Ja. Redefine-Uniequote:Op dinsdag 15 mei 2018 01:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je spaart landen uit het Oostblok? Als in, je wil ze allemaal hebben?
Je begint ineens een beetje Putinesque te klinken.

Hm, dat gecombineerd met deze:quote:
kan ik toch niet zeggen dat ik erg enthousiast ben over het hele idee van een Redefine-Unie.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 01:52 schreef Redefine het volgende:
Zo vind ik dat men eigenlijk ook op al mijn reacties moet reageren. Ja en amen meneer redefine, wat een fantastische reactie meneer redefine etc.

De RU heeft daar iets op tegen.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 01:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, dat gecombineerd met deze:
[..]
kan ik toch niet zeggen dat ik erg enthousiast ben over het hele idee van een Redefine-Unie.
Dan zie ik liever de Epiales-Unie.
Laat zich ook lekkerder afkorten, de EU, wie zou daar nou iets op tegen kunnen hebben?

Maar de RU is nog niet helemaal gevormd, die is nog allerlei landen aan het verzamelen.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 01:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
De RU heeft daar iets op tegen.
Zo komen we wel aan heel veel posts ja

quote:Op dinsdag 15 mei 2018 01:02 schreef Redefine het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 van forum Eurovisie Songfestival van 01-05-2018 t/m 14-05-201818e dus, een herkenbare positie. Ik ging eigenlijk voor meer, maar die krumpers die de hele tijd om heen dansten leidden nogal af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.

Teresa May.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 01:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, dat gecombineerd met deze:
[..]
kan ik toch niet zeggen dat ik erg enthousiast ben over het hele idee van een Redefine-Unie.
Dan zie ik liever de Epiales-Unie.
Laat zich ook lekkerder afkorten, de EU, wie zou daar nou iets op tegen kunnen hebben?

Klopt, maar ik heb hier niet eens meegepost tijdens de uitzendingen, dus vind het dan wel apart.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 01:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het gaat vaak onbewust hard. Als je bijvoorbeeld in het live topic zit, kun je opeens heel reacties hebben geplaatst. Hetzelfde ook wel hier in deze reeks tijdens de finale en halve finales.

Dat was heel leuk ja! Ik weet nog vorig jaar met de OG3NE stand-ins die ook probeerden van die harmonieën te zingen en het helemaal nergens naar klonk.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 07:24 schreef Cee het volgende:
Zijn er net als voorgaande jaren eigenlijk nog repetitie-video's met stand-ins gelekt? Ik kijk daar zo naar uit.
 Outlaw In Em kan ook niet iedereen zingen, dus ben benieuwd wat daarvan over is gebleven.
  Outlaw In Em kan ook niet iedereen zingen, dus ben benieuwd wat daarvan over is gebleven.  

Oh! Genoeg te doen hier dusquote:Op dinsdag 15 mei 2018 12:38 schreef Nexum het volgende:
Omg guys, ik was helemaal vergeten: we hebben het wel goed met ons tussenjaar. In oktober vind namelijk Eurovision Asia plaats, en in november Junior Eurovision. En in december vind de Albanese nationale finale al plaats, dus we hebben maar een tussenjaar van 5 maanden!!!!

[ afbeelding ] Top 100 van forum Eurovisie Songfestival van 01-05-2018 t/m 14-05-2018Ik had zeker niets te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Life can be a bitch, so like it..
Life can be a bitch, so like it..

Evenstar

Evenstar

Dat mogen ze besluiten. Maar er zal eerst wel even lekker gepolderd worden.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 13:21 schreef Kyran het volgende:
Mag/kan EBU beslissen om het niet in Israël te houden?
Ik vind het namelijk behoorlijk schokkend om te zien dat zij het echt in Jeruzalem willen houden, just to make a point. Dat het dan mensenlevens kan kosten lijkt een detail.
Ook las ik dat ze nu al met allerlei eisen kwamen over de tijden en dagen van de shows en rehearsals.

[ afbeelding ] Top 100 van forum Eurovisie Songfestival van 01-05-2018 t/m 14-05-2018Wat een verrassingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
IT'S GREYSIE IT'S PARTY

Jaa! Zal ik doen.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 13:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh! Genoeg te doen hier dus
Maak jij tegen die tijd een Eurovision Asia topic ajb? Of mss nu al ofzo. Met wat meer info erover wat het überhaupt is en wanneer en waar enzo. Zijn daar ook nationale finales van enzo? Die kunnen we daar dan volgen!

Ja ik luister nog nummers, en ja ik ben erachter gekomen dat het met muziek toch eigenlijk zo is dat je een nummer (veel) vaker moet horen om te kunnen waarderen.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:44 schreef Manusje_v_a het volgende:
Luisteren jullie nu na het ESF nog naar de liedjes eigenlijk? Ik begin sommige nummers eigenlijk nu pas te waarderen. De nummers die hier mijn afspeellijst wel halen voorlopig:
- Denemarken (Higher ground)
- Duitsland (You let me walk alone)
- Cyprus (Fuego)
- Oostenrijk (Nobody but you)
- Zweden (Dance you off) (blijkt zonder dat irritante ventje ineens best een leuk nummer!)
- Tsjechië (Lie to me)
- Litouwen (When we’re old)
En een paar die misschien soms nog per ongeluk voorbij komen en niet worden afgezet:
- Spanje (Tu cancion)
- Griekenland (Oniro mou)
- Australië (We got love)
- Zwitserland (Stones)
Waylon zit al in mijn CD-speler op repeat, dus Outlaw komt elke dag al wel voorbij.
Welke nummers luisteren jullie nog met plezier terug?

Tsjechië, Moldavië en België hebben iig nog draaibeurten gehad. Het zullen echter geen topfavorieten worden (die zaten er dit jaar niet bij), en met name de tweede is een guilty pleasure.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:44 schreef Manusje_v_a het volgende:
Luisteren jullie nu na het ESF nog naar de liedjes eigenlijk?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |