Vorig jaar in de Fed Cup tegen gespeeld. Op hardcourt in 3 sets gewonnenquote:
Rowwwbin gaat toeslaan in de finalequote:Op donderdag 24 mei 2018 19:29 schreef wimderon het volgende:
Nadal slaakt een zucht van opluchting: Haase in de onderste helft.
Hopen dat iemand van die 5 fit de finale weet te bereiken.quote:Op donderdag 24 mei 2018 20:01 schreef TheArt het volgende:
Schema Nadal![]()
![]()
R1: Dolgopolov
R2: Sousa/Pella
R3: Gasquet/Seppi/Youzhny/Jaziri
R16: Sock/Shapovalov
QF: Schwartzman/Anderson
SF: Cilic/del Potro
F: Goffin/Djokovic/Dimitrov/Thiem/Zverev
madquote:Op donderdag 24 mei 2018 20:15 schreef Anonymousz het volgende:
Rip thiem
Gefeliciteerd Nadal met je 11e RG titel
genotquote:
Vervolgens mij is Cilic de enige sterke speler in zijn helft. Alle kanshebbers naast Nadal zitten in de andere helft.quote:Op donderdag 24 mei 2018 19:36 schreef wimderon het volgende:
Nadal krijgt wel weer zware geplaatste spelers
quote:Op donderdag 24 mei 2018 21:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens is Cilic de enige sterke speler in zijn helft. Alle kanshebbers naast Nadal zitten in de andere helft.
luckassgodquote:
Had Haase maar eens zo'n loting.quote:Op donderdag 24 mei 2018 21:45 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Nadal ook altijd een simpele loting he![]()
Nandrolon uh Andrelon schijnt ook te helpenquote:Op donderdag 24 mei 2018 19:41 schreef wimderon het volgende:
Nadal heeft een nieuwe haartransplantatie nodig, begint weer erg uit te dunnen.
Sorry, ik heb het aangepast.quote:
Kan ze nog een LL worden?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 11:54 schreef TheArt het volgende:
Aran verliest met 7-6, 6-2 van Chiesa en haalt het hoofdtoernooi dus niet.
dove?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 13:05 schreef BobW het volgende:
De 19-jarige dove tennisser Lee nu 3e set tiebreak tegen Munar voor een plek in het hoofdtoernooi.
Lee kon al twee keer voor de wedstrijd serveren en miste 2 MPs
Ja.quote:
Ja, dat je niks hoort.quote:
Niet invullen voor een ander.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 13:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Oh ik dacht die douchegel
In de war met Nivea denk ik
quote:
Geeft niet.quote:niet meer doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op vrijdag 25 mei 2018 13:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Geeft niet.Dit is te diepzinnig voor mij op vrijdagmiddag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is oké.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 13:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit is te diepzinnig voor mij op vrijdagmiddag.
Da's wel leuk - op papier althans.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |