quote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:39 schreef Momo... het volgende:
Het is nog warm binnen dus wil ik eigenlijk niet gaan koken, maar het is zo lullig om de pizzajongen te laten rijden nu
Vandaar die aantrekkingskracht op vriend Mélovin.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 07:31 schreef Cee het volgende:
Ik hou van dit weer maar ik kán er gewoon niks mee. Vannacht tot half twee wakker gelegen. Dat wordt koffie-bingen op m’n werk.En van bakken in de zon word ik heel onrustig, en ik word ook niet bruin, wat ik ook doe, alle warmte van de wereld gaat net onder m’n huid zitten, dat wordt een oven, ik vlieg na een kwartier al in de fik en word vreselijk kribbig.
Ik... ik ben een vampier.
Bohhh dat zal het wezen.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:55 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Vandaar die aantrekkingskracht op vriend Mélovin.
Kunnen ze samen onder een ladder gaan staan.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:55 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Vandaar die aantrekkingskracht op vriend Mélovin.
Jaquote:
twitter:MattESCunited twitterde op woensdag 30-05-2018 om 08:34:26Apologies for going radio silent. I have lost several people in my life over the past couple of weeks. I appreciate your support, just give me a few more days to deal with this and I will be back soon. reageer retweet
Oh gossiequote:Op woensdag 30 mei 2018 12:38 schreef Guanabana het volgende:
twitter:MattESCunited twitterde op woensdag 30-05-2018 om 08:34:26Apologies for going radio silent. I have lost several people in my life over the past couple of weeks. I appreciate your support, just give me a few more days to deal with this and I will be back soon. reageer retweet
JAquote:Op woensdag 30 mei 2018 10:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
En was het bij jou ook binnen no time weer net zo warm binnen nadat je de voordeur weer dicht deed omdat je die nou eenmaal lastig de hele nacht open kunt laten staan?
Ik las die tweet vanochtend maar had niet meteen tijd om hier te posten maar had wel meteen de gedachte omg guanabana’s hart gaat breken.quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:38 schreef Guanabana het volgende:
Heel hard duimen dat IJsland opnieuw Ari inzendt maar dan met een kneiter van een hit volgend jaar op het ESF en dat ze dan winnen en dan gaan we het jaar erop gewoon van april t/m september op Eurovisietripje. En dat IJsland dan geen hete zomer heeft in 2020.quote:
Vreselijk, voor hem.quote:Op woensdag 30 mei 2018 12:38 schreef Guanabana het volgende:
Lekker bibberen op het Eurovision Village plein in Reykjavikquote:Op woensdag 30 mei 2018 15:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Heel hard duimen dat IJsland opnieuw Ari inzendt maar dan met een kneiter van een hit volgend jaar op het ESF en dat ze dan winnen en dan gaan we het jaar erop gewoon van april t/m september op Eurovisietripje. En dat IJsland dan geen hete zomer heeft in 2020.
Het kost ff wat inbeeldingsvermogen en vertouwen maar dan zitten we die zomer iig goed qua warmte.
LAIIIILALALA LAIIIILALALA LAILALA DE TROUBADOURRRRRquote:Op woensdag 30 mei 2018 16:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Lekker bibberen op het Eurovision Village plein in Reykjavik![]()
Ik moest vanochtend ook ineens weer denken aan onze stampvolle singalong Vlaams-Nederlandse metro-rit naar huis na de juryshow.
De mister wil van die tralies voor de voordeur installeren zodat we de voordeur open kunnen laten staan. Ik ben niet eens tegenquote:Op woensdag 30 mei 2018 10:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
En was het bij jou ook binnen no time weer net zo warm binnen nadat je de voordeur weer dicht deed omdat je die nou eenmaal lastig de hele nacht open kunt laten staan?
Ik las tot drie keer toe 'minister' en dacht 'wát moeten we nu weer'quote:Op woensdag 30 mei 2018 16:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De mister wil van die tralies voor de voordeur installeren zodat we de voordeur open kunnen laten staan. Ik ben niet eens tegen
quote:Op woensdag 30 mei 2018 16:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik las tot drie keer toe 'minister' en dacht 'wát moeten we nu weer'![]()
![]()
Maar met dit weer is het niet eens zo'n slecht idee idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |