Is haar 2de huwelijk...quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ben gewoon zenuwachtig voor Meghan straks
Ja is rang. William krijgt die omdat hij nog andere titels heeft, het zijn beide majoors uniformen.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:37 schreef Snowbomb het volgende:
Als best man er feestelijker uit zien dan de bruidegom...
Of heeft dat iets met een hogere rang te maken, dat gouden ding?
Ja zo bekaktquote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:40 schreef Breekfast het volgende:
Wat een irritante stem/accent heeft die commentatrice naast Amber zeg
William was altijd al de knapste van de 2. Maar Harry is ook niet verkeerd opgedroogd. Beetje doorsnee met een leuke lach.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik dacht het ook, tot ik van de week al zoiets spotte.
Jammer, dat kale bij William is niks.
Vreselijk mens. Praat ook superlangzaam.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:40 schreef Breekfast het volgende:
Nee Ik heb een aan Serena omdat ze ooit een scheidsrechter met de dood bedreigde. Heeft niks met haar huidskleur te maken.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen troll, maar gewoon een hekel aan je gekleurde medemens?
Kan natuurlijk
Wat zijn vrouwen toch genadeloze wezens.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik dacht het ook, tot ik van de week al zoiets spotte.
Jammer, dat kale bij William is niks.
Mwa, ik zie een blanke dat niet snel doen.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:42 schreef superniger het volgende:
[..]
Nee Ik heb een aan Serena omdat ze ooit een scheidsrechter met de dood bedreigde. Heeft niks met haar huidskleur te maken.
Ze ziet er ook niet Nederlands uit.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:40 schreef Breekfast het volgende:
Want mannen niet als de zwangerschapskilo's blijven plakken.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat zijn vrouwen toch genadeloze wezens.
verdacht is het wel, met Niger in je usernamequote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:42 schreef superniger het volgende:
[..]
Nee Ik heb een aan Serena omdat ze ooit een scheidsrechter met de dood bedreigde. Heeft niks met haar huidskleur te maken.
Wij mogen dat.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:42 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Want mannen niet als de zwangerschapskilo's blijven plakken.
Ah dankje!quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:41 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja is rang. William krijgt die omdat hij nog andere titels heeft, het zijn beide majoors uniformen.
Harry heeft ook uniformen met hogere rang, maar die draagt hij niet. Hij draagt deze expres, omdat hij zich er meer mee verbonden voelt, zeiden ze op de bbc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |