Nee, zo achterlijk zijn ze niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 13:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bent met 4 man
1 iemand heeft staplaats 3 man zitplaats
Eenmaal binnen heeft diegene met zitplaats zijn kaartje 4 keer uitgeprint en loop je met zn 4en de zaal in.
Interesseert echt niemandquote:Op vrijdag 18 mei 2018 16:42 schreef KingRoland het volgende:
Net terug van safari ( amsterdam zuidoost )
gepost vanaf safariquote:Op vrijdag 18 mei 2018 16:42 schreef KingRoland het volgende:
Net terug van safari ( amsterdam zuidoost )
Bedanktquote:Op vrijdag 18 mei 2018 15:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
1 keer geweest, ik meen dat ze dubbel controleren (met scan)
Als er tussen de twee controles een bar is kunnen de eerste twee alvast naar binnen gaan, en de laatste twee met 4 bier proberen te volgen.. Als ze dan om het kaartje vragen bij toegang 2 kan één zijn kaartje laten zien en de tweede zeggen van die heeft mijn vriendin maar wij zijn effe drinken wezen halen..quote:Op vrijdag 18 mei 2018 14:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Jojoortje heeft een zitplaats en haar vriend een staplaats
Eenmaal binnen blijkt jojoortje niet op 1 stoel te passen
Kan zij dan bij haar vriend gaan staan als hij zijn kaartje twee keer uit print
Maar dat kan dus niet als sta- en zitplaatsen gescheiden ingangen (en bv omloop) hebben.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 17:26 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Als er tussen de twee controles een bar is kunnen de eerste twee alvast naar binnen gaan, en de laatste twee met 4 bier proberen te volgen.. Als ze dan om het kaartje vragen bij toegang 2 kan één zijn kaartje laten zien en de tweede zeggen van die heeft mijn vriendin maar wij zijn effe drinken wezen halen..
Alleen bij hoofdingang/zaalingang lijkt me, maar ik weet niet hoe dat in Ziggo Dome geregeld is..quote:Op vrijdag 18 mei 2018 17:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar dat kan dus niet als sta- en zitplaatsen gescheiden ingangen (en bv omloop) hebben.
Zonder mensen als Cakand waren beveiligers werkloos, niks triests aanquote:Op vrijdag 18 mei 2018 17:44 schreef Buitendam het volgende:
Wel treurig dat volwassen mensen dit nog doen.
Lolquote:Op vrijdag 18 mei 2018 17:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zonder mensen als Cakand waren beveiligers werkloos, niks triests aan
Als het je rond de 200 euro kan besparen, waarom niet. Oudste truc die er bestaat.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 17:44 schreef Buitendam het volgende:
Wel treurig dat volwassen mensen dit nog doen.
Waar ga je heen dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2018 18:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Als het je rond de 200 euro kan besparen, waarom niet. Oudste truc die er bestaat.
Met het voetbalteam naar Tino Martingod, alleen hebben we gemixte kaarten blijkbaar.quote:
Leuk Wilfred..quote:Op vrijdag 18 mei 2018 18:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Met het voetbalteam naar Tino Martingod, alleen hebben we gemixte kaarten blijkbaar.
Dat is logisch als je 15 bent, maar toch niet als volwassen man?quote:Op vrijdag 18 mei 2018 18:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Als het je rond de 200 euro kan besparen, waarom niet. Oudste truc die er bestaat.
Ik zou niet weten waarom het besparen van geld leeftijdsgebonden is.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 18:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is logisch als je 15 bent, maar toch niet als volwassen man?
Hij is bijna 39quote:Op vrijdag 18 mei 2018 18:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is logisch als je 15 bent, maar toch niet als volwassen man?
Is het nog niet pauper genoeg om naar Tino Martin te gaan?quote:Op vrijdag 18 mei 2018 18:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom het besparen van geld leeftijdsgebonden is.
Ja daarom juist, kan je je er beter naar gedragen. En dan sta ik toch liever aan de bar dan op zo’n kuttribune. Al is in de kroeg blijven hangen ook nog wel een optie.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 18:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is het nog niet pauper genoeg om naar Tino Martin te gaan?
Zeg dat maar tegen Don en Tarado.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 18:32 schreef Doublepain het volgende:
Je zou maar bijna 30 zijn
wat kut is dat zeg
Lekker man.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 18:32 schreef Doublepain het volgende:
wat kut is dat zeg
Die doen geen wisseltruc tijdens een concert/wedstrijd maar zitten gewoon VIP naast een acteur, paus of dictatorquote:
hjbquote:Op vrijdag 18 mei 2018 18:32 schreef Doublepain het volgende:
wat kut is dat zeg
Hopelijk ben je morgen iets vrolijkerquote:Op vrijdag 18 mei 2018 19:42 schreef Jojoortje het volgende:
Het is weekend. Op tijd naar bed. Drie uurtjes per nacht geslapen, ik trek dat echt niet.
quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:26 schreef Divje het volgende:
Ik krijg een beetje oorkanker van al die Casa de Papel (oid) mixjes.
Hele dag slamfm jaquote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:46 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Volgens mij luister jij commerciële aids..
Boer Wapse gaat Amsterdam bashenquote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Hele dag slamfm ja
En ff opbokken met die zooi uit die stad
hjbquote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:49 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Boer Wapse gaat Amsterdam bashen.. Ga effe je hunebed scrubben ofzo..
Op wat voor een kamp ben jij?quote:Op vrijdag 18 mei 2018 19:42 schreef Jojoortje het volgende:
Het is weekend. Op tijd naar bed. Drie uurtjes per nacht geslapen, ik trek dat echt niet.
Ik heb ooit een meisje uit Kamerik achterwaarts in de poes genaaid, is ook Gemeente Woerden..quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:03 schreef Caland het volgende:
https://www.ad.nl/woerden/woerdense-wint-ton~a6353daa/
#werkenbijhetad
Pics.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:05 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik heb ooit een meisje uit Kamerik achterwaarts in de poes genaaid, is ook Gemeente Woerden..
#feitjeopvrijdag..
quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:26 schreef Divje het volgende:
Ik krijg een beetje oorkanker van al die Casa de Papel (oid) mixjes.
Ja dat had ik ook, maar stoorde eigenlijk niet meer na 10 minuten.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
Moet ik ooit eens doen,maar het is Spaans.
Kijk gewoon de trailer.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom moet ik die serie gaan kijken (in 4 zinnen)
Als je Ozark weet te verdragen kan je elke serie kijken.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom moet ik die serie gaan kijken (in 4 zinnen)
Er zijn toch ook 2 seizoenen? Serie loopt toch gewoon door?quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:42 schreef onlogisch het volgende:
1. Prima verhaal
2. Anders dan de hollywood meuk
3. Prima einde.
4. Berlijn
Bedank me later Caland
Ook wel veel geforceerde soapmeuk.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:42 schreef onlogisch het volgende:
1. Prima verhaal
2. Anders dan de hollywood meuk
3. Prima einde.
4. Berlijn
Bedank me later Caland
Caland kwam met Ozark aanzetten. Dan vind je dit echt een dijk van een serie.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook wel veel geforceerde soapmeuk.
Ik schaar het allebei in dezelfde categorie, vermakelijk maar niks hoogstaands.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Caland kwam met Ozark aanzetten. Dan vind je dit echt een dijk van een serie.
Er komt nog een 3e seizoen naar het schijnt. Maar je kan 't prima afsluiten zonder ooit naar het 3e seizoen te gaan kijken.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zijn toch ook 2 seizoenen? Serie loopt toch gewoon door?
Wat nou einde
Hmm.. okequote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er komt nog een 3e seizoen naar het schijnt. Maar je kan 't prima afsluiten zonder ooit naar het 3e seizoen te gaan kijken.
Ah een soort prisonbreak dus.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er komt nog een 3e seizoen naar het schijnt. Maar je kan 't prima afsluiten zonder ooit naar het 3e seizoen te gaan kijken.
Je hoeft niet te gaan kijken makker. Ik probeer je alleen een aardige serie voor te schotelen.quote:
Ik kwam gewoon met een serie op de proppen die ongeveer jouw niveau is maat.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hoeft niet te gaan kijken makker. Ik probeer je alleen een aardige serie voor te schotelen.
(Waar jij met Ozark op de proppen kwam)
Probeer je niet op deze manier van je wanstaltige smaak te ontdoen vriend.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kwam gewoon met een serie op de proppen die ongeveer jouw niveau is maat.
Volgens mij heb ik je ooit gomorra aangeraden, kankeridioot.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Probeer je niet op deze manier van je wanstaltige smaak te ontdoen vriend.
Staat je niet.
Mesquote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:49 schreef onlogisch het volgende:
Dan kan je beter stoppen met posten op FOK...
oh. wacht..
Gomorra had ook wel mogen stoppen na S3.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je ooit gomorra aangeraden, kankeridioot.
Geen idee. Ik vergeet series altijd vrij snel.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gomorra had ook wel mogen stoppen na S3.
Suburra of zo. Kon mij ook niet echt bekoren.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee. Ik vergeet series altijd vrij snel.
Vond die Rome ripoff wel een stuk minder
Darkquote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Suburra of zo. Kon mij ook niet echt bekoren.
Rain
Stranger things
Dark
Ik denk dat ik die maar ga kijken. Wat ik wel chill vind aan Netflix is dat er steeds meer buitenlandse, dus geen Amerikaanse, producties komen. Die taalbarrière vind ik om de één of andere reden wel meevallen. En het zorgt er direct voor dat er niet van die zware Amerikaanse invloeden in voorkomen. Dat is toch wel een groot minpunt aan alle series vind ik. In grote lijnen zo hetzelfde door die Amerikaanse dominantie.
Kijk Safe, goede seriequote:Op vrijdag 18 mei 2018 23:16 schreef Doublepain het volgende:
Ik wil 300 gaan kijken maar dat heeft Netflix niet
WTF
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |