Das natuurlijk geen klacht.quote:Op maandag 4 juni 2018 08:38 schreef Demon90 het volgende:
Klacht.. tokkies terugpesten met een subwoofwer investering waard?
Ja daarom, ik vind het ook zonde van me geld. ¤277 euro, kan je ook andere dingen van doen.quote:Op maandag 4 juni 2018 08:47 schreef Davine95 het volgende:
Ik vind het heel vervelend voor je dat je dat soort buren hebt lijkt me erg vermoeiend.
Alleen besteed jij er nu geld aan en doet de moeite ervoor om terug te pesten met als gevolg dat je er zelf nog steeds last van hebt.
Maar wat heb je daar dan aan als ik vragen mag?quote:Op maandag 4 juni 2018 08:49 schreef Demon90 het volgende:
[..]
Ja daarom, ik vind het ook zonde van me geld. ¤277 euro, kan je ook andere dingen van doen.
Maarja ik zit al 3 jaar in die tyfus bas en het is nog steeds hetzelfde.
Maar ik verwacht eerlijk gezegd ook niet dat ze hem uitzetten als ik het terug doe maar eerder gaan zeiken bij de woningbouw dat ik het doe.
Ditquote:Op maandag 4 juni 2018 08:50 schreef T-D het volgende:
Je kunt toch zelf ook klagen bij de woningbouwvereniging?
Al gedaan heeft geen nut en de politie doet niets aan lage tonen of bassen ook al gebeld reden ff langs en daarna weer weg en ze zetten hem dan zachter / uit zodra ze een auto zienquote:Op maandag 4 juni 2018 08:50 schreef T-D het volgende:
Je kunt toch zelf ook klagen bij de woningbouwvereniging?
Dan weten ze hoe het isquote:Op maandag 4 juni 2018 08:52 schreef Davine95 het volgende:
[..]
Maar wat heb je daar dan aan als ik vragen mag?
Al vaak genoeg geklaagd de woningbouw doet niks.quote:Op maandag 4 juni 2018 08:51 schreef Plompzakker het volgende:
Het is wel duidelijk waarom TS te maken heeft met instanties als woningbouw
Geluid opnemen, een dossier aanleggen en dagelijks klagen bij de woningbouwvereniging nog een idee?quote:Op maandag 4 juni 2018 08:53 schreef Demon90 het volgende:
[..]
Al gedaan heeft geen nut en de politie doet niets aan lage tonen of bassen ook al gebeld reden ff langs en daarna weer weg en ze zetten hem dan zachter / uit zodra ze een auto zien![]()
Hoe wil je lage tonen opnemen ???quote:Op maandag 4 juni 2018 08:56 schreef T-D het volgende:
[..]
Geluid opnemen, een dossier aanleggen en dagelijks klagen bij de woningbouwvereniging nog een idee?
Werkt dat bij lage tonen ook?quote:
Zit er diep over na te denken ja.quote:Op maandag 4 juni 2018 08:59 schreef T-D het volgende:
[..]
Tja, dan toch maar dat ding kopen en een burenoorlog beginnen.
Er in blijven zitten ook nietquote:Op maandag 4 juni 2018 08:59 schreef Elan het volgende:
Terugpesten geeft 30 seconden voldoening en lost het probleem niet op
Ja. Hoe denk je dat die lage tonen die die subwoofer afspeelt oorspronkelijk zijn opgenomen? Met een eenhoorn?quote:
Andere buren hebben dan toch ook last van jou?quote:Op maandag 4 juni 2018 09:00 schreef Demon90 het volgende:
[..]
Werkt dat bij lage tonen ook?
[..]
Zit er diep over na te denken ja.
[..]
Er in blijven zitten ook niet![]()
Welke microfoon? Zo'n studio microfoon van bax-shop?quote:Op maandag 4 juni 2018 09:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja. Hoe denk je dat die lage tonen die die subwoofer afspeelt oorspronkelijk zijn opgenomen? Met een eenhoorn?
Ik zou zeggen duik er eens in. Klinkt als een betere investering dan je oorspronkelijke debiele plan.quote:Op maandag 4 juni 2018 09:02 schreef Demon90 het volgende:
[..]
Welke microfoon? Zo'n studio microfoon van bax-shop?
Moet nog 5 jaar wachten op een eengezinswoning sta nu 3 jaar ingeschreven. ) Ik sta wel in een dorp ingeschreven maar daar duurt het ook nog 4 jaar ..quote:Op maandag 4 juni 2018 09:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Andere buren hebben dan toch ook last van jou?
Waarom werk je niet aan verhuizen.
Iets kopen?quote:Op maandag 4 juni 2018 09:04 schreef Demon90 het volgende:
[..]
Moet nog 5 jaar wachten op een eengezinswoning sta nu 3 jaar ingeschreven. ) Ik sta wel in een dorp ingeschreven maar daar duurt het ook nog 4 jaar ..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |