quote:Op donderdag 31 mei 2018 03:18 schreef sp3c het volgende:
true that
ik wil wel eens een donerschotel maar dat is duurder dus vraag ik om een kapsalon zonder kaas en gewoon alles gescheiden van elkaar
raken ze in de war
De teringquote:Op donderdag 31 mei 2018 03:21 schreef I. het volgende:
Ik bestelde laatst turkse pizza, lijkt er alleen op dat ze steeds luier worden, ze hadden gewoon zo'n lege turkse pizza dubbelgevouwen op een kartonnen bordje gelegd, en alle vlees en salade er naast gegooid.
Nog net geen post-it er bij met; 'Zoek de rest zelf maar uit'
damn als je het zelf op moet gaan zitten bouwen dan moet het ook goedkoper zijn hoorquote:Op donderdag 31 mei 2018 03:21 schreef I. het volgende:
Ik bestelde laatst turkse pizza, lijkt er alleen op dat ze steeds luier worden, ze hadden gewoon zo'n lege turkse pizza dubbelgevouwen op een kartonnen bordje gelegd, en alle vlees en salade er naast gegooid.
Nog net geen post-it er bij met; 'Zoek de rest zelf maar uit'
Als ze daaraan gaan beginnen sta je over een jaar zelf het schaap te slachten en te roosterenquote:Op donderdag 31 mei 2018 03:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
damn als je het zelf op moet gaan zitten bouwen dan moet het ook goedkoper zijn hoor
Weet je in ieder geval dat je vlees vers is en niet overgebleven restjes van vorige maandquote:Op donderdag 31 mei 2018 03:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ze daaraan gaan beginnen sta je over een jaar zelf het schaap te slachten en te roosteren
quote:
een echte koning wil helemaal niets weten over zijn vleesquote:Op donderdag 31 mei 2018 03:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Weet je in ieder geval dat je vlees vers is en niet overgebleven restjes van vorige maand
Ik ben dan ook maar de hofnarquote:Op donderdag 31 mei 2018 03:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
een echte koning wil helemaal niets weten over zijn vlees
gewoon neerzetten en opeten
Dat dan wel weer.quote:Op donderdag 31 mei 2018 03:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Weet je in ieder geval dat je vlees vers is en niet overgebleven restjes van vorige maand
dan is voorzichtigheid de sleutelquote:
Hier moest ik net ook aan denkenquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2018 03:36 schreef I. het volgende:
[..]
Het Hofnarretje, waar de logeerpartijtjes het daglicht niet konden verdragen.
Ik heb er een paar keer oude reclame borden van gezien in een kroeg. Daar ken ik het van.quote:Op donderdag 31 mei 2018 03:37 schreef devzero het volgende:
Nooit gerookt, maar was toch wel een bekend merk
wikipedia:quote:Op donderdag 31 mei 2018 03:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb er een paar keer oude reclame borden van gezien in een kroeg. Daar ken ik het van.
1990, het jaar dat aloa afstudeerde van het mboquote:Na de Tweede Wereldoorlog hebben de Hofnarfabrieken nog geruime tijd bestaan, maar geleidelijk ging het minder en in 1990 werd de productie gestaakt.
Dat was nog van voor mijn tijdquote:Op donderdag 31 mei 2018 03:46 schreef devzero het volgende:
[..]
wikipedia:
[..]
1990, het jaar dat aloa afstudeerde van het mbo
Da's pas een malle jongenquote:Op donderdag 31 mei 2018 04:02 schreef devzero het volgende:
Hij doet me een beetje aan possetje denken
quote:Op donderdag 31 mei 2018 03:30 schreef sp3c het volgende:
en als je moet schijten gaat de kok zijn kop eraf
Tsjaquote:Op donderdag 31 mei 2018 04:10 schreef DerRabbit het volgende:
Ik weet ineens weer waarom ik zijn videos altijd links liet liggen
Net ook gedaan inderdaad. En ik heb geeneens een laptop, kun je nagaan.quote:Op donderdag 31 mei 2018 04:11 schreef devzero het volgende:
Ja, 2 zijn leuk, maar daarna gooi je je laptop uit het raam
quote:Op donderdag 31 mei 2018 04:12 schreef I. het volgende:
[..]
Net ook gedaan inderdaad. En ik heb geeneens een laptop, kun je nagaan.
Voor sommige mensen zijn het perfecte computers, alleen zo beperkt als je ook maar iets meer wil dan de meest essentiële dingen.quote:
Debian bedoel je?quote:Op donderdag 31 mei 2018 04:28 schreef DerRabbit het volgende:
Ubuntu lijkt toch qua interface beetje op defiant? Of heb ik nu iets verkeerds voor me.
Ik heb werkelijk geen flauw idee.quote:Op donderdag 31 mei 2018 04:30 schreef devzero het volgende:
Wat voor window manager komt er tegenwoordig bij ubuntu of debian? Ik gebruik tegenwoordig xfce (erg minimaal) bij mijn gentoo installaties
Ik draai iig. Ubuntu artful, met cinnamon blijkbaar.quote:Op donderdag 31 mei 2018 04:30 schreef devzero het volgende:
Wat voor window manager komt er tegenwoordig bij ubuntu of debian? Ik gebruik tegenwoordig xfce (erg minimaal) bij mijn gentoo installaties
Je bent er weer lekker vroeg bijquote:
slaapzequote:Op donderdag 31 mei 2018 04:47 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga nog maar even uurtje plat voordat ik weer richting de arbeit kan.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 05:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
"Toevallig" is Mark ook net weer online wanneer jij online komt, net als gister. Wie behoort nog meer tot jouw kliekje?
het zou duidelijk te zien moeten zijn als iemand een kloon is van een ander alleen door postgedrag en zijn/haar manier van overkomenquote:
Dankjequote:Op donderdag 31 mei 2018 05:43 schreef Limoentjuh het volgende:
en ik denk niet dat mark en ik hetzelfde overkomen
je kan rekenenquote:Op donderdag 31 mei 2018 06:07 schreef Limoentjuh het volgende:
In 24 uur zitten dan ook maar 1440 minuten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
geen werk vandaag?quote:Op donderdag 31 mei 2018 07:45 schreef Limoentjuh het volgende:
Oke. 6000 gehaald en nou even naar buiten
oh okquote:Op donderdag 31 mei 2018 08:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
was gisteren van Maastricht naar Eindhoven gegaan. daar blijven slapen en nu naar Amsterdam
quote:Op donderdag 31 mei 2018 09:37 schreef Limoentjuh het volgende:
tetten gaat vandaag langzamer lijkt het
juist niet.quote:Op donderdag 31 mei 2018 09:37 schreef Limoentjuh het volgende:
tellen gaat vandaag langzamer lijkt het
fijne dagquote:Op donderdag 31 mei 2018 09:44 schreef Limoentjuh het volgende:
oke ik stop ermee voor nu, Veel plezier en tot straks
quote:
haha 7 uur geslapen. Als een blokquote:Op donderdag 31 mei 2018 11:13 schreef I. het volgende:
Jeetje. Haagsie, denk je een beetje aan je geestelijke gesteldheid?
Ja dat is wel lekker maar dat donkere is niksquote:Op donderdag 31 mei 2018 11:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wil je geen verkoeling broeder Flippa?
Hier net ook jaquote:
ja niet te zuinigquote:Op donderdag 31 mei 2018 11:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hier net ook ja
Is de regen al losgebarsten daar?
Hier stond de tuin onder.![]()
Gister nog geharkt.
quote:
het echt warme zomerweer is nu toch wel voorbijquote:Op donderdag 31 mei 2018 11:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
Dan is het straks ook weer gewoon bewolkt en niet zo donker.
Ja vind ik niet zo erg evenquote:Op donderdag 31 mei 2018 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
het echt warme zomerweer is nu toch wel voorbij
weinig meer te winnen of te verliezen hèquote:
jepquote:Op donderdag 31 mei 2018 11:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
weinig meer te winnen of te verliezen hè
netjesquote:Op donderdag 31 mei 2018 12:03 schreef noodgang het volgende:
Ik heb vanochtend mezelf toch nog even de top 10 ingewerkt
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |