Is haar 2de huwelijk...quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ben gewoon zenuwachtig voor Meghan straks
Ja is rang. William krijgt die omdat hij nog andere titels heeft, het zijn beide majoors uniformen.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:37 schreef Snowbomb het volgende:
Als best man er feestelijker uit zien dan de bruidegom...
Of heeft dat iets met een hogere rang te maken, dat gouden ding?
Ja zo bekaktquote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:40 schreef Breekfast het volgende:
Wat een irritante stem/accent heeft die commentatrice naast Amber zeg
William was altijd al de knapste van de 2. Maar Harry is ook niet verkeerd opgedroogd. Beetje doorsnee met een leuke lach.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik dacht het ook, tot ik van de week al zoiets spotte.
Jammer, dat kale bij William is niks.
Vreselijk mens. Praat ook superlangzaam.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:40 schreef Breekfast het volgende:
Nee Ik heb een aan Serena omdat ze ooit een scheidsrechter met de dood bedreigde. Heeft niks met haar huidskleur te maken.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen troll, maar gewoon een hekel aan je gekleurde medemens?
Kan natuurlijk
Wat zijn vrouwen toch genadeloze wezens.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik dacht het ook, tot ik van de week al zoiets spotte.
Jammer, dat kale bij William is niks.
Mwa, ik zie een blanke dat niet snel doen.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:42 schreef superniger het volgende:
[..]
Nee Ik heb een aan Serena omdat ze ooit een scheidsrechter met de dood bedreigde. Heeft niks met haar huidskleur te maken.
Ze ziet er ook niet Nederlands uit.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:40 schreef Breekfast het volgende:
Want mannen niet als de zwangerschapskilo's blijven plakken.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat zijn vrouwen toch genadeloze wezens.
verdacht is het wel, met Niger in je usernamequote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:42 schreef superniger het volgende:
[..]
Nee Ik heb een aan Serena omdat ze ooit een scheidsrechter met de dood bedreigde. Heeft niks met haar huidskleur te maken.
Wij mogen dat.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:42 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Want mannen niet als de zwangerschapskilo's blijven plakken.
Ah dankje!quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:41 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja is rang. William krijgt die omdat hij nog andere titels heeft, het zijn beide majoors uniformen.
Harry heeft ook uniformen met hogere rang, maar die draagt hij niet. Hij draagt deze expres, omdat hij zich er meer mee verbonden voelt, zeiden ze op de bbc.
t is geen staatshuwelijk dus geen buitenlandse royals uitgenodigd.quote:
Oh okequote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:44 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
t is gen staatshuwelijk dus geen buitenlandse royals uitgenodigd.
Ik denk op de bank voor de tv met een gebakje.
en een pilsjequote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:44 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
t is geen staatshuwelijk dus geen buitenlandse royals uitgenodigd.
Ik denk op de bank voor de tv met een gebakje.
Erg he..quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Beckham die kauwgom zit te knauwen..
waarom niet? ik hap graagquote:
Zoon van prins Edward.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:42 schreef Rewimo het volgende:
Wie is dat jochie dat ze af en toe laten zien, in het koor?
Vroeger was hij heel knap inderdaad maar echt veranderd.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
William was altijd al de knapste van de 2. Maar Harry is ook niet verkeerd opgedroogd. Beetje doorsnee met een leuke lach.
Ah, dank je welquote:
Harry lijkt op z'n opaquote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
William was altijd al de knapste van de 2. Maar Harry is ook niet verkeerd opgedroogd. Beetje doorsnee met een leuke lach.
Van Andrew gingen toch geruchten dat hij van de mannen liefde was?quote:
Een tompoesje. Rood met blauw voor de gelegenheid.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Willy slaat geen excuus voor gebak over inderdaad.
Amalia zal ook wel meedoen.
Jij vindt jezelf fatsoenlijker omdat je BBC kijkt?quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:47 schreef vencodark het volgende:
Ik kijk gewoon BBC. Beter geïnformeerd en fatsoenlijker denk ik.
Ook bizar om na te gaan dat men dat zonder machines, honderden jaren terug hebben gebouwd. Echt prachtig.quote:
Zometeen komt de open koets daar langsquote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:48 schreef JaneDoe het volgende:
kijk hoe hard ze langs die mensen rijden![]()
sta je dan al 3 dagen
Nee, hun commentaren zijn veel prettiger om te volgen. Meer vriendelijk. Klopt gewoon.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij vindt jezelf fatsoenlijker omdat je BBC kijkt?
Sorry hoor, maar dit slaat nergens op.
*vindtquote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ben ik de enige die die baard niks vind? Hij ziet er veel ouder uit zo.
Was Diana kalend dan??quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ze hebben niet bepaald het haar van hun vader geërfd
Ja... een baard maakt de manquote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
quote:
Staat hem juist goed.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |