Ik twijfel of jou oplossing werkt.quote:Op maandag 4 juni 2018 09:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik zou zeggen duik er eens in. Klinkt als een betere investering dan je oorspronkelijke debiele plan.
Ja dan helpen aankopen van ruim ¤200 ook niet bepaald he. Koop trouwens gewoon een trompet en ga dat leren bespelen.quote:Op maandag 4 juni 2018 09:05 schreef Demon90 het volgende:
[..]
Zit er niet in, te weinig spaargeld voor.
Omdat hun hem niet zullen uitzetten denk je?quote:Op maandag 4 juni 2018 09:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
En ik weet zeker dat die van jou niet gaat werken
Hahaha een trompet is ook duur.quote:Op maandag 4 juni 2018 09:11 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ja dan helpen aankopen van ruim ¤200 ook niet bepaald he. Koop trouwens gewoon een trompet en ga dat leren bespelen.
Waarom zou hij dat naakt doen?quote:Op maandag 4 juni 2018 09:26 schreef C.L.Werner het volgende:
Naakt foto's van zijn vrouw versrpreiden
Vast niet.quote:Op maandag 4 juni 2018 09:34 schreef Demon90 het volgende:
[..]
De oplossingen van C.L.Werner zullen ook niet werken he
Hoorde je binnen het nummer dan?quote:Op maandag 4 juni 2018 09:34 schreef Sanddr het volgende:
Ik heb ook ervaring gehad met geluidsoverlast en bij dat soort lui wil het helaas niet doordringen dat anderen last hebben van hun herrie metal of Nederlandse palingmuziek. Wij zijn gewoon continu de politie blijven bellen, totdat zij het ook zat waren en die tokkies dreigden met een prent. Mochten ze daarna overlast blijven veroorzaken dan zouden ze hun muziekinstallatie in beslag nemen.
We hoorden praktisch alle frequenties van elk nummer.quote:Op maandag 4 juni 2018 09:48 schreef Demon90 het volgende:
[..]
Hoorde je binnen het nummer dan?
Want vaak hoor je alleen het gezoem van bass of de bas zelf.
Ja oke maar de politie hoort niet altijd alle frequentiesquote:Op maandag 4 juni 2018 09:50 schreef Sanddr het volgende:
[..]
We hoorden praktisch alle frequenties van elk nummer.
Heb je het nu over hun radio communicatie dinges of over de muziek?quote:Op maandag 4 juni 2018 09:51 schreef Demon90 het volgende:
[..]
Ja oke maar de politie hoort niet altijd alle frequenties
De muziek, wij horen alleen de bas van hunquote:Op maandag 4 juni 2018 09:54 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Heb je het nu over hun radio communicatie dinges of over de muziek?
quote:Op maandag 4 juni 2018 09:55 schreef Demon90 het volgende:
[..]
De muziek, wij horen / voelen alleen de bas van hun
Dat maakt toch niet uit? Als je er last van hebt kun je altijd bellen.quote:Op maandag 4 juni 2018 09:55 schreef Demon90 het volgende:
[..]
De muziek, wij horen alleen de bas van hun
Soms ook het nummer metal muziek ja.quote:Op maandag 4 juni 2018 09:56 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit? Als je er last van hebt kun je altijd bellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |