Met jou er in? Mooie reden om hem eens aan te doen.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:13 schreef Greys het volgende:
Zal morgen foto maken van de jurk. Die ik nooit aan heb gedurfd
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:13 schreef Greys het volgende:
quote:
Ik dacht dat je het uitspreekt als Shaneequa.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Engels sterrenbeeld vissen. Paaisies.
Maar op zijn Jambers (is dat voor jouw tijd?) Piskus vind ik ook wel heel leuk
Ben benieuwd. Waarom heb je het nooit gedragen?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:13 schreef Greys het volgende:
Ja die moet het zijn! Je hebt hem ooit laten zien.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh! Ik denk dat je dat poederroze jurkje bedoelt waar ik zo verliefd op was omdat ie er zo mooi uit zag op de hanger.Heb hem nooit aangehad. En heb hem nog steeds..
How is Ireland, my dear?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het uitspreekt als Shaneequa.
Greys en ijsbeer, ik geniet van jullie groente- en fruitperikelen.
Jij hebt me live aanschouwd in een roze indianenjurkie. Dat steeds afzakte en dus maar met veiligheidsspelden aan m'n bh vastmaakte. Dat ik dat wél aandurfde en die andere niet slaat echt nergens opquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Met jou er in? Mooie reden om hem eens aan te doen.
Edit:![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Omdat ik hem te borsterig vond als ik hem aan deed geloof ik.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:15 schreef ato het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Waarom heb je het nooit gedragen?
Dahlinnnnquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Soms durf je bij de een wat meer dan bij de ander. No pun intendedquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij hebt me live aanschouwd in een roze indianenjurkie. Dat steeds afzakte en dus maar met veiligheidsspelden aan m'n bh vastmaakte. Dat ik dat wél aandurfde en die andere niet slaat echt nergens op![]()
Top avond was dat.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij hebt me live aanschouwd in een roze indianenjurkie. Dat steeds afzakte en dus maar met veiligheidsspelden aan m'n bh vastmaakte. Dat ik dat wél aandurfde en die andere niet slaat echt nergens op![]()
Dat was bij een drukke meetquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Soms durf je bij de een wat meer dan bij de ander. No pun intended
Te sexy zei je destijds geloof ik.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ik hem te borsterig vond als ik hem aan deed geloof ik.
Nu ben ik wel heel nieuwsgierigquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ik hem te borsterig vond als ik hem aan deed geloof ik.
It’s feckin’ gorgeous and so is the weather.quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Uiteraard, weinig raars gezien.![]()
Al moet ik wel eerlijk zeggen dat ik het forum op kwam, deze TT begon te lezen en dacht: "WTF is er nu weer gebeurd‽"
Ik ben me er soms ineens te bewust van en dan vind ik ze stom en heb ik het idee dat als ik iets aan heb waarin je ze vrij aardig ziet dat iedereen dan eerst een stel borsten ergens ziet binnenkomen en dat tien minuten later de rest van mij binnenkomtquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Te sexy zei je destijds geloof ik.
Borsterig. Dat woord![]()
Feckin'quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:22 schreef Cee het volgende:
[..]
It’s feckin’ gorgeous and so is the weather.![]()
Morgen ritje over de Wild Atlantic Way langs Sleave league en nog wat dingessen en dattum. En ieren zijn echt mijn favoriete mensen ooit (na jullie natuurlijk).
Oi! Gal! How's it goin' over there?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij hengelde mij ook binnen.quote:
Als je lang bent ziet iedereen je toch al de kamer binnenkomenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben me er soms ineens te bewust van en dan vind ik ze stom en heb ik het idee dat als ik iets aan heb waarin je ze vrij aardig ziet dat iedereen dan eerst een stel borsten ergens ziet binnenkomen en dat tien minuten later de rest van mij binnenkomt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |