dat programma doet het er wel om hèquote:Dikke van de Plus receives fresh food from an unknown sponsor.
miljaarquote:Op dinsdag 5 juni 2018 23:09 schreef devzero het volgende:
Die smashmouth en lambiek kunnen er wat van.
Doet ie t ook voorquote:Op dinsdag 5 juni 2018 23:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben bang dat B.A. en Dikke gaan trouwen en uit het spel verdwijnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan was mij misschien wel met zijn hoofd in het frituurvet gevallen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 23:14 schreef Goudenvis het volgende:
Verdomme B.A. je moet niet van die kutbessen vreten. Had gewoon een frikandel gefrituurd ofzo
.
Sommige mensen ook hè....quote:Op dinsdag 5 juni 2018 23:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan was mij misschien wel met zijn hoofd in het frituurvet gevallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overdag gebeurde er niets noemenswaardigs op de vierde dag, maar tijdens het Arena Event brak de hel los.
Smashmouth en Badr Hari vielen beiden van een klif.
Lambiek en de Dikke van de Plus kwamen beiden in aanraking met een giftige plant.
En alleen Soundos bleef in leven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
God bestaat nietquote:Op dinsdag 5 juni 2018 23:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Smashmouth Nerd: 5 kills
En dan verliezen door zo'n kutravijn![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: