Dan zitten hun ook in de herriequote:Op maandag 4 juni 2018 10:01 schreef CoolGuy het volgende:
Dus TS heeft geen geld, maar wil voor 277 euro een ´subwoofer´ kopen omdat hij de hele tijd in de herrie zit van de buren met hun lage tonen, en als oplossing daarop wil hij de buren ´terug pakken´ door een subwoofer te kopen waardoor hij alsnog steeds in de herrie zit.
Helder licht, deze TS
...quote:
Als ze slapen zet ik hem natuurlijk aan. Ik zit ook de hele nacht in de herrie hun slapen pas in de ochtend..quote:Op maandag 4 juni 2018 10:15 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
...![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zítten al in de herrie, want het is hun eigen geluidssysteem wat ze aan hebben staan.
Dus dan zit je straks 24 uur in de herrie. Eerst van hun, en als zij klaar zijn van jezelf.quote:Op maandag 4 juni 2018 10:19 schreef Demon90 het volgende:
[..]
Als ze slapen zet ik hem natuurlijk aan. Ik zit ook de hele nacht in de herrie hun slapen pas in de ochtend..
Ben je een troll of ben je gewoon een net zo grote tokkie als je buren?quote:Op maandag 4 juni 2018 10:19 schreef Demon90 het volgende:
[..]
Als ze slapen zet ik hem natuurlijk aan. Ik zit ook de hele nacht in de herrie hun slapen pas in de ochtend..
Nee, maar hun hebben zo'n installatie heb wel eens zin om het terug te doen .quote:Op maandag 4 juni 2018 10:22 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Ben je een troll of ben je gewoon een net zo grote tokkie als je buren?
Misschien wel overgevoelig maar een subwoofer is gewoon irritant ook al staat hij zacht.quote:Op maandag 4 juni 2018 10:24 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Was jij niet degene die vertelde dat politie e.d. niets deden omdat ze niets hoorde? Dat het volgens jou ging om 'onhoorbare' bas waar jij wel last van hebt?
En toen je bij die buren binnen keek er geen subwoofer was/die niet aangesloten was? Net zoals je buren zeiden dat ze helemaal geen muziek aan hadden de hele nacht?
Oh, en die bij de vorige woning ook al geluidsoverlast ervaarde van iemand die elke nacht liep te kotsen, ook de hele nacht basgeluiden e.d. creerde, maar wel elke ochtend gewoon naar zijn werk ging?
Ik denk dat je buren een punt hebben met dat je wat over gevoelig bent op geluid...
Aan zijn postgeschiedenis te zien zijn de buren van TS niet de enige die zorgen voor geluidsoverlast.quote:Op maandag 4 juni 2018 10:24 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Was jij niet degene die vertelde dat politie e.d. niets deden omdat ze niets hoorde? Dat het volgens jou ging om 'onhoorbare' bas waar jij wel last van hebt?
En toen je bij die buren binnen keek er geen subwoofer was/die niet aangesloten was? Net zoals je buren zeiden dat ze helemaal geen muziek aan hadden de hele nacht?
Oh, en die bij de vorige woning ook al geluidsoverlast ervaarde van iemand die elke nacht liep te kotsen, ook de hele nacht basgeluiden e.d. creerde, maar wel elke ochtend gewoon naar zijn werk ging?
Ik denk dat je buren een punt hebben met dat je wat over gevoelig bent op geluid...
Hehe , schreeuwende mensen is maar 2x per jaar.quote:Op maandag 4 juni 2018 10:29 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Aan zijn postgeschiedenis te zien zijn de buren van TS niet de enige die zorgen voor geluidsoverlast.
Ik hoor nog liever muziek dan schreeuwende mensen.
Het gaat erom dat uit meerdere topics van jou blijkt dat je niet echt een hartelijke relatie met je buren hebt en dat wederzijds begrip ver te zoeken is. Door ze 'terug te pesten' gooi je alleen maar meer olie op het vuur. Hebben we straks wel weer een leuke aflevering van de Rijdende Rechter, maar dat terzijde.quote:Op maandag 4 juni 2018 10:32 schreef Demon90 het volgende:
[..]
Hehe , schreeuwende mensen is maar 2x per jaar.
Muziek is 24/7
Klopt maarja ik woon in een stad, en helaas is het gene waar ik nu zit het laagste wat je zult krijgen.quote:Op maandag 4 juni 2018 10:39 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Het gaat erom dat uit meerdere topics van jou blijkt dat je niet echt een hartelijke relatie met je buren hebt en dat wederzijds begrip ver te zoeken is. Door ze 'terug te pesten' gooi je alleen maar meer olie op het vuur. Hebben we straks wel weer een leuke aflevering van de Rijdende Rechter, maar dat terzijde.
Wat doe je momenteel voor werk dan? Werk je überhaupt?quote:Op maandag 4 juni 2018 10:47 schreef Demon90 het volgende:
[..]
Klopt maarja ik woon in een stad, en helaas is het gene waar ik nu zit het laagste wat je zult krijgen.
Huren tot ¤600 met huurtoeslag via de woningbouw zijn bijna altijd tokkies. (helaas zit ik hier vast tot ik goed werk heb en meer inkomen)
Mijn ouders wonen in een dorp in een hoekwoning (Koop) daar heb ik nooit gezeik gehad.
Sinds ik in een stad woon is het continue gezeik en ellende.
In een stad wonen heel veel aso's.
Dan is er maar één oplossing: zo snel mogelijk een goede baan vinden en tot die tijd accepteren dat je in een pauperbuurt woont. Op deze manier word/ben je zelf ook zo'n aso.quote:Op maandag 4 juni 2018 10:47 schreef Demon90 het volgende:
[..]
Klopt maarja ik woon in een stad, en helaas is het gene waar ik nu zit het laagste wat je zult krijgen.
Huren tot ¤600 met huurtoeslag via de woningbouw zijn bijna altijd tokkies. (helaas zit ik hier vast tot ik goed werk heb en meer inkomen)
Mijn ouders wonen in een dorp in een hoekwoning (Koop) daar heb ik nooit gezeik gehad.
Jij bent in dit verhaal de tokkie.quote:Op maandag 4 juni 2018 10:47 schreef Demon90 het volgende:
[..]
Klopt maar 't is wel frustrerend en ik werk wel ja maar ik werk flexibel op oproepbasis.quote:Op maandag 4 juni 2018 11:14 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Dan is er maar één oplossing: zo snel mogelijk een goede baan vinden en tot die tijd accepteren dat je in een pauperbuurt woont. Op deze manier word/ben je zelf ook zo'n aso.
Heb je al eens met ze geprobeert te je-weet-wel praten?!quote:Op maandag 4 juni 2018 08:47 schreef Demon90 het volgende:
[..]
Klacht : tokkies met een subwoofer die niet snappen dat lage tonen doordreunen
Ze roepen je dus nooit op.quote:Op maandag 4 juni 2018 11:34 schreef Demon90 het volgende:
[..]
Klopt maar 't is wel frustrerend en ik werk wel ja maar ik werk flexibel op oproepbasis.
Inderdaad is TS niet het meest heldere licht.quote:Op maandag 4 juni 2018 10:15 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
...![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zítten al in de herrie, want het is hun eigen geluidssysteem wat ze aan hebben staan.
Ja vaak genoegquote:Op maandag 4 juni 2018 12:08 schreef Krollie het volgende:
[..]
Heb je al eens met ze geprobeert te je-weet-wel praten?!
Waarbij bleek dat die buren geen subwoofer hadden/niet aangesloten was? En ze stelde echt niet de halve nacht muziek/tv te draaien op luidere toon?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |