SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dionne Stax verpeste afgelopen nacht de gezelligheid en dat werd haar niet in dank afgenomen: maar liefst VIJF tributen spande samen om haar van het leven te beroven.
En ook Ad van den Berg werd vannacht van het leven beroofd: Annemarie Jorritsma wist hem te vinden en vermoorden.
Verder lijkt Kim Holland interesse te hebben in Willie Wortel. Of is de interesse vooral op Willie's Wortel gericht?![]()
(Ik wijs mezelf de deur wel)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdens het checken van de park kwam Alberto mijn zusje tegen en ze raakten slaags... Mijn zusje raakte ernstig gewond en Alberto was genadevol: in plaats van haar langzaam te laten sterven gunde hij haar een snelle dood.
Ook genadevol was Judeska, die Tante Sousa in een gevecht versloeg, maar besloot om haar in leven te laten.
Verder hadden we twee om beurten slapende groepen:
1. Een grote groep bestaande uit: Mark Rutte, Famke Louise, Gollum, Dr. Doofenschmirtz en Willie Wortel
2. Een autistisch duo bestaande uit Kees Momma en Jimmy Dean
hahaahaquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
2. Een autistisch duo bestaande uit Kees Momma en Jimmy Dean
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot nu toe ging het er nog relatief mild aan toe: na 48 uur was nog meer dan het halve deelnemersveld in leven. Dat veranderde deze derde dag.
Tante Sousa, Smurfin en Famke Louise werden aangevallen door Kim Holland, Willie Wortel en Kees Momma en wisten zichzelf niet te verweren. Zij zijn niet langer onder ons.
En in een haast psychopatisch tafereel dwong Judeska Voldemort om Mark Rutte of Dr. Doofenschmirtz te vermoorden. Voldemort koos logischerwijs voor het vermoorden van Mark Rutte.
Verder waren Jamai Loman, JimmyDean en Alberto op jacht naar andere kandidaten, maar hun jacht bleef zonder succes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |