Maar met die heupen is weinig mis!quote:Op maandag 14 mei 2018 19:53 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat kon 86 keer over.
Hier valt het absoluut niet mee, qua dans niet, qua zang niet.
3 minuutjes een gechoreografeerd nummer zingen en dansen moet dr vast wel lukkenquote:Op maandag 14 mei 2018 19:53 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat kon 86 keer over.
Nee, maar nu kan ik dus niet eens even lekker patsen met mijn ideequote:
Damnquote:Op maandag 14 mei 2018 19:53 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat kon 86 keer over.
Ja met goede djquote:Op maandag 14 mei 2018 19:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Rochelle, kan goed zingen en in combi met yellow claw amazing
Oh, is nu de huisband bij de talkshow van Margriet van der Linden, en hij zat bij Douwe Bob's Eurovisie optreden in het 'bandje'.quote:Op maandag 14 mei 2018 19:58 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Nee, maar nu kan ik dus niet eens even lekker patsen met mijn idee: Ik vind Alleen naar de kermis gewoon een briljant nummer.
Ze heeft in mei een theatertour op de planning staan, dus ze kan het niet zijnquote:Op maandag 14 mei 2018 19:59 schreef Martijnnnpp het volgende:
Toch denk ik dat Romy Monteiro gaat, vorig jaar is ze gevraagd maar wilde ze zelf niet, maar dit jaar heeft ze al gezegt dat ze wil gaan dus denk dat zij een grote kans maakt
God damn it ik zal nog eens proberen origineel te zijn.quote:Op maandag 14 mei 2018 20:00 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh, is nu de huisband bij de talkshow van Margriet van der Linden, en hij zat bij Douwe Bob's Eurovisie optreden in het 'bandje'.
Fake tour, fake tour!quote:Op maandag 14 mei 2018 20:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze heeft in mei een theatertour op de planning staan, dus ze kan het niet zijn
Tot en met 18 mei, dus een paar optredens zou ze eventueel wel kunnen verzetten.quote:Op maandag 14 mei 2018 20:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze heeft in mei een theatertour op de planning staan, dus ze kan het niet zijn
Was er laatst niet een groot interview van Trouw ofzo met Daniel Dekker waarin hij zelfs appjes deelde over hoe het in de commissie ging waarin ook een screenshot stond van de tweet van Romy die zei dat ze toen gevraagd was maar niet wilde en zij van de commissie daarop in de appgroep een beetje moesten lachen omdat ze van niets wisten?quote:Op maandag 14 mei 2018 19:59 schreef Martijnnnpp het volgende:
Toch denk ik dat Romy Monteiro gaat, vorig jaar is ze gevraagd maar wilde ze zelf niet, maar dit jaar heeft ze al gezegt dat ze wil gaan dus denk dat zij een grote kans maakt
Ik weet het, ik was erbij... wij zaten aan de zijkant, dus ik zag pas in de recap dat dat beetje stof dat ze aan had half doorschijnend was ook nogquote:Op maandag 14 mei 2018 19:51 schreef ato het volgende:
[..]
In de kroeg is het erg leuk om te horen, maar live zag het er niet uit.
Niet als 2019 al vaststaat, dan zou je dat sowieso niet doen lijkt mequote:Op maandag 14 mei 2018 20:04 schreef Martijnnnpp het volgende:
[..]
Tot en met 18 mei, dus een paar optredens zou ze eventueel wel kunnen verzetten.
Rochelle is live niet zo goed imoquote:Op maandag 14 mei 2018 20:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
en haar nummers zitten goed in elkaar
Heel eerlijk... Ik zie dit ook nog steeds zitten.quote:Op maandag 14 mei 2018 21:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Lekker wijf met een standaard pop liedje is altijd een goede keus. Zie Emmelie de Forest en Lena van Duitsland. Maan zou er prima bij passen.
Ach joh het is zo November en de zomer komt er aanquote:Op maandag 14 mei 2018 20:05 schreef Martijnnnpp het volgende:
Het ergste is dat we gewoon nog een half jaar moeten wachten....
Ik zat er ookquote:Op maandag 14 mei 2018 20:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik weet het, ik was erbij... wij zaten aan de zijkant, dus ik zag pas in de recap dat dat beetje stof dat ze aan had half doorschijnend was ook nog
Jouw profielfoto brengt me op een idee: Tessa Belinfante! En dan zo'n mooi gevoelig liedjequote:Op maandag 14 mei 2018 21:50 schreef iBenny het volgende:
Als Waylon al zo'n 4-jaar deal weet te sluiten... Zou er dan stiekem al een naampje voor volgend jaar rond gaan?
Alsjeblieft niet. Er is veel meer muziek in Nederland dan de verheffende liedjes. Daar wordt het nou wel eens tijd voor.quote:Op maandag 14 mei 2018 22:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zingt Jacqueline Govaerts nog eigenlijk? Een prachtig liedje van haar op een piano
Die nemen de boel niet serieus, gasten lijken me slecht te regisseren, vooral als het om een nummer gaat dat je 14x moet repeteren, tot ieder camerastandpunt en elk pasje. Ik denk dat de rest van Europa De Jeugd van Tegenwoordig als een novelty act zal zien. (Ik weet dat ze wel eens op de BBC worden gedraaid, de beats van ze zijn ook lekker maar als act lijkt het me als buitenstaander vrij vreemd om ze daar over een groot podium te zien sloffen. Dan krijg je zo'n Oostenrijks Woki mit dein Popo-idee).quote:Op maandag 14 mei 2018 22:18 schreef Andromache het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet. Er is veel meer muziek in Nederland dan de verheffende liedjes. Daar wordt het nou wel eens tijd voor.
En had ik De Jeugd van Tegenwoordig al genoemd? Zo vet!
Serieus? BBC Radio 1?quote:Op maandag 14 mei 2018 22:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Die nemen de boel niet serieus, gasten lijken me slecht te regisseren, vooral als het om een nummer gaat dat je 14x moet repeteren, tot ieder camerastandpunt en elk pasje. Ik denk dat de rest van Europa De Jeugd van Tegenwoordig als een novelty act zal zien. (Ik weet dat ze wel eens op de BBC worden gedraaid, de beats van ze zijn ook lekker maar als act lijkt het me als buitenstaander vrij vreemd om ze daar over een groot podium te zien sloffen. Dan krijg je zo'n Oostenrijks Woki mit dein Popo-idee).
Misschien moet je het ESF ook gewoon niet te serieus nemenquote:Op maandag 14 mei 2018 22:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Die nemen de boel niet serieus, gasten lijken me slecht te regisseren, vooral als het om een nummer gaat dat je 14x moet repeteren, tot ieder camerastandpunt en elk pasje. Ik denk dat de rest van Europa De Jeugd van Tegenwoordig als een novelty act zal zien. (Ik weet dat ze wel eens op de BBC worden gedraaid, de beats van ze zijn ook lekker maar als act lijkt het me als buitenstaander vrij vreemd om ze daar over een groot podium te zien sloffen. Dan krijg je zo'n Oostenrijks Woki mit dein Popo-idee).
Lekker positiefquote:Op maandag 14 mei 2018 22:26 schreef Martijnnnpp het volgende:
Heb het gevoel dat we volgend jaar of een hele goede, of een hele slechte act hebben, iets als top 10 of geen finale.
Als je niet wil winnen moet je dat ook niet doen, nee. Maar zelfs niet-serieus uitziende acts nemen het ESF serieus. Je kan van de winnaar van dit jaar zeggen wat je wil, maar daar zat een hele selectie, schrijfsessie speciaal voor de gekozen artiest, professionele videoclip en bijpassende act aan vast. JVT is volgens mij veel te nonchalant om serieus voor de winst te willen gaan.quote:Op maandag 14 mei 2018 22:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Misschien moet je het ESF ook gewoon niet te serieus nemen
quote:Op maandag 14 mei 2018 22:23 schreef Andromache het volgende:
[..]
Serieus? BBC Radio 1?Tja, voor de clips van Sterrenstof en Hollereer konden ze het wel, een act opvoeren.
Kovacs heeft al een aantal keer aangegeven dat ze nooit aan het ESF mee wil doen want ze ziet muziek niet als een wedstrijd. Weet niet hoe Thomas Azier daar tegenover staat, dus er is nog 50% hoop.quote:Op maandag 14 mei 2018 22:28 schreef ato het volgende:
Ik hoop toch weer op een afwijkend nummer van Thomas Azier, Kovacs.
Maar die gaan toch niet.
Wel met een verklaarbare act, uiteraard
I know baby, daarom schreef ik 'die gaan toch niet'quote:Op maandag 14 mei 2018 22:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Kovacs heeft al een aantal keer aangegeven dat ze nooit aan het ESF mee wil doen want ze ziet muziek niet als een wedstrijd. Weet niet hoe Thomas Azier daar tegenover staat, dus er is nog 50% hoop.
Dat is toch een genre wat wat moeilijker scoort bij een breed publiek, alleen TCL wist dat toch wel een beetje te doorbreken...quote:Op maandag 14 mei 2018 23:20 schreef Cee het volgende:
Ik zie een Krystl het wel willen proberen. Niet met de Bluebirds, want Country, maar gewoon solo met een pop/rock-lied.
Alhoewel ik denk dat ze dit keer weer iets meer richting de pop/dance gaan, even weg van de gitaren. Van de andere kant, waarom zouden ze daar van af moeten blijven als er genoeg gegadigden zijn.
Helemaal eensquote:Op maandag 14 mei 2018 22:18 schreef Andromache het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet. Er is veel meer muziek in Nederland dan de verheffende liedjes. Daar wordt het nou wel eens tijd voor.
En had ik De Jeugd van Tegenwoordig al genoemd? Zo vet!
Die ja. All night long had had sowieso een top 5 positie opgeleverd. Enige fatsoenlijke poptrack van Nederlandse bodem.quote:Op maandag 14 mei 2018 19:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Rochelle, kan goed zingen en in combi met yellow claw amazing
Ik ben benieuwd hoe de commissie dit heeft beoordeeld, wat vinden ze nu van de 18e plek? Als ik dat weet kan ik bedenken of ze wellicht weer country willen sturen of het even over een andere boeg willen gooien.quote:Op maandag 14 mei 2018 23:20 schreef Cee het volgende:
Ik zie een Krystl het wel willen proberen. Niet met de Bluebirds, want Country, maar gewoon solo met een pop/rock-lied.
Alhoewel ik denk dat ze dit keer weer iets meer richting de pop/dance gaan, even weg van de gitaren. Van de andere kant, waarom zouden ze daar van af moeten blijven als er genoeg gegadigden zijn.
Alles was ruk bij Waylon volgens Stefan Screensaver, dus dan gaat Maan alles goed doen. Hef die krant op, doe uit dat licht.quote:
Er zijn wel meer getalenteerde popzangeresjes in Nederland.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 09:08 schreef speknek het volgende:
Ja maar Maan past dan ok het beste bij het moderne Songfestival, van alle kandidaten die we hebben.
quote:Op dinsdag 15 mei 2018 09:08 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Alles was ruk bij Waylon volgens Stefan Screensaver, dus dan gaat Maan alles goed doen. Hef die krant op, doe uit dat licht.
Ik vind haar wel erg passen qua uitstraling, uiterlijk en haar hele doen en latenquote:Op dinsdag 15 mei 2018 09:08 schreef speknek het volgende:
Ja maar Maan past dan ok het beste bij het moderne Songfestival, van alle kandidaten die we hebben.
Ze zijn heel erg blij, want het was het doel van Waylon om country naar het ESF te brengen. Missie geslaagd dus. Wij domme witte konten maar denken dat ‘ie meedeed om te winnenquote:Op dinsdag 15 mei 2018 09:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe de commissie dit heeft beoordeeld, wat vinden ze nu van de 18e plek? Als ik dat weet kan ik bedenken of ze wellicht weer country willen sturen of het even over een andere boeg willen gooien.
Voor mij mag wel even wat anders![]()
Het is toch ongelooflijk, zoveel meer getalenteerde artiesten die nooit aandacht krijgen van mainstream media, maar zij heeft kennelijk wel de juiste connecties.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 09:13 schreef Em31 het volgende:
Wat is dat toch he, dat die Maan zo ongelofelijk veel aandacht krijgtJe ziet zo veel mensen er over klagen, maar ze blijft overal maar opduiken
Ik snap eigenlijk wel dat ze hem niet afbranden, bedoel de kerel heeft z'n nek uitgestoken en gewaagde keuzes gemaakt, dat het dan niet zo uitpakt als gehoopt. Tja.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 09:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze zijn heel erg blij, want het was het doel van Waylon om country naar het ESF te brengen. Missie geslaagd dus. Wij domme witte konten maar denken dat ‘ie meedeed om te winnen
Ik ben ook wel tevreden wbt het insturen, al vind ik de 18e plek wel laag.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 09:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze zijn heel erg blij, want het was het doel van Waylon om country naar het ESF te brengen. Missie geslaagd dus. Wij domme witte konten maar denken dat ‘ie meedeed om te winnen
Maar er is een fors verschil tussen iemand afbranden en doen alsof je missie geslaagd is. En helemaal als die zogenaamde missie ‘country naar het podium van Eurovisie brengen’. Dat is immers een paar jaar geleden gedaan, nota bene door dezelfde persoon. Je kan toch prima iemand danken voor de inzet en desondanks balen van het resultaat?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 09:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk wel dat ze hem niet afbranden, bedoel de kerel heeft z'n nek uitgestoken en gewaagde keuzes gemaakt, dat het dan niet zo uitpakt als gehoopt. Tja.
Ach we weten toch al lang dat AvroTros etc niet bepaald uitblinken in communicatie?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 09:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar er is een fors verschil tussen iemand afbranden en doen alsof je missie geslaagd is. En helemaal als die zogenaamde missie ‘country naar het podium van Eurovisie brengen’. Dat is immers een paar jaar geleden gedaan, nota bene door dezelfde persoon. Je kan toch prima iemand danken voor de inzet en desondanks balen van het resultaat?
We kunnen haar zeker nog eens sturen, ik denk alleen niet dat Ilse zin heeft in nog een deelname. Er valt ook niet meer zoveel voor haar te winnen, kan eigenlijk alleen maar tegenvallen. Wat betreft politieke correctheid, dat heeft ze zeker, al moet de invloed van die interviews en persconferenties ook niet overschat worden.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 09:57 schreef Manusje_v_a het volgende:
Ik hou persoonlijk niet van haar ‘kijk mij is een schattig leuk meisje uit het Oosten zijn’-act, maar kunnen we Ilse niet gewoon nog een keer sturen?
Uit veel reacties dit jaar op Waylon blijkt dat mensen vooral Ilse’s aandeel in TCL konden waarderen. En je weet zeker dat zij zich politiek correct gedraagt en mensen niet tegen zich in het harnas jaagt, omdat ze veel te gehaaid en slim is om de nare kant van zichzelf aan de buitenwereld te tonen.
Zingen kan ze, uiterlijk nog steeds een prachtige vrouw en straks wellicht nog bekender door haar acteerwerk in ‘Nashville’.
Geef haar een mooi breekbaar nummer over onrecht in de wereld/oorlog/kindsoldaten, laat haar met waterige oogjes zingen en we hebben een winnende act.
Sharon den Adel zeker?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 10:20 schreef michiel_merk het volgende:
Vast wel een keer voorbij gekomen, Armin van Buuren op achtergrond en op voorgrond een zangeres
Dat ben ik helemaal met je eens. Maar Ilse doet natuurlijk niet allen kuntrie. Ze is ook weer solo bezig. Nu vond ik haar laatste single echt totaal niet boeiend, maar dat was zeker geen kuntrie.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 10:28 schreef Greys het volgende:
Ik denk echt dat we minimaal één jaar echt heel ver weg moeten blijven van alles dat ook maar in de verte iets met country te maken heeft. Puur om dat gezeik 'hebbie NL weer met hun country' eens niet te hebben. Dat kan over een paar jaar wel weer eens.
Eh, het is gewoon een super lekker wijf.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 09:13 schreef Em31 het volgende:
Wat is dat toch he, dat die Maan zo ongelofelijk veel aandacht krijgtJe ziet zo veel mensen er over klagen, maar ze blijft overal maar opduiken
Precies, met haar laatste singel komt Ilse los van haar kuntrie roets. Was wel even wennen, maar tis wel een catchy deuntje.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 10:36 schreef Manusje_v_a het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens. Maar Ilse doet natuurlijk niet allen kuntrie. Ze is ook weer solo bezig. Nu vond ik haar laatste single echt totaal niet boeiend, maar dat was zeker geen kuntrie.
Haar vader heeft geld en invloed binnen tv-land. Die wordt gigantisch gesponsord.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 09:13 schreef Em31 het volgende:
En toch is ze één van de weinige die nog in de picture is.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 10:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haar vader heeft geld en invloed binnen tv-land. Die wordt gigantisch gesponsord.
Verder is ze niet veel specialer dan andere winnaressen van The Voice.
Eh, nee. Lief mooi gezichtje maar niets speciaals. Daarnaast een matig figuur, geen curves. Mooi meisje ja, lekker wijf nee.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 10:37 schreef speknek het volgende:
[..]
Eh, het is gewoon een super lekker wijf.
Persoonlijk vind ik het, samen met Leona Philippo, de minst getalenteerde voice winnares. Had Maan in het seizoen van Monteiro meegedaan had ze de liveshows al niet gehaald.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 10:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haar vader heeft geld en invloed binnen tv-land. Die wordt gigantisch gesponsord.
Verder is ze niet veel specialer dan andere winnaressen van The Voice.
Ilse zal altijd met country geassocieerd blijven worden, dus ze zal er nooit los van komen. Één zwaluw maakt wat dat betreft nog geen zomer. Daarnaast vind ik dat laatste nummer allesbehalve een hoogstandje. Veel te eentonig en herhalend. Nog erger dan Walk Along van Trijntje. Als dat haar nieuwe sound is, laat die deelname dan maar zitten.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 10:44 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Precies, met haar laatste singel komt Ilse los van haar kuntrie roets. Was wel even wennen, maar tis wel een catchy deuntje.
Minst? het zijn de enige 2 waar we nog wel eens wat van horenquote:Op dinsdag 15 mei 2018 11:03 schreef DropDiffuser het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het, samen met Leona Philippo, de minst getalenteerde voice winnares. Had Maan in het seizoen van Monteiro meegedaan had ze de liveshows al niet gehaald.
Ja, naar mijn idee toch dankzij goeie contacten van pa. Ze heeft vast een leuke persoonlijkheid maar ze heeft wel een kruiwagentje achter zich.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 10:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En toch is ze één van de weinige die nog in de picture is.
Tis ook geen hoogstandje nee.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 11:05 schreef libranl het volgende:
[..]
Één zwaluw maakt wat dat betreft nog geen zomer. Daarnaast vind ik dat laatste nummer allesbehalve een hoogstandje. Veel te eentonig en herhalend.
En voor het stemmen hebben mensen ook hun pols nodig... succes verzekerdquote:Op dinsdag 15 mei 2018 11:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Doe dan gelijk Mr Polska, weet je zeker dat uit bepaalde hoeken televoting krijgt.
Dat wordt zoiets als Azerbeidzjan dit jaar.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 11:20 schreef TheVulture het volgende:
Maan heeft denk ik wel poleposition te pakken, en ik vraag me toch af of ze live uiteindelijk wel overeind gaat blijven onder de stress die zo'n optreden met zich meebrengt...
Die vond ik ook weer veel te overgewaardeerd.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 11:30 schreef Trumpinator het volgende:
Ik vind Maan ook geen goed idee. Waait te veel met alle winden mee. Heeft niet echt een persoonlijkheid. Als het toch een The Voice winnaar moet zijn dan die van de meest recente serie. Die kan dan meteen met zijn coach Anouk de studio induiken
*rilquote:
Mee eens. Wat mij betreft mag de focus ook wel wat minder op de uitvoerende artiest; laten we nou eens beginnen met het lied.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 11:26 schreef TheVulture het volgende:
Wat mij betreft hoeft het niet eens een bekende naam te zijn, benader die internationale schrijfteams maar gewoon voor een goed lied en zoek er vervolgens maar een goede zanger/zangeres bij die live overeind blijft
Zullen we Zhana nemen?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 11:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Van wat ik gehoord heb afgelopen editie, moeten we gewoon een achtergrondzanger(es) van een ander land nemen. Daar waren er echt meerdere van, zoals Engeland en Oostenrijk. Zaten eerder bij o.a. België en Bulagrije.
Zhan was toch degene op het podium?quote:
Ditquote:Op dinsdag 15 mei 2018 11:05 schreef libranl het volgende:
[..]
Ilse zal altijd met country geassocieerd blijven worden, dus ze zal er nooit los van komen. Één zwaluw maakt wat dat betreft nog geen zomer. Daarnaast vind ik dat laatste nummer allesbehalve een hoogstandje. Veel te eentonig en herhalend. Nog erger dan Walk Along van Trijntje. Als dat haar nieuwe sound is, laat die deelname dan maar zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |