Rus [4], Hogenkamp [14], Schoofs en Kerkhove.quote:Op zondag 20 mei 2018 20:52 schreef Riofan83 het volgende:
Hoeveel Nederlandse dames doen er mee in de Q?
Rus, Kerkhove, Lemoine, Hogenkamp?
twitter:milosraonic twitterde op zondag 20-05-2018 om 17:16:30It is with a heavy heart that I am withdrawing from @rolandgarros. I have many great memories there, but I know I need to continue working hard to put myself in the best position when I step out on the court. Thank you all for your support and see you soon on the grass. reageer retweet
Jammer dat Rus qualies in moet.quote:Op zondag 20 mei 2018 20:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Rus [4], Hogenkamp [14], Schoofs en Kerkhove.
Terechte klacht. Beklaagde ik me vanmorgen ook al over.quote:Op maandag 21 mei 2018 13:53 schreef Riofan83 het volgende:
Waar in vredesnaam zijn de lotingen van het kwalificatietoernooi te vinden? Op de site van Roland Garros krijg ik - na het klikken op DRAWS - de tussenstanden van wat wedstrijden, heel veel meer biedt de website niet momenteel.
quote:1 Belarus Vera Lapko
Canada Bianca Andreescu
Chile Daniela Seguel
Bulgaria Viktoriya Tomova
Tunisia Ons Jabeur
Bulgaria Sesil Karatantcheva
Japan Miharu Imanishi
22 Netherlands Richèl Hogenkamp
quote:2 Sweden Rebecca Peterson
Japan Misaki Doi
United States Francesca Di Lorenzo
PR Netherlands Quirine Lemoine
Belgium Maryna Zanevska
Romania Alexandra Cadanțu
Czech Republic Tereza Martincová
21 Belgium Ysaline Bonaventure
quote:3 Netherlands Arantxa Rus
WC France Manon Arcangioli
Austria Julia Grabher
Russia Polina Monova
Italy Deborah Chiesa
Australia Priscilla Hon
Mexico Renata Zarazúa
14 Slovenia Tamara Zidan¨ek
quote:12 Japan Nao Hibino
Romania Alexandra Dulgheru
Japan Junri Namigata
Australia Lizette Cabrera
Bulgaria Elitsa Kostova
Germany Tamara Korpatsch
Netherlands Bibiane Schoofs
19 United States Kristie Ahn
Ja, moet te doen zijn. Jammer dat haar ranking net niet genoeg is voor de main draw. Nu hopen dat ze niet ergens in de kwali sjookt.quote:
Welke stadion?quote:Op maandag 21 mei 2018 21:14 schreef Knipoogje het volgende:
Kaartjes voor het stadion in de eerste week...hopelijk ga ik leuke wedstrijden zien![]()
Misschien zitten we bij elkaar, ik ben daar op vrijdag.quote:
Ons Jabeur uit Broabantquote:Op woensdag 23 mei 2018 12:37 schreef de_boswachter het volgende:
Ronde 2:
Hogenkamp (kan er niks van) wsch. tegen Ons () Jabeur. Nummer 140 van de WTA.
Rus tegen nummer 229 Grabher (Grab her? Nee dankje! ->
[ afbeelding ]
Schoofs tegen Korpatsch. Nummer 145 van de WTA.
Arrogante hoeren, prachtig tochquote:Op woensdag 23 mei 2018 12:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik gun haar niet veel meer de hoer.
Benieuwd of ze nog steeds zo arrogant is.
quote:
Check die vetrol!!!!quote:Op woensdag 23 mei 2018 14:15 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien te veel van dit gegeten? Misschien kan ze daar gaan solliciteren, tennis wordt toch niks meer.
Lemoine er ook al een aantal gemist gisterquote:
quote:Kim Clijsters zal tijdens Roland Garros (27 mei - 10 juni) deel uitmaken van het “expertenteam” van Eurosport. De Limburgse ex-nummer 1 van de wereld zal co-commentaar leveren bij de Engelstalige uitzendingen en analyses maken voor de omkaderingsprogramma’s, zo maakte de sportzender donderdag bekend.
“Ik ben heel blij op Roland Garros samen te werken met Eurosport. Ik kijk er naar uit om mijn eigen inzichten te geven over wat er nodig is om succesvol te zijn op gravel. Mijn twee finales in Parijs zullen hier zeker bij helpen!”, zegt Clijsters, die in 2001 op Roland Garros een memorabele finale verloor van Jennifer Capriati (1-6, 6-4, 12-10) en in 2003 op Justine Henin (6-0, 6-4) botste.
“Hoewel niets de spanning van zelf te spelen kan vervangen, is het analyseren van het toernooi voor een zender als Eurosport sowieso een heel mooie ‘next best thing’. Ik kijk er vooral naar uit om samen te werken met enkele van de allergrootsten van het spelletje zoals Mats (Wilander), John (McEnroe), Chrissie Evert en Boris Becker. Het wordt een fantastisch toernooi op één van de beste locaties in het mondiale tennis”, aldus Clijsters.
Vorig jaar in de Fed Cup tegen gespeeld. Op hardcourt in 3 sets gewonnenquote:
Rowwwbin gaat toeslaan in de finalequote:Op donderdag 24 mei 2018 19:29 schreef wimderon het volgende:
Nadal slaakt een zucht van opluchting: Haase in de onderste helft.
Hopen dat iemand van die 5 fit de finale weet te bereiken.quote:Op donderdag 24 mei 2018 20:01 schreef TheArt het volgende:
Schema Nadal![]()
![]()
R1: Dolgopolov
R2: Sousa/Pella
R3: Gasquet/Seppi/Youzhny/Jaziri
R16: Sock/Shapovalov
QF: Schwartzman/Anderson
SF: Cilic/del Potro
F: Goffin/Djokovic/Dimitrov/Thiem/Zverev
madquote:Op donderdag 24 mei 2018 20:15 schreef Anonymousz het volgende:
Rip thiem
Gefeliciteerd Nadal met je 11e RG titel
genotquote:
Vervolgens mij is Cilic de enige sterke speler in zijn helft. Alle kanshebbers naast Nadal zitten in de andere helft.quote:Op donderdag 24 mei 2018 19:36 schreef wimderon het volgende:
Nadal krijgt wel weer zware geplaatste spelers
quote:Op donderdag 24 mei 2018 21:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens is Cilic de enige sterke speler in zijn helft. Alle kanshebbers naast Nadal zitten in de andere helft.
luckassgodquote:
Had Haase maar eens zo'n loting.quote:Op donderdag 24 mei 2018 21:45 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Nadal ook altijd een simpele loting he![]()
Nandrolon uh Andrelon schijnt ook te helpenquote:Op donderdag 24 mei 2018 19:41 schreef wimderon het volgende:
Nadal heeft een nieuwe haartransplantatie nodig, begint weer erg uit te dunnen.
Sorry, ik heb het aangepast.quote:
Kan ze nog een LL worden?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 11:54 schreef TheArt het volgende:
Aran verliest met 7-6, 6-2 van Chiesa en haalt het hoofdtoernooi dus niet.
dove?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 13:05 schreef BobW het volgende:
De 19-jarige dove tennisser Lee nu 3e set tiebreak tegen Munar voor een plek in het hoofdtoernooi.
Lee kon al twee keer voor de wedstrijd serveren en miste 2 MPs
Ja.quote:
Ja, dat je niks hoort.quote:
Niet invullen voor een ander.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 13:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Oh ik dacht die douchegel
In de war met Nivea denk ik
quote:
Geeft niet.quote:niet meer doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op vrijdag 25 mei 2018 13:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Geeft niet.Dit is te diepzinnig voor mij op vrijdagmiddag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is oké.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 13:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit is te diepzinnig voor mij op vrijdagmiddag.
Da's wel leuk - op papier althans.quote:
Ze spelen op gravel.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 19:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Da's wel leuk - op papier althans.
Genotquote:Op vrijdag 25 mei 2018 19:29 schreef BobW het volgende:
Hogenkamp - Sharapova
Rus (Lucky Loser) - Stephens
quote:
Die kenden we al. Was hij van jou of van iemand anders?quote:
Denk dat Rus het niet bijna niet beter had kunnen treffen wat betreft geplaatste speelstersquote:
Maar als je ziet dat vooral in het onderste deel van het schema er heel veel qualifiers bij elkaar gegroepeerd zitten en zelfs tegen elkaar moeten..quote:Op vrijdag 25 mei 2018 21:40 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Denk dat Rus het niet bijna niet beter had kunnen treffen wat betreft geplaatste speelsters
Dat van die qualifiers is waar.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 21:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar als je ziet dat vooral in het onderste deel van het schema er heel veel qualifiers bij elkaar gegroepeerd zitten en zelfs tegen elkaar moeten..
Daarnaast haalde Stephens in Madrid en Rome 'gewoon' de derde ronde.
Waar heb jij een OOP gezien? Op de RG-site vind ik nog niets.quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2018 08:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waar heb jij een OOP gezien? Op de RG-site vind ik nog niets.
twitter:BenRothenberg twitterde op vrijdag 25-05-2018 om 21:54:25These are the Sunday matches at #RG18.Rest of bottom half matches will be Monday. https://t.co/VbndpYcLi3 reageer retweet
Sowieso deze gast volgen op twitter als je van tennis houdtquote:Op zaterdag 26 mei 2018 11:06 schreef BobW het volgende:
[..][ afbeelding ]twitter:BenRothenberg twitterde op vrijdag 25-05-2018 om 21:54:25These are the Sunday matches at #RG18.Rest of bottom half matches will be Monday. https://t.co/VbndpYcLi3 reageer retweet
[ afbeelding ]
Tijd + baan is nog niet bekend.
Als je het voorspelbaar vindt en dat niet prettig vindt, zou ik heel veel geld op Nadal zetten als ik jou was. Ik kan je garanderen dat het dan opeens een stuk minder voorspelbaar voelt.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 13:57 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Benieuwd of we 2 topics vol krijgen over die voorspelbare toernooi
Alleen als Kiki wat leuks doet...quote:Op zaterdag 26 mei 2018 13:57 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Benieuwd of we 2 topics vol krijgen over die voorspelbare toernooi
Dolgopolov trekt zich terug, Bolelli is de lucky loser van dienst.quote:Op donderdag 24 mei 2018 20:57 schreef Marcoss het volgende:
Pretloting voor Nadal wel.. Al zou het leuk zijn als Dolgopolov eens de vorm uit z'n beste dagen meeneemt
Robin haalt de achtste finales.quote:
Toch nog 19 vorig jaar en met Kiki werden het er 29 in 2016 en in 2015 weer 19quote:Op zaterdag 26 mei 2018 13:57 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Benieuwd of we 2 topics vol krijgen over dit voorspelbare toernooi
Jammer, is het te duur geworden?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 19:36 schreef borisz het volgende:
Oh voor het eerst in minstens dertig jaar (Bron: Marcella Mesker) heeft de NOS de rechten niet meer voor Roland Garros.
2016 met Djokovic en de prestaties van Kiki snap ik wel. 19 in 2015 met Wawrinka ook nog wel. Maar 19 vorig jaar vind ik wel veel voor een toernooi van niksquote:Op zaterdag 26 mei 2018 18:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Toch nog 19 vorig jaar en met Kiki werden het er 29 in 2016 en in 2015 weer 19.
Nu missen we Jan Roelfs.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 19:36 schreef borisz het volgende:
Oh voor het eerst in minstens dertig jaar (Bron: Marcella Mesker) heeft de NOS de rechten niet meer voor Roland Garros.
Die livescores op de app, daar scroll je ook je duim er weer afquote:Op zondag 27 mei 2018 10:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ze maken die site echt elk jaar kutter he. Ik herinner me dat je bijna 20 (!) jaar geleden bij elke speler kon zien wat ie bij eerdere tournooien gepresteerd had. Inmiddels hebben ze dat weggehaald en kan je bij het schedule of play niet eens meer zien hoe laat er op een baan begonnen wordt met spelen..
Hoop wel dat ze het nog kan omdraaienquote:Op zondag 27 mei 2018 11:29 schreef Szura het volgende:
Ik heb in de poll Svitolina ingevuld als toernooiwinnaar, maar manman wat begint die belabberd.
quote:Op zondag 27 mei 2018 11:40 schreef TheArt het volgende:
Let op, Tomljanovic gaat deze set nog met een choke weggeven.
Dat was niet eens een gok. Ik was er gewoon 100% van overtuigd.quote:
Dat gaat helaas wat langer duren want Albot wint zojuist de derde set.quote:Op zondag 27 mei 2018 12:44 schreef Max23 het volgende:
Eurosport gaat zo de wedstrijd van Rus uitzenden
Ze zijn nu aan de vijfde set begonnenquote:Op zondag 27 mei 2018 12:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat gaat helaas wat langer duren want Albot wint zojuist de derde set.
Je bent gewoon jaloers op haar knappe uiterlijkquote:Op zondag 27 mei 2018 14:06 schreef suus21 het volgende:
Die tennist ZO lelijk en stijf
En een saai kind..
quote:Op zondag 27 mei 2018 14:06 schreef suus21 het volgende:
Die tennist ZO lelijk en stijf
En een saai kind..
Ik heb je gemist.quote:
quote:Op zondag 27 mei 2018 14:24 schreef suus21 het volgende:
Dadelijk Haase nog ff zien verliezen, heerlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Ja, en die heeft nog wel het potentieel om het de toppers op gravel lastig te maken.quote:Op zondag 27 mei 2018 14:30 schreef suus21 het volgende:
Ik vind hem wel okay maar ik vind Goffin gewoon veel toffer om te zien.
Wat zijn er al veel spelers die zich hebben afgemeld dan zeg.quote:
En dan ben je zo nog op tijd terug voor start volgende partijquote:Op zondag 27 mei 2018 14:56 schreef Szura het volgende:
6-2 6-0
Mooi op tijd voor Mad Max in z'n Red Bull
Robin won vorig jaar de meeste games tegen Nadal hier.quote:Op zondag 27 mei 2018 14:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, en die heeft nog wel het potentieel om het de toppers op gravel lastig te maken.
Oké, wist ik niet, alleen ik denk wel dat Goffin in principe verder komt dan Haase.quote:Op zondag 27 mei 2018 15:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Robin won vorig jaar de meeste games tegen Nadal hier.
Talentje hoorquote:Op zondag 27 mei 2018 18:36 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Penko gaat gewoon verliezen tegen Kozlova (wie? inderdaad)
Ja, echt een gravelmonsterquote:
Op Canvasquote:Op zondag 27 mei 2018 19:37 schreef Federer-fan het volgende:
Op welke zender kijken jullie? Ik heb alleen maar dat wielrennen op Eurosport.
Mijn gevoel zegt me dat Ostapenko een heleboel punten gaat verliezen door haar nederlaag vandaag.
Op weg naar de finale tegen Nadal.quote:
‘Bezig aan z’n beste wedstrijd op gravel ooit’. Eerste superlatief op Sporza voor Haase.quote:
Bedankt. Wel apart hoor, kan me niet voorstellen dat die Belgen Haase erg interessant vinden.quote:
Maar een Belg vinden ze wel interessantquote:Op zondag 27 mei 2018 19:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt. Wel apart hoor, kan me niet voorstellen dat die Belgen Haase erg interessant vinden.
Toch een buurland he.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt. Wel apart hoor, kan me niet voorstellen dat die Belgen Haase erg interessant vinden.
Op papier niet nee. Maar dit is op canvas.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het was een grap.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:41 schreef maan_man het volgende:
[..]
Maar een Belg vinden ze wel interessant
Netjes.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:41 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Op papier niet nee. Maar dit is op canvas.
quote:Op zondag 27 mei 2018 19:41 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Op papier niet nee. Maar dit is op canvas.
Je grappen zijn niet altijd even goed te herkennen. Kan je er een disclaimer bij plaatsen?quote:
Nee. Het is voor de fijnproever.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Je grappen zijn niet altijd even goed te herkennen. Kan je er een disclaimer bij plaatsen?
Ja, maar dat was een goeie grap. Ik ben meer thuis in slechte grappen.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Die van Sebastiaan wordt moeilijk te overtreffen voor je
Ja, zeker. Goffin is als achtste geplaatst.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:55 schreef skysherrif het volgende:
Tennis leek hier, maar als Haasse wint van Goffin is dat toch een flinke upset?
Misschien kan je nog wat leuke moppen tappen?quote:Op zondag 27 mei 2018 19:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar dat was een goeie grap. Ik ben meer thuis in slechte grappen.
Ze spelen inmiddels niet meer op canvas, maar op ketnet (die materiaalsoort ken ik niet)quote:Op zondag 27 mei 2018 19:58 schreef Federer-fan het volgende:
Inmiddels ook op Eurosport weer tennis (ook Haase).
Lucky, die Jap had hem af moeten serveren in de vijfdequote:Op zondag 27 mei 2018 20:00 schreef Tim86 het volgende:
Verdasco die op een bijbaantje in 5 sets wint van een nobody is ook wel lekker. Als het niet Almagro is dan moet hij het maar doen (Y)
Is die met pensioen?quote:Op zondag 27 mei 2018 20:00 schreef Tim86 het volgende:
Verdasco die op een bijbaantje in 5 sets wint van een nobody is ook wel lekker. Als het niet Almagro is dan moet hij het maar doen (Y)
Ik ga eraan werken.quote:Op zondag 27 mei 2018 19:59 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Misschien kan je nog wat leuke moppen tappen?
Niet officieel volgens mij, maar non stop geblesseerd.quote:
Jep hele dag alquote:Op zondag 27 mei 2018 20:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ah, ook bij RG worden de laatste woorden voor de break op Eurosport herhaald.
geen verlichtingen hebbenquote:
ze leven nog in de oertijdquote:Op zondag 27 mei 2018 20:26 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Frankrijk is echt een derde wereld land aan het worden
quote:Op zondag 27 mei 2018 20:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat hele park is lachwekkend klein.
Madurodam is groter opgezet.
In de eerste week kun je met een beetje geluk drie partijen tegelijk volgenquote:Op zondag 27 mei 2018 20:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat hele park is lachwekkend klein.
Madurodam is groter opgezet.
Het miment dat je wist dat zou komenquote:
quote:
Dat klopt helaas wel redelijk ja.quote:Op zondag 27 mei 2018 20:26 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Frankrijk is echt een derde wereld land aan het worden
Typisch ook voor Haase op een Slam tegen een goede speler. Hoe vaak hij al niet heeft staan knallen de eerste 2 sets om daarna alsnog te verliezen..Roddick..Murray..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |