quote:
Op dinsdag 21 april 2020 20:50 schreef JayHovah het volgende:@:kree het grote probleem is dat je er zelf steeds over begin. In het TV SC wordt er geen woord aan vuil gemaakt en toch verwijs je er weer naar.
Je weet, als je met je eigen vinger ergens op wijs, er altijd nog 3 vingers naar jezelf gericht zijn...
Nou ik begin er dus helemaal niet over.
Hier in TV valt het nog mee natuurlijk, hoewel met die TT’s en de reacties erop kun je er wel de twijfel over trekken wie de (in ieder geval) de suggestie maakt natuurlijk?
Sterker nog heb een aantal keer al gezegd en niet alleen hier, stop eens ermee heb het verhaal verteld en duidelijk. Maar toch steeds weer, euhm niet aanvallend perce, maar suggestief wel.
En kan er wel tegen hoor tot op grote hoogte mag ik wel zeggen. Maar ok genoeg is genoeg ik herhaal mezelf steeds weer over dezelfde vragen dan weer.
En dat is niet eens het ergste maar jullie zien dat als dat ik er maar over doorga. Maar dat is niet zo.
Na topic twee had ik mijn verhaal wel verteld, en tel ik die ik zelf opende. En dan wil ik best er nog wel wat op ingaan.
Maar dat ik dan daarna gezeik en verwijten en bans krijg dat ik over mezelf begin is wel complete bs. Is allemaal naar aanleiding van.
Of denk ik nu raar? Ik ben er nergens over begonnen weer? Of anders mag je die linken even hier uit het TV forum?
Ben niet boos hoor, alleen teleurgesteld.
Dus ok laten we het vanaf nu gewoon ontopic houden dan. Iig hier dan. Want rest subfora weet ik ook niet, deal ik later wel mee.
Maar deze is nu ff het leukste subforum dus daarom
[ Bericht 17% gewijzigd door kree op 21-04-2020 21:00:23 ]