Ja, klopt.quote:Op zondag 27 mei 2018 21:04 schreef Mani89 het volgende:
Gebeurt het niet 9 van de 10 keer als een nobuddy de eerste 2 sets wint en het in de 3 verzuimd af te maken dat de geplaatste speler er daarna overheen walst?
Schett en Mats geven elkaar opvallend veel (vergezochte) complimentjes.quote:Op zondag 27 mei 2018 21:26 schreef Federer-fan het volgende:
Game, Schett & Mats nu op Eurosport - interview met Dimitrov.
Ja, "Krijg een kamer" denk ik vaak als ik ze zie.quote:Op zondag 27 mei 2018 21:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Schett en Mats geven elkaar opvallend veel (vergezochte) complimentjes.
Alles geprobeerd om tijd te rekken tot het te donker wordt en als het niet lukt de wedstrijd maar weggeventwitter:Davavaki twitterde op zondag 27-05-2018 om 22:06:36Robin Haase confirms in press that physio refused to treat him, stating he saw no real medical issue. Supervisor went with that call. Haase added that he has had problems with this physio in the past at the USO. He had requested not to be treated by him on tour anymore. #RG2018 reageer retweet
Frauderer doet het ook. Die helpen ze wel.quote:Op zondag 27 mei 2018 22:34 schreef BobW het volgende:
Alles geprobeerd om tijd te rekken tot het te donker wordt en als het niet lukt de wedstrijd maar weggeventwitter:Davavaki twitterde op zondag 27-05-2018 om 22:06:36Robin Haase confirms in press that physio refused to treat him, stating he saw no real medical issue. Supervisor went with that call. Haase added that he has had problems with this physio in the past at the USO. He had requested not to be treated by him on tour anymore. #RG2018 reageer retweet
![]()
Fraudererquote:Op zondag 27 mei 2018 22:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Frauderer doet het ook. Die helpen ze wel.
quote:Op zondag 27 mei 2018 22:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Frauderer doet het ook. Die helpen ze wel.
Hij zegt niks geks toch? Behalve dat deel over Bertens dan. Aan zijn tennis ligt het echt niet, maar mentaal is hij gewoon heel zwak. Zelfs los van zijn debiele uitspattingen gaat hij gewoon altijd voor de verkeerde shots op big points, slaat hij vaak de befaamde Roowbin's en gaat hij altijd passief spelen als hij daarvoor nog een topper alle hoeken van de baan heeft laten zien met aanvallend spel. Is mentaal gewoon erg zwak. Maar dat is die hele generatie van profs in Nederland. Ze uiten het alleen allemaal op andere manieren.quote:Op maandag 28 mei 2018 01:00 schreef marcodej het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)s-ligt-het-niet.html
Prima Robin.
De heteroseksuele Wereldgozer moet zich niet met Barbara bemoeien.quote:Op zondag 27 mei 2018 21:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
De lesbische dochter van Frits moet zich niet met tennis bemoeien.
Ga jij nou maar weer in je hok tot Wimbledon. Kun je weer fappen op arroganterer.quote:Op maandag 28 mei 2018 08:41 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
De heteroseksuele Wereldgozer moet zich niet met Barbara bemoeien.
Ja, waardeloos. En ook dat het niet van boven naar beneden is maar in blokjes van vier, zodat ook niet meteen duidelijk is wat de volgorde is. Ik snap dat soort dingen niet. Vier jaar geleden bijvoorbeeld was het volgens mij allemaal duidelijk maar het moet elke keer weer anders.quote:Op maandag 28 mei 2018 10:14 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Wat een top website van Roland Garros. Bij alle wedstrijden "upcoming" neerzetten i.p.v. een tijdsindicatie.
Hier staat het iets duidelijker:quote:Op maandag 28 mei 2018 10:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, waardeloos. En ook dat het niet van boven naar beneden is maar in blokjes van vier, zodat ook niet meteen duidelijk is wat de volgorde is. Ik snap dat soort dingen niet. Vier jaar geleden bijvoorbeeld was het volgens mij allemaal duidelijk maar het moet elke keer weer anders.
Joh, laat maar.quote:Op maandag 28 mei 2018 10:54 schreef MaLo het volgende:
[..]
Hier staat het iets duidelijker:
https://www.rolandgarros.(...)may-28-roland-garros
Te donker hequote:
Gebruik dan flashscore ofzo, daar heb je een veel beter overzicht, inclusief statistieken en tijdsindicatie. Alleen de echt specifieke slamtracker-statistieken heb je daar niet.quote:Op maandag 28 mei 2018 10:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, waardeloos. En ook dat het niet van boven naar beneden is maar in blokjes van vier, zodat ook niet meteen duidelijk is wat de volgorde is. Ik snap dat soort dingen niet. Vier jaar geleden bijvoorbeeld was het volgens mij allemaal duidelijk maar het moet elke keer weer anders.
quote:
Oké, ik ga kijken, bedankt.quote:Op maandag 28 mei 2018 13:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gebruik dan flashscore ofzo, daar heb je een veel beter overzicht, inclusief statistieken en tijdsindicatie. Alleen de echt specifieke slamtracker-statistieken heb je daar niet.
Serieus of grapje?quote:Op maandag 28 mei 2018 13:41 schreef MaLo het volgende:
Zo, heerlijk weer om lekker binnen te zitten en tennis te kijken.
[...]
Serieus. Het is hier in de tuin zelfs in de schaduw zweten. En in huis is het een comfortabele 24 graden.quote:
O, zo. Ik ben net even naar et strand geweest. Met water in de buurt is het wel uit te houden, maar verder is het wel warm ja.quote:Op maandag 28 mei 2018 13:46 schreef MaLo het volgende:
[..]
Serieus. Het is hier in de tuin zelfs in de schaduw zweten. En in huis is het een comfortabele 24 graden.
quote:Op maandag 28 mei 2018 14:08 schreef BobW het volgende:
GSM Trungelliti
Mooi verhaal die Trungelliti. Er hadden zich gisteren te weinig lucky losers ingeschreven, maar er kwam nog een plek vrij omdat Kyrgios zich terugtrok voor het toernooi. Als Griekspoor zich bijvoorbeeld had ingeschreven op zondagochtend, had hij de plek van Kyrgios kunnen overnemen (en geld kunnen verdienen) ook al verloor Griekspoor al in de eerste ronde van de kwalificatie.
Dat heeft niemand gedaan dus maandagochtend een nieuwe kans. Gunneswaran had qua ranking de eerste kans, maar die had zich al ingeschreven voor een Challenger in Vicenza waar hij niet meer onderuit kon komen. De volgende was Trungelliti, maar die zat ondertussen al in Barcelona. Hij heeft dus gisteren 8 uur in de auto gezeten om gisteravond om 23:50 uur aan te komen in Parijs om vandaag om 11 uur te beginnen tegen Tomic.
En nu wint hij van Tomic en verdient al ¤79.000, bijna drie keer zoveel als hij dit jaar tot nu toe heeft verdiend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |