abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_179595541
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 10:01 schreef CoolGuy het volgende:
Dus TS heeft geen geld, maar wil voor 277 euro een ´subwoofer´ kopen omdat hij de hele tijd in de herrie zit van de buren met hun lage tonen, en als oplossing daarop wil hij de buren ´terug pakken´ door een subwoofer te kopen waardoor hij alsnog steeds in de herrie zit.

Helder licht, deze TS 8)7
Dan zitten hun ook in de herrie ;)
Ja
  Moderator maandag 4 juni 2018 @ 10:15:06 #52
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_179595592
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2018 10:12 schreef Demon90 het volgende:

[..]

Dan zitten hun ook in de herrie ;)
... 8)7 |:( |:( :')

Ze zítten al in de herrie, want het is hun eigen geluidssysteem wat ze aan hebben staan.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_179595670
quote:
10s.gif Op maandag 4 juni 2018 10:15 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ze zítten al in de herrie, want het is hun eigen geluidssysteem wat ze aan hebben staan.
Als ze slapen zet ik hem natuurlijk aan. Ik zit ook de hele nacht in de herrie hun slapen pas in de ochtend..

Ja
  Moderator maandag 4 juni 2018 @ 10:21:15 #54
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_179595725
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2018 10:19 schreef Demon90 het volgende:

[..]

Als ze slapen zet ik hem natuurlijk aan. Ik zit ook de hele nacht in de herrie hun slapen pas in de ochtend..

Dus dan zit je straks 24 uur in de herrie. Eerst van hun, en als zij klaar zijn van jezelf.

Er is iets mis met jou.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_179595748
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2018 10:19 schreef Demon90 het volgende:

[..]

Ben je een troll of ben je gewoon een net zo grote tokkie als je buren?
pi_179595804
quote:
99s.gif Op maandag 4 juni 2018 10:22 schreef Sanddr het volgende:

[..]

Ben je een troll of ben je gewoon een net zo grote tokkie als je buren?
Nee, maar hun hebben zo'n installatie heb wel eens zin om het terug te doen . ;) Ik ben altijd netjes geweest ;)
Ja
  maandag 4 juni 2018 @ 10:24:34 #57
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_179595807
Was jij niet degene die vertelde dat politie e.d. niets deden omdat ze niets hoorde? Dat het volgens jou ging om 'onhoorbare' bas waar jij wel last van hebt?
En toen je bij die buren binnen keek er geen subwoofer was/die niet aangesloten was? Net zoals je buren zeiden dat ze helemaal geen muziek aan hadden de hele nacht?

Oh, en die bij de vorige woning ook al geluidsoverlast ervaarde van iemand die elke nacht liep te kotsen, ook de hele nacht basgeluiden e.d. creerde, maar wel elke ochtend gewoon naar zijn werk ging?

Ik denk dat je buren een punt hebben met dat je wat over gevoelig bent op geluid...
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_179595878
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 10:24 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Was jij niet degene die vertelde dat politie e.d. niets deden omdat ze niets hoorde? Dat het volgens jou ging om 'onhoorbare' bas waar jij wel last van hebt?
En toen je bij die buren binnen keek er geen subwoofer was/die niet aangesloten was? Net zoals je buren zeiden dat ze helemaal geen muziek aan hadden de hele nacht?

Oh, en die bij de vorige woning ook al geluidsoverlast ervaarde van iemand die elke nacht liep te kotsen, ook de hele nacht basgeluiden e.d. creerde, maar wel elke ochtend gewoon naar zijn werk ging?

Ik denk dat je buren een punt hebben met dat je wat over gevoelig bent op geluid...
Misschien wel overgevoelig maar een subwoofer is gewoon irritant ook al staat hij zacht.

Weet niet of je het zelf al ooit mee hebt gemaakt?

Mensen die hun subwoofer aan een TV hebben aangesloten, PC en 24/7 als ze wakker zijn dat ding aan hebben.

Die bas voel je ook op je borst.
Ja
pi_179595929
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 10:24 schreef Cause_Mayhem het volgende:

Aan zijn postgeschiedenis te zien zijn de buren van TS niet de enige die zorgen voor geluidsoverlast. :')

Ik hoor nog liever muziek dan schreeuwende mensen.
pi_179595991
quote:
99s.gif Op maandag 4 juni 2018 10:29 schreef Sanddr het volgende:

[..]

Aan zijn postgeschiedenis te zien zijn de buren van TS niet de enige die zorgen voor geluidsoverlast. :')

Ik hoor nog liever muziek dan schreeuwende mensen.
Hehe , schreeuwende mensen is maar 2x per jaar.

Muziek is 24/7 ;)
Ja
pi_179596124
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2018 10:32 schreef Demon90 het volgende:

[..]

Hehe , schreeuwende mensen is maar 2x per jaar.

Muziek is 24/7 ;)
Het gaat erom dat uit meerdere topics van jou blijkt dat je niet echt een hartelijke relatie met je buren hebt en dat wederzijds begrip ver te zoeken is. Door ze 'terug te pesten' gooi je alleen maar meer olie op het vuur. Hebben we straks wel weer een leuke aflevering van de Rijdende Rechter, maar dat terzijde. :')
pi_179596245
quote:
99s.gif Op maandag 4 juni 2018 10:39 schreef Sanddr het volgende:

[..]

Het gaat erom dat uit meerdere topics van jou blijkt dat je niet echt een hartelijke relatie met je buren hebt en dat wederzijds begrip ver te zoeken is. Door ze 'terug te pesten' gooi je alleen maar meer olie op het vuur. Hebben we straks wel weer een leuke aflevering van de Rijdende Rechter, maar dat terzijde. :')
Klopt maarja ik woon in een stad, en helaas is het gene waar ik nu zit het laagste wat je zult krijgen.

Huren tot ¤600 met huurtoeslag via de woningbouw zijn bijna altijd tokkies. (helaas zit ik hier vast tot ik goed werk heb en meer inkomen)

Mijn ouders wonen in een dorp in een hoekwoning (Koop) daar heb ik nooit gezeik gehad.

Sinds ik in een stad woon is het continue gezeik en ellende.

In een stad wonen heel veel aso's.
Ja
pi_179596488
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2018 10:47 schreef Demon90 het volgende:

[..]

Klopt maarja ik woon in een stad, en helaas is het gene waar ik nu zit het laagste wat je zult krijgen.

Huren tot ¤600 met huurtoeslag via de woningbouw zijn bijna altijd tokkies. (helaas zit ik hier vast tot ik goed werk heb en meer inkomen)

Mijn ouders wonen in een dorp in een hoekwoning (Koop) daar heb ik nooit gezeik gehad.

Wat doe je momenteel voor werk dan? Werk je überhaupt?
Heb ook een keer door ziekte bijna een jaar thuisgezeten en toen had ik een rustige hoekwoning en nog liep ik me om van alles druk te maken in mijn omgeving. Tot ik zelf zoiets had van dude ...... :X

Je komt heel erg over als iemand met tijd teveel.
blablablabla
pi_179596584
Elkaar op blijven fokken :') dit is echt een kutoplossing voor je probleem
pi_179596615
quote:

[..]

Dan is er maar één oplossing: zo snel mogelijk een goede baan vinden en tot die tijd accepteren dat je in een pauperbuurt woont. Op deze manier word/ben je zelf ook zo'n aso. :')
  maandag 4 juni 2018 @ 11:33:45 #67
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_179596964
quote:

[..]

Jij bent in dit verhaal de tokkie.

En als je geluiden hoort die anderen, zoals de agenten in dit verhaal, niet horen kan je beter bij de GGZ aankloppen.

Desalniettemin hoop ik dat je die woofer koopt en ons op de hoogte houdt.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_179596977
quote:
99s.gif Op maandag 4 juni 2018 11:14 schreef Sanddr het volgende:

[..]

Dan is er maar één oplossing: zo snel mogelijk een goede baan vinden en tot die tijd accepteren dat je in een pauperbuurt woont. Op deze manier word/ben je zelf ook zo'n aso. :')
Klopt maar 't is wel frustrerend en ik werk wel ja maar ik werk flexibel op oproepbasis.
Ja
pi_179597811
Arme Bas van Buren. Alleen vanwege je naam teruggepest worden.
pi_179597853
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2018 08:47 schreef Demon90 het volgende:

[..]

Klacht : tokkies met een subwoofer die niet snappen dat lage tonen doordreunen
Heb je al eens met ze geprobeert te je-weet-wel praten?!
  maandag 4 juni 2018 @ 12:10:33 #71
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_179597897
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2018 11:34 schreef Demon90 het volgende:

[..]

Klopt maar 't is wel frustrerend en ik werk wel ja maar ik werk flexibel op oproepbasis.
Ze roepen je dus nooit op.
pi_179597999
quote:
10s.gif Op maandag 4 juni 2018 10:15 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Inderdaad is TS niet het meest heldere licht.
pi_179598192
quote:
3s.gif Op maandag 4 juni 2018 12:08 schreef Krollie het volgende:

[..]

Heb je al eens met ze geprobeert te je-weet-wel praten?!
Ja vaak genoeg
Ja
pi_179602114
Overdag weggaan, zodat je rust krijgt in je hoofd? Dat deed/doe ik nog steeds. Bij mij is het 50% overlast van buren (Arabische jankmuziek, gekrijs van debiele Maroc kids) en 50% geluid van buiten (debiele Maroc kids die schreeuwen, gillen en met stokken op muren en bomen slaan).

Bij geluidsoverlast van muziek doe ik het net zo hard terug, omdat die mensen toch niet gaan veranderen. Geluidsoverlast van buiten kan ik weinig aan doen, omdat mijn woningbouwvereniging geen dubbel glas wilt plaatsen. En nee, ik ga geen bakken met geld investeren in dubbel glas in een sociale huurkrot. :')

Je was toch al recent verhuisd?
  maandag 4 juni 2018 @ 16:10:59 #75
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_179602561
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2018 12:21 schreef Demon90 het volgende:

[..]

Ja vaak genoeg
Waarbij bleek dat die buren geen subwoofer hadden/niet aangesloten was? En ze stelde echt niet de halve nacht muziek/tv te draaien op luidere toon?

Het probleem hier is dat anderen beoordeeld hebben en geen overlast hebben gevonden. Dat jij dat gewoonweg niet geloofd.
Dat jij geloofd dat ze heel sneaky alles in de gaten houden en snel de subwoofer weghalen wanneer nodig.
Dat jij het hebt over een 'onhoorbare' bas die jij wel hoort/voelt. Die niemand anders opmerkt, niemand anders last van heeft. Maar jij wel eist dat het ophoudt, zelfs als die buren stellen gewoon te slapen en helemaal geen geluid te produceren.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')