Ook dat ja!quote:Op maandag 4 juni 2018 17:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat is een partijtje hypocriet zeg
Dat komt omdat zo’n mongool nog nooit in zijn leven ergens voor gewerkt heeft.quote:Op maandag 4 juni 2018 17:03 schreef AchJa het volgende:
Die uitspraak van hem is niet nieuw zie ik:
[..]
One World
Rare kwast...
En dat soort uitspraken worden ook gewoon gedaan als gemeenteraadslid...quote:Op maandag 4 juni 2018 17:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat komt omdat zo’n mongool nog nooit in zijn leven ergens voor gewerkt heeft.
Als ik geen fiets heb en ik ken er iemand die er 750 heeft, dan vraag ik of ik een week lang zijn tuin mag onderhouden in ruil voor een fiets. Maar ik ga er geen stelen.
Die kent het concept "Geld verdienen" blijkbaar ook niet. En deze persoon met 750 fietsen is misschien een verzamelaar die ze van zijn eigen zuurverdiende centen die hele collectie heeft samengesteld?quote:Op maandag 4 juni 2018 17:03 schreef AchJa het volgende:
Die uitspraak van hem is niet nieuw zie ik:
[..]
One World
Rare kwast...
Wij moeten van hun probleem niet ons probleem maken. Iets waar zij overigens wel meesters in zijnquote:Op maandag 4 juni 2018 16:26 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Daar kun je alleen achteraf zo weinig aan doen. Hoe wil je de nationaliteit achterhalen van iemand die geen paspoort meer heeft? Want we hebben geen wereldwijde gezichtsherkennings-database waar iedere geboren wereldbewoner in staat.
Niks mee te maken! Je kunt maar op 1 fiets fietsen dus inleveren die 749 fietsen!quote:Op maandag 4 juni 2018 17:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Die kent het concept "Geld verdienen" blijkbaar ook niet. En deze persoon met 750 fietsen is misschien een verzamelaar die ze van zijn eigen zuurverdiende centen die hele collectie heeft samengesteld?
En je kunt maar op 1 tv tegelijk kijken dus als je er ook eentje op je slaapkamer hebt: We Are Here ziet uw donatie graag tegemoet!quote:Op maandag 4 juni 2018 17:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Niks mee te maken! Je kunt maar op 1 fiets fietsen dus inleveren die 749 fietsen!
Ik ben 1 van de gelukkigen die er tussen woont (met verblijfsvergunning) en je wilt niet weten wat voor een flat-screens er aan de muur hangen.quote:Op maandag 4 juni 2018 17:30 schreef ToT het volgende:
[..]
En je kunt maar op 1 tv tegelijk kijken dus als je er ook eentje op je slaapkamer hebt: We Are Here ziet uw donatie graag tegemoet!
Overigens in die filmpjes van dat tuig; het is één grote bende maar ik zag een boxspring die er nieuwer en beter uit zag dan die van ons!
Je kunt maar 1 onderbroek aan hebben!quote:Op maandag 4 juni 2018 17:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Niks mee te maken! Je kunt maar op 1 fiets fietsen dus inleveren die 749 fietsen!
Die dingen wegen ook niks als je ze steelt, een Philips beeldbuis uit 1985 sjouwen lijkt deksels veul op werkenquote:Op maandag 4 juni 2018 17:42 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Ik ben 1 van de gelukkigen die er tussen woont (met verblijfsvergunning) en je wilt niet weten wat voor een flat-screens er aan de muur hangen.
vertel?quote:Op maandag 4 juni 2018 17:42 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Ik ben 1 van de gelukkigen die er tussen woont (met verblijfsvergunning) en je wilt niet weten wat voor een flat-screens er aan de muur hangen.
Als we ze gewoon over een willekeurige grens heen gooien doen wíj precies hetzelfde. Dus welke opties zijn er nog meer?quote:Op maandag 4 juni 2018 17:23 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wij moeten van hun probleem niet ons probleem maken. Iets waar zij overigens wel meesters in zijn
En een dergelijke tv is natuurlijk geen waardig leven, dus dat accepteren ze sowieso niet.quote:Op maandag 4 juni 2018 17:52 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die dingen wegen ook niks als je ze steelt, een Philips beeldbuis uit 1985 sjouwen lijkt deksels veul op werken
quote:Op maandag 4 juni 2018 17:42 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
O nee, zij hebben een verblijfsvergunning anders zouden ze hier niet wonen lijkt me. Maar waarom ik ertussen woon, waarom niet?quote:Op maandag 4 juni 2018 17:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Als dit echt waar is en je hebt een verblijfsvergunning; waarom blijf je tussen dat tuig zitten?
Wil je merk en het type weten? Mooi in ieder geval in vergelijking met wat ik heb staan maar nu boeit een dure tv me ook vrij weinig dus misschien ligt het daaraan.quote:
Nee, zij zijn uitgeprocedeerd...quote:Op maandag 4 juni 2018 18:30 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
O nee, zij hebben een verblijfsvergunning anders zouden ze hier niet wonen lijkt me. Maar waarom ik ertussen woon, waarom niet?
Je kan er geen PS4 op aansluiten en Ziggo Digitaal kan ook een uitdaging worden, dat gun je ook mensen die zich zonder uitnodiging opdringen in je samenleving nou ook weer nietquote:Op maandag 4 juni 2018 17:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En een dergelijke tv is natuurlijk geen waardig leven, dus dat accepteren ze sowieso niet.
"Ik ben 1 van de gelukkigen die er tussen woont" in dit topic klinkt als "ik woon tussen de uitgeprocedeerden".quote:Op maandag 4 juni 2018 18:52 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
O een misverstand, ik heb het niet over de "vluchtelingen" uit dit topic hoor.
Ja, je hebt gelijk, onhandig geformuleerd.quote:Op maandag 4 juni 2018 18:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Ik ben 1 van de gelukkigen die er tussen woont" in dit topic klinkt als "ik woon tussen de uitgeprocedeerden".
Gelukkig ga je niet offtopic...
Daar is vast wel een adaptertje voor te krijgen.quote:Op maandag 4 juni 2018 18:42 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Je kan er geen PS4 op aansluiten en Ziggo Digitaal kan ook een uitdaging worden, dat gun je ook mensen die zich zonder uitnodiging opdringen in je samenleving nou ook weer niet
Nee allemaal, ze zijn uitgeprocedeerd.quote:Op maandag 4 juni 2018 19:13 schreef Kamelenteen het volgende:
Woordvoerder bleef netjes. Maar die andere Bokito die moet gewoon per direct het land uit worden gezet. Heeft totaal geen manieren en denkt dat ie overal maar recht op heeft
Echt, juist dat zijn de lui die voor welwillende mensen de boel verzieken
Eens hoor, maar zodra ze geen overlast veroorzaken en zich kunnen gedragen maakt dat mij niet zoveel uit. Zolang ze maar niet levenslang aan het overheidsinfuus hangen.quote:Op maandag 4 juni 2018 19:13 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Nee allemaal, ze zijn uitgeprocedeerd.
Dat soort lui kosten hoe dan ook geld en voegen niks toe. Ze moeten gewoon weg.quote:Op maandag 4 juni 2018 19:15 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Eens hoor, maar zodra ze geen overlast veroorzaken en zich kunnen gedragen maakt dat mij niet zoveel uit. Zolang ze maar niet levenslang aan het overheidsinfuus hangen.
Waar moeten ze dan naartoe? Thuisland is niet bekend, dus bij Schiphol over de security heen schoppen en dan hopen dat ze ergens in een willekeurig vliegtuig klimmen?quote:Op maandag 4 juni 2018 19:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat soort lui kosten hoe dan ook geld en voegen niks toe. Ze moeten gewoon weg.
Nouja nu krijgen ze niks van de overheid, als ze dat bed bad en brood accepteren kost het wel geld. Maar de regels zijn er niet voor niks en ze moeten gewoon weg uit Nederland.quote:Op maandag 4 juni 2018 19:15 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Eens hoor, maar zodra ze geen overlast veroorzaken en zich kunnen gedragen maakt dat mij niet zoveel uit. Zolang ze maar niet levenslang aan het overheidsinfuus hangen.
Thuisland niet bekend? Die lui hebben dr paspoort verscheurd, weggegooid of.. of.. en z weten dondersgoed waar ze vandaan komen. Ze willen allleen niet terug.quote:Op maandag 4 juni 2018 19:18 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Waar moeten ze dan naartoe? Thuisland is niet bekend, dus bij Schiphol over de security heen schoppen en dan hopen dat ze ergens in een willekeurig vliegtuig klimmen?
Vast zetten en dan denk ik dat ze zelf redelijk snel meewerken aan hun uitzetting.quote:Op maandag 4 juni 2018 19:18 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Waar moeten ze dan naartoe? Thuisland is niet bekend, dus bij Schiphol over de security heen schoppen en dan hopen dat ze ergens in een willekeurig vliegtuig klimmen?
Die woordvoerder snapt hoe het spelletje werkt. Zorgen dat je niks illegaals doet (op camera), vragen negeren en steeds weer zeggen "we gaan met de politie/gemeente/politiek praten".quote:
Je kan ze ook niet dwingen om hun thuisland prijs te geven.quote:Op maandag 4 juni 2018 19:20 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Thuisland niet bekend? Die lui hebben dr paspoort verscheurd, weggegooid of.. of.. en z weten dondersgoed waar ze vandaan komen. Ze willen allleen niet terug.
Dat ze zich nu als domme apen gedragen betekent niet dat zaken als 'mensenrechten' ineens niet meer op gaan. En dat heeft niks met racisme te maken, als we jou op een bootje in de Middellandse Zee gooien en dus bewust in levensgevaar brengen dan piep je ook anders.quote:Wat dacht je van gewoon in Spanje op een rubberbootje zetten richting Afrika en hen in Afrika met een paar euro's de boel uit te laten zoeken? Als je van A naar B kan, kan je ook van B naar A terug.
Dat is dus volgens internationale verdragen onwettig.quote:Op maandag 4 juni 2018 19:21 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Vast zetten en dan denk ik dat ze zelf redelijk snel meewerken aan hun uitzetting.
An sich is dat niet eens relevant. De uitspraak is dat ze weg moeten. Een oplossing die er op gericht is om hen structureel in Nederland te laten verblijven tot hun dood zoals de actiegroep eist zou daar lijnrecht tegenin gaan.quote:Op maandag 4 juni 2018 19:18 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
En dat deed ie prima in dezequote:Op maandag 4 juni 2018 19:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die woordvoerder snapt hoe het spelletje werkt. Zorgen dat je niks illegaals doet (op camera), vragen negeren en steeds weer zeggen "we gaan met de politie/gemeente/politiek praten".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vreemdelingendetentie tot ze meewerken. En ja dat mag officieel niet, maar alsof de EU echt harde sancties gaat opleggen aan Nederland, de brave betalerquote:Op maandag 4 juni 2018 19:18 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Dan snapt hij slavernij ook niet.quote:Op maandag 4 juni 2018 16:26 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Jazia Veldhuizen van BIJ1 gaf als reactie dat hij ''het concept van eigendomsrechten niet snapt''.
Het probleem is dat 'detentie', dus vrijheidsberoving, als er geen bestemming is dus in strijd is met een hoop internationale verdragen.quote:Op maandag 4 juni 2018 19:26 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Tijdelijke oplossingen voor verblijf tot er een bestemming is zijn dus prima. Ook al is dat niet wat ze willen.
Maar dat wil dus niet zeggen dat je ze dan maar hier moet opvangen.quote:Op maandag 4 juni 2018 19:25 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Je kan ze ook niet dwingen om hun thuisland prijs te geven.
En das verdomd jammer. Daarom moet Nederland en andere Europese landen gewoon eens een keertje wat verdragen opzeggen.quote:Dat ze zich nu als domme apen gedragen betekent niet dat zaken als 'mensenrechten' ineens niet meer op gaan. En dat heeft niks met racisme te maken, als we jou op een bootje in de Middellandse Zee gooien en dus bewust in levensgevaar brengen dan piep je ook anders.
[quote]
Deze mensen domme apen noemen is weldegelijk racisme.
Je hoeft ze niet in levensgevaar te brengen. Gewoon afzetten in Afrika met een voorraadje voedsel, een paar goede schoenen, voldoende water voor enkele weken en de rest zoeken ze maar uit. De bewoonde wereld vinden ze heus wel.
[quote]
Dat is dus volgens internationale verdragen onwettig.
Ja of het gewoon negeren even.quote:Op maandag 4 juni 2018 19:31 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Maar dat wil dus niet zeggen dat je ze dan maar hier moet opvangen.
Gewoon ergens in Afrika op het strand afzetten is voldoende. Overduidelijk komen deze mensen niet uit Ijsland ofzo.
[..]
En das verdomd jammer. Daarom moet Nederland en andere Europese landen gewoon eens een keertje wat verdragen opzeggen.
Hij is nummer 2 van de lijst. Hij zit dus niet eens in de gemeenteraad.quote:Op maandag 4 juni 2018 16:52 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Treurig. Ik vind het nogal veelzeggend dat zo'n persoon wel in de gemeenteraad zit, maar eigenlijk 0,0 kwaliteiten bezit die daarvoor vereist zijn.
Dus je gaat een (internationale) wet overtreden om mensen aan te pakken die de wet overtreden.quote:Op maandag 4 juni 2018 19:33 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja of het gewoon negeren even.
"Ja maar dan komen er sancties!"
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)ttobetaler-van-de-eu
Oja oeps...
Detentie is an sich nergens voor nodig zolang ze zich netjes aan de wet houden (dus niet inbreken e,d.). Je kan ze dan prima bed,bad en brood verschaffen - maar wel op steeds wisselende locaties zodat het duidelijk is dat het NIET de bedoeling is dat ze settlen. En tegelijkertijd natuurlijk goed faciliteren bij het vinden van een manier om uit te reizen.quote:Op maandag 4 juni 2018 19:28 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Het probleem is dat 'detentie', dus vrijheidsberoving, als er geen bestemming is dus in strijd is met een hoop internationale verdragen.
Is het probleem wel gelijk opgelost. En weten we vrij zeker dat de aanzuigende werking afneemt.quote:Op maandag 4 juni 2018 19:35 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Dus je gaat een (internationale) wet overtreden om mensen aan te pakken die de wet overtreden.
Juist. Kunnen we ze net zo goed gelijk neerschieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |