Das natuurlijk geen klacht.quote:Op maandag 4 juni 2018 08:38 schreef Demon90 het volgende:
Klacht.. tokkies terugpesten met een subwoofwer investering waard?
Ja daarom, ik vind het ook zonde van me geld. ¤277 euro, kan je ook andere dingen van doen.quote:Op maandag 4 juni 2018 08:47 schreef Davine95 het volgende:
Ik vind het heel vervelend voor je dat je dat soort buren hebt lijkt me erg vermoeiend.
Alleen besteed jij er nu geld aan en doet de moeite ervoor om terug te pesten met als gevolg dat je er zelf nog steeds last van hebt.
Maar wat heb je daar dan aan als ik vragen mag?quote:Op maandag 4 juni 2018 08:49 schreef Demon90 het volgende:
[..]
Ja daarom, ik vind het ook zonde van me geld. ¤277 euro, kan je ook andere dingen van doen.
Maarja ik zit al 3 jaar in die tyfus bas en het is nog steeds hetzelfde.
Maar ik verwacht eerlijk gezegd ook niet dat ze hem uitzetten als ik het terug doe maar eerder gaan zeiken bij de woningbouw dat ik het doe.
Ditquote:Op maandag 4 juni 2018 08:50 schreef T-D het volgende:
Je kunt toch zelf ook klagen bij de woningbouwvereniging?
Al gedaan heeft geen nut en de politie doet niets aan lage tonen of bassen ook al gebeld reden ff langs en daarna weer weg en ze zetten hem dan zachter / uit zodra ze een auto zienquote:Op maandag 4 juni 2018 08:50 schreef T-D het volgende:
Je kunt toch zelf ook klagen bij de woningbouwvereniging?
Dan weten ze hoe het isquote:Op maandag 4 juni 2018 08:52 schreef Davine95 het volgende:
[..]
Maar wat heb je daar dan aan als ik vragen mag?
Al vaak genoeg geklaagd de woningbouw doet niks.quote:Op maandag 4 juni 2018 08:51 schreef Plompzakker het volgende:
Het is wel duidelijk waarom TS te maken heeft met instanties als woningbouw
Geluid opnemen, een dossier aanleggen en dagelijks klagen bij de woningbouwvereniging nog een idee?quote:Op maandag 4 juni 2018 08:53 schreef Demon90 het volgende:
[..]
Al gedaan heeft geen nut en de politie doet niets aan lage tonen of bassen ook al gebeld reden ff langs en daarna weer weg en ze zetten hem dan zachter / uit zodra ze een auto zien![]()
Hoe wil je lage tonen opnemen ???quote:Op maandag 4 juni 2018 08:56 schreef T-D het volgende:
[..]
Geluid opnemen, een dossier aanleggen en dagelijks klagen bij de woningbouwvereniging nog een idee?
Werkt dat bij lage tonen ook?quote:
Zit er diep over na te denken ja.quote:Op maandag 4 juni 2018 08:59 schreef T-D het volgende:
[..]
Tja, dan toch maar dat ding kopen en een burenoorlog beginnen.
Er in blijven zitten ook nietquote:Op maandag 4 juni 2018 08:59 schreef Elan het volgende:
Terugpesten geeft 30 seconden voldoening en lost het probleem niet op
Ja. Hoe denk je dat die lage tonen die die subwoofer afspeelt oorspronkelijk zijn opgenomen? Met een eenhoorn?quote:
Andere buren hebben dan toch ook last van jou?quote:Op maandag 4 juni 2018 09:00 schreef Demon90 het volgende:
[..]
Werkt dat bij lage tonen ook?
[..]
Zit er diep over na te denken ja.
[..]
Er in blijven zitten ook niet![]()
Welke microfoon? Zo'n studio microfoon van bax-shop?quote:Op maandag 4 juni 2018 09:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja. Hoe denk je dat die lage tonen die die subwoofer afspeelt oorspronkelijk zijn opgenomen? Met een eenhoorn?
Ik zou zeggen duik er eens in. Klinkt als een betere investering dan je oorspronkelijke debiele plan.quote:Op maandag 4 juni 2018 09:02 schreef Demon90 het volgende:
[..]
Welke microfoon? Zo'n studio microfoon van bax-shop?
Moet nog 5 jaar wachten op een eengezinswoning sta nu 3 jaar ingeschreven. ) Ik sta wel in een dorp ingeschreven maar daar duurt het ook nog 4 jaar ..quote:Op maandag 4 juni 2018 09:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Andere buren hebben dan toch ook last van jou?
Waarom werk je niet aan verhuizen.
Iets kopen?quote:Op maandag 4 juni 2018 09:04 schreef Demon90 het volgende:
[..]
Moet nog 5 jaar wachten op een eengezinswoning sta nu 3 jaar ingeschreven. ) Ik sta wel in een dorp ingeschreven maar daar duurt het ook nog 4 jaar ..
Ik twijfel of jou oplossing werkt.quote:Op maandag 4 juni 2018 09:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik zou zeggen duik er eens in. Klinkt als een betere investering dan je oorspronkelijke debiele plan.
Ja dan helpen aankopen van ruim ¤200 ook niet bepaald he. Koop trouwens gewoon een trompet en ga dat leren bespelen.quote:Op maandag 4 juni 2018 09:05 schreef Demon90 het volgende:
[..]
Zit er niet in, te weinig spaargeld voor.
Omdat hun hem niet zullen uitzetten denk je?quote:Op maandag 4 juni 2018 09:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
En ik weet zeker dat die van jou niet gaat werken
Hahaha een trompet is ook duur.quote:Op maandag 4 juni 2018 09:11 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ja dan helpen aankopen van ruim ¤200 ook niet bepaald he. Koop trouwens gewoon een trompet en ga dat leren bespelen.
Waarom zou hij dat naakt doen?quote:Op maandag 4 juni 2018 09:26 schreef C.L.Werner het volgende:
Naakt foto's van zijn vrouw versrpreiden
Vast niet.quote:Op maandag 4 juni 2018 09:34 schreef Demon90 het volgende:
[..]
De oplossingen van C.L.Werner zullen ook niet werken he
Hoorde je binnen het nummer dan?quote:Op maandag 4 juni 2018 09:34 schreef Sanddr het volgende:
Ik heb ook ervaring gehad met geluidsoverlast en bij dat soort lui wil het helaas niet doordringen dat anderen last hebben van hun herrie metal of Nederlandse palingmuziek. Wij zijn gewoon continu de politie blijven bellen, totdat zij het ook zat waren en die tokkies dreigden met een prent. Mochten ze daarna overlast blijven veroorzaken dan zouden ze hun muziekinstallatie in beslag nemen.
We hoorden praktisch alle frequenties van elk nummer.quote:Op maandag 4 juni 2018 09:48 schreef Demon90 het volgende:
[..]
Hoorde je binnen het nummer dan?
Want vaak hoor je alleen het gezoem van bass of de bas zelf.
Ja oke maar de politie hoort niet altijd alle frequentiesquote:Op maandag 4 juni 2018 09:50 schreef Sanddr het volgende:
[..]
We hoorden praktisch alle frequenties van elk nummer.
Heb je het nu over hun radio communicatie dinges of over de muziek?quote:Op maandag 4 juni 2018 09:51 schreef Demon90 het volgende:
[..]
Ja oke maar de politie hoort niet altijd alle frequenties
De muziek, wij horen alleen de bas van hunquote:Op maandag 4 juni 2018 09:54 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Heb je het nu over hun radio communicatie dinges of over de muziek?
quote:Op maandag 4 juni 2018 09:55 schreef Demon90 het volgende:
[..]
De muziek, wij horen / voelen alleen de bas van hun
Dat maakt toch niet uit? Als je er last van hebt kun je altijd bellen.quote:Op maandag 4 juni 2018 09:55 schreef Demon90 het volgende:
[..]
De muziek, wij horen alleen de bas van hun
Soms ook het nummer metal muziek ja.quote:Op maandag 4 juni 2018 09:56 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit? Als je er last van hebt kun je altijd bellen.
Dan zitten hun ook in de herriequote:Op maandag 4 juni 2018 10:01 schreef CoolGuy het volgende:
Dus TS heeft geen geld, maar wil voor 277 euro een ´subwoofer´ kopen omdat hij de hele tijd in de herrie zit van de buren met hun lage tonen, en als oplossing daarop wil hij de buren ´terug pakken´ door een subwoofer te kopen waardoor hij alsnog steeds in de herrie zit.
Helder licht, deze TS
...quote:
Als ze slapen zet ik hem natuurlijk aan. Ik zit ook de hele nacht in de herrie hun slapen pas in de ochtend..quote:Op maandag 4 juni 2018 10:15 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
...![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zítten al in de herrie, want het is hun eigen geluidssysteem wat ze aan hebben staan.
Dus dan zit je straks 24 uur in de herrie. Eerst van hun, en als zij klaar zijn van jezelf.quote:Op maandag 4 juni 2018 10:19 schreef Demon90 het volgende:
[..]
Als ze slapen zet ik hem natuurlijk aan. Ik zit ook de hele nacht in de herrie hun slapen pas in de ochtend..
Ben je een troll of ben je gewoon een net zo grote tokkie als je buren?quote:Op maandag 4 juni 2018 10:19 schreef Demon90 het volgende:
[..]
Als ze slapen zet ik hem natuurlijk aan. Ik zit ook de hele nacht in de herrie hun slapen pas in de ochtend..
Nee, maar hun hebben zo'n installatie heb wel eens zin om het terug te doen .quote:Op maandag 4 juni 2018 10:22 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Ben je een troll of ben je gewoon een net zo grote tokkie als je buren?
Misschien wel overgevoelig maar een subwoofer is gewoon irritant ook al staat hij zacht.quote:Op maandag 4 juni 2018 10:24 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Was jij niet degene die vertelde dat politie e.d. niets deden omdat ze niets hoorde? Dat het volgens jou ging om 'onhoorbare' bas waar jij wel last van hebt?
En toen je bij die buren binnen keek er geen subwoofer was/die niet aangesloten was? Net zoals je buren zeiden dat ze helemaal geen muziek aan hadden de hele nacht?
Oh, en die bij de vorige woning ook al geluidsoverlast ervaarde van iemand die elke nacht liep te kotsen, ook de hele nacht basgeluiden e.d. creerde, maar wel elke ochtend gewoon naar zijn werk ging?
Ik denk dat je buren een punt hebben met dat je wat over gevoelig bent op geluid...
Aan zijn postgeschiedenis te zien zijn de buren van TS niet de enige die zorgen voor geluidsoverlast.quote:Op maandag 4 juni 2018 10:24 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Was jij niet degene die vertelde dat politie e.d. niets deden omdat ze niets hoorde? Dat het volgens jou ging om 'onhoorbare' bas waar jij wel last van hebt?
En toen je bij die buren binnen keek er geen subwoofer was/die niet aangesloten was? Net zoals je buren zeiden dat ze helemaal geen muziek aan hadden de hele nacht?
Oh, en die bij de vorige woning ook al geluidsoverlast ervaarde van iemand die elke nacht liep te kotsen, ook de hele nacht basgeluiden e.d. creerde, maar wel elke ochtend gewoon naar zijn werk ging?
Ik denk dat je buren een punt hebben met dat je wat over gevoelig bent op geluid...
Hehe , schreeuwende mensen is maar 2x per jaar.quote:Op maandag 4 juni 2018 10:29 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Aan zijn postgeschiedenis te zien zijn de buren van TS niet de enige die zorgen voor geluidsoverlast.
Ik hoor nog liever muziek dan schreeuwende mensen.
Het gaat erom dat uit meerdere topics van jou blijkt dat je niet echt een hartelijke relatie met je buren hebt en dat wederzijds begrip ver te zoeken is. Door ze 'terug te pesten' gooi je alleen maar meer olie op het vuur. Hebben we straks wel weer een leuke aflevering van de Rijdende Rechter, maar dat terzijde.quote:Op maandag 4 juni 2018 10:32 schreef Demon90 het volgende:
[..]
Hehe , schreeuwende mensen is maar 2x per jaar.
Muziek is 24/7
Klopt maarja ik woon in een stad, en helaas is het gene waar ik nu zit het laagste wat je zult krijgen.quote:Op maandag 4 juni 2018 10:39 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Het gaat erom dat uit meerdere topics van jou blijkt dat je niet echt een hartelijke relatie met je buren hebt en dat wederzijds begrip ver te zoeken is. Door ze 'terug te pesten' gooi je alleen maar meer olie op het vuur. Hebben we straks wel weer een leuke aflevering van de Rijdende Rechter, maar dat terzijde.
Wat doe je momenteel voor werk dan? Werk je überhaupt?quote:Op maandag 4 juni 2018 10:47 schreef Demon90 het volgende:
[..]
Klopt maarja ik woon in een stad, en helaas is het gene waar ik nu zit het laagste wat je zult krijgen.
Huren tot ¤600 met huurtoeslag via de woningbouw zijn bijna altijd tokkies. (helaas zit ik hier vast tot ik goed werk heb en meer inkomen)
Mijn ouders wonen in een dorp in een hoekwoning (Koop) daar heb ik nooit gezeik gehad.
Sinds ik in een stad woon is het continue gezeik en ellende.
In een stad wonen heel veel aso's.
Dan is er maar één oplossing: zo snel mogelijk een goede baan vinden en tot die tijd accepteren dat je in een pauperbuurt woont. Op deze manier word/ben je zelf ook zo'n aso.quote:Op maandag 4 juni 2018 10:47 schreef Demon90 het volgende:
[..]
Klopt maarja ik woon in een stad, en helaas is het gene waar ik nu zit het laagste wat je zult krijgen.
Huren tot ¤600 met huurtoeslag via de woningbouw zijn bijna altijd tokkies. (helaas zit ik hier vast tot ik goed werk heb en meer inkomen)
Mijn ouders wonen in een dorp in een hoekwoning (Koop) daar heb ik nooit gezeik gehad.
Jij bent in dit verhaal de tokkie.quote:Op maandag 4 juni 2018 10:47 schreef Demon90 het volgende:
[..]
Klopt maar 't is wel frustrerend en ik werk wel ja maar ik werk flexibel op oproepbasis.quote:Op maandag 4 juni 2018 11:14 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Dan is er maar één oplossing: zo snel mogelijk een goede baan vinden en tot die tijd accepteren dat je in een pauperbuurt woont. Op deze manier word/ben je zelf ook zo'n aso.
Heb je al eens met ze geprobeert te je-weet-wel praten?!quote:Op maandag 4 juni 2018 08:47 schreef Demon90 het volgende:
[..]
Klacht : tokkies met een subwoofer die niet snappen dat lage tonen doordreunen
Ze roepen je dus nooit op.quote:Op maandag 4 juni 2018 11:34 schreef Demon90 het volgende:
[..]
Klopt maar 't is wel frustrerend en ik werk wel ja maar ik werk flexibel op oproepbasis.
Inderdaad is TS niet het meest heldere licht.quote:Op maandag 4 juni 2018 10:15 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
...![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zítten al in de herrie, want het is hun eigen geluidssysteem wat ze aan hebben staan.
Ja vaak genoegquote:Op maandag 4 juni 2018 12:08 schreef Krollie het volgende:
[..]
Heb je al eens met ze geprobeert te je-weet-wel praten?!
Waarbij bleek dat die buren geen subwoofer hadden/niet aangesloten was? En ze stelde echt niet de halve nacht muziek/tv te draaien op luidere toon?quote:
Dat klinkt al heel anders. Elk verhaal heeft twee kanten.quote:Op maandag 4 juni 2018 16:10 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Waarbij bleek dat die buren geen subwoofer hadden/niet aangesloten was? En ze stelde echt niet de halve nacht muziek/tv te draaien op luidere toon?
Het probleem hier is dat anderen beoordeeld hebben en geen overlast hebben gevonden. Dat jij dat gewoonweg niet geloofd.
Dat jij geloofd dat ze heel sneaky alles in de gaten houden en snel de subwoofer weghalen wanneer nodig.
Dat jij het hebt over een 'onhoorbare' bas die jij wel hoort/voelt. Die niemand anders opmerkt, niemand anders last van heeft. Maar jij wel eist dat het ophoudt, zelfs als die buren stellen gewoon te slapen en helemaal geen geluid te produceren.
Dit is wat de ts zelf vertelt (zover ik me kan herinneren dan) in dat andere topic hierover.quote:Op maandag 4 juni 2018 16:14 schreef T-D het volgende:
[..]
Dat klinkt al heel anders. Elk verhaal heeft twee kanten.
Ja medestanders om je klacht te onderbouwen is wel handig.quote:Op maandag 4 juni 2018 16:17 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Dit is wat de ts zelf vertelt (zover ik me kan herinneren dan) in dat andere topic hierover.
Vooral elke zinnige oplossing (bv politie bellen, geluidsdossier opbouwen) afstoot omdat die geen overlast zullen zien erin.
Politie en woningbouw e.d. zijn allemaal tegen hem ofzo.
In dit geval niet alleen niet aanwezig, maar vooral niet dezelfde mening.quote:Op maandag 4 juni 2018 16:27 schreef T-D het volgende:
[..]
Ja medestanders om je klacht te onderbouwen is wel handig.
Je kunt merken dat jij nog nooit last hebt gehad van buren met een sub.quote:Op maandag 4 juni 2018 16:35 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
In dit geval niet alleen niet aanwezig, maar vooral niet dezelfde mening.
Politie en omstanders zien geen probleem. Fuck it, zelfs de ts ziet geen probleem, maar 'verzint' dan maar dat die buren het erom doen, dingen verbergen voor hem.
brand stichten gaat wel enorm verquote:Op maandag 4 juni 2018 09:26 schreef C.L.Werner het volgende:
Waarom zo beperkt denken, TS. De mogelijkheden zijn legio:
Brandende krant met hondendrol bij de voordeur
ik heb wel dubbel glas, maar qua geluid scheelt dat echt heel weinigquote:Op maandag 4 juni 2018 15:48 schreef Sander166 het volgende:
Bij geluidsoverlast van muziek doe ik het net zo hard terug, omdat die mensen toch niet gaan veranderen. Geluidsoverlast van buiten kan ik weinig aan doen, omdat mijn woningbouwvereniging geen dubbel glas wilt plaatsen. En nee, ik ga geen bakken met geld investeren in dubbel glas in een sociale huurkrot.![]()
Kun je niet gewoon een keer door de brievenbus zeiken of zo?quote:Op maandag 4 juni 2018 08:49 schreef Demon90 het volgende:
Ja daarom, ik vind het ook zonde van me geld. ¤277 euro, kan je ook andere dingen van doen.
Echt? Mijn vorige woning had wel dubbel glas en in mijn slaapkamer was het echt doodstil, terwijl er een drukke 30 km weg naast m'n huis lag en veel mensen langsliepen. Ligt misschien ook aan het type dubbelglas.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:33 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
ik heb wel dubbel glas, maar qua geluid scheelt dat echt heel weinig
je hebt misschien verschil dubbel glas voor warmte isolatie en dubbel glas voor geluidsisolatie, voor huisen bij Schiphol en snelwegen. Ik kon niet voor het type dubbelglas kiezen, maar het kan ook nog liggen aan de ramen en de muren misschien. Ik woon in jaren 30 woning. Doodstil is het zeker nu nog nietquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:57 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Echt? Mijn vorige woning had wel dubbel glas en in mijn slaapkamer was het echt doodstil, terwijl er een drukke 30 km weg naast m'n huis lag en veel mensen langsliepen. Ligt misschien ook aan het type dubbelglas.
Vervelend sterkte ermee! Lijkt me idd frustrerend.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:25 schreef Demon90 het volgende:
Maar ja het is inderdaad ook onzin om steeds een topic hierover te openen.
90% van de mensen weten niet hoe het is pas als ze er zelf inzitten.
Ja hopelijk binnenkort kopen, maar dan nog geen garantie dat buren geen sub hebben of speakers.quote:Op woensdag 6 juni 2018 19:32 schreef Davine95 het volgende:
[..]
Vervelend sterkte ermee! Lijkt me idd frustrerend.
En dan ??quote:Op zondag 10 juni 2018 01:30 schreef leolinedance het volgende:
Werkt wel maar je moet hem op een of andere manier tegen het plafond zien te monteren voor het beste effect.
Maar met een paar van deze jongens moet je een eind komen afhankelijk van je plafond
[ afbeelding ]
99% zeker dat hij nog thuis bij zn ouders woont.quote:Op zondag 10 juni 2018 20:51 schreef nostra het volgende:
Elke flat waar jij woont zijn zo ongeveer al je buren idioten die de hele dag en nacht de boel onderkotsen, jouw internet vertragen en op vol volume muziek draaien. Zoek hulp echt.
Oh, ik geloof wel dat hij ergens een sociaal huurflatje heeft, daar komt het allemaal wat te panisch voor over. En ik geloof ook wel dat je dan wel eens geluiden hoort. En dat je wel eens de pech kan hebben met een idioot naast je. Maar het gebeurt me TS wel heel erg vaak: hij woont ergens nog geen week en gaat dan al op inspectie bij de buren om te controleren welke "subs" ze allemaal hebben staan (inclusief merk en type), waarmee ze zijn leven vergallen. Flikker toch op.quote:Op zondag 10 juni 2018 20:53 schreef Questular het volgende:
[..]
99% zeker dat hij nog thuis bij zn ouders woont.
ik vertelde van de week nog aan collega’s over mijn poging om hobo te leren spelen. Ik heb het niet lang volgehoudn, mede omdat ik me zo bewust was hoe vreselijk die mislukte toonladders klonken voor de buurtquote:Op zondag 10 juni 2018 21:27 schreef MichaelScott het volgende:
Voor die 270 euro kan je beter een muziekinstrument kopen. Een trompet of drumstel of zoiets.
Niets ergerlijker dan iemand die net begint met muziek spelen en 100 keer per dag hetzelfde liedje probeert te spelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |