quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:03 schreef devzero het volgende:
Als homijn het post, klinkt het ineens een stuk beter
quote:
plut kaatje!quote:
Wat vertel je mei nou?!?!?!quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2018 23:32 schreef Nattekat het volgende:
Hij heeft zijn zinnetje weer kunnen roepen
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoeft het er niet mee eens te zijn natuurlijk
Waar was je nou?quote:
237 maar, schiet niet opquote:Op woensdag 30 mei 2018 23:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
dit wordt niks meer met mijn dagcijfers
?quote:
Binnen? Zou ik voor tekenenquote:
Aysen is een mongoolquote:
24.5 hier, alles open al uren, centrale ventilatie op vol gezet maar het trekt voor geen meter door. Als het morgenochtend 24 is mag ik blij zijnquote:
Hier het zelfde. 25 graden hier.quote:Op donderdag 31 mei 2018 01:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
24.5 hier, alles open al uren, centrale ventilatie op vol gezet maar het trekt voor geen meter door. Als het morgenochtend 24 is mag ik blij zijn
zeg dat, anders had ik er lang in gelegenquote:
Goede airco.quote:
Alleen slaapkamer met deur dichtquote:
Blijf ik lang goedquote:Op donderdag 31 mei 2018 01:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
goed zo , nu in een koelcel transformeren.
dan kan je beter jezelf inblikken, blijf je nog langer goedquote:
Vacuum verpakken, net als een rookworst.quote:Op donderdag 31 mei 2018 01:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan kan je beter jezelf inblikken, blijf je nog langer goed
In een blik bier danquote:Op donderdag 31 mei 2018 01:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan kan je beter jezelf inblikken, blijf je nog langer goed
had vannacht nog een plastic omhulsel om mijn rookworstquote:
Gaat wel redelijk snel omhoog, zet hem uit als ik ga slapen want hij maakt hettie en is niet fijn maar hele huis is nog warm. Maar.voor nu best lekker ja.quote:Op donderdag 31 mei 2018 01:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
17 graden, daar zou ik nu wel in kunnen slapen.
Slapen met een airco is sowieso kut vind ik.quote:Op donderdag 31 mei 2018 02:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Gaat wel redelijk snel omhoog, zet hem uit als ik ga slapen want hij maakt hettie en is niet fijn maar hele huis is nog warm. Maar.voor nu best lekker ja.
Jij ook zoquote:
Met deze wel iig met goede climate control mss niet.quote:Op donderdag 31 mei 2018 02:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Slapen met een airco is sowieso kut vind ik.
Niet je hele koelkast vol met bier hebben liggenquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2018 02:19 schreef -sabine- het volgende:
GN
Ik hrb nog 70 punten nodig voor mijn felbegeerde 16e plek.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 02:19 schreef -sabine- het volgende:
GN
Moentjuh geef ik ook wel een goede kans. Die zegt wel dat ze niet meer fanatiek gaat doen maar die zou op halve kracht nog hoge ogen gooienquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2018 02:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Moentjuh geef ik ook wel een goede kans. Die zegt wel dat ze niet meer fanatiek gaat doen maar die zou op halve kracht nog hoge ogen gooien
16 is van mij!quote:Op donderdag 31 mei 2018 02:19 schreef -sabine- het volgende:
GN
Wel zorgen dat er een dodetopicspel mogelijk is, anders wordt het niks.quote:Op donderdag 31 mei 2018 02:24 schreef I. het volgende:
[..]
Ik doe m'n best niet meer, heb ik het te druk voor met m'n eigen forumpie
quote:Op donderdag 31 mei 2018 02:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wel zorgen dat er een dodetopicspel mogelijk is, anders wordt het niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ik heb buiten de eerste 2 dagen ook niet meer echt mijn best gedaan. Maar ik merk dat ik veel op 'automatische piloot' ga posten toch. Op loze momentjes je telefoon pakken en even wat posts erin gooien. Het lijkt me beter dat ik dit gewoon ga behandelen als een slowchat.quote:Op donderdag 31 mei 2018 02:24 schreef I. het volgende:
[..]
Ik doe m'n best niet meer, heb ik het te druk voor met m'n eigen forumpie
quote:Op donderdag 31 mei 2018 02:29 schreef DerRabbit het volgende:
Zou ik mijn de 10de plek nog kunnen halen?
quote:Op donderdag 31 mei 2018 02:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb buiten de eerste 2 dagen ook niet meer echt mijn best gedaan. Maar ik merk dat ik veel op 'automatische piloot' ga posten toch. Op loze momentjes je telefoon pakken en even wat posts erin gooien. Het lijkt me beter dat ik dit gewoon ga behandelen als een slowchat.
En af en toe een spamaanval natuurlijk, goed om je energie in kwijt te kunnen.
Ja, als je er wat moeite in stopt.quote:Op donderdag 31 mei 2018 02:29 schreef DerRabbit het volgende:
Zou ik mijn de 10de plek nog kunnen halen?
Ik heb het altijd eigenlijk al behandeld als SCquote:Op donderdag 31 mei 2018 02:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb buiten de eerste 2 dagen ook niet meer echt mijn best gedaan. Maar ik merk dat ik veel op 'automatische piloot' ga posten toch. Op loze momentjes je telefoon pakken en even wat posts erin gooien. Het lijkt me beter dat ik dit gewoon ga behandelen als een slowchat.
En af en toe een spamaanval natuurlijk, goed om je energie in kwijt te kunnen.
Daarom heb je ook geen podiumplek.quote:Op donderdag 31 mei 2018 02:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb het altijd eigenlijk al behandeld als SC
SC'en doe ik sowieso wel, maar ik ben er ook heel vaak mee bezig geweest om echt punten te pakken.quote:Op donderdag 31 mei 2018 02:32 schreef I. het volgende:
[..]Ja, dat doe ik dus ook. Gewoon SC'en hier.
Dat en ik ben pas later ingesprongenquote:Op donderdag 31 mei 2018 02:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daarom heb je ook geen podiumplek.
Ik niet.quote:Op donderdag 31 mei 2018 02:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
SC'en doe ik sowieso wel, maar ik ben er ook heel vaak mee bezig geweest om echt punten te pakken.
Ik werd ook gewoon derde toen ik op de 15e of zo mee ging doen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 02:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat en ik ben pas later ingesprongen
Slap excuus dus gewoonquote:Op donderdag 31 mei 2018 02:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik werd ook gewoon derde toen ik op de 15e of zo mee ging doen.
Komt door je fokked op bioritmequote:Op donderdag 31 mei 2018 02:38 schreef I. het volgende:
Ik sta ook gewoon 5e terwijl ik bijna twee weken weg ben geweest.
Van die klassieke gevallen waar je op het moment zelf denk dat het de juiste beslissing is, maar er achteraf toch best wel flink spijt van hebt.quote:Op donderdag 31 mei 2018 02:40 schreef sp3c het volgende:
al moet ik zeggen dat we met ijshockey een keer vierde zijn geworden omdat we geen reet gaven om de bronzen medaille en toen maar in de hoerenbuurt zijn gaan trollen met veel te veel drank op
achteraf had ik die toch graag gewonnen
Zó kut! Dat je de halve pot weer kan borstelen omdat het blijft kleven.quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2018 02:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Al vrees ik dat ik volgend seizoen ook vast wel weer een paar bolkaanvallen zal krijgen. Lekker dwarsliggen, daar houd ik op z'n tijd wel van.
Trollen +1quote:Op donderdag 31 mei 2018 02:43 schreef sp3c het volgende:
de hoerenbuurt trollen is ook altijd +1 lijkt me
meer vezels, minder vettigheidquote:Op donderdag 31 mei 2018 02:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zó kut! Dat je de halve pot weer kan borstelen omdat het blijft kleven.
welke hoerenbuurt was dat?quote:Op donderdag 31 mei 2018 02:43 schreef sp3c het volgende:
de hoerenbuurt trollen is ook altijd +1 lijkt me
in de buurt van Praag, exacte stad weet ik niet meerquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2018 02:58 schreef sp3c het volgende:
komt het lokale buurtpropagandasuffertje je nog interviewn ook want het is bijzonder
'goed stadion he, zo groot is die van jullie niet toch, echt mooi he?' gewoon in het Nederlands ja
'ja nee monneer wij hebben uberhaupt geen stadions meer zonder dak dus weet ik veel joh'
mooi dat je volgende dag in een nog groter stadion met dak speelt
mooi he?
ja mooi
#goedetijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prachtig, prachtig!
quote:Op donderdag 31 mei 2018 03:03 schreef I. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prachtig, prachtig!
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
quote:
Die zijn dan ook echt smerigquote:Op donderdag 31 mei 2018 03:14 schreef sp3c het volgende:
als je tegen dracula zegt dat je chinees wil eten besteld hij een kapsalon
terwijl hij die sompige patatjes gewoon echt goor vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |