Enkele reacties:quote:Royal Wedding scammers! Meghan Markle's father STAGED photos with paparazzi that were shared around the world and sold for up to £100,000 - just days before he walks her down the aisle
Footage obtained by Mail on Sunday shows Thomas Markle arriving at internet cafe with photographer Jeff Rayner
Minutes later, pair seen preparing to photograph Mr Markle while he sits at computer looking at news story about his daughter and Prince Harry
'Tailor' who measured Mr Markle for wedding suit was assistant at party goods shop
Staged photos come despite Kensington Palace issuing warning to publishers to respect Mr Markle’s privacy
quote:James, Kent, United Kingdom, 3 hours ago
Meghan described herself as a hustler - and it seems that comes from a family tradition. Boy, to have landed the Royal Family, those Markles are set for life. The half siblings are selling interviews and writing books, the ex-husband is writing a TV series based around events, the mother is going to spill the beans on Oprah, a cousin labels his marijuana products with the word 'Royal'. Well done, Harry, you're not even married yet....this is just a taste of things to come, I suspect.
quote:Pandoras_Box, London, United Kingdom, 15 hours ago
No surprise, they will drag the royals though the mud
Alles is nep en gewiekst aan deze familie. Is Meghan te vertrouwen? Ik betwijfel het.quote:Peter Whitten, Birmingham, United Kingdom, 13 hours ago
In 3 years time harry may be crying and calling him self a fool.
kan jij topics sluiten staan er 3 open?quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Aflevering 21
http://www.dailymail.co.u(...)zi-sold-100-000.html
[..]
Enkele reacties:
[..]
[..]
[..]
Alles is nep en gewiekst aan deze familie. Is Meghan te vertrouwen? Ik betwijfel het.
in jouwquote:
Dan blijf jij toch in die andere Hansquote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Die regel bestaat al zo’n 10 jaar niet meer
Dit was ook de 1e van de 3.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Die regel bestaat al zo’n 10 jaar niet meer
quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:23 schreef Revanches het volgende:
Jammer dat de sfeer weer verziekt wordt .
Kom vechten danquote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:24 schreef CrashO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een bepaald type users blijven het toch altijdBij F1 live topics is het hetzelfde hooligan tuig.
Klopt. Laat mensen gewoon lekker kijken. En maar roepen dat het kut is, maar wel hier komen posten. Logicaquote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:24 schreef CrashO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een bepaald type users blijven het toch altijdBij F1 live topics is het hetzelfde hooligan tuig.
altijd weer dat tuig van VBLquote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:24 schreef CrashO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HI-LA-RISCHquote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:30 schreef superniger het volgende:
Zou wel lachen zijn als iemand straks een keiharde kutscheet laat.
Wat heeft de dochter van Oprah te maken met een big black c..quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:31 schreef Max23 het volgende:
Leuk dat de dochter van Oprah in de studio van de BBC zit
quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat heeft de dochter van Oprah te maken met een big black c..
Oprah heeft geen kinderen.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:31 schreef Max23 het volgende:
Leuk dat de dochter van Oprah in de studio van de BBC zit
Ja, want omdat ze iemand speelt die tof is is ze in het echt ook tof.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:32 schreef marcodej het volgende:
Megan lijkt me ook oprecht een tof wijf.
origineel of niet, its the reality bitchquote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
En weer slaag je er niet in om met iets origineels te komen.
Het is zielig.
Waar zeg ik dat?quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want omdat ze iemand speelt die tof is is ze in het echt ook tof.
BBCquote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:35 schreef kwakz0r het volgende:
Nou voor de mensen die nog normaal willen reageren: BBC blijven kijken of naar NPO1 ?
altijd BBCquote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:35 schreef kwakz0r het volgende:
Nou voor de mensen die nog normaal willen reageren: BBC blijven kijken of naar NPO1 ?
Ik heb nog wel een BBC cadeau voor Meghan.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het bruidspaar wil geen cadeau's, maar vraagt om aan liefdadigheidsinstellingen te doneren hoor ik net op de BBC.
bbcquote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:35 schreef kwakz0r het volgende:
Ik volg het op NPO 1quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:35 schreef kwakz0r het volgende:
bbcquote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:35 schreef kwakz0r het volgende:
Mag je lekker zelf weten, ga ik toch niet bepalen voor jequote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:35 schreef kwakz0r het volgende:
BBCquote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:35 schreef kwakz0r het volgende:
Fijne inhoudelijke reactie. Heb nog geen npo gezien, weet niet of ze daar nog leuke dingetjes laten zien ofzo.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Mag je lekker zelf weten, ga ik toch niet bepalen voor je
Er is zelfs een vrouw die zichtbaar zwanger is en met jaar 2 jonge kinderen heeft overnacht voor een goed plekje...quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:36 schreef GGMM het volgende:
Er zijn serieus mensen die daar staan te staan om met hun vlaggetje te zwaaien.
Ik neem aan dat ze op beide zenders de bruiloft laten zien.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Fijne inhoudelijke reactie. Heb nog geen npo gezien, weet niet of ze daar nog leuke dingetjes laten zien ofzo.
Denk inderdaad dat het met rang te maken heeft.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:37 schreef Snowbomb het volgende:
Als best man er feestelijker uit zien dan de bruidegom...
Of heeft dat iets met een hogere rang te maken, dat gouden ding?
nopequote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:38 schreef mootie het volgende:
Oh, ik dacht dat Harry nog goed in het haar zat.
Wel meer dan Williamquote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:38 schreef mootie het volgende:
quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:39 schreef Caland het volgende:
Zou wel vet zijn als dat orkest een stuk van avicii speelt
Ik dacht het ook, tot ik van de week al zoiets spotte.quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:38 schreef mootie het volgende:
avicii komt toch niet uit Engeland?quote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:39 schreef Caland het volgende:
Zou wel vet zijn als dat orkest een stuk van avicii speelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |