Enkele reacties:quote:Royal Wedding scammers! Meghan Markle's father STAGED photos with paparazzi that were shared around the world and sold for up to £100,000 - just days before he walks her down the aisle
Footage obtained by Mail on Sunday shows Thomas Markle arriving at internet cafe with photographer Jeff Rayner
Minutes later, pair seen preparing to photograph Mr Markle while he sits at computer looking at news story about his daughter and Prince Harry
'Tailor' who measured Mr Markle for wedding suit was assistant at party goods shop
Staged photos come despite Kensington Palace issuing warning to publishers to respect Mr Markle’s privacy
quote:James, Kent, United Kingdom, 3 hours ago
Meghan described herself as a hustler - and it seems that comes from a family tradition. Boy, to have landed the Royal Family, those Markles are set for life. The half siblings are selling interviews and writing books, the ex-husband is writing a TV series based around events, the mother is going to spill the beans on Oprah, a cousin labels his marijuana products with the word 'Royal'. Well done, Harry, you're not even married yet....this is just a taste of things to come, I suspect.
quote:Pandoras_Box, London, United Kingdom, 15 hours ago
No surprise, they will drag the royals though the mud
Alles is nep en gewiekst aan deze familie. Is Meghan te vertrouwen? Ik betwijfel het.quote:Peter Whitten, Birmingham, United Kingdom, 13 hours ago
In 3 years time harry may be crying and calling him self a fool.
kan jij topics sluiten staan er 3 open?quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Aflevering 21
http://www.dailymail.co.u(...)zi-sold-100-000.html
[..]
Enkele reacties:
[..]
[..]
[..]
Alles is nep en gewiekst aan deze familie. Is Meghan te vertrouwen? Ik betwijfel het.
in jouwquote:
Dan blijf jij toch in die andere Hansquote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Die regel bestaat al zo’n 10 jaar niet meer
Dit was ook de 1e van de 3.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Die regel bestaat al zo’n 10 jaar niet meer
quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:23 schreef Revanches het volgende:
Jammer dat de sfeer weer verziekt wordt .
Kom vechten danquote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:24 schreef CrashO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een bepaald type users blijven het toch altijdBij F1 live topics is het hetzelfde hooligan tuig.
Klopt. Laat mensen gewoon lekker kijken. En maar roepen dat het kut is, maar wel hier komen posten. Logicaquote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:24 schreef CrashO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een bepaald type users blijven het toch altijdBij F1 live topics is het hetzelfde hooligan tuig.
altijd weer dat tuig van VBLquote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:24 schreef CrashO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HI-LA-RISCHquote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:30 schreef superniger het volgende:
Zou wel lachen zijn als iemand straks een keiharde kutscheet laat.
Wat heeft de dochter van Oprah te maken met een big black c..quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:31 schreef Max23 het volgende:
Leuk dat de dochter van Oprah in de studio van de BBC zit
quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat heeft de dochter van Oprah te maken met een big black c..
Oprah heeft geen kinderen.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:31 schreef Max23 het volgende:
Leuk dat de dochter van Oprah in de studio van de BBC zit
Ja, want omdat ze iemand speelt die tof is is ze in het echt ook tof.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:32 schreef marcodej het volgende:
Megan lijkt me ook oprecht een tof wijf.
origineel of niet, its the reality bitchquote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
En weer slaag je er niet in om met iets origineels te komen.
Het is zielig.
Waar zeg ik dat?quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want omdat ze iemand speelt die tof is is ze in het echt ook tof.
BBCquote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:35 schreef kwakz0r het volgende:
Nou voor de mensen die nog normaal willen reageren: BBC blijven kijken of naar NPO1 ?
altijd BBCquote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:35 schreef kwakz0r het volgende:
Nou voor de mensen die nog normaal willen reageren: BBC blijven kijken of naar NPO1 ?
Ik heb nog wel een BBC cadeau voor Meghan.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het bruidspaar wil geen cadeau's, maar vraagt om aan liefdadigheidsinstellingen te doneren hoor ik net op de BBC.
bbcquote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:35 schreef kwakz0r het volgende:
Ik volg het op NPO 1quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:35 schreef kwakz0r het volgende:
bbcquote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:35 schreef kwakz0r het volgende:
Mag je lekker zelf weten, ga ik toch niet bepalen voor jequote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:35 schreef kwakz0r het volgende:
BBCquote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:35 schreef kwakz0r het volgende:
Fijne inhoudelijke reactie. Heb nog geen npo gezien, weet niet of ze daar nog leuke dingetjes laten zien ofzo.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Mag je lekker zelf weten, ga ik toch niet bepalen voor je
Er is zelfs een vrouw die zichtbaar zwanger is en met jaar 2 jonge kinderen heeft overnacht voor een goed plekje...quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:36 schreef GGMM het volgende:
Er zijn serieus mensen die daar staan te staan om met hun vlaggetje te zwaaien.
Ik neem aan dat ze op beide zenders de bruiloft laten zien.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Fijne inhoudelijke reactie. Heb nog geen npo gezien, weet niet of ze daar nog leuke dingetjes laten zien ofzo.
Denk inderdaad dat het met rang te maken heeft.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:37 schreef Snowbomb het volgende:
Als best man er feestelijker uit zien dan de bruidegom...
Of heeft dat iets met een hogere rang te maken, dat gouden ding?
nopequote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:38 schreef mootie het volgende:
Oh, ik dacht dat Harry nog goed in het haar zat.
Wel meer dan Williamquote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:38 schreef mootie het volgende:
quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:39 schreef Caland het volgende:
Zou wel vet zijn als dat orkest een stuk van avicii speelt
Ik dacht het ook, tot ik van de week al zoiets spotte.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:38 schreef mootie het volgende:
avicii komt toch niet uit Engeland?quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:39 schreef Caland het volgende:
Zou wel vet zijn als dat orkest een stuk van avicii speelt
Is haar 2de huwelijk...quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ben gewoon zenuwachtig voor Meghan straks
Ja is rang. William krijgt die omdat hij nog andere titels heeft, het zijn beide majoors uniformen.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:37 schreef Snowbomb het volgende:
Als best man er feestelijker uit zien dan de bruidegom...
Of heeft dat iets met een hogere rang te maken, dat gouden ding?
Ja zo bekaktquote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:40 schreef Breekfast het volgende:
Wat een irritante stem/accent heeft die commentatrice naast Amber zeg
William was altijd al de knapste van de 2. Maar Harry is ook niet verkeerd opgedroogd. Beetje doorsnee met een leuke lach.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik dacht het ook, tot ik van de week al zoiets spotte.
Jammer, dat kale bij William is niks.
Vreselijk mens. Praat ook superlangzaam.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:40 schreef Breekfast het volgende:
Nee Ik heb een aan Serena omdat ze ooit een scheidsrechter met de dood bedreigde. Heeft niks met haar huidskleur te maken.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen troll, maar gewoon een hekel aan je gekleurde medemens?
Kan natuurlijk
Wat zijn vrouwen toch genadeloze wezens.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik dacht het ook, tot ik van de week al zoiets spotte.
Jammer, dat kale bij William is niks.
Mwa, ik zie een blanke dat niet snel doen.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:42 schreef superniger het volgende:
[..]
Nee Ik heb een aan Serena omdat ze ooit een scheidsrechter met de dood bedreigde. Heeft niks met haar huidskleur te maken.
Ze ziet er ook niet Nederlands uit.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:40 schreef Breekfast het volgende:
Want mannen niet als de zwangerschapskilo's blijven plakken.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat zijn vrouwen toch genadeloze wezens.
verdacht is het wel, met Niger in je usernamequote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:42 schreef superniger het volgende:
[..]
Nee Ik heb een aan Serena omdat ze ooit een scheidsrechter met de dood bedreigde. Heeft niks met haar huidskleur te maken.
Wij mogen dat.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:42 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Want mannen niet als de zwangerschapskilo's blijven plakken.
Ah dankje!quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:41 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja is rang. William krijgt die omdat hij nog andere titels heeft, het zijn beide majoors uniformen.
Harry heeft ook uniformen met hogere rang, maar die draagt hij niet. Hij draagt deze expres, omdat hij zich er meer mee verbonden voelt, zeiden ze op de bbc.
t is geen staatshuwelijk dus geen buitenlandse royals uitgenodigd.quote:
Oh okequote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:44 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
t is gen staatshuwelijk dus geen buitenlandse royals uitgenodigd.
Ik denk op de bank voor de tv met een gebakje.
en een pilsjequote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:44 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
t is geen staatshuwelijk dus geen buitenlandse royals uitgenodigd.
Ik denk op de bank voor de tv met een gebakje.
Erg he..quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Beckham die kauwgom zit te knauwen..
waarom niet? ik hap graagquote:
Zoon van prins Edward.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:42 schreef Rewimo het volgende:
Wie is dat jochie dat ze af en toe laten zien, in het koor?
Vroeger was hij heel knap inderdaad maar echt veranderd.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
William was altijd al de knapste van de 2. Maar Harry is ook niet verkeerd opgedroogd. Beetje doorsnee met een leuke lach.
Ah, dank je welquote:
Harry lijkt op z'n opaquote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
William was altijd al de knapste van de 2. Maar Harry is ook niet verkeerd opgedroogd. Beetje doorsnee met een leuke lach.
Van Andrew gingen toch geruchten dat hij van de mannen liefde was?quote:
Een tompoesje. Rood met blauw voor de gelegenheid.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Willy slaat geen excuus voor gebak over inderdaad.
Amalia zal ook wel meedoen.
Jij vindt jezelf fatsoenlijker omdat je BBC kijkt?quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:47 schreef vencodark het volgende:
Ik kijk gewoon BBC. Beter geïnformeerd en fatsoenlijker denk ik.
Ook bizar om na te gaan dat men dat zonder machines, honderden jaren terug hebben gebouwd. Echt prachtig.quote:
Zometeen komt de open koets daar langsquote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:48 schreef JaneDoe het volgende:
kijk hoe hard ze langs die mensen rijden![]()
sta je dan al 3 dagen
Nee, hun commentaren zijn veel prettiger om te volgen. Meer vriendelijk. Klopt gewoon.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij vindt jezelf fatsoenlijker omdat je BBC kijkt?
Sorry hoor, maar dit slaat nergens op.
*vindtquote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ben ik de enige die die baard niks vind? Hij ziet er veel ouder uit zo.
Was Diana kalend dan??quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ze hebben niet bepaald het haar van hun vader geërfd
Ja... een baard maakt de manquote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
quote:
Staat hem juist goed.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ze weten gewoon wie iedereen is, dat is fijn. Ik bedoel, die ene commentatrice haar man is er zelfs bij, en haar dochter.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, hun commentaren zijn veel prettiger om te volgen. Meer vriendelijk. Klopt gewoon.
Lekkere conclusie.
Ik heb zo’n enorme odol.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:49 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Nog wat schuine moppen aan elkaar vertellen om de tijd te doden
Dat bedoel ik dus.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:50 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ze weten gewoon wie iedereen is, dat is fijn. Ik bedoel, die ene commentatrice haar man is er zelfs bij, en haar dochter.
De sfeer is veel feestelijker op de bbc
no shit sherlockquote:
Poolse nepbruiloft genotquote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Flodder 3 genot, ook een trouwerij. En in de serie. Genot.
Ik knowquote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hij zei. Ze hebben niet het haar van hun vader.
Lolquote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:52 schreef Max23 het volgende:
[..]
Sherlock Holmes heb ik nog niet zien zitten
twitter:GaryLineker twitterde op zaterdag 19-05-2018 om 09:37:14Not long now until they walk down the aisle. A marriage made in heaven. The world will be watching. Not everyone is invited to the event itself, of course, but you’ll get the next best seats. Join us for the Romance of the FA Cup. Chelsea v Manchester United on @BBCOne at 16.10. reageer retweet
quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:52 schreef Bolasie het volgende:
twitter:GaryLineker twitterde op zaterdag 19-05-2018 om 09:37:14Not long now until they walk down the aisle. A marriage made in heaven. The world will be watching. Not everyone is invited to the event itself, of course, but you’ll get the next best seats. Join us for the Romance of the FA Cup. Chelsea v Manchester United on @BBCOne at 16.10. reageer retweet
Benedict Cumberbatch is niet uitgenodigd.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:52 schreef Max23 het volgende:
[..]
Sherlock Holmes heb ik nog niet zien zitten
Shat on Harry and Meghan.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:52 schreef Bolasie het volgende:
Taart morsen op de motor van een Hells Angel Genotquote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Er was nog één. Aflevering met Bart de GraaffGenot.
Nou, zeg dat!quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:52 schreef Guanabana het volgende:
Ze boffen wel met het weer!
Mooi die blauwe lucht en dat kasteel zo
Je alleblrbelangrijkste familielid!quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:52 schreef Snowbomb het volgende:
Zit haar moeder daar nou straks als enige familielid in dat koorgedeelte?
Daar heeft ze zich haar hele leven al op voorbereid.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:54 schreef mootie het volgende:
Lijkt me ook raar voor die moeder, zit je ineens in die hele mallemolen van the royal family.
Ik zou er niet aan moeten denken.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:54 schreef mootie het volgende:
Lijkt me ook raar voor die moeder, zit je ineens in die hele mallemolen van the royal family.
Nou, inderdaadquote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:54 schreef mootie het volgende:
Lach hem maar uit ja.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hahaha die Charles wordt nooit koning
Dat zal Charles best fijn vinden.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hahaha die Charles wordt nooit koning
heeft hij jou dat in vertrouwen verteld?quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij kan niet wachten tot hij koning is hoor.
Ja, niet aan jou?quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:57 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
heeft hij jou dat in vertrouwen verteld?
Je gaat Curve Fever spelen?quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:57 schreef Onnoman het volgende:
ik ga laggen als de koninging op haar bek valt
Langquote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoelang zullen we in Nederland moeten wachten op weer een Royal Wedding
laggenquote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:57 schreef Onnoman het volgende:
ik ga laggen als de koninging op haar bek valt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |