandaan. Hij werd getrapkilled door Judeska.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een de wereld schokkende actie hebben maar liefst vier kandidaten zichzelf van het leven beroofd. Annemarie Jorritsma, Voldemort, Judeska en Tatjana Simic zijn niet langer onder ons.
Dat betekent dat alleen JimmyDean en Dr. Doofenschmirtz nog resteren.
In een totaal niet Duitse actie weet Doofenschmirtz dit buitenkansje echter te verpesten door op een landmijn te gaan staan. JimmyDean is de enige overlevende en gaat als winnaar naar huis.
quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:27 schreef Monopoly het volgende:
Annemarie - messenwerpende - Jorritsma. Weer zo'n sluwe VVD feeks die op laffe wijze de tegenstanders uit de weg ruimt
Ze keken elkaar dus aan toen Annemarie het mes gooide, dus een netje aanval. Wel een sluwe actie.quote:ze stierf aan een mes in haar borst, die gegooid werd door fucking Annemarie Jorritsma
quote:The Bloodbath
Kees Kankerkachel spears Wilma Wolma in the abdomen.
Zus van GuusGeluk7 kills Captain Planet for his supplies.
Day 1
Kim Holland repeatedly stabs Kees Kankerkachel to death with sais.
Night 1
Dionne Stax throws a knife into Patty Brard's chest.
Day 2
Zus van GuusGeluk7, Smurfin, Tante Sousa, Mark Rutte, and Judeksa track down and kill Dionne Stax.
Annemarie Jorritsma ambushes Ad van den Berg and kills him.
Night 2
Alberto severely injures Zus van GuusGeluk7, but puts her out of her misery.
Day 3
Kim Holland, Willie Wortel, and Kees Momma successfully ambush and kill Tante Sousa, Famke Louise, and Smurfin.
Judeksa forces Voldemort to kill Mark Rutte or Dr. Doofenschmirtz. He decides to kill Mark Rutte.
Night 3
Jamai Loman, JimmyDean, and Willie Wortel start fighting, but JimmyDean runs away as Jamai Loman kills Willie Wortel.
Erika Terpstra kills Kees Momma with a sickle.
Day 4
Gollum accidently detonates a land mine while trying to arm it.
Night 4
No deaths occurred.
Day 5
Alberto severely slices Erika Terpstra with a sword.
Jamai Loman dies from hunger.
Night 5
No deaths occurred.
The Feast
Annemarie Jorritsma throws a knife into Kim Holland's head.
Judeksa's trap kills Alberto.
Day 6
Annemarie Jorritsma, Voldemort, Judeksa, and Tatjana Simic form a suicide pact, killing themselves.
Dr. Doofenschmirtz accidently detonates a land mine while trying to arm it.
The winner is JimmyDean from District 3!
Douchen kan je in 5 minuten doen. Hup, aan de slag jijquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
ik moet ook nog douchen trouwens, zie nu pas dat het alweer 22:30 is
Dus tenzij mono ofzo er is morgen verder
Hey je bent er weerquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:37 schreef Monopoly het volgende:
Ik pak hem wel over. Even plassen en dan slinger ik de boel aan.
Mijn eerste inzending ging er de 1ste ronde uit, mijn 2de won en 3de keer 19de. Gewoon doornomineren.quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:33 schreef Limoentjuh het volgende:
Mijn inzendingen vlieger er altijd als eerste uit
Okequote:Op woensdag 6 juni 2018 22:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn eerste inzending ging er de 1ste ronde uit, mijn 2de won en 3de keer 19de. Gewoon doornomineren.
Fraaie keuze.quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:43 schreef Stranger het volgende:
In dat geval ga ik voor:
[ afbeelding ]
Iemand die wou dat ie een neger was
[ afbeelding ]
En Yernaz Ramautarsing, een neger die wou dat ie wit was.
quote:
Goede keuze!quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik nomineer Dionne Stax en haar minnaar Hoemberto Tan
Damn nice teamquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:49 schreef LCMS het volgende:
Dan Chloe Bennet en Caity Lotz
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Charlotte Pietersquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:49 schreef JimmyDean het volgende:
Na eigenhandig de Berlijnse muur te hebben gesloopt met zijn engelengezang is David "the Hoff" Hasselhoff toe aan een nieuwe uitdaging.
Hij hoeft deze arena niet in zijn eentje te overwinnen, want hij wordt bijgestaan door niemand minder dan die geile van pownews. Geen idee hoe ze heet, maar het wordt een geweldig gevecht!
Met die zaadvragende ogen zal de hoff alleen maar afgeleid zijn.quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:49 schreef JimmyDean het volgende:
Na eigenhandig de Berlijnse muur te hebben gesloopt met zijn engelengezang is David "the Hoff" Hasselhoff toe aan een nieuwe uitdaging.
Hij hoeft deze arena niet in zijn eentje te overwinnen, want hij wordt bijgestaan door niemand minder dan die geile van pownews. Geen idee hoe ze heet, maar het wordt een geweldig gevecht!
David heeft genoeg andere chicks, Pamela de travestiet bijvoorbeeldquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Met die zaadvragende ogen zal de hoff alleen maar afgeleid zijn.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:43 schreef Stranger het volgende:
In dat geval ga ik voor:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Genoteerdquote:
iemand kan vast wel haar foto ergens optrommelen? Van hamzoef de UI?quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ook toegevoegd. Nog 2 teams staan open. En ik heb plaatjes nodig van Hamzoef en Magrebijnse.
Doe sowieso maar UI;s en geen echte foto's. Dat is vragen om ellende anders.quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:56 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
iemand kan vast wel haar foto ergens optrommelen? Van hamzoef de UI?
quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:43 schreef Stranger het volgende:
In dat geval ga ik voor:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zit mobiel dus als iemand dat zou willen doenquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Doe sowieso maar UI;s en geen echte foto's. Dat is vragen om ellende anders.
Wel de 20 jarige versie dan hequote:Op woensdag 6 juni 2018 23:00 schreef devzero het volgende:
Sterke keuze. Pamela weet wel raad met al die mannen.....
Daar duim ik opquote:Op woensdag 6 juni 2018 23:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Uitmuntende keuze. Een absoluut topkoppel!
Sowquote:Op woensdag 6 juni 2018 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pamela in haar tienerjaren
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |