HANG IN THERE!!! YOU CAN DO IT!!!quote:Op vrijdag 18 mei 2018 12:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ben er nog. Heftig maar fantastisch.
Probeer je nu Drizzt te imiteren?quote:Op vrijdag 18 mei 2018 12:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oeh max VS Jojo
Hier moet ik bij zijn.
Tevens goedemorgen allen
quote:Met een oppervlakte van ongeveer acht voetbalvelden is het schip als enige ter wereld in staat een compleet boorplatform in één keer uit zee te tillen en mee te nemen.
Leuk en aardig maar ik hoop dat hij per ongeluk tegen schiphol aan vaart. Hoe en of dat kan zal mij een zorg zijn.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 12:40 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/rotterd(...)-rotterdam~a70162e3/
[..]
Ok nap. We noteren het even.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 13:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Leuk en aardig maar ik hoop dat hij per ongeluk tegen schiphol aanvaart. Hoe en of dat kan zal mij een zorg zijn.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 18 mei 2018 13:06 schreef onlogisch het volgende:
Te traag voor je ninja-edit
Wat een forumbeest ben ik toch
Ik word hier niet warm of koud van.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 13:11 schreef napoleonfour het volgende:
Leuk dingetje Onlo
Het bedrijf Allseas, dat in handen is van zijn zoon Edward, begon in 2001 te werken aan wat het grootste schip in de offshore moest worden. Dit schip werd ter herinnering aan Heerema de Pieter Schelte genoemd. In 2001 ontving het bedrijf een overheidssubsidie van achthonderdduizend euro voor de ontwikkeling ervan. Met betrekking tot de gevoeligheid van de naamgeving zijn in 2008 Kamervragen gesteld.[8][9] Het schip is begin januari 2015 naar de Tweede Maasvlakte bij Hoek van Holland gesleept om daar afgebouwd te worden.[10] Een maand later werd bekend dat Allseas na kritiek besloten heeft de naam te veranderen;[11] de nieuwe naam werd Pioneering Spirit, waarmee de initialen P.S. van Heerema behouden bleven.[12]
niet mijn probleemquote:Op vrijdag 18 mei 2018 13:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh nee, zit in een andere tijdzone.
Ik snap niet wat de wisseltruc is.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 13:38 schreef Caland het volgende:
Is er hier iemand wel eens in de ziggodome geweest
Zoja, kan je de wisseltruc toepassen?
Je bent met 4 manquote:
Dit is een heel onduidelijke uitleg.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 13:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bent met 4 man
1 iemand heeft staplaats 3 man zitplaats
Eenmaal binnen heeft diegene met zitplaats zijn kaartje 4 keer uitgeprint en loop je met zn 4en de zaal in.
Jojoortje heeft een zitplaats en haar vriend een staplaatsquote:Op vrijdag 18 mei 2018 14:26 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dit is een heel onduidelijke uitleg.
Probeer het nog een keer.
Kristalhelder nuquote:Op vrijdag 18 mei 2018 14:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Jojoortje heeft een zitplaats en haar vriend een staplaats
Eenmaal binnen blijkt jojoortje niet op 1 stoel te passen
Kan zij dan bij haar vriend gaan staan als hij zijn kaartje twee keer uit print
Ik ook niet, maar vond het wel geinig. Maar nu weet ik nog niet hoeveel mensen er nou op die boot werken.quote:
1 keer geweest, ik meen dat ze dubbel controleren (met scan)quote:Op vrijdag 18 mei 2018 14:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Jojoortje heeft een zitplaats en haar vriend een staplaats
Eenmaal binnen blijkt jojoortje niet op 1 stoel te passen
Kan zij dan bij haar vriend gaan staan als hij zijn kaartje twee keer uit print
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |