abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 juni 2018 @ 19:39:24 #101
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_179606558
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 19:36 schreef Kassamiep het volgende:

[..]En tegelijkertijd natuurlijk goed faciliteren bij het vinden van een manier om uit te reizen.
Dat is meer het probleem: Ze willen niet weg, en geen enkel land gaat ze accepteren als je ze daar gedwongen neer zou droppen. Dan worden ze dus naar Nederland terug gestuurd.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_179606585
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 19:35 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Dus je gaat een (internationale) wet overtreden om mensen aan te pakken die de wet overtreden.

Juist. Kunnen we ze net zo goed gelijk neerschieten.
Dus voor jou maakt het niet uit of we ze opsluiten of neerschieten? Oke dat kan... Maar je kan je wel blijven vastklampen aan de strohalm van rechtspraak, maar je moet ook kunnen toegeven dat deze in dit soort gevallen tekort schiet. Dit zijn geen mensen die per ongeluk tussen wal en schip zijn gevallen, dit zijn mensen die willens en wetens illegaal in Nederland verblijven en de terugkeer naar land van herkomst bemoeilijken.

Ik vind dat er daar best bepaalde overeenkomsten (het was immers een uitspraak van het hof van de rechten van de mens, geen wet als ik het me goed herinner) verbroken voor mogen worden. Dat jij elke overeenkomst dan hetzelfde inschat is natuurlijk nogal kort door de bocht. Van mij hoeven ze niet doodgeschoten te worden. Ik zou wel graag zien dat ze vastgezet zouden worden tot ze terugkeerden naar hun thuisland.
  maandag 4 juni 2018 @ 19:41:27 #103
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_179606597
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 19:39 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Dat is meer het probleem: Ze willen niet weg, en geen enkel land gaat ze accepteren als je ze daar gedwongen neer zou droppen. Dan worden ze dus naar Nederland terug gestuurd.
Grenzen sluiten en bewaken. Wat het ene land kan, kan het andere land ook: terugsturen.

Gaan ze lekker heen en weer jojo'en tussen Nederland en Afrika. Ook gezellig toch?
En Nederland moet ze dan gewoon een plaatsje geven op een Marine schip. Gewoon maandenlang beetje ronddobberen op zee en zodra ze ergens in de buurt van Afrika zijn overboord zetten en aan land brengen.
  maandag 4 juni 2018 @ 19:42:38 #104
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_179606634
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 19:41 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Grenzen sluiten en bewaken. Wat het ene land kan, kan het andere land ook: terugsturen.

Gaan ze lekker heen en weer jojo'en tussen Nederland en Afrika. Ook gezellig toch?
Dat gejo-jo en die grensbewaking mogen we dan weer betalen van jouw belastingcenten?
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  maandag 4 juni 2018 @ 19:44:31 #105
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_179606684
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 19:42 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Dat gejo-jo en die grensbewaking mogen we dan weer betalen van jouw belastingcenten?
Natuurlijk. Af en toe een vliegticket om ze terug te sturen is goedkoper dan ze dag en nacht BBB aan te bieden.
pi_179606691
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 19:39 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

En dan blijven ze oncomfortabel bed/bad/broden.
Is dat zielig ? Ja.
Maar de staat heeft nu eenmaal besloten dat ze niet welkom zijn. Dus een permanent verblijf is geen optie.
  maandag 4 juni 2018 @ 19:45:26 #107
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_179606704
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 19:44 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Natuurlijk. Af en toe een vliegticket om ze terug te sturen is goedkoper dan ze dag en nacht BBB aan te bieden.
Tja, je kan ze ook BBB aanbieden en ze toestaan om daadwerkelijk te werken in ons land. Nu bergen we ze wel op, maar als ze iets willen doen mogen ze het niet.

Dan leveren ze geld op en misschien voelen ze zich dan ook nog eens nuttig.
pi_179606710
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 19:44 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

En dan blijven ze oncomfortabel bed/bad/broden.
Is dat zielig ? Ja.
Maar de staat heeft nu eenmaal besloten dat ze niet welkom zijn. Dus een permanent verblijf is geen optie.
Hoezo is dat zielig? :')
pi_179606717
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 19:45 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Tja, je kan ze ook BBB aanbieden en ze toestaan om daadwerkelijk te werken in ons land.

Wat begrijp je niet aan het woordje illegaal?
pi_179606784
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 19:45 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Hoezo is dat zielig? :')
Zelfs moslims willen op een gegeven moment huisje/boompje/beestje settlen met kindje en gezin.
  maandag 4 juni 2018 @ 19:49:33 #111
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_179606802
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 19:45 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Tja, je kan ze ook BBB aanbieden en ze toestaan om daadwerkelijk te werken in ons land. Nu bergen we ze wel op, maar als ze iets willen doen mogen ze het niet.

Ooit weleens van zwartwerken gehoord? Kunnen deze jongens ook hoor.
Of dr kontje verkopen achter het station aan gewillige vrouwen?

Zodra je legaal werken gaat facilliteren, geef je precies dat wat ze willen. Het geeft ze hoop te mogen blijven ' want me mogen hier toch ook werken?; .

Nee, dat legale werken moet je gecontroleerd doen. Met werkvergunningen, werkgevers die garant staan. Sta je het op die manier toe, weet je tenminste zeker dat je geen tuig het land binnenhaalt.
pi_179606804
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 19:49 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Zelfs moslims willen op een gegeven moment huisje/boompje/beestje settlen met kindje en gezin.
Dat kan in land van herkomst, aangezien ze om een reden afgewezen zijn voor een verblijfsvergunning. Ik wens ze veel geluk daar.
pi_179606830
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 19:49 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Dat kan in land van herkomst, aangezien ze om een reden afgewezen zijn voor een verblijfsvergunning. Ik wens ze veel geluk daar.
We hebben het nu expliciet over de uitgeprocedeerden die niet welkom zijn in het land van herkomst en aldaar weer linea recta teruggestuurd worden.
Wel opletten ;P
  maandag 4 juni 2018 @ 19:50:52 #114
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_179606831
Die donderstraal je toch zo de middellandse zee in
pi_179606864
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 19:50 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

We hebben het nu expliciet over de uitgeprocedeerden die niet welkom zijn in het land van herkomst en aldaar weer linea recta teruggestuurd worden.
Wel opletten ;P
Hier zijn ze ook niet welkom, hun verblijfsvergunning is namelijk afgewezen
  maandag 4 juni 2018 @ 19:51:57 #116
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_179606867
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 19:50 schreef Ciclon het volgende:
Die donderstraal je toch zo de middenlandse zee in
Laten ze jou ook erbij gooien dan.

Je hoeft ze niet als derderangs te behandelen. Het zijn en blijven wel mensen :/
  maandag 4 juni 2018 @ 19:51:59 #117
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_179606869
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 19:50 schreef Ciclon het volgende:
Die donderstraal je toch zo de middenlandse zee in
Gewoon even het waterkanon erop zetten en in het arrestatiebusje laden.
  maandag 4 juni 2018 @ 19:54:33 #118
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_179606938
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 19:51 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Je hoeft ze niet als derderangs te behandelen. Het zijn en blijven wel mensen :/
Ik ben ook een keer in de middellandse zee gedonderd van mijn luchtbed.
  maandag 4 juni 2018 @ 19:54:37 #119
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_179606939
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 19:51 schreef MadJackthePirate het volgende:
Dat zou ook geen probleem zijn als die uitzettingsprocedures niet belachelijk lang duren.

Als een asielzoeker bij binnenkomst een kind krijgt dat nu als puber in Nederland moet blijven terwijl ze zelf weg moet dan zit er iets fout in je systeem. Of als dat kind het hele leven al in Nederland heeft geleefd, vloeiend Nederland spreekt maar er uit wordt geschopt omdat het 'illegaal' in de buik van moeder meeliftte :')
pi_179606952
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 19:51 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Dat klopt. En daarom zouden ze pingpongen. En dat is zielig - maar geen reden voor een permanent verblijf.

Snap je het weer ? Dit stond er allemaal al overigens ;P
pi_179606970
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 19:54 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Dat zou ook geen probleem zijn als die uitzettingsprocedures niet belachelijk lang duren.

Als een asielzoeker bij binnenkomst een kind krijgt dat nu als puber in Nederland moet blijven terwijl ze zelf weg moet dan zit er iets fout in je systeem. Of als dat kind het hele leven al in Nederland heeft geleefd, vloeiend Nederland spreekt maar er uit wordt geschopt omdat het 'illegaal' in de buik van moeder meeliftte :')
Een half jaar is niet belachelijk lang. Dan moet namelijk de eerste uitspraak binnen zijn. Het staat de verliezende partij echter vrij om in hoger beroep te gaan. Mocht dat niks worden staat het ze tevens vrij om een nieuwe aanvraag in te dienen op een andere grond.

Zo duurt het wel een tijdje ja.
pi_179607030
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 19:55 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Dat klopt. En daarom zouden ze pingpongen. En dat is zielig - maar geen reden voor een permanent verblijf.

Snap je het weer ? Dit stond er allemaal al overigens ;P
Ik snap nog steeds niet waarom dat zielig is, ze kiezen er zelf voor immers.
  maandag 4 juni 2018 @ 20:00:45 #123
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_179607091
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 19:58 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ik snap nog steeds niet waarom dat zielig is, ze kiezen er zelf voor immers.
Aan het hele gedrag van dit clubje kun je al zien dat ze helemaal niet zielig zijn of een veilig oord zoeken. Ze komen hier gewoon om een beetje te luieren op kosten van de Nederlandse belastingbetaler.
pi_179607365
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 20:00 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Aan het hele gedrag van dit clubje kun je al zien dat ze helemaal niet zielig zijn of een veilig oord zoeken. Ze komen hier gewoon om een beetje te luieren op kosten van de Nederlandse belastingbetaler.
idd. Zelfs als ze een paspoort op een zilveren presenteerblaadje aangereikt krijgen, zullen ze nog veel meer dingen eisen en zich als lompe aso's gedragen tegenover mensen die hen niet willen geven wat ze willen hebben. Veel crimineel gedrag ook.
pi_179607879
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 19:50 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Wel opletten ;P
Heb je daar bronnen voor? Want ik dacht het juist gaat om uitgeprocedeerden die zelf niet willen meewerken aan terugkeer.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  maandag 4 juni 2018 @ 20:37:11 #126
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_179607898
Misschien heeft bernhard van oranje nog een pandje voor ze binnen budget?
  maandag 4 juni 2018 @ 21:24:21 #127
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_179609342
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 17:17 schreef JannekeC5 het volgende:
Er hebben in Amsterdam veel kiezers op links gestemd, misschien gaan ze ooit nog een keer het licht gaan zien: Denk het niet...
Ik denk het niet. Linksen hebben last van 'idealen' en zijn dus niet in staat om met een reële blik problemen praktisch op te lossen. Het is alleen maar vaag gelul van die lui.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
  maandag 4 juni 2018 @ 21:25:29 #128
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_179609390
Ik wil ook wel een structurele oplossing, maar dat is niet zo makkelijk. Die kerel van We Are Here denkt net zo simplistisch als alle 'pak ze op en gooi ze het land uit'-fanboys.
  maandag 4 juni 2018 @ 21:26:17 #129
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_179609424
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 16:40 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ook op beeld.
Mijn God, wat een idioot.
  maandag 4 juni 2018 @ 21:27:49 #130
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_179609498
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 21:25 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ik wil ook wel een structurele oplossing, maar dat is niet zo makkelijk.
Het is heel makkelijk hoor. Gewoon het land uittrappen ....
pi_179609520
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 21:25 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ik wil ook wel een structurele oplossing, maar dat is niet zo makkelijk. Die kerel van We Are Here denkt net zo simplistisch als alle 'pak ze op en gooi ze het land uit'-fanboys.
Maar dat zou wel de gewenste oplossing zijn, aangezien zij hier helemaal niet horen te zijn, laat staan gebruik maken van gratis voorzieningen. Dus ik kan me ook best voorstellen dat sommigen graag hun meningen hier ventileren over het dwangmatig uitzetten dan wel detineren van deze illegalen.

Maar los van het wensdenken lijkt me het sowieso niet verstandig dat Amsterdam dergelijke figuren gaat faciliteren met hun verblijf hier.
  maandag 4 juni 2018 @ 21:31:55 #132
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_179609636
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 21:28 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Maar dat zou wel de gewenste oplossing zijn, aangezien zij hier helemaal niet horen te zijn, laat staan gebruik maken van gratis voorzieningen. Dus ik kan me ook best voorstellen dat sommigen graag hun meningen hier ventileren over het dwangmatig uitzetten dan wel detineren van deze illegalen.

Maar los van het wensdenken lijkt me het sowieso niet verstandig dat Amsterdam dergelijke figuren gaat faciliteren met hun verblijf hier.
Ze mogen hier misschien niet zijn, maar ze zijn er wel. Groot verschil, dat ook belangrijk is voor de aanpak van het probleem.
  maandag 4 juni 2018 @ 21:32:18 #133
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_179609645
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 21:28 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Maar dat zou wel de gewenste oplossing zijn, aangezien zij hier helemaal niet horen te zijn, laat staan gebruik maken van gratis voorzieningen.
Het is wel de gewenste oplossing maar de uitvoerbaarheid is het probleem.
pi_179609727
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2018 21:31 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ze mogen hier misschien niet zijn, maar ze zijn er wel. Groot verschil, dat ook belangrijk is voor de aanpak van het probleem.
Klopt, daarom mag de gemeente Amsterdam mijn inziens ook wel eens wat terughoudender zijn. Deze mensen hebben precies recht op niets. Ze een spreekwoordelijk bot toewerpen werkt dan ook averechts, aangezien elke toenadering al beter is dan waar ze mee begonnen.

Bovendien wordt met deze slappe handhaving de huisvesting ook geen groot probleem voor ze.
pi_179609818
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 21:32 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Het is wel de gewenste oplossing maar de uitvoerbaarheid is het probleem.
Ach, je zou deze mensen gewoon vast moeten zetten. En dan aansturen op een vertrek richting eigen land.
  maandag 4 juni 2018 @ 21:41:07 #136
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_179609857
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 21:35 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Klopt, daarom mag de gemeente Amsterdam mijn inziens ook wel eens wat terughoudender zijn. Deze mensen hebben precies recht op niets. Ze een spreekwoordelijk bot toewerpen werkt dan ook averechts, aangezien elke toenadering al beter is dan waar ze mee begonnen.

Bovendien wordt met deze slappe handhaving de huisvesting ook geen groot probleem voor ze.
Hem helemaal niets toewerpen is ten eerste onmenselijk. Ten tweede lost het minder problemen op dan opvang gekoppeld aan een uitzetbeleid. Als je hen uit het zicht dwingt, heb je helemaal geen vat meer op ze. Dan kun je ze beter een huis geven, waar je ze weet te vinden.
  maandag 4 juni 2018 @ 21:42:23 #137
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_179609892
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 21:39 schreef luxerobots het volgende:

[..]En dan aansturen op een vertrek richting eigen land.
Dan komen we weer bij dezelfde vraag: Hoe dan? Want ze hebben bewust hun paspoort vernietigd, hoe wil je die mensen gaan dwingen om hun identiteit bekend te maken?

Ja, ze voor onbepaalde tijd vastzetten tot ze hun mond open doen, maar daar schiet je even veel mee op als de situatie waarin je nu zit. Kost je nog altijd tijd en geld.
pi_179609920
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 21:42 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Dan komen we weer bij dezelfde vraag: Hoe dan? Want ze hebben bewust hun paspoort vernietigd, hoe wil je die mensen gaan dwingen om hun identiteit bekend te maken?

Ja, ze voor onbepaalde tijd vastzetten tot ze hun mond open doen, maar daar schiet je even veel mee op als de situatie waarin je nu zit. Kost je nog altijd tijd en geld.
Natuurlijk kost je dat tijd en geld. Maar dan heb je tenminste geen last van ze omdat ze gaan kraken, gebouwen uitwonen of anderszins voor overlast zorgen.

Overigens zou je mensen die vastgezet zijn ook werk kunnen laten verrichten, dan hebben ze tenminste wat te doen en levert het nog iets op.
pi_179609934
Ideale oplossing is er niet als ik het zo eens lees
  maandag 4 juni 2018 @ 21:47:04 #140
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_179609975
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 21:44 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Overigens zou je mensen die vastgezet zijn ook werk kunnen laten verrichten, dan hebben ze tenminste wat te doen en levert het nog iets op.
Dat noemen ze dus gewoon dwangarbeid. Dan kun je ze net zo goed een normale werkvergunning bieden want je bent ze nog altijd niet kwijt binnen de landsgrenzen.

Ik heb zelf de houding die heel simpel is: Ophoepelen en als je dat niet wil, maak je je maar nuttig.
pi_179610014
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2018 21:41 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Hem helemaal niets toewerpen is ten eerste onmenselijk. Ten tweede lost het minder problemen op dan opvang gekoppeld aan een uitzetbeleid. Als je hen uit het zicht dwingt, heb je helemaal geen vat meer op ze. Dan kun je ze beter een huis geven, waar je ze weet te vinden.
Ik ben meer voor detentie persoonlijk. Permanente opvang is te goed voor ze, denk eraan, deze mensen hebben hier niets, maar dan ook niets te zoeken. En een huis? Het is juist de bedoeling dat dit soort figuren zich juist niet settelen. Waar de discussie over gelukzoekers gaat over de mensen die wel een verblijfsvergunning gekregen hebben zijn dit gewoon letterlijk gelukzoekers. En als je wel te doen hebt met de echte vluchtelingen is het geen verkeerd idee deze lieden sober op te vangen. Immers, elke euro hier bespaard kan naar de echte vluchtelingen gaan.
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 21:47 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Dat noemen ze dus gewoon dwangarbeid. Dan kun je ze net zo goed een normale werkvergunning bieden want je bent ze nog altijd niet kwijt binnen de landsgrenzen.

Ik heb zelf de houding die heel simpel is: Ophoepelen en als je dat niet wil, maak je je maar nuttig.
Je wil juist dat ze hier geen binding krijgen. Dus de taal niet leren, geen inburgering en geen baan. Althans zo zie ik het.
  maandag 4 juni 2018 @ 21:49:40 #142
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_179610030
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 21:44 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Natuurlijk kost je dat tijd en geld. Maar dan heb je tenminste geen last van ze omdat ze gaan kraken, gebouwen uitwonen of anderszins voor overlast zorgen.

Als je ze opvangt heb je ook geen last van ze omdat ze gaan kraken. Het is waarschijnlijk goedkoper dan hen vastzetten. Bovendien zijn ze vast meer geneigd om mee te werken als we hen niet in de bak gooien.

Oh ja, en slavernij is verboden.
  maandag 4 juni 2018 @ 21:52:34 #143
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_179610089
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 21:49 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ik ben meer voor detentie persoonlijk. Permanente opvang is te goed voor ze, denk eraan, deze mensen hebben hier niets, maar dan ook niets te zoeken. En een huis? Het is juist de bedoeling dat dit soort figuren zich juist niet settelen. Waar de discussie over gelukzoekers gaat over de mensen die wel een verblijfsvergunning gekregen hebben zijn dit gewoon letterlijk gelukzoekers. En als je wel te doen hebt met de echte vluchtelingen is het geen verkeerd idee deze lieden sober op te vangen. Immers, elke euro hier bespaard kan naar de echte vluchtelingen gaan.
Ik heb niet de illusie dat er ook maar één euro meer naar vluchtelingen zou gaan als we geen illegalen zouden hebben.

Maar goed, zoals ik al zei: detentie lost het probleem veel minder goed op dan een zekere mate van opvang, omdat je meer controle hebt over de illegalen, omdat je jezelf coöperatief opstelt in plaats van antagonistisch, en omdat ik vermoed dat het goedkoper is.
  Forum Admin maandag 4 juni 2018 @ 21:52:38 #144
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_179610093
Vreemdelingendetentie zou een optie zijn ware het niet dat daar "zicht op uitzetting" als voorwaarde wordt gesteld.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_179610114
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 19:51 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]

Okee, het zijn dan misschien mensen, maar ze dringen zich evenals homo's op aan de Nederlandstaligen. Dat men hen dan evenals homo's als derderangsburgers behandeld, hebben zij dan toch aan zichzelf te danken.
  maandag 4 juni 2018 @ 21:54:23 #146
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_179610138
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 21:52 schreef Straatcommando. het volgende:
Vreemdelingendetentie zou een optie zijn ware het niet dat daar "zicht op uitzetting" als voorwaarde wordt gesteld.
Omdat er verdragen zijn tegen het opsluiten van mensen voor onbepaalde tijd. Met goede reden, trouwens.
pi_179610148
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2018 21:49 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Als je ze opvangt heb je ook geen last van ze omdat ze gaan kraken. Het is waarschijnlijk goedkoper dan hen vastzetten. Bovendien zijn ze vast meer geneigd om mee te werken als we hen niet in de bak gooien.

Oh ja, en slavernij is verboden.
We hebben het over mensen die de hele keten van asiel doorlopen hebben en waarvan gebleken is dat ze hier niet mogen blijven.

Dan kan je ze het beste terugsturen, maar dat willen ze niet, dus daarom vastzetten tot ze terugkeren. Daarbij is er niets mis mee om ze eenmaal vastgezet bezig te houden d.m.v. werk, wat in gevangenissen ook al gebeurt (was vouwen, knijpers maken etc.).

Hen een verblijfsvergunning geven, of royaal opvangen, heeft alleen maar een aanzuigende werking.
  maandag 4 juni 2018 @ 21:55:15 #148
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_179610159
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2018 21:54 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Omdat er verdragen zijn tegen het opsluiten van mensen voor onbepaalde tijd. Met goede reden, trouwens.
Dan moeten ze zelf maar hun thuisland prijs geven, dat is gewoon obstructie, eigen schuld! |:(
pi_179610169
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2018 21:52 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ik heb niet de illusie dat er ook maar één euro meer naar vluchtelingen zou gaan als we geen illegalen zouden hebben.

Maar goed, zoals ik al zei: detentie lost het probleem veel minder goed op dan een zekere mate van opvang, omdat je meer controle hebt over de illegalen, omdat je jezelf coöperatief opstelt in plaats van antagonistisch, en omdat ik vermoed dat het goedkoper is.
Ik snap je punt, echter ben ik bang dat juist deze kansloze lui (in de zin van een toekomst hier) daar geen boodschap aan hebben. Zodra ze doorhebben dat onze coöperatieve houding erom draait om hen terug te krijgen gooien ze de kont tegen de krib. Althans dat zou ik doen. Kunnen de mensen nog zo aardig zijn, daar koop je niets mee.

Maar hoe meer je erover nadenkt, hoe meer duidelijk wordt dat de fout bij het individu ligt. Zij weigeren mee te werken aan terugkeer. Dan mogen zij daar ook best wat consequenties van ondervinden. Het hoeft hier geen standaardritueel te worden om het zo te doen.
  maandag 4 juni 2018 @ 21:55:33 #150
378137 Serieus_Persoon
Gewoon Serieus
pi_179610170
Wat een kansloos gekkenhuis dat Amsterdam _O-
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_179610187
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2018 21:52 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Opvang weigeren ze. Spuit elf.
  maandag 4 juni 2018 @ 21:57:28 #152
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_179610223
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 21:55 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]
Maar hoe meer je erover nadenkt, hoe meer duidelijk wordt dat de fout bij het individu ligt. Zij weigeren mee te werken aan terugkeer. Dan mogen zij daar ook best wat consequenties van ondervinden. Het hoeft hier geen standaardritueel te worden om het zo te doen.
Alleen zijn er dus een hoop mensenrechtenverdragen die zeggen dat je iemand niet voor onbepaalde tijd op mag sluiten tot ie zegt wat je wil horen.

Dat doen we niet eens met oorlogsmisdadigers, dus ook niet met asielzoekers die niet willen vertellen waar ze vandaan komen.

Als het wel zo is hoop ik dat jij nooit je wachtwoord vergeet.
pi_179610224
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 21:52 schreef Straatcommando. het volgende:
En zicht op uitzetting is er niet als iemand zijn identiteit verhult. Er geldt in ons land een identificatieplicht. Je niet kunnen identificeren kan tot een boete leiden. Deze wet zou je mogelijk kunnen uitbreiden met detentie als men niet meewerkt aan het achterhalen van de identiteit.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  maandag 4 juni 2018 @ 21:58:24 #154
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_179610239
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 21:55 schreef luxerobots het volgende:

[..]

We hebben het over mensen die de hele keten van asiel doorlopen hebben en waarvan gebleken is dat ze hier niet mogen blijven.

Dan kan je ze het beste terugsturen, maar dat willen ze niet, dus daarom vastzetten tot ze terugkeren. Daarbij is er niets mis mee om ze eenmaal vastgezet bezig te houden d.m.v. werk, wat in gevangenissen ook al gebeurt (was vouwen, knijpers maken etc.).

Hen een verblijfsvergunning geven, of royaal opvangen, heeft alleen maar een aanzuigende werking.
Er zitten nog genoeg gradaties tussen een verblijfsvergunning geven en royaal opvangen enerzijds, en hen praktisch levenslange slavenarbeid te laten doen in de gevangenis op grond van een ideaalbeeld van 'we zetten hen uit!'
  maandag 4 juni 2018 @ 22:00:37 #155
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_179610284
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 21:55 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ik snap je punt, echter ben ik bang dat juist deze kansloze lui (in de zin van een toekomst hier) daar geen boodschap aan hebben. Zodra ze doorhebben dat onze coöperatieve houding erom draait om hen terug te krijgen gooien ze de kont tegen de krib. Althans dat zou ik doen. Kunnen de mensen nog zo aardig zijn, daar koop je niets mee.

Lijkt me dat opvang geen beloning hoeft te zijn. Voor bed bad brood met 0,0 toekomstperspectief zijn ze hun thuisland ook ontvlucht.
pi_179610322
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 21:57 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Alleen zijn er dus een hoop mensenrechtenverdragen die zeggen dat je iemand niet voor onbepaalde tijd op mag sluiten tot ie zegt wat je wil horen.

Dat doen we niet eens met oorlogsmisdadigers, dus ook niet met asielzoekers die niet willen vertellen waar ze vandaan komen.

Als het wel zo is hoop ik dat jij nooit je wachtwoord vergeet.
Ik heb het nergens over opsluiten voor onbepaalde tijd (hoewel ik er niet bijzonder op tegen zou zijn).
Maar een sobere leefomgeving met enkelband bijvoorbeeld, met overdag arbeid lijkt me wel beter dan wat het nu is. En voor er consternatie kan ontstaan over deze arbeid. Er zijn nu al wetten (die trouwens nogal belachelijk zijn) die mensen kunnen verplichten tot het verrichten van arbeid voor behoud van uitkering. Dan moet het niet zo'n punt zijn dit over te zetten naar het verrichten van arbeid voor het behoud van vrije uitloop, warme slaapplaats en eten en drinken.

Nogmaals, deze mensen horen hier niet en zijn eigenlijk de manifestatie van het begrip gelukzoeker. Veel medelijden hoeven ze van mij niet op te rekenen bij gebrek aan meewerking bij terugkeer.
pi_179610324
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2018 21:58 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Er zitten nog genoeg gradaties tussen een verblijfsvergunning geven en royaal opvangen enerzijds, en hen praktisch levenslange slavenarbeid te laten doen in de gevangenis op grond van een ideaalbeeld van 'we zetten hen uit!'
Men wil niet opgevangen worden.

Dan moet men vastgezet worden, zodat men zelf ook liever vertrekt.

En dan mag men best aan het werk gezet worden, ''levenslange slavenarbeid'' is puur populisme.
pi_179610342
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2018 22:00 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Lijkt me dat opvang geen beloning hoeft te zijn. Voor bed bad brood met 0,0 toekomstperspectief zijn ze hun thuisland ook ontvlucht.
Nee ze zijn illegaal geïmmigreerd naar Nederland. Als ze gevlucht waren kregen ze wel een verblijfsvergunning.
  maandag 4 juni 2018 @ 22:03:37 #159
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_179610346
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 22:02 schreef luxerobots het volgende:

[..]

En dan mag men best aan het werk gezet worden ''levenslange slavenarbeid'' is puur populisme.
Nee, dat is het praktische gevolg als je mensen zonder perspectief op terugkeer in de gevangenis stopt en hen dwingt te werken.
  maandag 4 juni 2018 @ 22:03:54 #160
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_179610352
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 22:02 schreef luxerobots het volgende:

[..]

En dan mag men best aan het werk gezet worden ''levenslange slavenarbeid'' is puur populisme.
Wat ga je doen als iemand niet meewerkt aan dat 'aan het werk gezet worden'?

Want anders heb je het gewoon over detentie met dwangarbeid. Maken we van de Bijlmer gewoon een Goelag.
pi_179610353
Als je je verkeersboetes niet betaalt en laat oplopen wordt je ook vastgezet.

Dat dat nu niet gebeurt is gewoon een lacune in de wet/het beleid.
  Forum Admin maandag 4 juni 2018 @ 22:04:09 #162
pi_179610362
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2018 21:54 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Dat klopt, maar blijkbaar voldoet de huidige regelgeving ook niet.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  maandag 4 juni 2018 @ 22:04:45 #163
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_179610373
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 22:03 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Nee ze zijn illegaal geïmmigreerd naar Nederland. Als ze gevlucht waren kregen ze wel een verblijfsvergunning.
Nou, dan hoeft opvang geen beloning te zijn. Door bed bad brood met 0,0 toekomstperspectief zijn ze ook illegaal geimmigreerd naar Nederland.
  maandag 4 juni 2018 @ 22:05:11 #164
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_179610383
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2018 22:04 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Dat klopt, maar blijkbaar voldoet de huidige regelgeving ook niet.
Wat zou je willen veranderen dan?
pi_179610431
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2018 22:04 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Nou, dan hoeft opvang geen beloning te zijn. Door bed bad brood met 0,0 toekomstperspectief zijn ze ook illegaal geimmigreerd naar Nederland.
Buiten het feit dat ze die opvang afslaan, wat voor mij de brutaliteit ten top is, is het dan wel de bedoeling dat ze met de bed bad brood regeling uiteindelijk huiswaarts vertrekken.

Wanneer dit niet gebeurt kunnen we ze net zo goed een verblijfsvergunning geven en tegelijk ook aan half Afrika.
  maandag 4 juni 2018 @ 22:10:59 #166
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_179610530
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 22:07 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Buiten het feit dat ze die opvang afslaan, wat voor mij de brutaliteit ten top is, is het dan wel de bedoeling dat ze met de bed bad brood regeling uiteindelijk huiswaarts vertrekken.

Wanneer dit niet gebeurt kunnen we ze net zo goed een verblijfsvergunning geven en tegelijk ook aan half Afrika.
Nee, want er zijn enorme verschillen tussen een bbb-regeling en een verblijfsvergunning. Mensen met een bbb-regeling mogen bijvoorbeeld niet werken, geen opleiding volgen, krijgen geen sociale voorzieningen (buiten de bbb, die niet erg royaal zijn), ga zo maar door.

Oftewel, de mensen de illegaal immigreren om een beter bestaan op te bouwen/royale uitkeringen te trekken krijgen nog niets van dat alles.
  maandag 4 juni 2018 @ 22:13:02 #167
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_179610598
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2018 22:10 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Oftewel, de mensen de illegaal immigreren om een beter bestaan op te bouwen/royale uitkeringen te trekken krijgen nog niets van dat alles.
Maar ze worden wel opgeborgen binnen onze grenzen op kosten van onze belastingbetaler. Tot er zicht is op uitzetting, wat ze natuurlijk zelf frustreren.
pi_179610669
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2018 22:10 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Nee, want er zijn enorme verschillen tussen een bbb-regeling en een verblijfsvergunning. Mensen met een bbb-regeling mogen bijvoorbeeld niet werken, geen opleiding volgen, krijgen geen sociale voorzieningen (buiten de bbb, die niet erg royaal zijn), ga zo maar door.

Ik weet wat de verschillen zijn, maar als de beslissing van de overheid is om ze de rest van hun leven (tot het volgende kinderpardon :') ) met een BBB regeling te sponsoren omdat hun verblijfsvergunning is afgewezen... Dan kunnen ze net zo goed gaan werken hier. Oftewel de illegale plakkers krijgen hun zin weer.

Wil je dit niet, dan wordt het een kwestie van deze mensen actief dwarszitten qua regelingen (van welke ze dus niks krijgen). Maar desondanks vind ik dit toch niet de meest effectieve manier en tevens trekt het nog meer illegalen aan die een BBB regeling in NL prefereren boven hun thuissituatie.
  Forum Admin maandag 4 juni 2018 @ 22:21:10 #169
pi_179610817
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2018 22:05 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Wat zou je willen veranderen dan?
Goeie vraag, dat is ver buiten mijn vakgebied. :P
pi_179610929
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 19:18 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Waar moeten ze dan naartoe? Thuisland is niet bekend, dus bij Schiphol over de security heen schoppen en dan hopen dat ze ergens in een willekeurig vliegtuig klimmen?
Ja, dat is niet ons probleem. Dan vraagt hij asiel aan in Oezbekistan of Honduras, hier is hij niet welkom. Waar hij nu heen gaat is aan hem, als het Nederland maar uit is.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_179610967
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2018 22:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja, dat is niet ons probleem. Dan vraagt hij asiel aan in Oezbekistan of Honduras, hier is hij niet welkom. Waar hij nu heen gaat is aan hem, als het Nederland maar uit is.
Het punt is dat je random landen niet kan dwingen random mensen op te nemen.
pi_179611020
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 22:27 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Dat hoeft ook niet. Dat is niet aan ons. Deze meneer heeft een probleem, niet wij. Dat is aan hem hoe hij dat regelt. Nederland is hem niets verplicht of verschuldigd.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_179611045
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2018 22:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat hoeft ook niet. Dat is niet aan ons. Deze meneer heeft een probleem, niet wij. Dat is aan hem hoe hij dat regelt. Nederland is hem niets verplicht of verschuldigd.
Een vraag aan je, heb je dat proces wel eens overdacht dan? Wat nou als hij geen actie onderneemt? Leg uit
pi_179611089
quote:
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 18:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een gekken joh met geweld een pant claimen.
pi_179611104
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 22:31 schreef luxerobots het volgende:

[..]

[..]

Oh.
  maandag 4 juni 2018 @ 22:34:56 #177
378137 Serieus_Persoon
Gewoon Serieus
pi_179611193
quote:
Uitschot :r
  maandag 4 juni 2018 @ 22:37:26 #178
378137 Serieus_Persoon
Gewoon Serieus
pi_179611269
Hoeveel mensen zijn er opgepakt vandaag?
pi_179611317
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 22:30 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Een vraag aan je, heb je dat proces wel eens overdacht dan? Wat nou als hij geen actie onderneemt? Leg uit
Opjagen tot hij uit vrije beweging vertrekt. Net zo lang en zo vaak ontruimen dat hij geen nacht meer binnen slaapt en nergens rust vind.
  maandag 4 juni 2018 @ 22:41:08 #180
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_179611347
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2018 22:39 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Opjagen tot hij uit vrije beweging vertrekt. Net zo lang en zo vaak ontruimen dat hij geen nacht meer binnen slaapt en nergens rust vind.
Dus in feite wil je zo iemand nog slechter behandelen dan een veroordeelde moordenaar? :')
pi_179611352
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2018 22:39 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja? Ga jij dat doen? Er moet gewoon een structurele oplossing komen
pi_179611513
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 22:41 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Moet je voor de reacties onder het pownews-filmpje eens bekijken. Daar vliegen de doodsbedreigingen en racistische taal je om de oren.
pi_179611803
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 22:41 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Dus in feite wil je zo iemand nog slechter behandelen dan een veroordeelde moordenaar? :')
Een veroordeelde moordenaar sluiten we op. Deze seriecriminelen hebben vrij spel.
pi_179611811
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 22:41 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Die is er: weg gaan.
pi_179611935
quote:
7s.gif Op maandag 4 juni 2018 22:37 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Alleen al dat ze illegaal zijn is al een reden volgens mij...maar zal wel weer niks zijn om escalatie te voorkomen.

Zou toch een leuke oefening zijn voor het leger..ontruimen van een stedelijk gebied. Beetje los met traangas, de lat er op als ze vervelend doen.
pi_179611971
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2018 23:14 schreef descon het volgende:

[..]

Alleen al dat ze illegaal zijn is al een reden volgens mij...maar zal wel weer niks zijn om escalatie te voorkomen.

Zou toch een leuke oefening zijn voor het leger..ontruimen van een stedelijk gebied. Beetje los met traangas, de lat er op als ze vervelend doen.
Illegaal zijn is niet illegaal in NL, prachtland soms _O_
pi_179612144
quote:
13s.gif Op maandag 4 juni 2018 23:16 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Illegaal zijn is niet illegaal in NL, prachtland soms _O_
Wie zitten er in die vreemdelingendetentiecentrums dan?
pi_179612159
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2018 23:26 schreef descon het volgende:

[..]

Wie zitten er in die vreemdelingendetentiecentrums dan?
Illegalen met een paspoort waarschijnlijk.
pi_179613281
Wat een volk, een bewoond pand kraken. En dan ook nog doorzetten als je eruit gegooid wordt.

Een vergiskraak is tot daar aan toe, maar dit is een bewuste inbraak.
zie email 27 oktober
  dinsdag 5 juni 2018 @ 07:30:40 #190
22565 asco
Los in deze tent
pi_179614352
Nu zit dat tuig weer in Amstelveen. Wat een komedie is dit land geworden.
pi_179614619
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 01:00 schreef trein2000 het volgende:
Wat een volk, een bewoond pand kraken. En dan ook nog doorzetten als je eruit gegooid wordt.

Een vergiskraak is tot daar aan toe, maar dit is een bewuste inbraak.
Ja maar, links gedachtengoed: die mensen wonen veel te ruim, dat mag niet!
pi_179615031
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 07:30 schreef asco het volgende:
Ben benieuwd hoe daar de burgemeester (VVD) gaat reageren.
pi_179615130
quote:
Goed zo...langzaam richting het Gooi. Daar zijn ze immers welkom, welkom in mijn land.
pi_179615149
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 08:02 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ja maar, links gedachtengoed: die mensen wonen veel te ruim, dat mag niet!
De koninklijke familie woont ook ruim, waarom kraken ze dan niet de paleizen enz.?
pi_179615238
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 08:50 schreef torentje het volgende:

[..]

De koninklijke familie woont ook ruim, waarom kraken ze dan niet de paleizen enz.?
Ja,dan wordt er eindelijk iets aan gedaan. Dan kunnen ze ineens wel opgepakt worden.
  dinsdag 5 juni 2018 @ 09:08:56 #196
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_179615368
quote:
7s.gif Op maandag 4 juni 2018 22:37 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Wie is de baas in Mokum? De Illegalen. En waardoor? Omdat er in het stadsbestuur inclusief de burgemeester een stelletje linkse nietsnutten zitten.

Ik ben mijn hele leven - veel langer dan de gemiddelde fokker oud is - altijd braaf geweest. Altijd gewerkt, oude vrouwtjes geholpen met oversteken, netjes mijn belastingen betaald. Maar als ik per ongeluk een verkeersboete niet op tijd betaal of mijn huisvuil te vroeg buiten zet, krijg ik onmiddellijk een keiharde dreun voor mijn kop van de ijzeren vuist van de overheid. Illegalen in Amsterdam mogen echter alles doen wat bij de wet verboden is: mensen bedreigen, geweld plegen, kraken, andermans bezit inpikken, etc. Het geeft maar weer eens aan dat linkse politieke partijen met hun "weg-met-blank-Nederland-agenda" voor grote (rechts)ongelijkheid zorgen.

Mijn Nederlanderschap is tot een farce gemaakt. Waarom moet ik Nederlander zijn als het zonder dat net zo goed kan?
  dinsdag 5 juni 2018 @ 09:12:21 #197
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_179615411
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 22:50 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Moet je voor de reacties onder het pownews-filmpje eens bekijken. Daar vliegen de doodsbedreigingen en racistische taal je om de oren.
Vind je het gek? Mensen zijn hartstikke bang dat dit soort agressieve, primitieve idioten straks ook op hun deur staan te bonken en toegang te eisen. Dit kan straks iedereen overkomen.

En dan ook nog mensen verwijten dat ze harde taal gaan gebruiken. :W
  dinsdag 5 juni 2018 @ 09:12:52 #198
125267 spijkerbroek
Bron-Yr-Aur
pi_179615419
http://www.at5.nl/artikel(...)t-pand-in-amstelveen
quote:
'We hopen in dit pand tijd te hebben om aan onze asielprocedures te werken'
Euh.. uit-ge-pro-ce-deerd.
Manmanman
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  dinsdag 5 juni 2018 @ 09:12:54 #199
208510 WammesWaggel
Ciao Matteo
pi_179615420
quote:
Volgens Elsevier de best bestuurde gemeente van Amsterdam en niet links.
Spannend :7
  dinsdag 5 juni 2018 @ 09:13:56 #200
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_179615433
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 22:27 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Dat kan prima. Je moet alleen enige dwang gebruiken.

Iedereen wordt ergens geboren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')