- nvm.quote:
Zo veel?quote:
Ik denk niks, daarom liet ik je de keuze.quote:
Je bent ook weer vroeg wakker, na je nacht talk.quote:Op donderdag 17 mei 2018 11:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik denk niks, daarom liet ik je de keuze.
Oh heerlijk. Heb hem opgeslagen, ga ik als ik straks tijd heb lekker doorheen bladerenquote:Op donderdag 17 mei 2018 14:04 schreef Guanabana het volgende:
Mensen, ik kwam het topic tegen waarin Trijntje bekend werd als inzending. Ik wil jullie dit niet onthouden, er worden hilarische dingen gezegd:
ESF / [2015] Nederland: Trijntje Oosterhuis met een nummer van Anouk
Ja het is grappig, maar ook wel erg eigenlijkquote:Op donderdag 17 mei 2018 14:22 schreef Chocoladesoes het volgende:
[..]
Oh heerlijk. Heb hem opgeslagen, ga ik als ik straks tijd heb lekker doorheen bladeren
Ik hoop dat Trijn de reacties in dat topic niet gelezen heeft![]()
Mag ik weten waarom het gaat, Ijsbeer?quote:Op donderdag 17 mei 2018 14:33 schreef ijs_beer het volgende:
In het kader van de mailsoap. Ik heb nu een algemeen antwoord (lees naar alle studenten verstuurd) gekregen, maar daar heb ik in mijn Specifieke geval helemaal niks aan. Sterker nog, wat daar instaat zou mij heel erg tegenwerken.
Ik wil slaan en schoppen nu.![]()
![]()
![]()
Ik zag het 9 op de 10 was tegen.quote:Op donderdag 17 mei 2018 14:04 schreef Guanabana het volgende:
Mensen, ik kwam het topic tegen waarin Trijntje bekend werd als inzending. Ik wil jullie dit niet onthouden, er worden hilarische dingen gezegd:
Mooi topic. Ik zie dat Greys daar nog onderdeel van Dotan's trollenleger wasquote:Op donderdag 17 mei 2018 14:04 schreef Guanabana het volgende:
De mailsoap heb ik even gemist. Maar sterkte in ieder geval.quote:Op donderdag 17 mei 2018 14:33 schreef ijs_beer het volgende:
In het kader van de mailsoap. Ik heb nu een algemeen antwoord (lees naar alle studenten verstuurd) gekregen, maar daar heb ik in mijn Specifieke geval helemaal niks aan. Sterker nog, wat daar instaat zou mij heel erg tegenwerken.
Ik wil slaan en schoppen nu.![]()
![]()
![]()
Deelname aan een bepaald project waarin ik graag op een ander moment wilde beginnen. Toezegging daarin gehad, maar nu reageerde de betreffende docent niet meer... En dr tijd tikt.quote:
Dat is heel erg vervelendquote:Op donderdag 17 mei 2018 16:09 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Deelname aan een bepaald project waarin ik graag op een ander moment wilde beginnen. Toezegging daarin gehad, maar nu reageerde de betreffende docent niet meer... En dr tijd tikt.
Mja. Heb met deze persoon al een voorgeschiedenis van miscommunicatie. Dus ik ben hier nogal snel van over de zeik zegmaar.quote:Op donderdag 17 mei 2018 16:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is heel erg vervelendHet blijft altijd leuk communiceren met docenten die nauwelijks reageren. Heb ik ook wel meegemaakt bij mijn studie.
Het zijn meestal dezelfde die niet kunnen communiceren ja. En dat is heel frustrerend, dus ik snap wel dat je er over de zeik ervan bent.quote:Op donderdag 17 mei 2018 16:22 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Mja. Heb met deze persoon al een voorgeschiedenis van miscommunicatie. Dus ik ben hier nogal snel van over de zeik zegmaar.
Dat is heel frustrerend. Zeg ik het netjes.quote:Op donderdag 17 mei 2018 16:09 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Deelname aan een bepaald project waarin ik graag op een ander moment wilde beginnen. Toezegging daarin gehad, maar nu reageerde de betreffende docent niet meer... En dr tijd tikt.
quote:Op donderdag 17 mei 2018 11:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik denk niks, daarom liet ik je de keuze.
Ja, soms ging het een tikkeltje te verquote:Op donderdag 17 mei 2018 14:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja het is grappig, maar ook wel erg eigenlijk
Nou, die hele gekke dingen zijn gebeurd hoorquote:Op donderdag 11 december 2014 10:51 schreef aarontje112 het volgende:
Trijntje gaat sowieso wel door naar de finale, of er moeten wel hele gekke dingen gebeuren, maar dat verwacht ik niet met Hans Pannecoucke als regisseur.
quote:Op donderdag 17 mei 2018 15:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mooi topic. Ik zie dat Greys daar nog onderdeel van Dotan's trollenleger was
Oh dat zeker. In die tijd zou ik Dotan ook nog wel geschikt hebben gevonden.quote:Op donderdag 17 mei 2018 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Al denk ik dat haast iedereen dat jaar liever Dotan dan Trijntje had gehad. Zeker nog voor z'n trollentijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |