quote:Op donderdag 31 mei 2018 03:18 schreef sp3c het volgende:
true that
ik wil wel eens een donerschotel maar dat is duurder dus vraag ik om een kapsalon zonder kaas en gewoon alles gescheiden van elkaar
raken ze in de war
De teringquote:Op donderdag 31 mei 2018 03:21 schreef I. het volgende:
Ik bestelde laatst turkse pizza, lijkt er alleen op dat ze steeds luier worden, ze hadden gewoon zo'n lege turkse pizza dubbelgevouwen op een kartonnen bordje gelegd, en alle vlees en salade er naast gegooid.
Nog net geen post-it er bij met; 'Zoek de rest zelf maar uit'
damn als je het zelf op moet gaan zitten bouwen dan moet het ook goedkoper zijn hoorquote:Op donderdag 31 mei 2018 03:21 schreef I. het volgende:
Ik bestelde laatst turkse pizza, lijkt er alleen op dat ze steeds luier worden, ze hadden gewoon zo'n lege turkse pizza dubbelgevouwen op een kartonnen bordje gelegd, en alle vlees en salade er naast gegooid.
Nog net geen post-it er bij met; 'Zoek de rest zelf maar uit'
Als ze daaraan gaan beginnen sta je over een jaar zelf het schaap te slachten en te roosterenquote:Op donderdag 31 mei 2018 03:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
damn als je het zelf op moet gaan zitten bouwen dan moet het ook goedkoper zijn hoor
Weet je in ieder geval dat je vlees vers is en niet overgebleven restjes van vorige maandquote:Op donderdag 31 mei 2018 03:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ze daaraan gaan beginnen sta je over een jaar zelf het schaap te slachten en te roosteren
quote:
een echte koning wil helemaal niets weten over zijn vleesquote:Op donderdag 31 mei 2018 03:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Weet je in ieder geval dat je vlees vers is en niet overgebleven restjes van vorige maand
Ik ben dan ook maar de hofnarquote:Op donderdag 31 mei 2018 03:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
een echte koning wil helemaal niets weten over zijn vlees
gewoon neerzetten en opeten
Dat dan wel weer.quote:Op donderdag 31 mei 2018 03:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Weet je in ieder geval dat je vlees vers is en niet overgebleven restjes van vorige maand
dan is voorzichtigheid de sleutelquote:
Hier moest ik net ook aan denkenquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2018 03:36 schreef I. het volgende:
[..]
Het Hofnarretje, waar de logeerpartijtjes het daglicht niet konden verdragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |