Ze spelen op gravel.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 19:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Da's wel leuk - op papier althans.
Genotquote:Op vrijdag 25 mei 2018 19:29 schreef BobW het volgende:
Hogenkamp - Sharapova
Rus (Lucky Loser) - Stephens
quote:
Die kenden we al. Was hij van jou of van iemand anders?quote:
Denk dat Rus het niet bijna niet beter had kunnen treffen wat betreft geplaatste speelstersquote:
Maar als je ziet dat vooral in het onderste deel van het schema er heel veel qualifiers bij elkaar gegroepeerd zitten en zelfs tegen elkaar moeten..quote:Op vrijdag 25 mei 2018 21:40 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Denk dat Rus het niet bijna niet beter had kunnen treffen wat betreft geplaatste speelsters
Dat van die qualifiers is waar.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 21:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar als je ziet dat vooral in het onderste deel van het schema er heel veel qualifiers bij elkaar gegroepeerd zitten en zelfs tegen elkaar moeten..
Daarnaast haalde Stephens in Madrid en Rome 'gewoon' de derde ronde.
Waar heb jij een OOP gezien? Op de RG-site vind ik nog niets.quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 08:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waar heb jij een OOP gezien? Op de RG-site vind ik nog niets.
twitter:BenRothenberg twitterde op vrijdag 25-05-2018 om 21:54:25These are the Sunday matches at #RG18.Rest of bottom half matches will be Monday. https://t.co/VbndpYcLi3 reageer retweet
Sowieso deze gast volgen op twitter als je van tennis houdtquote:Op zaterdag 26 mei 2018 11:06 schreef BobW het volgende:
[..][ afbeelding ]twitter:BenRothenberg twitterde op vrijdag 25-05-2018 om 21:54:25These are the Sunday matches at #RG18.Rest of bottom half matches will be Monday. https://t.co/VbndpYcLi3 reageer retweet
[ afbeelding ]
Tijd + baan is nog niet bekend.
Als je het voorspelbaar vindt en dat niet prettig vindt, zou ik heel veel geld op Nadal zetten als ik jou was. Ik kan je garanderen dat het dan opeens een stuk minder voorspelbaar voelt.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 13:57 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Benieuwd of we 2 topics vol krijgen over die voorspelbare toernooi
Alleen als Kiki wat leuks doet...quote:Op zaterdag 26 mei 2018 13:57 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Benieuwd of we 2 topics vol krijgen over die voorspelbare toernooi
Dolgopolov trekt zich terug, Bolelli is de lucky loser van dienst.quote:Op donderdag 24 mei 2018 20:57 schreef Marcoss het volgende:
Pretloting voor Nadal wel.. Al zou het leuk zijn als Dolgopolov eens de vorm uit z'n beste dagen meeneemt
Toch nog 19 vorig jaar en met Kiki werden het er 29 in 2016 en in 2015 weer 19quote:Op zaterdag 26 mei 2018 13:57 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Benieuwd of we 2 topics vol krijgen over dit voorspelbare toernooi
Jammer, is het te duur geworden?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 19:36 schreef borisz het volgende:
Oh voor het eerst in minstens dertig jaar (Bron: Marcella Mesker) heeft de NOS de rechten niet meer voor Roland Garros.
2016 met Djokovic en de prestaties van Kiki snap ik wel. 19 in 2015 met Wawrinka ook nog wel. Maar 19 vorig jaar vind ik wel veel voor een toernooi van niksquote:Op zaterdag 26 mei 2018 18:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Toch nog 19 vorig jaar en met Kiki werden het er 29 in 2016 en in 2015 weer 19.
Nu missen we Jan Roelfs.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 19:36 schreef borisz het volgende:
Oh voor het eerst in minstens dertig jaar (Bron: Marcella Mesker) heeft de NOS de rechten niet meer voor Roland Garros.
Die livescores op de app, daar scroll je ook je duim er weer afquote:Op zondag 27 mei 2018 10:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ze maken die site echt elk jaar kutter he. Ik herinner me dat je bijna 20 (!) jaar geleden bij elke speler kon zien wat ie bij eerdere tournooien gepresteerd had. Inmiddels hebben ze dat weggehaald en kan je bij het schedule of play niet eens meer zien hoe laat er op een baan begonnen wordt met spelen..
Hoop wel dat ze het nog kan omdraaienquote:Op zondag 27 mei 2018 11:29 schreef Szura het volgende:
Ik heb in de poll Svitolina ingevuld als toernooiwinnaar, maar manman wat begint die belabberd.
quote:Op zondag 27 mei 2018 11:40 schreef TheArt het volgende:
Let op, Tomljanovic gaat deze set nog met een choke weggeven.
Dat was niet eens een gok. Ik was er gewoon 100% van overtuigd.quote:
Dat gaat helaas wat langer duren want Albot wint zojuist de derde set.quote:Op zondag 27 mei 2018 12:44 schreef Max23 het volgende:
Eurosport gaat zo de wedstrijd van Rus uitzenden
Ze zijn nu aan de vijfde set begonnenquote:Op zondag 27 mei 2018 12:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat gaat helaas wat langer duren want Albot wint zojuist de derde set.
Je bent gewoon jaloers op haar knappe uiterlijkquote:Op zondag 27 mei 2018 14:06 schreef suus21 het volgende:
Die tennist ZO lelijk en stijf
En een saai kind..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |