Ja, waardeloos. En ook dat het niet van boven naar beneden is maar in blokjes van vier, zodat ook niet meteen duidelijk is wat de volgorde is. Ik snap dat soort dingen niet. Vier jaar geleden bijvoorbeeld was het volgens mij allemaal duidelijk maar het moet elke keer weer anders.quote:Op maandag 28 mei 2018 10:14 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Wat een top website van Roland Garros. Bij alle wedstrijden "upcoming" neerzetten i.p.v. een tijdsindicatie.
Hier staat het iets duidelijker:quote:Op maandag 28 mei 2018 10:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, waardeloos. En ook dat het niet van boven naar beneden is maar in blokjes van vier, zodat ook niet meteen duidelijk is wat de volgorde is. Ik snap dat soort dingen niet. Vier jaar geleden bijvoorbeeld was het volgens mij allemaal duidelijk maar het moet elke keer weer anders.
Joh, laat maar.quote:Op maandag 28 mei 2018 10:54 schreef MaLo het volgende:
[..]
Hier staat het iets duidelijker:
https://www.rolandgarros.(...)may-28-roland-garros
Te donker hequote:
Gebruik dan flashscore ofzo, daar heb je een veel beter overzicht, inclusief statistieken en tijdsindicatie. Alleen de echt specifieke slamtracker-statistieken heb je daar niet.quote:Op maandag 28 mei 2018 10:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, waardeloos. En ook dat het niet van boven naar beneden is maar in blokjes van vier, zodat ook niet meteen duidelijk is wat de volgorde is. Ik snap dat soort dingen niet. Vier jaar geleden bijvoorbeeld was het volgens mij allemaal duidelijk maar het moet elke keer weer anders.
quote:
Oké, ik ga kijken, bedankt.quote:Op maandag 28 mei 2018 13:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gebruik dan flashscore ofzo, daar heb je een veel beter overzicht, inclusief statistieken en tijdsindicatie. Alleen de echt specifieke slamtracker-statistieken heb je daar niet.
Serieus of grapje?quote:Op maandag 28 mei 2018 13:41 schreef MaLo het volgende:
Zo, heerlijk weer om lekker binnen te zitten en tennis te kijken.
[...]
Serieus. Het is hier in de tuin zelfs in de schaduw zweten. En in huis is het een comfortabele 24 graden.quote:
O, zo. Ik ben net even naar et strand geweest. Met water in de buurt is het wel uit te houden, maar verder is het wel warm ja.quote:Op maandag 28 mei 2018 13:46 schreef MaLo het volgende:
[..]
Serieus. Het is hier in de tuin zelfs in de schaduw zweten. En in huis is het een comfortabele 24 graden.
quote:Op maandag 28 mei 2018 14:08 schreef BobW het volgende:
GSM Trungelliti
Mooi verhaal die Trungelliti. Er hadden zich gisteren te weinig lucky losers ingeschreven, maar er kwam nog een plek vrij omdat Kyrgios zich terugtrok voor het toernooi. Als Griekspoor zich bijvoorbeeld had ingeschreven op zondagochtend, had hij de plek van Kyrgios kunnen overnemen (en geld kunnen verdienen) ook al verloor Griekspoor al in de eerste ronde van de kwalificatie.
Dat heeft niemand gedaan dus maandagochtend een nieuwe kans. Gunneswaran had qua ranking de eerste kans, maar die had zich al ingeschreven voor een Challenger in Vicenza waar hij niet meer onderuit kon komen. De volgende was Trungelliti, maar die zat ondertussen al in Barcelona. Hij heeft dus gisteren 8 uur in de auto gezeten om gisteravond om 23:50 uur aan te komen in Parijs om vandaag om 11 uur te beginnen tegen Tomic.
En nu wint hij van Tomic en verdient al ¤79.000, bijna drie keer zoveel als hij dit jaar tot nu toe heeft verdiend.
Dat zijn allemaal immigranten?quote:
Hij heeft het flink moeilijk ja. Moet nog maar zien of hij dit rechtbreit.quote:
Die rubberbootjes kunnen gewoon helemaal over de Seine schijnbaar.quote:Op maandag 28 mei 2018 14:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal immigranten?![]()
Gelijk hebben ze dat ze tennis gaan kijken!
Ikdenk het ook niet, gezien zijn leeftijd en zijn blessure.quote:
En tegen Thiemo natuurlijkquote:Op maandag 28 mei 2018 14:59 schreef macca728 het volgende:
Allebei schroeien op challengers tegen Rowbin
komt door het weerquote:Op maandag 28 mei 2018 14:27 schreef Federer-fan het volgende:
Djokovic lijkt een beetje buiten adem.
Wel een break voor in de vijfde nu.quote:Op maandag 28 mei 2018 16:39 schreef macca728 het volgende:
Ferrer 2 tiebreaks verloren...nu 2-2 in sets
Voorlopig aardig !!quote:Op maandag 28 mei 2018 16:22 schreef Szura het volgende:
Tricky tegenstandster toch voor Woz, die Collins, al is het even afwachten hoe goed het gaat op grevvol
GENOTquote:Op maandag 28 mei 2018 17:26 schreef Szura het volgende:
De altijd irritante en arrogante Mladenovic verliest van Petkovic en vliegt uit de top 50
ja spijtig dat het 'gewoon' 6-4 Nadal is gewordenquote:
Nou, inderdaad...quote:
Dat wijf heeft ECHT geen verstand van tennis, dat is een feit.quote:Op maandag 28 mei 2018 19:19 schreef Federer-fan het volgende:
Vervolgens Mariëtte Pakker is het in het voordeel van Nadal dat het nu regent en dat de ballen zwaarder worden en de baan trager.
Klopt.quote:Op maandag 28 mei 2018 19:27 schreef suus21 het volgende:
[..]
Dat wijf heeft ECHT geen verstand van tennis, dat is een feit.
17. Ik heb even gebeld.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |