SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De derde nacht kende weer een zangpartij: Judeksa, Annemarie Jorritsma en Gollum zongen gezamenlijk enkele liederen des levens. Maar zo gezellig als zij het hadden, zo gespannen was het bij de rest.
Voldemort en Dr. Doofenschmirtz belanden in een gevecht, Voldemort won, maar besloot Dr. Doofenschmirtz te laten leven.
Erika Terpstra, die nog zonder kills was, vermoorde in een atletisch niet al te hoogstaand gevecht Kees Momma met een sikkel.
En Jamai Loman vermoordde Willy Wortel, terwijl Jimmy Dean wist te ontsnappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JimmyDean verschaft zichzelf de high ground. Had Annakin Skywalker meegedaan, dan was diens avontuur vandaag ten einde gekomen.
Verder gebeurde er vandaag niet veel, behalve dat Gollum zichzelf niet al te intelligent toonde: toen hij een landmijn in zijn bezit probeerde te krijgen liet hij deze afgaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er gebeurde echt niets noemenswaardigs.
quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
EEN STILLE VIERDE NACHTVerzin je dit zelf of is dit een simulatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er gebeurde echt niets noemenswaardigs.![]()
Simulatie. Guus is enkel een boodschapper die op fraaie wijze de dood weet te brengen alsof het iets moois is. Ik zou mij haast bijna zelf aan willen melden voor deze moordpartijen.quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:16 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Verzin je dit zelf of is dit een simulatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er waren nog twee lekker gezellige types in het spel: Erika Terpstra en Jamai Loman. Beiden kwamen vandaag om het leven.
Jamai had een voedseltekort en Erika Terpstra werd met een zwaard in stukken gesliced door Alberto.
alles in de spoiler komt van een simulatie af, alles buiten de spoiler typ ik zelfquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:16 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Verzin je dit zelf of is dit een simulatie
quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
alles in de spoiler komt van een simulatie af, alles buiten de spoiler typ ik zelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |