Ik ook, dus in de winkel waar ik was gelijk een nieuwe gekocht!quote:Op vrijdag 25 mei 2018 11:38 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik vergat mijn handdoek toen ik naar buiten ging.
Zie het zo voor me dat je ook nog een elastiek om je kop deed zodat die handdoek bleef zittenquote:Op vrijdag 25 mei 2018 19:39 schreef kuolema het volgende:
Mijn supertoffe Digimonhanddoek ging mee naar de stad en daar heeft hij zijn nut bewezen: het ging even regenen en ik vind regen vies dus deed ik hem op mijn hoofd. Werd wel nagekeken door mensen.
[ afbeelding ]
Ik vind het jammer dat ik niemand tegenkwam die ook een handdoek bij zich had. Hebben jullie anderen gezien?
Dedication!quote:Op vrijdag 25 mei 2018 13:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik ook, dus in de winkel waar ik was gelijk een nieuwe gekocht!
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:21 schreef kuolema het volgende:
Oh ik schrok even! Want zag dit topic staan en het is 25 mei dus dacht dat ik het was vergeten. Maar toen besefte ik dat de 25ste pas net begonnen is. Pfew!
Don't panic!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:21 schreef kuolema het volgende:
Oh ik schrok even! Want zag dit topic staan en het is 25 mei dus dacht dat ik het was vergeten. Maar toen besefte ik dat de 25ste pas net begonnen is. Pfew!
Mijn "DON'T PANIC"-towel hangt in de badkamer. Zou morgenochtend een foto kunnen maken, maar die zou echt amper van de foto die in een eerdere post in dit topic staat verschillen:quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2018 11:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, die hangt weer over de stoel:
[ afbeelding ]
quote:
Je komt er dit jaar wel 2 dagen eerder achter. Dat is vooruitgang!quote:
Volgend jaar beter!quote:Op woensdag 27 mei 2020 09:28 schreef Gehenna het volgende:
Ben door dat Corona gebeuren wat in de war met de dagen, was er van overtuigd dat het dinsdag zou zijn. Normaal kijk ik ook vaker in mijn agenda, maar er staat nu toch niets in
Achja, dat. Er is toch niet zo heel veel aan om met een handdoek thuis te zittenquote:
En?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 07:55 schreef iamredleader het volgende:
23 maart, nog iets meer dan 2 maanden duseens kijken hoe leerlingen dit jaar reageren als ik met handdoek om de les begin
Alert voor Gehenna! Vandaag dus.quote:Op woensdag 27 mei 2020 09:28 schreef Gehenna het volgende:
Ben door dat Corona gebeuren wat in de war met de dagen, was er van overtuigd dat het dinsdag zou zijn. Normaal kijk ik ook vaker in mijn agenda, maar er staat nu toch niets in
Fuck, ik zat al in de auto, zonder handdoekquote:
Ja ik ook merk ik.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 10:37 schreef Bosbeetle het volgende:
oeps dit jaar vergetenik word er steeds slordiger in
Heb je al een leuke handdoek uitgezocht?quote:
Ik wilde vorige maand een heel gave hhttg-handoek in de UK bestellen, maar toen bleken er naast forse verzendkosten ook nog stevige duanekosten bij te komen. Niet leuk meer.quote:Op zaterdag 15 april 2023 17:04 schreef drakin het volgende:
Heb je al een leuke handdoek uitgezocht?
Hier ook, al is dit bij mij misschien heel wat minder ‘toeval’quote:Op woensdag 24 mei 2023 07:46 schreef Gehenna het volgende:
Towelday valt dit jaar op mijn thuiswerkdag![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2022 19:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Vergeet echter niet dat het vandaag ook The Glorious 25th is.
For Truth, Justice, Reasonably priced love and a Hard-boiled egg!
Het is de blauwe geworden. Met Pardoes eropquote:Op donderdag 25 mei 2023 11:28 schreef kuolema het volgende:
Wat voor handdoek hebben jullie?
Zal ik blauw of geel doen?
Een beetje fan heeft die op dvd. Net als de BBC tv serie.quote:Op woensdag 29 april 2026 19:58 schreef svann het volgende:
Zodirekt om 20:00.uur op Paramount Network (kanaal 13 bij mij) de film THHGTTG uit 2005.
Ai, alleen de boeken.quote:Op woensdag 29 april 2026 20:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Een beetje fan heeft die op dvd. Net als de BBC tv serie.
Simon Jones (in de film het holografische hoofd dat waarschuwt als ze bij Magrathea aankomen) als Arthur Dentquote:Op woensdag 29 april 2026 20:19 schreef svann het volgende:
[..]
Ai, alleen de boeken.![]()
De film uit de Kaza-tijd in klein formaat op een erg oud mobieltje, ergens.
De BBC-serie ken ik niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |