Ja Ieren zijn erg leuk, ben ik mee eens.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:22 schreef Cee het volgende:
[..]
It’s feckin’ gorgeous and so is the weather.![]()
Morgen ritje over de Wild Atlantic Way langs Sleave league en nog wat dingessen en dattum. En ieren zijn echt mijn favoriete mensen ooit (na jullie natuurlijk).
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij nog taakjes waarbij ijsbeer kan helpen?
Wat tof!quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:22 schreef Cee het volgende:
[..]
It’s feckin’ gorgeous and so is the weather.![]()
Morgen ritje over de Wild Atlantic Way langs Sleave league en nog wat dingessen en dattum. En ieren zijn echt mijn favoriete mensen ooit (na jullie natuurlijk).
Fokkers helpen Fokkers.quote:
Nog niet, de harigste wezens daar zijn schapen.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:27 schreef ato het volgende:
[..]
Ja Ieren zijn erg leuk, ben ik mee eens.
Leuke baardmannen gezien daar?
Als je er zo eentje vindt neem maar mee!quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Nog niet, de harigste wezens daar zijn schapen.
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:41 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja. inderdaad. REDEFINE ROSJEEEee WHERE YOU AT
[ afbeelding ]
Ze zijn echt zo aardig, zo grappig, zo behulpzaam. Er zullen vast wel rotte appels tussen zitten maar ik ben in heel m’n leven nog geen klote-Ier tegengekomen. Zelfs niet die ene die ooit een wielklem gaf. Daar betaalden we lachend onze boete aan.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat tof!
Die mensen lijken me zo leuk, jij bevestigt het
Lijkt 50% op die van eh, welk land op ESF dit jaar, die viking waarbij het lied niet tot een hoogtepunt kwamquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je er zo eentje vindt neem maar mee!
https://www.instagram.com/gwilymcpugh/
Ya laddies missed some mad banter.quote:
Ik heb je wel opgenoemdquote:
Er was één eerste blik op die link nodig en mijn brein deed meteen FREEZE THE ARROW IN THE AIIIIIIR.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je er zo eentje vindt neem maar mee!
https://www.instagram.com/gwilymcpugh/
Sorrie.quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Er was één eerste blik op die link nodig en mijn brein deed meteen FREEZE THE ARROW IN THE AIIIIIIR.
Oh dat zong ie dus.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Er was één eerste blik op die link nodig en mijn brein deed meteen FREEZE THE ARROW IN THE AIIIIIIR.
quote:
Toch wel onhandig als je niet genoemd wil worden als je niet aanwezig bent?quote:Op donderdag 17 mei 2018 00:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zeg hé, mij zijdelings een beetje noemen in een topic terwijl ik in geen velden of wegen te bekennen ben.
Rogers postarchiefquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Toch wel onhandig als je niet genoemd wil worden als je niet aanwezig bent?![]()
Maar nu was ik aanwezig, alleen met vertraging.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Toch wel onhandig als je niet genoemd wil worden als je niet aanwezig bent?![]()
Freeze the air open the air dacht ik. Vond ik al zo vreemd.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht in den beginne dat ie Freezy air or windy air zong.
Jaquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lijkt 50% op die van eh, welk land op ESF dit jaar, die viking waarbij het lied niet tot een hoogtepunt kwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |