Met het voetbalteam naar Tino Martingod, alleen hebben we gemixte kaarten blijkbaar.quote:
Leuk Wilfred..quote:Op vrijdag 18 mei 2018 18:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Met het voetbalteam naar Tino Martingod, alleen hebben we gemixte kaarten blijkbaar.
Dat is logisch als je 15 bent, maar toch niet als volwassen man?quote:Op vrijdag 18 mei 2018 18:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Als het je rond de 200 euro kan besparen, waarom niet. Oudste truc die er bestaat.
Ik zou niet weten waarom het besparen van geld leeftijdsgebonden is.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 18:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is logisch als je 15 bent, maar toch niet als volwassen man?
Hij is bijna 39quote:Op vrijdag 18 mei 2018 18:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is logisch als je 15 bent, maar toch niet als volwassen man?
Is het nog niet pauper genoeg om naar Tino Martin te gaan?quote:Op vrijdag 18 mei 2018 18:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom het besparen van geld leeftijdsgebonden is.
Ja daarom juist, kan je je er beter naar gedragen. En dan sta ik toch liever aan de bar dan op zo’n kuttribune. Al is in de kroeg blijven hangen ook nog wel een optie.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 18:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is het nog niet pauper genoeg om naar Tino Martin te gaan?
Zeg dat maar tegen Don en Tarado.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 18:32 schreef Doublepain het volgende:
Je zou maar bijna 30 zijn
wat kut is dat zeg
Lekker man.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 18:32 schreef Doublepain het volgende:
wat kut is dat zeg
Die doen geen wisseltruc tijdens een concert/wedstrijd maar zitten gewoon VIP naast een acteur, paus of dictatorquote:
hjbquote:Op vrijdag 18 mei 2018 18:32 schreef Doublepain het volgende:
wat kut is dat zeg
Hopelijk ben je morgen iets vrolijkerquote:Op vrijdag 18 mei 2018 19:42 schreef Jojoortje het volgende:
Het is weekend. Op tijd naar bed. Drie uurtjes per nacht geslapen, ik trek dat echt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |